Strona główna > E.ON opinie. Ceny prądu i gazu dla domu i firmy

E.ON opinie. Ceny prądu i gazu dla domu i firmy

Nazwa firmy: Innogy
Adres siedziby: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
00-347, mazowieckie, Polska
Telefon: 800 12 1821
Fax:
Email: kontakt@innogy.pl
Ocena 2.62/5 (641 głosy/ów)

E.ON sprzedawca energii: prądu i gazu

E.ON to sprzedawca energii elektrycznej, który należy do jednej z największych firm energetycznych w Europie. W Polsce firma ma ponad 100 letnią tradycję. Cały holding poza sprzedażą energii elektrycznej specjalizuje się także w takich obszarach jak wydobycie, dystrybucja czy przesył energii elektrycznej, a także w tych samych obszarach, ale dotyczących gazu. Firma posiada również farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów. Z Europejskiego punktu widzenia E.ON to prawdziwy potentat na rynku zarówno energii elektrycznej jak i gazu. Obsługuje miliony klientów w krajach Europy Zachodniej (Niemcy, Wielka Brytania, Holandia,Belgia) jak i członków grupy Wyszehradzkiej. Firma z powodzeniem realizuje swoją politykę sprzedaży energii elektrycznej, o czym najlepiej świadczy poziom zaufania klientów oraz, a właściwie głównie ich ilość.

E.ON prąd - sprzedaż energii elektrycznej

Podstawowych rejonem działalności firmy E.ON jest obszar Warszawy, gdzie poza usługami związanymi ze sprzedażą spółka powiązana z E.ON zajmuje się dystrybucją energii elektrycznej. E.ON jako jeden z najbardziej aktywnych sprzedawców prądu i gazu w Europie nie ogranicza swoich działań tylko do obszaru Warszawy, a bardzo aktywnie działa na wolnym rynku energii elektrycznej w Polsce, oferując klientom chcącym zmienić dostawcę prądu korzystne warunki przeniesienia swoich rachunków do E.ON. W momencie zapoznawania się z ofertą warto skorzystać z porównywarki cen gazu i prądu zamieszczonej na stronie Optimal Energy. Zmiana sprzedawcy prądu nic nie kosztuje, a większość formalności zostanie wykonana przez firmę E.ON w celu zaoszczędzenia czasu i jak najszybszego rozpoczęcia współpracy.

E.ON gaz- sprzedaż gazu ziemnego

Firma E.ON poza sprzedażą energii prowadzi także działalność związaną ze sprzedażą gazu ziemnego. Oferta firmy związana ze sprzedażą gazu ziemnego jest kierowana do obiorców biznesowych i klientów indywidualnych. Zostały przygotowane atrakcyjne oferty dla gospodarstw domowych, dzięki którym można zaoszczędzić sporą część domowego budżetu. Połączenie usług sprzedaży gazu i energii elektrycznej oznacza dla klienta, który zdecyduje się na to połączenie liczne promocje i rabaty. O dobranie odpowiedniej oferty zadba odpowiednio przeszkolony pracownik, który dopilnuje i zadba, aby wszystkie formalności zostały poprawnie wykonane.

E.ON - spółki grupy

Grupa E.ON działa w obszarze nie tylko sprzedaży energii elektrycznej do odbiorców końcowych oraz usługami dystrybucji prądu w obszarze Warszawy. W Polsce E.ON ma także spółki które zajmują się zagadnieniami i instalacjami związanymi z odnawialnymi źródłami energii, wytwarzaniem ciepła czy wewnętrznymi działaniami mającymi na celu podniesienie efektywności działania w spółkach zależnych E.ON. Dzięki temu E.ON sukcesywnie powiększa swój kapitał będąc znaczącym graczem nie tylko na rynku polskim ale i europejskim. To wszystko dzięki odważnej polityce spółki, która to dzięki płynnemu dostosowaniu się do rynku przyciąga nowych klientów.


