Porównaj oferty
Orange Energia opinie klientów o firmie. Aktualna oferta na prąd i gaz
OptimalEnergy

Orange Energia opinie klientów o firmie. Aktualna oferta na prąd i gaz

3.08 (2005 opinii o stronie)
Przeczytaj opinie o firmie
O firmie

Orange Energia Sp. z o.o. jest częścią grupy Orange, czyli lidera polskiego rynku internetu, transmisji danych, telefonii komórkowej oraz stacjonarnej. Posiada koncesję na obrót energią elektryczną od 2013r. i ma możliwość świadczenia swoich usług na terenie całego kraju. Swoim klientom oferuje energię pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych dzięki czemu przyczynia się redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz ograniczenia śladu węglowego. Nie generuje żadnych substancji szkodliwych dla środowiska naturalnego, a także nie powoduje niedoboru źródeł energii, jak jest w przypadku węgla, ropy naftowej lub węgla.

Nazwa spółki

Orange Energia

Adres siedziby

Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa, mazowieckie, Polska

Telefon

801 111 333

Email

biuro@orange.pl

Numer KRS

0000363611

NIP

5272636714

Orange Energia największy, niezależny sprzedawca energii w Polsce

Dzięki wysokiej rozpoznawalności marki Orange firma bardzo płynnie weszła na rynek energetyczny. Od początku funkcjonowania na rynku sprzedaży prądu prezentowała korzystne i ciekawe propozycje ofert sprzedaży energii elektrycznej. Sama zmiana sprzedawcy prądu jest dzisiaj niemalże tak prosta, jak zmiana operatora komórkowego. Jeśli chcesz sprawdzić aktualne ceny i ofertę firmy Orange Energia skorzystaj z porównywarki cen prądu Optimal Energy w celu porównania jak oferta firmy wypada na tle licznej konkurencji.

Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej nic nie kosztuje. Już choćby przez to warto zainteresować się tematem zmiany sprzedawcy energii. Warto pamiętać, że zmiana sprzedawcy to nie zmiana dystrybutora (którego nie możemy zmienić). Oznacza ona, że do naszego gospodarstwa domowego dostarczany jest ten sam prąd, tylko sprzedawany przez inny podmiot – nowego sprzedawcę.

Orange Energia - sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych

Orange Energia coraz bardziej poszerza swoje kompetencje. Bardzo dynamicznie rozwijająca się spółka oferuje szeroki wachlarz promocji różnych ułatwień dla klientów. Firma bardzo profesjonalnie podchodzi do rozmów z klientami oraz ich opinii. Dlatego dobrze wykształcona kadra pracowników obsługi klienta jest przygotowana na wszystkie pytania. Jeśli podpiszesz umowę z Orange Energia możesz liczyć na gwarantowaną stawkę za energię przez cały 2024 rok. Oprócz tego otrzymasz 150 zł rabatu na usługi mobilne jeśli jesteś klientem Orange Polska, otrzymać bon do wykorzystania w salonie Orange na akcesoria lub co miesiąc przez pół roku cieszyć się 25 zł zniżką na fakturę za energię elektryczną. Warto zwrócić uwagę na fakt, że wybierając ofertę Orange Energia, masz gwarancję, że energia pochodzi w 100% ze źródeł odnawialnych. Ponadto każda w/w oferta zawiera bogaty pakiet assistance domowego gwarantujący nawet 5 napraw w roku do wysokości 1 500zł każda. Fachowcy świadczący pomoc w ramach pakietów Czysta Energia od Orange to pomocy to elektryk, hydraulik, ślusarz, szklarz, dekarz, technik urządzeń grzewczych i gazowych oraz serwisant AGD, RTV i PC.

Dodatkowo dostępna jest oferta dla Mikrowytwórców posiadających instalacje fotowoltaiczne (zarówno w Orange jak i poza nią), w której 100% energii oddanej do sieci wraca do Klienta.

Orange Energia- sprzedaż energii elektrycznej dla klientów biznesowych

Oferta Orange Energia jest dostępna zarówno dla osób prywatnych, jak i klientów biznesowych. Możesz zatem korzystać z czystej energii nie tylko we własnym domu, ale również w swojej firmie. Dla Klientów biznesowych w szczególności wyróżnia się oferta oparta na notowaniach giełdowych tzw. RDN( Rynek Dnia Następnego), która zapewnia zawsze aktualną cenę ściśle dopasowaną do profilu zużycia energii przez Klienta. Dzięki niej niewielkie firmy mogą mieć energię z gwarancjami pochodzenia OZE po niższych stawkach w porównaniu z ofertami stałej ceny.

Napisz opinię

Twoja ocena:

Opinie innych klientów (1.92 z 167 opinii klientów)

Karolina ST

6 lut 2024

Moja babcia została oszukana i naciągnięta przez pracownika ORANGE przu ul. Moniuszki w Wołominie i do dnia dzisiejszego nikt z państwa pracowników nie zajął się tą sprawą, pomimo wielu zgłoszeń. NIE POLECAM !!!

