Porównaj oferty
Energa opinie. Ceny prądu i gazu dla domu i firmy
OptimalEnergy

Energa opinie. Ceny prądu i gazu dla domu i firmy

2.6 (2561 opinii o stronie)
Przeczytaj opinie o firmie
O firmie

Energa to jedna z największych w Polsce spółek zajmujących się między innymi sprzedażą energii elektrycznej i gazu. Inne prowadzone działania w obszarze energii skupiają się na usługach związanych z dystrybucją, wytwarzaniem prądu, a także obrotem związanym z wytwarzaniem ciepła.

Nazwa spółki

Energa

Adres siedziby

Aleja Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk, pomorskie, Polska

Telefon

555 555 555

Email

kontakt@energa.pl

Numer KRS

0000271591

NIP

9570957722

Energa sprzedawca energii: prądu i gazu

Pod swoimi skrzydłami ma prawie trzy miliony klientów z obszaru gospodarstw domowych oraz biznesu. Przekłada się to na blisko piętnasto-procentowy udział w całym rynku sprzedaży prądu w Polsce. Energa jako dystrybutor dostarcza energię elektryczna liniami o długości prawie 200 tysięcy kilometrów. Energa jako sprzedawca prądu z urzędu obsługuje ok. 1/4 terytorium Polski.

Energa Obrót prąd - sprzedaż energii elektrycznej

Energa Obrót w oparciu o koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki prowadzi działalność z zakresu sprzedaży energii elektrycznej. Oferty firmy Energa kierowane do odbiorców indywidualnych charakteryzują się atrakcyjną ceną, zazwyczaj rozliczaniem według faktycznego zużycia prądu, a także możliwością skorzystania z dodatkowych usług czy pakietów przygotowanych dla odbiorców chcących zmienić dostawcę prądu na firmę Energa.

Energa Obrót gaz - sprzedaż gazu ziemnego

Energa Obrót od ponad 4 lat z powodzeniem działa także na rynku sprzedaży gazu ziemnego. Początkowo oferta kierowana była tylko do klientów biznesowych. Obecnie zmiana sprzedawcy gazu na firmę Energa jest także dostępna dla odbiorców indywidualnych. Oferty sprzedaży gazu ziemnego jak również prądu są dostępne w naszej porównywarce cen prądu i gazu Optimal Energy. Możecie tam porównać aktualne ceny prądu i gazu oraz ocenić atrakcyjność oferty firmy Energa na tle innych sprzedawców prądu i gazu w Polsce.

Energa - grupa kapitałowa

Energa jako Grupa Kapitałowa skupia swoją działalność na takich obszarach jak dystrybucja, wytwarzanie i sprzedaż energii elektrycznej. Poszczególne spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej prowadzą niezależne działania w obszarach do tego przeznaczonych. W każdym z wymienionych segmentów Grupie Energa jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku.

Napisz opinię

Twoja ocena:

Opinie innych klientów (1.11 z 132 opinii klientów)

Regina i Jan Pawłowscy

2 lip 2024

Szanowni Państwo. Niedawno byliśmy w Państwa placówce i pragniemy serdecznie podziękować za życzliwość i okazane nam zainteresowanie. Rzetelna i fachowa informacja sprawiła, że nabraliśmy zaufania do Państwa i w przyszłości chętnie skorzystamy z Waszych usług. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nikt nie wie co będzie jutro, ale mamy pewien wgląd w to, co przyniesie przyszłość. Wszyscy dzisiaj potrzebujemy dobrych wieści bardziej niż kiedykolwiek. Ze swojej strony pragniemy zaprosić Państwa na kongres pod hasłem: „Głośmy dobrą nowinę!” Dowiemy się z niego, dlaczego nie musimy obawiać się przyszłości i złych wiadomości. Zapraszamy do Hali Urania w Olsztynie od 19-21 lipca 2024. Wstęp wolny. Regina i Jan Pawłowscy

Anna Z

3 cze 2024

system rozliczeniowy online to jakas porazka, przeladowany kazdego 1go, wyglada jak z przed 20 lat i tak funkcjonuje Obsluga klienta - jesli juz sie uda na czacie porozumiec to jest ok, ale po otrzymanym mailu, w ktorym potraktowano mnie jak idiote juz nie wiem co jest prawda Pracownik wpisal za wysoki stan licznika (3 tygodnie temu), pani na czacie napisala, ze skoryguja ale teraz dostalam mail z info, ze nie moge wpisac stanu mniejszego bo system nie przyjmie (to oczywiscie wiem bo z ta sprawa pisalam) a stan kontroly jest: xyz i co mam teraz zrobic? wpisac wiekszy i zrobic nadplate? moglabym, zle co jak teraz nowy kontrolny bedzie juz poprawny? zaplace dwa razy ?

Janusz

27 lut 2024

Wyłączają prąd już 8 raz w miesiącu zawsze w okolicach 11.00. Mam zamiar ich pozwać.

Oliwier

24 lut 2024

Wyłączają i włączają z 10 razy nie uprzedzając o tym jest to jedna z najgorszych firm w Polsce nie polecam

Artur

13 lut 2024

To są już jakieś jaja okolice Kalisza, 5 raz dzisiaj już prąd został wyłączony na 20 sec, nie wiem czy wam się tam nudzi w tym centrum?

Janek

13 lut 2024

Firma nie dotrzymuje ustaleń

Arek7656

13 lut 2024

Żałosna firma nie polecam, wyłączają i włączają po 10 razy. Bez jakiejkolwiek informacji.

Przemysław Droździok

5 lut 2024

Nie rozumiem jak Pan wszystko mogę tfu! Obajtek nie potrafi w 2024 posiadać stabilnej strony internetowej do doładowań licznika pre-paid... to jest żart większość prywatnych firm potrafi jakoś posiadać strony które nie potrzebują wielogodzinnych downtimów co chwila, ale czego się spodziewać po firmie, którą kieruje wójt jakiegoś zadupia niższego, który dostał stanowisko za to, że przytakuje i mówi co trzeba, hańba na cały świat, w chinach już lepsze zaplecze informatyczne mają pomimo komuny...

Meg Now

23 sty 2024

Energa we Włocławku ul. Przechodnia. Pani Agata wulgarna, obscesowa bez kompletnego wyczucia powagi sytuacji. Arogancja i wulgaryzm nie spotykany. Nie polecam i nawet odradzam.

Piotrek Włynkówko

23 sty 2024

Po raz kolejny nasza miejscowość jest bez prądu od wczoraj od godziny 18:30 i wciąż nie ma

Tomek

3 sty 2024

Dzwoniła do mnie konsultantka w sprawie umowy jakieś ekstra 100 zł znizka 2 % etc. Mówie grzecznie że dziękuję nie mam ochoty zmieniać taryfy, a ona na okrętkę cały czas to samo. To już było irytujące powiedziałem jej że nagabywanie jest karalne,a ona jeszcze z fotowoltaika :/ Dramat

Janek

24 gru 2023

Niestety, ale energa nawet w wigilie nie umie zapewnić stabilnego prądu, nie polecam tej firmy.