Dodaj opinię

Twoja opinia

Opinie:

Ania

Ania
18-07-2023

Oszusci. Nie polecam. Przy wlaczonym naliczaniu z biezacego zuzycia naliczaja "wyrownania", ktore z zuzyciem nie maja nic wspolnwgo. Unikac. Zmienic, zapomniec. Ja juz negocjuje z innymi.
AGNIESZKA

AGNIESZKA
17-03-2022

E.ON Polska s.a. najgorsza firma z jakąkolwiek miałam do czynienia .Oszustwo i jeszcze raz oszustwo !!!! Po zmianie nazwy miałam problem z zalogowaniem się do moich odczytów ,po kontakcie z pracownikiem który pomógł mi się zalogować i podać odczyt okazuje się że naliczyli mi za dwa tygodnie o 200KWH więcej niż podawałam telefonicznie . Z moich wyliczeń wychodziło ok.200zł a z wyliczeń firmy ok.400zł. czyli drugie tyle ! SZOK
Jacek

Jacek
12-02-2022

Polecam Innogy Polska obecnie E.ON Polska super firma tani ofertę mam fajna gwarancja ceny Przemili konsultanci i infolinii
Władek

Władek
29-11-2021

Jestem wieloletnim klientem RWE/Innogy. Nieopatrznie zachciało mi się uporządkować umowę z Innogy i przepisałem umowę ze mnie na mojego syna i zostałem przez Innogy ukarany kwotą 400 zł. Podczas rozmowy z konsultantem przedstawiłem chęć przepisania umowy. Siłą rzeczy podałem im na tacy klienta na kolejne lata. Wierny swojej firmie konsultant nie poinformował mnie, że z chwilą przepisania umowy na syna zostanę ukarany za zerwanie warunków aktualnej umowy mnie obowiązującej. I tak myśląc, że jestem lojalny w stosunku do Innogy, zostałem przez nich ukarany, a jako emeryt - szczególnie dotkliwie. Prawnie z tym molochem nie wygram, bo zawsze znajdą coś by wygrać. Od tego czasu otrzymaliśmy od Innogy dwie propozycje umów lojalnościowych, które parzą w ręce po wyjęciu ze skrzynki i lądują w koszu. Przy sprzedaży mieszkania umowa z Innogy zostanie z naszej strony rozwiązana, a nowy właściciel poinformowany o perypetiach z Innogy. Zrobi co zechce. My nową umowę podpiszemy z każdym tylko nie z Innogy. Opinie o Innogy można w towarzystwie poruszać póki pamięć nie zawiedzie. Czy Innogy tym się przejmie? Nie sądzę. A ja? Tyle mojego, że to opiszę.
MLO

MLO
26-11-2021

Uciekać jak najdalej od tej firmy !!! Nie przysyłali mi rachunków przez ok. roku i nagle mam do zapłaty 1800zł. Po opłaceniu zaległości przysyłają mi następną fakturę (po 1,5 miesiąca) na 580zł z niedopłatą, a przecież niedawno wszystko uregulowałem. Dodam że zużycie energii jest na poziomie 120zł/miesięcznie. TRAGEDIA
Alf z Melmak

Alf z Melmak
05-10-2021

UWAGA Firma oszukuje i naciaga klientów. W moim przypadku mam instalacje fotowoltaiczna i w ostatnim roku wyprodukowałem dużo więcej energii niż pobrałem uwzględniając 20% gratis oddanej (odczyt z licznika innogy). Miałem nadwyżkę 600 kWh i nadpłatę z ostatniego okresu prawie 500 zl. Pomimo tego innogy życzy sobie zapłatę 1500 zł jako rozliczenie. Rozważam podjęcie kroków celem odebrania im koncesji. Ciekawe czy ktoś już próbował bo mniejsze firmy ja tracą z różnych powodów.
trond