Odpowiedź od Orange Energia
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Niestety w komentarzu nie ma danych, na podstawie których moglibyśmy przeanalizować sprawę. Zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego https://www.orange.pl/view/energia#formularz. Pozdrawiamy, Orange Energia

Iwona Dybczak

3 lut 2024

Jestem rozczarowana ich fakturami, wysyłają faktury po 1000 zł co miesiąc, dodam że ja mam rozliczenie co drugi miesiąc a zużycie znikome, trzeba w końcu to zakończyć zawiadomieniem do prokuratury o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa wyłudzenia

Odpowiedź od Orange Energia
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pani konta na podstawie imienia i nazwiska. Zachęcamy jednak do składania odczytów własnych licznika, dzięki którym prognozy będą odpowiadały faktycznemu zużyciu. Proponujemy zalogować się w serwisie moja.orangeenergia.pl, gdzie można śledzić swoje bieżące zużycie a także składać odczyty własne. Pozdrawiamy, Orange Energia

Anonim

25 sty 2024

To są złodzieje człowieka niema w domu trzy miesiące a mieszkam sam a rachunki za prąd po 500 zł nie wiem może mam jakiś sklep w domu co są włączone wszystkie urządzenia to kpina sprawa została skierowana z mojej strony do niku i na policję

Odpowiedź od Orange Energia
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Niestety w komentarzu nie ma żadnych danych, na podstawie których moglibyśmy zidentyfikować klienta i przeanalizować tą sytuację. Aby przyjrzeć się dokładnie tej sprawie zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego https://www.orange.pl/view/energia#formularz. Pozdrawiamy, Orange Energia

Konrad Wypych

9 sty 2024

23.08 2023 ostatni raz otrzymalem fakturę .Dzwoniąc i pisząc do Orange nadal nie otrzymalem żadnej faktury... Słyszę zawsze te sama śpiewkę iż nie dostali odczytu od PGE , natomiast PGE mówi iż stan licznika wysyła do Orange energia.. Jeśli tak dalej będzie , będę zmuszony zmienić dostawce , nie będzie zerwanie umowy z mojej winy... Proszę się 2 razy zastanowić nad wyborem firmy.. Ręce opadają..

Odpowiedź od Orange Energia
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Niestety w komentarzu nie ma żadnych danych, na podstawie których moglibyśmy przeanalizować tą sytuację. Każdy odczyt otrzymany od dystrybutora jesteśmy zobligowani prawnie niezwłocznie przenieść na fakturę rozliczeniową. Brak odczytu to podstawa do reklamacji, którą standardowo składamy do dystrybutora w imieniu klienta. Aby przyjrzeć się dokładnie tej sprawie zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego https://www.orange.pl/view/energia#formularz Pozdrawiamy, Orange Energia

Marta

9 sty 2024

Podpisanie umowy z Orange Energia to największy błąd jak popełniłam. Pomijając wszystkie inne problemy to największy pokazał się gry założyliśmy instalacje fotowoltaiczną. Mimo tego, że dostali informację od Enegra, że mamy podłączoną mikroinstalację to nadal naliczali nas normalnie i twierdzą, że powinna zmieni umowę, aby taksie działo. Jak zapytałam, gdzie w warunkach ogólnych obecnej umowy jest taka informacja to okazuje się, że nie ma. Teraz przeszłam do Energa, ale niestety ponad 6000 zł przepadło, bo Orange wykręca się a przecież moja energia poszła w sieć wiec ja sprzedali iw wzięli za nią pieniądze. Jesteśmy w trakcie zbierania osób z podobnym problemem i będziemy składać zbiorową skargę do URE oraz UOKiKu, a jeśli to nic nie da to pozew do sądu. jeśli są tu takie osoby to prosimy o kontakt na mail martaszwejk@interia.pl

Odpowiedź od Orange Energia
Orange Energia nie jest sprzedawcą zobowiązanym i nie stosuje net-bilingu ustawowego automatycznie. Obecna umowa nie zawiera warunków umożliwiających rozliczenie energii oddanej. Podjęliśmy próbę podpisania umowy na mikrowytwórcę, która umożliwia rozliczenie energii oddanej wstecznie, zgodnie z warunkami umowy.

daniel

29 lis 2023

Orange energia w takiego bałaganu nie widziałem już dawno przez pół roku nie była faktura wystawiona bo oni nie mają odczytów o dystrybucja ileś monitów niby wysłane i nadal odczytów nie mają

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Informujemy, że standardowo co miesiąc wystawiamy fakturę za energię elektryczną, na podstawie odczytu od dystrybutora (jeśli tylko go otrzymamy) lub na podstawie zużycia historycznego. Częstotliwość przekazywania odczytów od dystrybutora zależy od wybranego cyklu rozliczeniowego, np. przy 6 miesięcznym cyklu, odczyt dostaniemy co 6 miesięcy. Jeśli Pana cykl rozliczeniowy wynosi 1 miesiąc, zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie www.orangeenergia.pl. Prosimy wybrać odpowiedni typ zgłoszenia i opisać swoją sprawę. Pozdrawiamy, Orange Energia