Arkadiusz

24 gru 2023

Nie odpowiedzialną totalnie firma, wyłączają prąd kiedy chcą bez jakiegokolwiek ostrzeżenia. Nie polecam, już lepiej generator kupić niż od nich prąd

Piotrek Włynkówko

23 gru 2023

Pomimo licznych zgłoszeń awarii prądu na całej ulicy, każdemu z sąsiadów oraz nam ciągle odrzucają zgłoszenia

Bronisław Wstęp

22 gru 2023

1. Nieczytelne faktury. Konsultanci z infolinii też nie potrafią ich wyjaśnić. 2. Czasami zdarzają się awarie - zgłoszenia elektroniczne są odrzucane bez weryfikacji. 2a. W formularzu nie ma miejsca na podanie co się stało - czasami klient może mieć dodatkowe informacje 3. Pojęcie "numer alarmowy" udało się Enerdze doprowadzić do absurdu - czas oczekiwania w dzień powszedni to ponad 30 minut.

Edyta Miętus

20 lis 2023

Potrzebuję pomocy energe 14 listopada wymieniła mi licznik ja regularnie raz w tygodniu sprawdzam sobie ile zużyłam prądu otwierając licznik zauważyłam że mam nowy do tej pory miałam zużycie największe dobowe 6 kWh na dobę teraz po założeniu nowego licznika mam średnie zużycie 36 kWh na dobę przyjechał pan z energii przeprowadził badanie licznik jest sprawny złożyłam reklamację i ekspertyza licznika w laboratorium jeżeli ktoś miał podobną sytuację proszę o pomoc o kontakt będę wdzięczna to jest niemożliwe żeby normalnym gospodarstwie domowym zużywać tyle prądu zaraz po wymianie nowego licznika nie wiem co mam robić jestem załamana wiem że z nimi się ciężko walczy

Robert Gburzyński

8 lis 2023

Dziękuję za profesjonalną i miłą obsługę w dniu 07.11.2023r jaką miałem przyjemność uzyskać w Ciechanowie na ulicy Zielona Ścieżka Pozdrawiam Panią i Pana którzy tam byli w dniu 07.11.

Masakra

1 lis 2023

Od w miesięcy rachunki przychodzą na ponad 400 złoty/miesiąc. Kogoś chyba porąbalo. Kilowaty podobne do tych z przed 2 miesięcy a rachunek wyższy o 150-170 złoty. Złodzieje normalnie. Spierdalam od nich.

Grażyna Sorli

30 wrz 2023

Gdzie jest moja opinia, którą potwierdziłam i dostałam info, że została poprawnie dodana???

Grażyna Sorli

30 wrz 2023

Kończy się umowa, konsultantki wydzwaniają,wciskają niekorzystny profit 100 zł z BiznesTank i opłatą handlową 39 zł/miesiąc. Przez 2,5 miesiąca zabiorą to 100 zł, a przez resztę umowy 700 zł! O fachowcach z opłatą handlową 34 zł/miesiąc dowiedziałam się z Internetu! Trzymają na linii godzinami, nie odpowiadają na najprostsze pytania i dopytują koleżanek. Zmarnowałam mnóstwo czasu i zamiast umowy dostałam druk do zmiany sprzedawcy na firmę Energa, gdy ja jestem klientką Energi od lat! ŻENADA!!!

Grażyna Sorli

30 wrz 2023

Kończy się umowa, konsultantki wydzwaniają,wciskają niekorzystny profit 100 zł z BiznesTank i opłatą handlową 39 zł/miesiąc. Przez 2,5 miesiąca zabiorą to 100 zł, a przez resztę umowy 700 zł! O fachowcach z opłatą handlową 34 zł/miesiąc dowiedziałam się z Internetu! Trzymają na linii godzinami, nie odpowiadają na najprostsze pytania i dopytują koleżanek. Zmarnowałam mnóstwo czasu i zamiast umowy dostałam druk do zmiany sprzedawcy na firmę Energa, gdy ja jestem klientką Energi od lat! ŻENADA!!!

Żenada

12 wrz 2023

Czy was do reszty popierdoliło, żeby na ponad 2 godziny wyłączać prąd ludziom w środku wojewódzkiego miasta? A potem jeszcze przychodzą rachunki, gdzie każecie sobie płacić tysiącami.

Chxj wam w dxpe

28 sie 2023

Nie ogarniam tego dostawcy nie zapłacisz źle rozumiem ale nawet jak zapłacisz jest wszytsko gra i idziesz specjalnie do ich biura bla bla to te kxrwy i tak ci z niewiadomego powodu wyłączą prąd jak zadzwonisz na infolinię to niby księgowanie albo inne wymówki przy innych próbach dodzwonienia się. Pojxby.

Kolejna Oszukana

23 sie 2023

Oszuści. Nikt nie poinformował mnie o możliwości zmiany taryfy na niższa. Płaciłam 300% więcej niż powinnam. Na pytanie czemu nikt nie udzielił mi informacji podczas rozmów z obsługa klienta na temat opóźnionych faktur otrzymałam odpowiedz, ze to nie ich obowiązek i w TV mówili o zmianie ustawy.Faktury opóźnione o 6 miesięcy. Powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności i zwrócić pieniądze skoro rząd zamroził ceny od stycznia jakim prawem automatycznie nie zmienili stawek tylko je podnieśli.

Krzysztof Mróz

11 sie 2023

Moja opinia na temat cen prądu Obajtka Energa grupa orlen = PIS Mam Ogrzewanie elektryczne dotychczas płaciłem 4.500 zł rocznie za prąd za wszystko A teraz po obajtkowimu "PIS" Będę płacił 10,000 tys zł na rok Zwykły kowalski ... 130% zwiększyły się ceny prądu w Polsce Pytam jak tu żyć!!!

Smith Doe

13 cze 2023

Złodziejstwo, zawyżone rachunki o 300%! Oby ta firma legła w gruzach razem ze złodziejami którzy tam pracują!

enwrgagowni

13 maj 2023

jebac ta pierdolona firme mam nadzieje ze upadnie

Aleksandra

13 maj 2023

od 2 dni nie mogę doładować licznika pre-paid bo system nie działa, na otarcie łez dostałam kod awaryjny na 50 KWh

kowal

3 mar 2023

strona do bani wiecznie błąd serwer (503) no i oczywiście drogo !!!

Nate higgers

18 lut 2023

Kurwy i pedały.

Rafał

15 lut 2023

Zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę, który nie poinformował mnie o tym, że stawka za prąd po pół roku pójdzie o prawie 100 % do góry bo po co.

Klient

11 lut 2023

Nie polecam firma tragedia 5 godzin od zgłoszenia awarii nic dalej nie jest robione

oszukany

5 lut 2023

Oszukujecie klientów wciskając im umowy i nie mówiąc prawdy o ukrytych kosztach .Macie złodziejskie praktyki .Dotyczy to energii.