trond
20-09-2021

jak najdalej od tej firmy
Bravo - Whiskey

Bravo - Whiskey
30-07-2021

Jest OK. do momentu wystąpienia problemu. Miałem dwie umowy na dwa punkty odbioru. Jeden był regularnie fakturowany drugi wcale. Monit w sprawie bez echa. Uaktywnili się dopiero z chwilą wniosku o przepisanie licznika. Horrendalna suma rozbita na kilkanaście faktur. Część za okres głęboko zeszłoroczny, wystawiona z bieżącą datą, co według mnie nie jest zgodne z ustawą o księgowości (niech się tym zajmie właściwy Urząd Skarbowy, w końcu uszczuplili należne państwu podatki za zeszły rok!!!). Pisemna konwersacja z konsultantami to horror. Pierwszy "wybrał sobie" umowę na którą udzieli odpowiedzi. Oczywiście tę gdzie wszystko jest OK. Kompletnie zignorował fakt, że zarzuty i dane zawarte w prośbie o rozwiązanie problemu ni jak się mają do danych w umowie. Do tej właściwej, której problem dotyczył nie odniósł się wcale. Wiadomo dlaczego. Zepchnął sprawę robiąc przy okazji z klienta debila. Drugi bronił wysokiego poziomu IQ tego pierwszego, ale zaproponował rozłożenie płatności na trzy raty. Zgodziłem się. Na co trzeci potraktował moją zgodę na propozycję Innogy jako moją prośbę o rozłożenie płatności i ją odrzucił !!! Trudno oprzeć się wrażeniu, że w tej firmie panuje wszechobecny burdel przy kompletnym braku logiki postępowania. Wszak rozłożenie płatności na raty kosztowałoby firmę zaledwie kilka PLN. Teraz te kilka PLN zapłacę wprawdzie ja (bo i tak zapłacę w ratach), ale koszty generowania faktur odsetkowych i ewentualnych wyjaśnień dla US i rzecznika praw konsumenta poniesie już Innogy. I oczywiście przestanie na mnie dalej zarabiać. Dopóki statystyczne koszty pozyskania nowego klienta będą niższe od kosztów utrzymania tego niezadowolonego nie ma co liczyć na poprawę. Dlatego ceńmy się drodzy klienci. Generujmy te pierwsze! To się nam opłaci!!!
Arek

Arek
23-07-2021

Bezwzględny kapitalista, 0 skrupułów, łupienie gdzie się da. Oszustwo na zielonej energii. Możliwość wypowiedzenie umowy promo 0wa. Na infolinii debile, którzy specjalnie są postawieni by nic nie kleili. Ale przyjdzie kiedyś ten dzień kiedy powiem Sajoooonaraa!
TOMASZ

TOMASZ
21-07-2021

Po dwóch pełnych latach pojawiła się duża niedopłata. Nie zarabiam wiele, więc poprosiłem o rozłożenie niedopłaty na raty. Stanowczo odmawiają twierdząc: "Jako sprzedawca prądu odgrywamy na polskim rynku energii elektrycznej strategiczną rolę. Jesteśmy m.in. zobligowani do regulowania na bieżąco zobowiązań wobec partnerów biznesowych." Wyliczyłem więc dokładnie ową niedopłatę i wyszło mi o prawie dwieście złotych mniej. Nie chcą podać dokładnego wyliczenia z czego powstała niedopłata-krok po kroku z kwotami. Zamierzam złożyć wniosek o obniżenie prognozy dokładnie o połowę ilości kWh wynikających z niedopłaty. Jestem ciekawy co wymyślą i czy będzie to połowa kwoty obecnej niedopłaty. Konsultanci nie mili, butni, wręcz chamscy. Bardzo, bardzo nie przyjemni. Nie zasługuje ta firma na dobre zdanie. Działają z pozycji bezczelnego monopolisty i robią siebie z klienta kpiny. Przykre, bo firma duża z jakąś historią / związaną z poprzednimi firmami -Stoen,,/ a tu takie niewypały. Jeszcze jedno. Nie chcą słyszeć o wymianie licznika pomimo wielu moich próśb.