Piotr

21 lis 2023

Przemyślcie dwa razy za nim przyjdziecie do Orange Energii. Miałem ponad 3 lata umowę z tą firmą, przeszedłem od Enegii skuszony wizją podwyżek cen energii rozłożonych w czasie. Podwyżki owszem były i to duże, ceny takie same lub wyższe niż w Energii, dodatkowo płaciłem za niedziałający (wąski zakres, tylko przy poważnych usterkach) assistance domowy, teraz chcieli mi "dowalić" 20 zł miesięcznie tzw. opłaty abonamentowej za dostawę prądu w ramach fotowoltaiki. Uciekłem czym prędzej do Energii i jestem zadowolony. Zachodzę w głowę skąd tutaj te pozytywne opinie klientów.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Pakiet Assistance domowego jest w pełni darmowy dla klientów Orange Energia i obejmuje pomoc aż 9 specjalistów. Pakiet 5 napraw do 1 500 zł każda jest odnawiany w każdym roku umowy. Opłaty miesięczne w ofercie „Orange Energia Net-billing 1:1”, przeznaczonej dla właścicieli mikroinstalacji fotowoltaicznych, zostały wskazane w Regulaminie oferty dostępnym na stronie Orange Energia. Sprzedawca energii elektrycznej | Orange Polska. W ofercie Orange Energia, w przeciwieństwie do ofert sprzedawców z urzędu - w tym Energi - warunki rozliczenia oraz wysokość opłat miesięcznych są gwarantowane przez cały okres trwania umowy, czyli przez 4 lata. Pozdrawiamy, Orange Energia

Andrzej Kwasik

16 lis 2023

Nie pojmuję dlaczego klient Orange Energia nie ma na swoim koncie w internecie dostępu do swoich faktur. Za media tak, ale za prąd niestety nie. Dlaczego?

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Informujemy, że Orange Polska S.A. oraz Orange Energia Sp. z o.o. to dwie odrębne spółki, świadczące różne usługi. Pracujemy nad serwisem e-BOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) w Orange Energia Sp. z o.o., w którym będzie możliwość podgladu faktur za energię elektryczną. Poinformujemy o możliwości zalogowania do serwisu. Pozdrawiamy, Orange Energia

Andoria Sp. z o.o.

10 paź 2023

Na dodatkową GWIAZDKĘ w tej opinii, na pewno zasługuje Dział Obsługi i Sprzedaży i oczywiście Szanowna Pani Róża, z którą współpraca to wzór jak powinna wyglądać relacja dostawca-klient, który jest partnerem biznesowym a nie tylko potocznym klientem. Mamy nadzieję, że oferta Orange Energia nadal będzie konkurencyjną ofertą a my będziemy w kolejnych latach dalej współpracować z tym dostawcą energii.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Andoria Sp. z o.o.

10 paź 2023

Prawie dwuletnia współpraca z Orange Energia pokazuje nam, jako Odbiorcy Przemysłowemu, że nawiązanie współpracy z tym dostawcą to był dobry wybór. Możliwość fixowania cen na dany okres na pewno pomaga w planowaniu kosztów. Doradcy handlowi są rzeczowi i kompetentni, o czym przekonaliśmy się niejednokrotnie podczas naszej współpracy.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Andrzej

10 paź 2023

Od 2 lat korzystamy z energii dostarczanej przez Orange Energia (zużywamy jej dużo) i jesteśmy bardzo zadowoleni.Dokumenty docierają w terminie, nie ma problemów z uzyskaniem dodatkowych informacji.Dostawa energii odbywa się płynnie bez jakichkolwiek przerw.Dla mnie niesamowicie pomocnym i kompetentnym przedstawicielem ze strony Orange Energia jest Pani Róża Kurzawa dla której nie istnieje słowo "nie da się", zawsze pomoże szybko i sprawnie za co dziękujemy.Ja zdecydowanie polecam tego dostawcę.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Dariusz Maj

10 paź 2023

Bardzo pozytywnie oceniam współpracę z dostawcą energii. Jest bieżący kontakt. Zgłaszane sprawy rozwiązywane są w sposób kompetentny. Uratowali firmę gdy poprzedni dostawca zostawił nas "na lodzie" pomimo podpisanej wieloletniej umowy

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Andrzej

9 paź 2023

Prowadzę firmę i nie mam żadnych zastrzerzeń. Wszystkie sprawy załatwiane od ręki. Szybki kontakt. Pozdrawiam

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Paulina

6 paź 2023

Korzystamy 4 lata z energii dostarczanej przez Orange Energia (zużywamy jej dużo) i jesteśmy bardzo zadowoleni. Dokumenty docierają w terminie, nie ma problemów z uzyskaniem dodatkowych informacji. Dostawa energii odbywa się płynnie bez jakichkolwiek przerw. Dla mnie niesamowicie pomocnym i kompetentnym przedstawicielem ze strony Orange Energia jest Pani Małgorzata Nowak dla której nie istnieje słowo "nie da się", zawsze pomoże szybko i sprawnie za co dziękujemy. Ja zdecydowanie polecam.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Tadeusz

5 paź 2023

jestem bardzo zadowolny!