Niezadowolony obrabowany

18 gru 2022

Złodzieje i oszuści. Tak ich można jedynie nazwać.

AG

14 gru 2022

"Energa Obrót/GRUPA ORLEN - NIE ! NIE ! NIE ! - NIE POLECAM !!!!! Pracownicy łącznie z doradcami i opiekunami biznesowymi bardzo niekompetentni. Podwyżki cen gazu wprowadzane bez informowania klientów. O ich wysokości dowiadywałem się z faktur otrzymywanych z opóźnieniem dwu lub trzy miesięcznym. A ich wysokość w ciągu paru miesięcy poszybowała z ceny 13 gr/kWh na 1,60389 zł/kWh czyli ponad 12 krotnie, dokładnie o 1170,19%, tak o 1170,19% (słownie: tysiąc sto siedemdziesiąt procent). A pełną niekompetencją wykazali się, a właściwiej skompromitowali się, przy wypowiedzeniu im umowy. NIE POLECAM !!!

O. Bajtek

28 lis 2022

Nie ma gorszego dostawcy w kwestii płatności online. Permanentnie nie działają.

Zwal dupą!

23 lis 2022

Ci złodzieje co wyprawiają z licznikami na kartę to jest poprostu obrzydliwe. Co chwilę coś robią że nie można doładować karty. Jak by nie mogli po północy robić! Specjalnie to robią żeby ludzi denerwować za swoje niepowodzenia. Tfuuu! Pluje na was złodzieje!

Klient

15 paź 2022

Nie polecam Wyłączają prąd kiedy chcą bez jakiejkolwiek informacji. Na dodatek w sobotę kiedy człowiek po całym tygodniu chce sobie odpocząć, to nagle energa sobie w sobote prace robi zamiast w tyg jak człowiek jest w pracy...

Parker

15 wrz 2022

jedna gwiazdka to za duzo dla tej k... firmy. Przez pomylke wplacilam im przeszlo 1400zl ktore mialy byc oplata za pobyt mego taty w DPS i nie moge otrzymac zwrotu pieniedzy. Moj rachunek to 36zl miesiecznie badz co 2 miesiace. Wszystkie rachunki uregulowane a mam teraz zadluzenie w oplacie za pobyt taty i nie mam mozliwosci zaplaty jezeli nie zwroca mi tych pieniedzy a nawet za 3 lata nie wykorzystam tej kwoty. K...a firma nic dodac nic ujac.

Szeryf

8 wrz 2022

Wniosek elektroniczny odrzucony z powodu zle dzialajacej strony Energa i bledu po ich stronie. Zapora szybkiego kontaktu czy zgloszenia im faktu by rozwiazali sobie i usprawnili system. Zdecydowanie nie sa dla klienta i nie wychodza z rozwiazaniami i checia usprawniania. Finalnie straconych kilka dni i musze uda sie do ich salonu z powodu ich bledu strony.

Analfabeta

28 sie 2022

Debiloza totalna. Wyłączyli i w dupie mają ludzi

Odbiorca

7 lip 2022

Firma ta to oszuści i złodzieje. Wystawia faktury na podstawie nieprawdziwych stanów liczników i uniemożliwia ich poprawę zasłaniając się RODO. Ewentualne korekty są nielogiczne i krzywdzące.

Babiński

30 cze 2022

Oto bełkot pracownicy ENERGI na moją rzeczową uwagę o umieszczeniu w fakturze chamskiej rządowej propagandy, co narusza art. 106e. ustawy o podatku VAT: "Z przytoczonego przez Pana zapisu ustawy o podatku od towarów i usług nie wynikają jedyne obowiązki nakładane na nas przez powszechnie obowiązujące prawo w celu zastosowania w tekście generowanych dokumentów rachunkowych." Ble, ble, ble .... Strach zlecić zmiatanie podwórka. Kazimierz Babiński

Rafal

5 cze 2022

Banda niekompetentnych jełopów, zawarcie umowy bez umowy, maila z fakturami rzucane kiedy im się podoba, najlepiej 3 faktury na raz z okresu połowy roku, strona nie działa, a jeśli przyjdzie Ci zmieniać hasło przygotuj sobie 0.5l alkoholu wysokoprocentowego bo inaczej ktoś z bliskich straci życie. DRAMAT, WSTYD I ŻENADA.

EWA

22 kwi 2022

BezNadziejna obsługa. Totalnie klienta mają w d.... Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Od 1.07 2021 oczekuję, aż ktoś raczy przyjechać i tylko i wyłącznie zwiększy moc poboru prądu.

Putin

12 kwi 2022

Oszuści i złodzieje

Zniesmaczony

16 mar 2022

Energa zatrudnia jako windykatora nieslawna firme Alektum z Wroclawia. Firma Alektum jest wielce zasluzona we wprowadzaniu bialoruskich standartow w Polsce. Potrafia domagac sie zaplaty (smsem) za fakture juz dawno oplacona. Nosi to znamiona nekania. Zglosilem ten fakt do Energa, ze firmuja swoja nazwa takich "windykatorow". Okazuje sie, ze Energa w ogole nie sprawdza co wynajety przez nich podmiot wyrabia. Malo tego, nie posiadaja nawet kontaktu z Alektum dla swoich klientow. Takie informacje otrzymalem na infolinii Energii. Proba kontaktu z Alectum na numer podany w smsie spelzla na niczym bo nie odbieraja telefonow. Gratulacje Energa za wybor firmy wspolpracujacej!

Rambo

19 lut 2022

Nie można się dodzwonić.

RC28

8 lut 2022

Inkasenci firmy niestety nie potrafi odczytywać z licznika ,wiecznie faktury są na zbyt małą kwotę i na dodatek twierdzą ,zę nic nie mogą z tym zrobić.Ogólnie szkoda,że BOK tak działa a nie inaczej ,bo prąd jest ok , nie ma przerw w dostaw i wszystko jest pod tym względem ok nie licząc inkasentów, którzy wydaje mi się ,że po prosu nie odczytują licznika a te zdalne mierzenie jest niepoprawne.

Enigma

3 lut 2022

Nigdy nie podpisujcie umowy w punkcie. Od takiej umowy nie ma odwołania. Zamiast G 11 jest G11k . Pani nawet nie oferuje taryfy podstawowej, zatajają aby narzucić opłatę handlową. Kłamią i naciągają klientów. Porażka Nowe Miasto Lubawskie ????

Spierdalaj

1 lut 2022

Przez awarię nie mam prądu i ogrzewania już od kilku dni. Nie mogę przez to normalnie pracować. Na infolinii nic nie wiedzą. Energa ma po prostu wyjebane

Wkurwiony klient

30 sty 2022

Pierdolone gowno nie polecam viagle wywala prad spala sprzęty elektryczne obsługa drze mordę jak się do nich dzwoni

A i R

27 sty 2022

Rachunki wyższe od tych z PGE. Zbyteczne ubezpieczenie od usterek w mieszkaniu (wydaje się zbędnym wyciąganiem pieniędzy od klientów). Popełniliśmy błąd!

