Z tego artykułu dowiesz się
Renault konsekwentnie wprowadza do swojej oferty samochody elektryczne, nie zapominając także o swoich klientach biznesowych. Dlatego też w segmencie samochodów użytkowych tej marki znaleźć można między innymi Renault Master E-TECH. W pełni elektryczny napęd, jaki został w nim zastosowany, wcale nie zmniejsza funkcjonalności tego auta, wręcz przeciwnie dzięki niemu furgonetka od Renault może wjeżdżać do miast, tam, gdzie inne samochody tego typu zasilane dieslem nie mają wstępu. Renault Master E-TECH oferowany jest w salonach w trzech wariantach nadwozia do wyboru, pozwalając tym samym idealnie dopasować go do indywidualnych potrzeb.
Cena Renault Master
Renault Master E-TECH dostępny jest w salonach w trzech wariantach do wyboru — FURGON, NC oraz PLANCHER CABINE i 4 wymiarach. W zależności od rodzaju wybranego modelu jego cena także jest więc różna. Wobec tego kierowcy planujący zakup Renault Master w wersji FURGON muszą liczyć się z wydatkiem rzędu od 253 200 złotych. Za Renault Master NC trzeba natomiast zapłacić od 269 750 złotych. Ceny wersji PLANCHER CABINE rozpoczynają się z kolei od 243 200 złotych.
Każdy z modeli elektrycznego Renault Master umożliwia rozbudowanie jego wyposażenia o jeden z 4 wybranych pakietów lub elementów dodatkowych, takich jak na przykład klimatyzacja. Pozwala to więc skonfigurować go tak, aby był on w pełni dopasowany do danych potrzeb.
Zasięg Renault Master
W przypadku zasięgu Renault Master E-TECH oferuje dla kierowców akumulator elektryczny o pojemności 33 kWh, który zapewnia zasięg w zależności od wybranego wariantu wymiarowego tego elektrycznego dostawczaka:
- do 185 kilometrów dla wersji nadwozia L1H1,
- do 180 kilometrów dla wersji nadwozia L1H2,
- do 172 kilometrów dla wersji nadwozia L2H2,
- do 165 kilometrów dla wersji nadwozia L3H2.
W każdym przypadku czas ładowania baterii w Renault Master E-TECH bez względu na typ oraz wersje jego nadwozia wynosi natomiast około 4 godziny i 25 minut w przypadku zastosowania ładowarki AC o mocy 7,4 kW oraz 15 godzin i 39 minut w przypadku podpięcia go do domowego gniazdka.
Dane techniczne Renault Master
Podobnie jak w przypadku baterii zapewniającej zasilanie dla Renault Master E-TECH, także, jeśli chodzi o silnik, producent tego modelu zdecydował się zastosować jeden jego rodzaj dla każdego z dostępnych w salonach wariantów i typów nadwozia. W związku z tym kierowcy, którzy zdecydują się na zakup Renault Master E-TECH pod jego maską znajdą jednostkę silnikową o mocy 57 kW, przekładającą się na moc 76 KM i o maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 225 Nm.
Oznacza to więc, że maksymalna prędkość jaką pozwala rozwijać na drogach Renault Master E-TECH wynosi 100 km/h. Każdy model tego elektrycznego dostawczaka wyposażone jest także w automatyczną przekładnię, dzięki temu prowadzi się on płynnie i radzi sobie w każdej sytuacji, gwarantując także w razie potrzeby odpowiednie przyspieszenie doskonale sprawdzające się w warunkach miejskich, do których jest on przede wszystkim przeznaczony. Ładowność Renault Master E-TECH zależna jest natomiast od wybranego rodzaju i typu nadwozia.