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Jan Fedynczyszyn

28 wrz 2023

Proponowane usługi hydraulik elektryk itd nie działają jesteś odsyłany do Alianz z którymi nic nie załatwisz a gdy wcześniej zechcesz zrezygnować obciążą cię kosztami

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Sposób postępowania w razie zaistnienia szkody, zakres ubezpieczenia oraz sposób składania reklamacji opisany jest w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia Assistance. Jako Orange Energia oczywiście przyjrzymy się sprawie. W tym celu prosimy o zgłoszenie sprawy poprzez formularz https://www.orange.pl/view/energia#formularz.

Marlena Reda-Tyde

18 wrz 2023

Odradzam z całą mocą przejście do Orange Energia, wysłane w terminie oświadczenie o podwyższonym limicie dla osób uprawnionych zagubione, chociaż jest na to potwierdzenie, że dotarło, zawyżanie rachunków mimo nie przekroczonego limitu, niby uznają reklamacje, a za chwilę rachunek jest znowu po zawyżonych cenach, brak słów, aby opisać ten bajzel panujący w tej firmie.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Jeśli oświadczenie zostało złożone poprawnie do wcześniej wystawionej błędnie faktury, wystawimy fakturę korektę, którą otrzyma Pani w oddzielnej korespondencji.

Iwona

18 wrz 2023

Zapraszam do kontaktu wszystkich pokrzywdzonych przez Orange energia iwonadybczak37@gmail.com

Marlena Reda-Tyde

18 wrz 2023

Żadna gwiazdka, ale wielki MINUS. Obecnie ostatnie 2 miesiące to jest wielka nerwówka. Po pierwsze zakwestionowany został fakt wysłania do nich mojego oświadczenia o podwyższonym limicie dla osób uprawnionych, który wysłałam 17.02 2023, czyli w terminie i na które mam poświadczenie , że je otrzymali. Po wielu interwencjach i ponownym wysłaniu oświadczenia, przyznano mi rację, co i tak nic nie dało, bo naliczają po podwyższonej stawce, chociaż uznają reklamację. Ostrzegam przed przejściem tam.

Kunegunda Szpar

16 wrz 2023

Złodzieje!!!!!°oszuści!!!

Alina Cieślak

30 sie 2023

Mimo że opłacono zaległe faktury prąd nie włączony dwa dni a infolinia płatna.Wyłączenie prądu bez poinformowania klienta.Tragednia.Produkty w lodówce i zamrażalniku zepsute ja się pytam kto za to zapłaci.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Wszystkie działania windykacyjne prowadzone są za pomocą SMS lub pisemnie. Wstrzymanie dostaw to ostatni krok windykacji. Wznowienie dostaw prądu następuje do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zaległości. Dodatkowo jest realizowane przez Operatora Sieci Dystrybucyjnej, na zlecenie Sprzedawcy.

Marek

27 sie 2023

Dziękuję przedmówcą za opinie. Odradziliście mi pomysł na Orange Energia. Uświadomiłem sobie, że oni ze zwykłych mogłoby się wydawać usług potrafią zrobić problem, to co dopiero w tym przypadku. Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych klientów, dołączam do Waszego grona.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Z jego treści nie wynika z czego jest Pan konkretnie niezadowolony. Pomimo wątpliwości, zachęcamy do skorzystania z oferty Orange Energia. Zapewniamy przejrzyste warunki umów oraz wysoką jakość obsługi. Zapraszamy do salonów Orange lub na stronę Orange Energia. Sprzedawca energii elektrycznej | Orange Polska Pozdrawiamy, Orange Energia

MARIUSZ STUDNIAK

23 sie 2023

Niestety przejście z jednego sprzedawcy energii, który nie ogarnia terminów do drugiego, który jak się okazało też nie ogarnia (tym razem brak informowania o czymkolwiek nawet swoich pracowników), nie jest takie proste. Składany wniosek o przeniesienie w czerwcu, a mamy sierpień i dalej nie są wstanie tego zrealizować. Jedyny plus tej firmy to Pan Arkadiusz, z Orange Wołomin, który robi co może. Ułatwcie chociaż życie swoim pracownikom bo klientom to wam nie idzie.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby proces zmiany sprzedawcy w Orange Energia przebiegał sprawnie. W komentarzu brak danych, na podstawie których moglibyśmy zweryfikować status tej sprawy. Prosimy zatem o bezpośredni kontakt za pomocą formularza kontaktowego https://www.orange.pl/view/energia#formularz. Pozdrawiamy, Orange Energia