Wrukwiony klient

25 sty 2022

Od października 2021 nie potrafią lub nie chcą naprawić błędu swojego pracownika, w wyniku którego naliczyli zadłużenie. Składanie reklamacji nic nie daje, bo nikt ich nie czyta. Nikt nic nie wie i nikt nic nie może. Istna stajnia Augiasza. Należy omijać firmę szerokim łukiem.

Chuj

14 sty 2022

Jebac was

N23

28 gru 2021

Niestety przychylam się do poniższych opinii ... oszustwo ... podczas podpisywania umowy prosiłem o taryfę G11 , pracownica w salonie (MADISON Gdańsk) wpisała G11K ... z umową handlową 29zł ... jest to oszustka , która klientowi przedstawia tylko jeden cennik wariant II ... proszę uważać i podczas spotkania nie dać się zwieść tej dziwnej pani ... Reklamacja i tak nie zostanie rozpatrzona pozytywnie ... oszuści .... pod państwową banderą .... powinni pójść na szkolenia do PGING jak się obsługuje klienta - Złodzieje ENERGA - OSZUŚCI

Klaudia

16 gru 2021

Jednym słowem tragedia! Pod obecnym adresem mieszkam od lipca i wtedy też nastąpiło przepisanie licznika z poprzedniego właściciela na mojego męża, mam umowę gdzie pisze, że data podpisania umowy to 20.07.2021r. do dnia dzisiejszego nie dostaliśmy ani jednej faktury za prąd! Już kilka razy dzwoniłam na infolinię i za każdym razem słyszę inną datę zawarcia umowy, najpierw był to październik, a dzisiaj, że jednak wrzesień... A faktura najpierw miała być w październiku później że do 15 listopada, a następnie do 15 grudnia. Dzisiaj dzwoniłam, że nadal nie na faktury to co usłyszałam? Że dystrybutor ma czas do końca grudnia na odczyt licznika i faktura będzie do 15 stycznia!!! To jest kpina z ich strony, szczerze nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem!!! Zapewne w styczniu usłyszę, że muszę czekać do lutego, bo rozliczenia są tylko w miesiące parzyste...

Oszukana

23 lis 2021

Złodziejstwo! Banda oszustów! Zamawiałam taryfę G11 a została mi wciśnięta G11K! Opłaty handlowe wyższe niż faktyczne zużycie prądu! Ludzie nie dajcie się nabrać!!!!

WŁADYSŁAW

9 lis 2021

Nie polecam, nie kompetentna firma. Nie potrafią udzielić informacji, niemili konsultanci. Nie chętni do dobrej współpracy. Nie chce z nimi współpracować. Tyle lat u nich to zmarnowany czas ZMARNOWANE PIENIĄDZE, bo tanio się nie liczą. Żenada !!!!!!!

Klient

2 lis 2021

Nie polecam od nich prądu, wyłączają kiedy im się podoba przez ostatnie 4 dni prąd wywalało 3 razy na 1h+ a takie 2 min przerywki to chyba z 6 razy

Alex

26 wrz 2021

W weekend nie mogę doładować licznika bo wyskakuje jakiś błąd. W efekcie jestem bez prądu. Nikt nie może mi pomóc bo nikt w weekend tam nie pracuje, ot cała sytuacja. W głowie się nie mieści że w XXI wieku człowiek nie ma w domu prądu, a jednak takie atrakcje tylko w Energi.

Krzysztof

24 wrz 2021

To nie jest normalne, że za 36kWh zużytych w miesiącu płacę ponad 100 PLN za 1 mc !!! Doliczyli mi bowiem 2x opłatę 18 PLN.

nie pozdrawiam

16 lip 2021

oplaty wynosza 50 zl, rozumiem ze ja zamawiam jakis VIP prad?

kf

16 lip 2021

Nie mam pradu juz 2 dzień i zapowiada sie ze niedługo 3 niema żadnego kontaktu z infolinia bo trzeba czekac i czekac ciagle tylko przekladana jest godzina wylaczenia awaryjnego nawet gdy pogoda byla juz bardzo ladna ...

Adam

13 lip 2021

Lenie śmierdzące, przez dobę nie potrafią naprawić kolejnej awarii na tym samym krótkim odcinku. Nie zrobili nic od wielu lat, byle podmuch i Pieniążkowo bez prądu. Wycinają drzewa pod drutami, które nie stanowią zagrożenia, zaś te dwa razy wyżej drutów stoją od lat. Parodia.

jj

30 cze 2021

Infolinia powinna być zlikwidowana, Pani nic nie wie to po co Ona tam siedzi. Informuje cię żebyś dopłacił 20 zł do faktury którą już zapłaciłeś a jak pytasz się dlaczego to nie wie, chodzi się pytać nie ma jej kilka minut a na koniec i tak nie wie czemu i mówi, że możesz sobie zostawić nadpłatę na kolejną fakturę... a ja nie mam zamiaru nadpłać co miesiąc. Nie poważna firma.

Ola

23 cze 2021

No dokładnie 0/10. nie da się z nimi w ogóle dogadać. Beznajdziejna firma.

Brayan80

17 cze 2021

Wyłączają prąd, na infolinii nic nie potrafią powiedzieć na temat kiedy będzie z powrotem. Czasy PRL. Moim zdaniem infolinia powinna być zlikwidowana, bo jak Pani nic nie wie to po co Ona tam siedzi

JE

27 maj 2021

Ciągle wyłączają prąd

Barbara

11 maj 2021

W zasadzie powinnam dać -1, w marcu złożyłam wniosek o zmianę umowy z 2 taryfowej na 1 taryfową, do dnia dzisiejszego mam naliczane koszty stałe za 2 taryfy. Prąd drogi. Można to podsumować jednym zdaniem złodziejska firma, która należy jak najszybciej zmienić

Angelika

8 maj 2021

Skontaktowalam sie z obsluga klienta Energea aby uzyskac informacje o liczniku przedplatowym. W odpowiedzi od konsultantki / przestawiciela Energea uslyszalam ze nie ma w ofercie licznikow przedplatowych i raczej nie bedzie. Spytalam czemu/ jaki jest powodu skoro kazda firma konkurencyjna ma ta usluge w sprzedazy- uslyszalam ze w moim rejonie tylko oni dostarczaja energie i nie mam innej opcji. Co to jest Za polityka firmy i ton rozmowy z klientem? Jak dlugo my klienci musimy godzin sie z ograniczeniami? Czy to nie powinno byc na odwrot? Przeciez to Dzieki klientom firma istnieje i dziala, to dla klientow i naszych potrzeb ma rozwijac sie? A moze wciaz zyje my w czasach komuny?