Mateusz

13 cze 2023

NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Infolinia namawia niedosłyszących ludzi w podeszłym wieku wykorzystując ich ufność do innych, obiecują niższe rachunki a finalnie są o wiele większe , straszą biednych starszych ludzi komornikami(w tym przypadku moja Babcię) naliczają prognozy z niewiadomo czego , rozmowa z nimi jest mniej efektywna niż rozmowa z żelbetonowymi słupami . Nie polecam i porozmawiajcie ze swoimi rodzinami żeby nie dali się oszukać.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Jeśli chodzi o przedstawienie oferty nie możemy się odnieść do konkretnej sprawy, dlatego prosimy o kontakt przez formularz na stronie www.orangeenergia.pl. Faktury prognozowe wystawiamy na podstawie deklarowanego rocznego zużycia lub podawanych odczytów własnych w miesiącach, w których Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) nie dokonuje odczytów licznika. Po otrzymaniu danych od OSD wystawiamy fakturę rozliczeniową na której kwoty faktur prognozowych są odliczane. W przypadku braku płatności w wymaganym terminie wysyłamy do odbiorcy przypomnienie o zaległej płatności.

Milaa

24 maj 2023

Nie polecam. Wszystkie faktury prognozowane. Dla mnie mało czytelne. Faktury opłacane na czas mimo to teraz rozliczeniowa na ponad 600 kw i kolejna na okolo 300 kw.W miesiącu 2 faktury wystawione dzień po dniu. Rozluczeniowa i prognozowana. Ciężko się połapać. Mimo,że płaciłam wcześniej wiecej raczej wole starego dostawce. Doradca w Salonie nie poinformował mnie,że za rozwiązanie umowy jest kara. Na dodatek umowa miała byc na 2 lata,a jest na 4. Doradcy w salonie wcześniej chętniejsi do rozmowy. Jak już jest problem odnośnie energi to nie mają wglądu do niczego. Mimo,że umowa była podpisana w salonie. Jest to dla mnie paranoja. Jeżeli będzie tak dalej to mimo kary rozwiąże umowe.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Informujemy, że przy zawieraniu umowy każdy klient deklaruje roczne zużycie. Na tej podstawie wystawiane są faktury prognozowe, które ostatecznie są rozliczane fakturą rozliczeniową. Dane zawarte w komentarzu nie są wystarczające do identyfikacji konta billingowego, nie możemy zatem szczegółowo przeanalizować płatności. Zachęcamy do kontaktu w tej sprawie poprzez dedykowany formularz na stronie www.orangeenergia.pl.

AntyOrange

6 maj 2023

Jedna wielka ściema! Zamowilem pakiet internet światłowodowy+ telefon domowy + jedna komorka. Przeciagali z montażem bo srandemia bo jeszcze pelnej mocy lacze nie ma i tak rok czasu az wreszcie przyszedl hujek i okazalo się że nie mozna wiecej jak dwa Multiroom-y zalozyc. Wtedy juz rodzicom kazalem im podziekowac za współpracę. No i się zaczęło pan (ten monter) podłożył papier ze rezygnujemy ojciec podpisal a za miesiac okazalo sie ze i tak wszystko jest podlaczone i trzeba placic malo tego calkiem przypadkowo również prąd został też do nich przeniesiony i to na umowe 5-letnia!!!! I teraz jest masakra w kolko jakies rachunki zero pomocy masz placic i ciagle sms z ostrzezeniami ze sprawa moze trafic do komornika. Nie wiadomo co robic. Moze jakis adwokat albo co podpowiedzcie??? Na pytanie o zerwanie umowy o energię kara brzmiała 20tysiecy. Naszczescie za telemedia umowa do listopada wiec przecierpie. Nigdy wiecej tego scierwa

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Jeśli wciąż mają Państwo pytania dotyczące Orange Energia zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza na stronie www.orangeenergia.pl.

Wiola

4 maj 2023

Masakra, jestem klientem od kilku lat, przyszła mi faktura rozliczeniowa za 6 miesięcy, i co według z nich zuzylam 1700 kwh, a z faktur prognozowanych wynika 871 kwh. Nigdy nie miałam takiego problemu. Dodzwonić na infolinię to graniczy z cudem.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Informujemy, że zużycie na prognozach pochodzi z deklaracji składanej przez Klienta podczas podpisania umowy. Natomiast ilość prognoz jest uzależniona od cyklu rozliczeniowego na danym liczniku. Cykl rozliczeniowy można zmienić na 1-miesięczny, dzięki czemu licznik będzie rozliczany tylko na podstawie faktycznego zużycia. W celu zmiany lub dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza na stronie www.orangeenergia.pl.

PanSarkazm

26 kwi 2023

Wspaniała firma, wspaniali ludzie! Tak tanio jeszcze w żadnej innej firmie nie miałem, kontakt fantastyczny! Do tego minimum biurokracji, wszystko szybko i zgrabnie załatwione! /s

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz.

Marek

10 kwi 2023

Umowa z Orange Energią to totalna katastrofa !!! Ta firma potrafi jedynie wyłudzać pieniądze od klientów !!! Od 13 miesięcy czyli od chwili podpisania umowy opłacam faktury według prognozy, nie było ani jednej faktury rozliczeniowej, chociaż powinna być co 6 miesięcy. Próby kontaktu telefonicznego z infolinią nic nie dają - konsultant robi z klienta idiotę. W punktach Orange nikt nie chce rozmawiać o energii. Niestety umowa jest na 4 lata - zerwanie jej to kary umowne. PAMIĘTAJCIE - NIGDY Z TĄ FIRMĄ !!!!!

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Prosimy o podanie numeru Pana umowy, która umożliwi identyfikację w bazie i pozwoli nam na kontakt w celu wyjaśnienia opisanych doświadczeń. Informujemy, że istnieje możliwość kontaktu z nami za pomocą formularza na stronie www.orangeenergia.pl.

Staszek

24 lut 2023

Masakra. Przeszedłem do Orange, podpisałem umowę i okazało się, że umowa nie jest na mnie. Po przejściu natychmiast rachunek wzrósł o około 100%. Nie chcą ze mną rozmawiać bo umowa nie jest na mnie. Są składniki na fakturze, których wysokości nie potrawą wyjaśnić konsultanci.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Nie jesteśmy w stanie zidentyfikować tej umowy na podstawie danych wskazanych w komentarzu. Jeśli chcą Państwo zgłosić problem lub uzyskać informacje, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz na stronie www.orangeenergia.pl

Czesław Łomot

13 lut 2023

Firma Orange Energia to nieporozumienie. Handlarzowi energii dystrybutorzy wystawiają rachunki rozliczeniowe a ten bezpośrednio pcha do klientów z którymi ma podpisane umowy na okres 4 lat. Interweniowałem w sprawie prognoz i ich naliczanie. W miesiącu maju 2022 stwierdzono nadpłatę na kwotę 1816zł. Pieniędzy nie zwrócono tylko odliczano w poszczególnych miesiącach tak niemal pół roku. Przyszedł grudzień i przysłano rachunek rozliczeniowy za okres 05-05-2022 do 27-10-2022. Nie rozumie skąd wzięły się zużycia dodatkowe. Od stycznia do grudnia co miesiąc pierwszego dnia podawałem stany liczników dzienny i nocny .Orange Energia wystawiała rachunek szczegółowy zużycie energii i składniki dystrybucji. Kwota na rachunku rozliczeniowym jest niczym innym tylko haraczem. Według mnie nie ma Orange Energia prawa obciążać odbiorcę energii haraczem.(rozliczeniem) wszystko już zostało rozliczone w opłatach miesięcznych. W dniu 13-02-2023 rozmawiałem z przedstawicielem URE .Zaproponował złożenie do URE skargi nie reklamacji na praktyki Orange Energia a w moim przypadku dystrybutorze energii Tauron.

Odpowiedź od Orange Energia
Dziękujemy za komentarz. Informujemy, że powstałą nadpłatę mogą Państwo pokrywać kolejne wystawiane faktury lub zwrócić na wskazane przez Państwa konto przelewem. W kwestii faktury rozliczeniowej - jest ona wystawiana na podstawie odczytu rozliczeniowego przekazanego od właściwego dystrybutora. Jak nazwa wskazuje, faktura rozliczeniowa stanowi faktyczne rozliczenie zużycia za dany okres, z uwzględnieniem dotychczas wystawionych prognoz. Opłaty dystrybucyjne to opłaty naliczane przez dystrybutora a tylko prezentowane na fakturze od Sprzedawcy. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu poprzez formularz na stronie www.orangeenergia.pl

Dariusz Pawłowski

16 gru 2022

Żadnej pomocy że strony Orange Energia po podpisaniu umowy w konkretnej sprawie. Od konsultanta słyszę, że ich prawnicy wewnętrznym pismem zabronili udzielania informacji

JA

8 gru 2022

@DAREK: Rozmawiałem z prawnikiem i UOKiKiem: Umowa podpisana, umowa na czas określony, bez błędów formalnych, kary wymienione, firma dostarcza prąd zgodnie z umową. No way out! I jeszcze raz szczerze: unikajcie ich jak ognia, nie znam osobiście nikogo kto by był z nich zadowolony. Jeszcze taki smaczek: Ci którzy z nimi założyli fotowoltaike płacą za 'magazyn energi', czyli, żeby moglikorzystać z wyprodukowanych nadwyżek wprowadzonych do sieci. Z tym że, w szczytach produkcji sieć im nie odbiera. Także... tenteges, gratulacje.

Ja

5 gru 2022

W zeszłym roku wypowiedziałem umowę. Wypowiedziałem natychmiast po tym, jak zorientowałem się, że nie są w stanie wywiązać się z instalacji fotowoltaiki. Zapłaciłem frycowe za wypowiedzenie, a te matoły dziś dzwonią i oferują swoje usługi. Jakim trzeba być ######?! Co to za firma. Jeszcze raz zadzwonią, to jeszcze raz zje#y dostaną. Uważać na tych złodziei.