Piotr

22 kwi 2021

beznadziejna firma - bałagan w dokumentacji, niejasne zasady rozliczania - co chwilę zmieniające się , wysokie ceny tzw. opłaty manipulacyjne, czy ktoś próbował kiedyś sprawdzić i zrozumieć wszystkie współczynniki (stałe , zmienne itp...) zamieszczone na fakturze , dla mnie to tuszowanie złodziejstwa!!! Nie przestrzegane są ustalenia zawarte w umowie na dostarczanie energii, jak firmie pasuje raz rozliczają co 2 miesiące, raz co 1 miesiąc, a innym razem co czterdzieści parę dni. Mamy najwyższe ceny energii w Europie , a obsługa klienta jest fatalna . Do tego kraje Europejskie zwracają producentom 100% energii zmagazynowanej a Energa tylko 80%( fotowoltaika). Ciężko się dodzwonić i uzyskać jaką informacje. Monopolista ma wszystkich w D... . Słupy energetyczne stoją na prywatnych gruntach obniżając wartość gruntu - Energa nie ponosi z tego tytułu żadnych obciążeń.

Macik

14 kwi 2021

Tragedia podejście do klienta kontakt zerowy.Monopol i tyle. Powinno być zero gwiazdek

k_emot

8 kwi 2021

Byłem klientem prawie 10 lat czekam końca umowy jak zbawienia.Ostatnie 2 lata to dramat, bajzel jaki zapanował oraz "zagrywki marketingowe" rodem z koszmaru. Energa np przedstawia ofertę, która potem znacząco odbiega od umowy jaką daje do podpisania - tłumaczy się błędem ale i tak wszelkie konsekwencje ponosić ma klient. Niemalże co miesiąc przesyłają korekty, korekty korekt, odsetki od błędnie wystawionych korekt i tak w kółko. Jakiś kompletny idiota podjął decyzję, że energa nie korzysta z maili, nie ma żadnych szans na skorzystanie z infolinii bo się nie dodzwonisz. Pisma? Ponad pół roku czekałem, aż prześlą mi zestawienie niezapłaconych faktur w tym czasie naliczali sobie odsetki - okazało, się że mniejwięcej 1/4 faktur wogóle do mnie nie dotarła, ale nie masz szans się nawet poskarżyć - bo nie ma kontaktu.

siema eniu

4 kwi 2021

słaby dostawca prądu. często przedywa dostawę prądu i zawsze kiedy go potrzebujesz. ogółęm masakra. -100/10

Artur

25 mar 2021

Banda złodziei. Wyłączają swój portalik, na którym nic nie ma poza obsługą płatności na tydzień, blokują możliwość zapłaty faktury a potem naliczają karne odsetki. Dramat a nie obsługa klienta.

Zrobiona w balona

24 mar 2021

Niepoważna firma, najpierw wydzwaniają z ofertą pakiet podstawowy 100 zachwalają jaka to nie jest super oferta i oszczędność. Później przychodzi rachunek większy o 50-60 zł w skali dwóch miesięcy ... rzeczywiście oszczędność życia. Papierowej umowy nie widziałam na oczy ... wysłałam reklamację, powołałam się na decyzję UOKiK z 2017 r i co? oczywiście reklamacja odrzucona, oni nic nie mają sobie do zarzucenia, będę walczyć dalej. Zgłaszam sprawę do UOKIK.

Tomasz

11 mar 2021

Jak na razie to bardzo słabo działa strona Energa24. Właściwie nie działa, bo nawet saldo brak.

Paweł

26 lut 2021

Złożyłem wniosek o zmianę taryfy z G11K na G11. Wniosek został przyjęty, zmiana miała obowiązywać od grudnia. W lutym otrzymałem fakturę, gdzie w dalszym ciągu naliczono opłaty wg G11K. Już dwa razy kontaktowałem się z BOK, ale sprawa nie została rozwiązana. Każą zapłacić a następnie reklamować. Obsługa klienta to jest jedna wielka porażka. Pomijam fakt, że zostałem 5 lat temu naciągnięty poprzez sprytną manipulację na promocję stałej ceny, gdzie za to zaczęto mi naliczać opłatę handlową. Generalnie na tej "promocji" straciłem około 800zł. Takie to promocje w firmie Energa. Cuda na kiju.

Janek

23 lut 2021

zastanawiam się nad przejściem do konkurencji, nie dość że drogo i tną na wszystkim to jeszcze chcesz się rozliczyć, robisz zdjęcie licznika no bo przecież mimo że radiowy to trzeba wpisać i dupa, strona przez jeszcze 3 dni nie będzie czynna. a ch wam w de!

Tmk

17 lut 2021

Zgodnie z zasadami rozliczeń ilość przesłanej do i pobranej z zakładu energetycznego energii jest określana w ujęciu rocznym ale nie w Energa jak założycie panele to wam zabiorą prąd w sezonie ciepłym a dowalą opłaty za swój w okresie zimnym. Złodzieje

Karolina

10 lut 2021

Brak słów na tą firmę! Nie wiem jakim cudem zawsze rachunek za prąd wynosił ok 300 zł a w tym miesiącu ponad 1000 zł, gdzie w mieszkaniu mieszkają 2 osoby z czego jednej praktycznie nie ma w domu a druga osoba to babcia w wieku blisko 80 lat, która przeważnie ogląda TV. W domu nie ma sprzętu, który brał by wiele kWh. Dogadać się z nimi nie idzie skąd takie kwoty, obsługa klienta porażka. Ceny z kosmosu, faktury przychodzą z opóźnieniem... Totalne dno, radzę omijać szerokim łukiem!

Piotr

10 lut 2021

Podczas skladania oferty ustnie, przedstawiciel zataja dodatkowe koszty. Przestrzegam przed firmą Energa

Ania

1 lut 2021

Strona na ktorej podaje sie stany licznikow najczesciej jest nieczynna... zawsze kiedy chce podac stan licznika nie moge sie zalogowac bo szanowna ENERGA prowadzi prace konserwatorskie.. bywa ze trwa to 2 tygodnie..a pod koniec miesiaca nie ma szans na podanie licznika.. katastrofa!!!!!!!!!!!!

Horcy

14 sty 2021

ceny za prąd z kosmosu

Jakiś ja

5 sty 2021

Firma w której brak komunikacji wewnętrznej i synchronizacji działań, terminy są chyba tylko po to żeby umowa nie była pusta a na infolinii można się dowiedzieć, że problem leży po drugiej stronie tj. u sprzedawcy mówią, że nic nie mogą i trzeba dzwonić do operatora a u operatora twierdzą, że u nich wszystko ok i trzeba dzwonić do sprzedawcy a ja czekam na licznik miesiąc.

Użytkownik

4 sty 2021

Częste awarie doładowań licznika przez koszmarny system który rzekomo niedawno był modernizowany brak możliwości awaryjnego doładowania prądu. Tragedia !!!!

Stefan

20 gru 2020

Nie podpisujcie umowy z Energa są oszustami i manipulują ludźmi jak marionetkami , nie dostarczane faktury , po upomnieniu się dalej brak faktur po czym zbiorcza na kwotę 30 tyś bo tyle rzekomo firma zużyła jeśli nie zapłacisz do 14 odetną prąd , brak jakiejkolwiek dogadania się z firmą. Ma być całość i tyle i ich nie interesuje że ktoś takiej sumy nie ma. Do tego kara umowna w kwocie 10 tyś bo firmę zamknąłem to jakieś nieporozumienie będę dociekał swoich praw przed sądem z tą firmą . Jedna wielka porażka żałuję podpisania z nimi umowy .