Stefan

1 gru 2022

Wypowiedzialem umowe po kilku dniach od podpisania. Nie zapoznali mnie z trescia dokumentów. Jak nalicza kare skladam pozew do sadu. Wyludzili dodatkowo płatna usluge bez mojej wiedzy.

dr W.Olszewski

30 lis 2022

katastrofa. wezwania do zaplaty za energie bez faktury. nie wiadomo czy to fake news czy nie.

Andrzej Nowacki

29 lis 2022

Super konsultanci! Pan Bartosz i Pan Dominik, okazali się profesjonalistami. Obecnie rachunki są bardzo niskie, a negatywne komentarze wynikają ze złości konkurencji, lub braku wiedzy na czym polega cały proces rozliczania się z dystrybutorem i sprzedawcą. Jeśli w ostatnich latach ceny poszły do góry to wiadomo, że zmusi to każdą firmę do podniesienia cen. Tylko ludzie niekompetentni wierzą, że cały czas będą płacić tyle samo, a potem czują się oszukani, bo brak im kwalifikacji. Osobiście porównując oferty w końcu wychodzę na tym dużo korzystniej niż w ofercie we wcześniejszym sprzedawcą. Nie słuchajcie ludzi, którzy stosują rynsztokowy język i nie przedstawiają żadnych argumentów, przez które czują się pokrzywdzeni. To, że się na czym nie znasz, nie znaczy, że ktoś postępują wobec Ciebie niesprawiedliwie. Czasem potrzeba więcej pokory i przyznania się do błędu.

Katarzyna

18 lis 2022

Tragedia!!!! Konsultanci na infolinii brani chyba z łapanki... Uciekłam od nich pomimo kary.

Jan Kobylecki

2 paź 2022

Za PGE płaciliśmy .70 zł za kw prądu Za Orange energia płacimy .74 zł za kw prądu w sierpniu. Opłata usługi wychodzi 150 zł? Obiecała pani z Orange najtańsza ale nieprawda oba firmy pobierają 40 grosze podstawa za kw plus oplat

Karol

16 wrz 2022

Miało być taniej, a za okres letni rachunki mam o 70% wyższe niż w okresie wiosennym z ENEA w tym samym roku. Jedno wielkie naciąganie nic więcej. Serdecznie nie polecam.

Darek

16 wrz 2022

Czytam te komentarze negatywne, jeśli są prawdziwe i dziwię się, że nie zgłaszacie Państwo „oszustw” do UOKiK. Ten Urząd ma odpowiednie narzędzia, żeby zrobić porządek z nieuczciwymi sprzedawcami usług. Ja nie mam problemów z Orange Energia, tym bardziej dziwią mnie te negatywy.

Witek

31 sie 2022

Mi naliczyli karę umowną 1200zł za 3 lata, wliczając w to bon 400zł na komórkę który dostałem przy podpisywaniu umowy. Omijać szerokim łukiem. Najlepszy jest zapis przy umowie " w kolejnych latach bezpieczny mechanizm indeksowania stawki" co u nich oznacza z 0,29gr na 0,57gr od 2022r.

HO

18 sie 2022

Nie polecam. Sama płacę karę 780 zł, aby tylko się uwolnić. Słyszałam, że wielu klientów robi podobnie. Dobrze działa tylko dział podpisywania umowy pierwszej. Gdy są problemy nie można się dodzwonić. Konsultacji bywają niekompetentni. Ostatnio, gdy zainstalowałam fotowoltaikę i chciałam zmienić umowę i zaznaczyłam, że interesuje mnie tylko umowa na starych zasadach zgodnych z ustawą to po miesiącu otrzymałam na nowych. Nikt nie odpowiadał, dlaczego. Po 1, 5 miesiąca dodzwoniłam się dopiero do konsultanta, który poinformował mnie, że jest to sprzedawca pośredni i ustawy rządowe go nie obowiązują. To, po co te ustawy?

M.B

31 lip 2022

Orange Energia - firma świadomie oszukuje klientów, prowadząc kreatywną księgowość. Nigdy na fakturze nie ma rozliczenia za pełny miesiąc. W ten sposób, ci bez wątpienia oszuści co 3 miesiące tworzą nową fakturę korygującą, która umożliwia wystawienie nowej dodatkowej ( ponownej) opłaty za dostawę prądu. za którą już wcześniej zapłacono. Gospodarczy Bandytyzm w czystej postaci. M.B PS. Ani jednej gwiazdki Opinie pozytywne, analizując ich treść są pisane na zamówienie.

Witek

27 lip 2022

Ogólnie to złodzieje. W salonie obiecanki cacanki, a po 4 miesiącach umowy od stycznia 2022 podwyżka na 0,57gr za kWh gdzie w PGE około 0,41 i jeszcze umowa na 4 lata

Komor

17 lip 2022

Rachunki za prad 186 zl w nieużywanym mieszkaniu- Złodziejstwo!!! Za to mieszkam w domku jednorodzinnym 130 metrowym i płace 200 zł u konkurencji ( Tam sie gotuje, pierze, oglada tv itp ) Paranoja- Zrywam umowę jak najszybciej się da.