Xyz

1 gru 2020

Najgorsza stacja prądu okradają ludzi poprzez wpłacanie pieniędzy na prąd idą w zaległości a potem trzeba z dupy pieniądze wytrzasnąć w grubych tysiącach przychodzą i nie poinformują że zakładają plombę tylko od tak wyłączają prąd i nic nie informują i nic nigdy nie wiedzą najgorsza stacja z prądem nie macie serca ani rozumu empatii ludzkiej że takie rzeczy robicie ludzie k**** jesteście nie normalni

szuu

24 lis 2020

Licznik na doladowania to jedna wielka masakra. Czesto nie da sie doladowac pradu przez internet jak i w sklepie. Nie polecam !!!!

Tomasz

23 lis 2020

Infolinia to totalne dno. Ludzie nie są w stanie pomóc konsumentowi, śmieją się beszczelnie wprost ze zgłoszonych problemów. Zablokowano wszystkie kanały umożliwiające doładowanie prądu na tydzień. Firma nie widzi problemu, że klient zostaje na lodzie bez energii. NAJGORSZA OBSLUGA KLIENTA, KTORA SPOTKALEM W ZYCIU.

Mirek

6 lis 2020

Od lat korzystam z usług tej firmy. Jest poprawa w jakości dostawy i usług. Jednak moim ulubionym tematem jest notoryczne wyłaczanie prądu na kilka sekund. Już parę urządzeń dzięki tej "zabawie" straciłem. Jak długo można znosić takie fanaberie? Rozumiem, można nie mieć prądu 20 godzin, bo jeden słup zostal zniszczony. W kuchence już nawet nieustawiam zegara, bo to nie ma sensu. '

Lucy

2 lis 2020

Klient w tej firmie jest traktowany miło dopóki nie podpisze umowy, a potem to już tylko jak zło konieczne, buta i arogancja, reklamacje zawsze odrzucane. Dla energii liczy się tylko zysk...

Adan

20 paź 2020

Tragedia ....rozwiążcie tą firmę ...gdzie jest urząd ochrony konsumentów.......nie idzie się dodzwonić odkładają telefon automatyczna sekretarka nie pozwala wybrać żadnej opcji nie można złożyć skargi reklamacji do budynku też nie wpuszczają nie idzie nic załatwić chory kraj i jeszcze gorsza firma

Martin

12 paź 2020

witam, chciałem przepisać licznik po śmierci ojca na mnie wybrałem interesującą mnie ofertę bez opłaty handlowej, wysłałem zdjęcia dokumentów o dostałem odmowę, że niby czegoś brakuje a dostali wszystko w ten sam dzień chciałem wysłać więc nowy wniosek i okazało się, że nie mogę już wybrać oferty G11 tylko są z G11k to przecież zwykłe oszustwo i złodziejstwo.

Piotr

12 paź 2020

Firma żerująca na błędach do których nie potrafi się przyznać podwójne naliczanie Energi jest im bardzo na rękę. Reklamacje wszystkie odrzucone. Pozostaje droga cywilnoprawna

Mariusz

10 paź 2020

Mam pytanie dlaczego przedstawiciele Energa proponują tylko taryfę G11k z opłatą handlową zamiast podstawowej taryfy prądu i wiele osób wprowadzacie w błąd, i płaci dodatkową opłatę takzwaną opłatą handlową, dlatego faktura za prąd jest o wiele wyższa. W ciągu dwóch miesięcy wychodzi o prawie 50zł więcej.

wkurzony użytkownik

10 paź 2020

Cała ta firma to żenada. Typowy przykład zarządzania przez "swoich". spychologia stosowana, już nawet nie można zadzwonić żeby ich opier..., bo kontakt tylko po zalogowaniu na stronie, a strona nie działa. Żeby firmę z takim obrotem nie było stać na informatyka który by tym zarządzał. dno przebite dnem. tylko zbierać na instalacje fotowoltaiczną

Klientka z Płocka

29 wrz 2020

Nie życze nikomu tej wątpliwej przyjemności dzwonienia na infolinię w przypadku awariip. Pani obsługująca infolinię w dniu 29.09.2020 robiła duże problemy mojej straszej i schorowane ciotce, która ze względów zdrowotnych nie może się denerwować. Dopiero za 3 razem przy pomocy innej osoby z rodziny udało się sprawę załatwić. Pani z dyzpozytorni zachowywała się jakby specjalne robiła problemy i chciała swoje frustracje wyładować na klientach.

Maciek

23 wrz 2020

Energa to najwieszy oszust i kretacz w Polsce. Nie sposob obliczyc z ich rachonkow ile faktycznie kosztuje kilowat. Biuro obslugi do niczego, przez 2 lata nie potrafili zmienic danych klienta

Żona Sylwia

10 wrz 2020

NIE POLECAM! Na siłę wciskają ludziom umowy telefonicznie,a na pytanie czy można umowe przed podpisem przeczytać padła odpowiedź-NIE MA TAKIEJ OPCJI BO SIE KURIER SPIESZY I MA PAN TYKLO PODPISAĆ(rozmowa nienagrywana). Na koniec pani "kulturalnie" odpowiedziała -widzę że nie ma sensu z panem ta rozmowa-po czym bez słowa skasowala połączenie. Brak słów. Gdybym mogła firma dostała by zero wg skali ocen.

Adrian

22 sie 2020

Nie polecam tego dostawcy prądu a już napewno nie podczas korzystania z licznika na kartę, jakieś awarie to tam podstawa przynajmniej dwa razy w tygodniu nie można doładować prądu na kartę bo co chwile jakieś problemy a Ty zostajesz na suchym lodzie bez prądu :) bo najczęściej awarie dziwnym trafem maja miejsca w weekendy gdzie oczywiście nikt tobie nie pomoże. Nie polecam !

Sylwester

20 sie 2020

Zero kompetencji klient to jest zwykły śmieć plac i plac

Wiktorija

19 sie 2020

Nigdy więcej Energi!Brak FV przez 6 miesięcy. Po moim zgłoszeniu że nie dostaje FV, po 3 tygodniach dostałam zbiorową na 4000zl. Współpracuje z nimi w prawie 5 lat ,zawsze FV dostawalam od 370 do 600 zł max w zależności od pory roku, wiadomo że latem wyższe. A teraz od 01 do 07/2020 4000zl?Dzwoniłam i trafiłam na Pana który mało tego że był nie miły ,w niczym nie pomógł, nic nie wyjaśnił i nie zaproponował. Moja Wielka pomyłka że podpisalam 01/2020 kolejną umowę na 2 lata, firma już nie ta co była kiedyś, tragedia!

Marek

1 sie 2020

Skandal . Od 2 dni nie moge doładować licznika prądu. Skandal

Alek

7 cze 2020

Mam pytanie czy ostatnio dzwoniono do kogoś z tego numeru 587703500 Do mnie zadzwoniono 25.05.2020 z propozycją zawarcia umowy na dwa lata ze stałą ceną.Po kilku dniach otrzymałem listownie umowę kompleksową której nie muszę odsyłać. Bo mieli do mnie zadzwonić jeszcze raz ale do dnia dzisiejszego nie dzwoniono. Po trudach udało mi się dodzwonić na ich infolinię pani z infolinii powiedziała mi że muszą zadzwonić jeszcze raz by potwierdzić umowę.A obecnie jest to tylko propozycja.Ale budzi mój niepokój sprawa że na adres Energa Obrót wysłałem listowni listem poleconym priorytet 0106 2020 rezygnację z tej propozycji ponieważ w ciągu 14 dni można zrezygnować bez podawania przyczyny z zawartej umowy( chociaż to nie jest umowa bo nie jest przez ze mnie potwierdzona) i co ciekawe list priorytetowy zaginął i nie otrzymałem powiadomienia SMS że został dostarczony.A czytając na stronie UOKiK o praktykach stosowanych w latach poprzednich nabrałem wątpliwości co do rzetelności tej firmy

Odbiorca

5 maj 2020

Energa to jakiś żart i niewypał, całkowity brak kompetencji pracowników. Długi weekend majowy, ludzie w domach, bo kwarantanna i co? Nie można oczywiście wpisać stanu licznika, bo trwają prace serwisowe przez 3,5 dnia. Ktoś tam używa jakichś szarych komórek w tej firmie? Kto planuje takie akcje? Jak by tego było mało oczywiście w dniu, którym wszystko miało już działać nic nie działa, brak dostępu do faktur, stan salda niewidoczny, nie można wpisać stanu licznika, bo system nie widzi numeru mojego licznika. Kolejnego dnia, brak dostępu do serwisu, bo trwają prace techniczne. Przez 5 dni nie mogę wpisać stanu licznika, ile jeszcze czasu mam poświęcić na to wszystko? Pomijam fakt, że nie można wpisać stanu licznika np. 1 i 31 dnia tego samego miesiąca, co to za różnica dla systemu, który wszystko zlicza? Niby jest strona internetowa, wszystko jest elektronicznie a działa gorzej niż za komuny na kartki. NIE POLECAM.

Ewa

2 kwi 2020

Jestem pozytywnie zaskoczona! Zmiany w salonie na plus. Od wejścia pomocna i sympatyczna Pani. Wszystko sprawnie i szybko!

uwaga

1 kwi 2020

Naciągają osoby starsze Stosują socjotechnike Uważać na nich a umowe analizować najlepiej z prawnikiem

Max

18 mar 2020

Oszuści i amatorzy. Człowiek nie może normalnie pracować zdalnie. Wyłączenia i zaniki prądu CODZIENNIE. Nikt z tym nic nie robi? Porażka. Szkoda że nie ma innych dostawców prądu bo ENERGA to najgorsza firma jaką znam. Zero profesjonalizmu.

Krzysztof

17 mar 2020

Energa jest monopolistą i stosuje wszystkie metody wyciągania kasy poniżej granicy prawa. Typowa lichwa. Radzę na podpisanie nowej umowy iść z prawnikiem, ponieważ Energa Obrót zatrudnia wyszkolonych oszustów.

Marta

12 mar 2020

Coś niewiarygodnego. Czekać na fakturę w rozliczeniu rzeczywistym ponad miesiąc i dostać jeszcze wyższy rachunek. Dzwonić po kilka razy, żeby ktokolwiek przyjął zgłoszenie. Zero profesjonalizmu. Tak samo z logowaniem na stronę - porażka, rzadko kiedy udaje nam się zrobić to w tym samym dniu. Wielka szkoda, że nie ma innego dostawcy energii. Gdybym mogła oceniłabym na -10/10. DNO.

marcelo

6 mar 2020

Polecam - szyba reakcja na awarie w dostawie prądu atrakcyjne ceny sprzedaży ja najbardziej jestem za .

Stefan

12 lut 2020

Firma do dupy , oszuści nad oszustami. Szkoda nerwów ludzie.wysylaja po 2 faktury człowiek myśli że wszystko opłaca a po dwóch latach dług urośnie do maksimum Nie polecam

dana

10 gru 2019

to jest kpina żeby za e fakturę płacić 18 zł

Artur

2 gru 2019

Rece opadaja,takiego nieprofesjonalizmu jeszcze nie widziałem ROZLICZENIA RZECZYWISTE leza na łopatkach logowanie do systemu zabiera czasem poł dnia zamiast isc z duchem czasu to rozwazam powrót do pana władzia który co 2 miesiace spisuje licznik..poprostu zenada,błoto i wodorosty wstyd.

Małgorzata

18 lis 2019

Następne mieszkanie kupię w mieście, które nie jest obsługiwane przez Energę. Smiech na sali i zenada, w punktach kolejki sa kilkugodzinne, zamawialismy zalozoenie licznika przez internet (z opcja czas realizacji do 14 dni) przez 14 dni nikt nawet nie rozpatrzyl naszego wniosku; poszlismy do punktu (w kolejce spedzilismy 3h), sytuacja taka sama, czekamy kolejne kilkanascie dni. Zwykla postkomunistyczna kreatura oszczedzajaca na miejscach pracy i maksymalnie przeciazajaca pracownikow. Oplata przesylowa jest wieksza niz wartosc energii zuzywanej przez nasze gospodarstwo. Nigdy wiecej! Najgorsze jest to, ze w moim obecnym miescie nie ma jakiejkolwiek alternatywy.

Doris

15 lis 2019

A ja chcę ostrzec przed tą firmą z innego powodu. W przypadku sprzedaży mieszkania lub lokalu w wodociągach czy w gazowni można spokojnie przepisać licznik i dostać rachunek adekwatnie do spisanego stanu licznika. W Energii się nie da. Kiedy poszlam zgłosić sprzedaż lokalu, dowiedziałam się ,że tylko nowy właściciel może to zrobić. Ja nie. Mogłam tylko poprosić o wystawienie faktury za ten okres, kiedy byłam właścicielką budynku. Niestety mimo podania adresu do korespondencji fakturę wysłano na adres lokalu, którego już nie byłam właścicielem, Teraz, po 1,5 roku komornik zajął moje konto za prąd, za ktory nie dostarczono mi faktury oraz za ten zuzyty przez nowego właściciela, za który wystawiano nadal na mnie faktury, poniewaz nabywca nie zgłosił się do nich by podpisać umowę na siebie. Moja rada-sprzedajecie lokale lub mieszkania to koniecznie idzcie rzem z kupującym , by przy was zgłosil sie do Energii albo Każcie zdjąć licznik. Tu jeszcze jedna uwaga, na zdjecie licznika też trzeba czekać ok tygodnia! To najbardziej nieuczciwa i podstępna firma z jaką miałam do czynienia.

anikaja

2 wrz 2019

Jak dla mnie to ta Firma NIE JEST WIARYGODNA !!! a chodzi tu przecież o moje pieniądze i to niemałe. Zasłaniają się systemem a z systemem nie ma dyskusji, wszyscy z obsługi klienta "ale co ja mogę" to betony z którymi nie ma rozmowy. Energa proponuje jako jedną z możliwości sprawdzanie konta poprzez sms. Weryfikują go indywidualny nr klienta i końcówka indywidualnego nr PESEL. Przychodzi sms zwrotny ze stanem konta - do zapłaty za fakturę - który generuje system! W moim przypadku sms podał mi konkretną kwotę , następnie 2 dni poźniej przyszła faktura opiewająca na kwotę 100 zł. wyższą. Czy ktoś jest mi to w stanie wytłumaczyć? Ja tej firmir nie wierzę, że rzetelnie nalicza opłaty. Skąd w jednym systemie dotyczącym mojego indywidualne konta dwie różne wartości? Pomijam już ten drobny fakt , że faktura była naliczona i wystawiona ok.2 tygodnie przed sms, czyli powinna opiewać na kwotę dużo dużo mniejszą).

Jan

24 sie 2019

Szukam pokrzywdzonych przez Firmę Energa w szczególności osób którym został wyłączony prąd i zmuszono ich do zapłaty za jego podłączenie mój email harcerz@duno.pl

Marzena

25 lip 2018

Masakra-podpisałam z Wami umowę i mam 1000 problemów ,przy najbliższej okazji zmieniam na Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo

ewa

20 paź 2017

Podpisałam umowę elektroniczną (wysyłka kurierem), miała być dostarczona 2-3 dni, wykonałam tysiąc telefonów bo kurier się nie pojawił - podobno błąd w systemie, poprosiłam o anulowanie, bo stwierdziłam że osobiście będzie szybciej- nie da się, wykonałam tysiąc telefonów, aby miłe Panie przekazały mi informację, że nic nie da się zrobic, że one za to nie odpowiadają, a w domu jak prądy nie było tak nie ma

Anna

11 lut 2017

Dziadostwo pierwszej klasy, w domu, w którym nikt nie mieszka i zuzycie wynosi 70kW na pół roku wytawili fakturę tzw."szacowaną" na 1041 zeta. Na infolinii siedzą debile,m z krórymi rozmowa toczy się jak w szpitalu psychiatrycznym.Umowa z nimi jest jedynie próba wyłudzenia kasy.

Piotr

14 gru 2016

Dla mnie to również banda zbójów!!! Fajnie się szasta pieniędzmi, które i tak zedrą ze swych "potulnych, rzeźnych baranków". Nic nie robimy, tylko dajemy się obdzierać ze skóry żywcem! Czas podnieść głowy i spuścić tę kupę gnoju do kanalizacji!!! Ja już dziś robię pierwszy krok - koniec zdzierstwa!

WIOLETTA

4 paź 2016

ENERGA powinna zmienic nazwe np.ENERGA UWAGA OSZUSTWO tak pasuje bo nas klientow oszukuje.Odradzam wszyslim klientom.Zmieniajcie firme.Istnieja odpowiednie instytucje zajmujace sie oszustwami.

Ewa

13 maj 2016

Nie polecam umowy z energa chodza przedstawiciele po mieszkaniach i mówiąc szczeżrze naciagają a tym bardziej starsze osoby które nie mają zielonego pojęcia o co w tym wszystkim chodzi bo nie zajmują sie juz takimi sprawami wiem bo zrobili tak z moją mamą i teraz płaci kolosalne rachunki co kiedś płaciła za 4 miesiace teraz płaci za 2 nie dawajcie się naciągać a tym bardziej starsze osoby!!!!!

Artur

25 mar 2016

Firma oszust! Przysyła zawyżone rachunki z taryfą budowlaną C11 podczas gdy mam faktycznie taryfę C11. Brak reakcji na reklamacje i zero kontaktu. Podejście do klienta beznadziejne. Nie polecam!

Iwanow

3 lis 2015

No niestety jeszcze nam daleko do firm przyjaznych ludziom. Mnie boli że księguja wpłaty jak sobie chcą....jeżeli wysyłam przelew i numer faktury to chce żeby dana faktura była zapłacona. A nie po zalogowaniu na swoje konto do elektr.Biura.obsł. Widzę jakieś opłaty 34 zł...jak klikam otwiera mi sie faktura którą zapłaciłam w całości . Dzwonię i pytam się skąd 34 zł ...pani powiedziała że za wezwanie do zapłaty (którego nie dostałam a i tak musze to zapłacić.) bo zostało wysłane priorytetem. Ja sie pytam..dlaczego nie ma dokumentu elektronicznego tego wezwania żebym mogła zobaczyć tylko otwiera sie faktura....która jest zapłacona...nie umiała mi odpowiedzieć..Tak samo nie można otworzyć not żadnych...jest suma 1.56 ale ja nie wiem za co to jest...Na każdym kroku jesteśmy robieni w konia....oczywiście że muszę zapłacić te 34 zł bo mam licznik rzeczywisty i sama podaje ile zużyłam prądu i system nie chce mnie przepuścić bo jest minusowe saldo,na zapłaconej w całości fakturze widnieje że nie jest opłacona...są gotowi przyjść wyłączyć prąd...to jest paradoks..i chamstwo...

Niezadowolony

20 paź 2015

Nie polecam korzystać z usług firmy Energa. Prosiliśmy o dokumenty pod koniec sierpnia w połowie października dotarły.Trzeba mieć stalowe nerwy,aby z taką instytucją współpracować. Dziadostwo które zatrudnia niewykwalifikowanych pracowników,nawet pomiaru z liczników nie potrafią odczytać.To jest porostu żałosne.

Irena

8 paź 2015

Państwo w państwie. Miałam licznik przedpłatowy , a kiedy zerwałam z nimi umowę to przysłali mi fakturę na 174,85 zł. Nikt nie potrafi mi wytłumaczyć skąd to się wzięło.Zapłaciłam żeby nie rosły koszta. Mam zamiar zwrócić się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów chociaż nie widzę możliwości w odzyskaniu tych pieniędzy. Jednym słowem kradzież zgodna z prawem.

Erni

30 wrz 2015

Energa? Sprzedawali prąd za 24gr, po 2 latach sami zmienili taryfę i podpisali umowę za prawie 60gr i nie chcieli podpisać nowej na moich warunkach... Zużycie ponad 3tys kwh... więc odbili z nawiązką.

Piotr II

26 lut 2015

Energa to cwaniaki, nasyła firmy windykacyjne pomimo, że rachunki były płacone na bieżąco. Nie ma odpowiedzi na pytanie w celu wyjaśnienia- wymyślają zadłużenie, że niby cztery lata temu była niedopłata. Omijajcie tę firmę !!!

Marek

10 lut 2015

Banda nieudaczników i kłamców już drugi miesiąc mija miałem mieć założony licznik i umowę na infolinii cały czas jestem oklamywany i robią ze mnie durnia z gorszym synem jak ta firma to jeszcze się w życiu nie spotkałe.