Krzych

30 cze 2022

W PGE 80zł. miesięcznie orange energia 185zł.huje i złodzieje

Zdenerwowany Klient

28 cze 2022

Kłamcy oszuści więcej nie powiem wszystko źle dodzwonić się graniczy z cudem reklamacje składane co miesiąc bez odzewu

Bozenna

24 cze 2022

Zawyżają rachunki. Nie polecam. Reklamuje. Zobaczymy co będzie. Jak tak dalej pójdzie, to pisze do Obrony Konsumenta. Nie odpuszczę.

Karol

21 cze 2022

Wszystko jest ekstra, tak jak było mówione, mam najniższa stawkę netto za kWh a jestem już 3 lata i nic nie podwyższaja

Klient 86

16 cze 2022

Mam od 2 lat energię w Orange, rachunki przychodzą mimo podwyżek niższe niż w innogy co kiedyś płaciłem, rachunki co miesiąc nie co 2 miesiące jak w innogy mialem ale sumując to i tak mniejsze są rachunki. Nie ma co narzekać jest naprawdę ok.

Robert

31 maj 2022

Oceniam Orange energia bardzo słabo. Podwyżka ceny energii po 4mjesiacach o ponad 60% - mieli być najtańsi jak twierdzą. Nie poczekali nawet roku z podwyżka. Kolejna sprawa zużycie miałem je w okolicach 70-130kwh miesięcznie. Sam mieszkam przychodzę późno tv prawie nie oglądam, dział głównie lodówka. Wg wyliczeń Orange energia zuzyawam średnio 1188kwh miesięcznie co jest nie kziwe gdyby nawet wszystkie światła i lodówka działy 24 godziny na dobę.

Gość

10 maj 2022

Nie polecam. Dokładnie sprawdzajcie ich ofertę. Pod reklamą profitów wcisnęli mi większą stawkę za kWh (0, 5716 - we wrześniu 2021 ) niż np w Enerdze (0, 4081 obecna stawka) plus 20 zł opłaty dodatkowej ( za nic, może za pierdoły, z których nie będę korzystać typu pomoc elektryka) . Tragedia. I jeszcze umowa na 4 lata …

Gall Anonim

9 maj 2022

Ostatnio każdy rachunek muszę reklamować. Nie potrafią prognozować. Prognoza zawsze jest znacząco zawyżona. Ostatnio na zgłoszenie się operatora czekałem 20 minut... Telefon reklamacyjny to 801..., czyli o podwyższonej opłacie i mimo, że mam usługę za darmowy do wszystkich (oczywiście w Orange) to zabuliłem 16 zł (pierwszą próbę dodzwonienia przerwało mi po ok 12 minutach). W salonach Orange nic nie załatwisz. Dostajesz telefon na infolinię. Składanie reklamacji przez infolinię jest ryzykowne. Zakładają reklamację nie na to co zgłaszasz - np. na błędne rozliczenie, a przychodzi reklamacja na przedłużenie terminu płatności. Przez pół roku odczytywali nie mój licznik (z mieszkania praktycznie nieużywanego), a potem przyszło wyrównanie, ale oczywiście po nowych składkach. Nie rozumią problemu i zawsze odwołują się do dystrybutora, czyli PGE. A co mnie to obchodzi, jak oni się między sobą dogadują... Jak minie umowa, poszukam nowego dystrybutora.

Karolina G

28 kwi 2022

Firma z energią jak firma z energią, płacić trzeba i tyle. Stawka za kWh podobna jak w energa po końcu umowy, opłaty dystrybucyjne identyczne. Zużycie fakt prognozowane, tylko inkasent ma realny wpływ na stan licznika, moje podanie nie ma nic. Nie będę kłamać, z firma Orange współpracuje mi się dobrze, tak samo jak współpracowało mi się z Energa. Nie widzę różnicy oprócz opłat prognozowanych ale prognozy podajemy przy podpisaniu umowy. Przez 6 lat nie odwiedzałąm firmy Energa (poza podpisaniem nowej umowy), tak samo jest z firmą Orange. Nie widzę powodów, zeby im zawracać głowe jak rachunki są normlane. Płaciłam ok 200 zł w energa, w Orange płacę po podwyżkach (które też miało energa) ok 220 zł za miesiąc. Tyle opinii co ludzi, ja tam nie narzekam.

Sylwia

15 kwi 2022

Oszuści na całego,co rachunek rozliczeniowy to porównuję go z rachunkiem mojej mamy i tak za ostatni są opłaty : mama Enea 338kwh=247zl, ja w Orange 326kwh= 329zl, dobrze że wyprowadzam się z tego kraju to skończą się kosmiczne rachunki

Szymon

14 kwi 2022

Cześć, właśnie przedłużyłem umowę u nich po 4 latach. Wcześniej wszystko się dobrze układało, prąd tańszy niż w Tauron o około 20 zł miesięcznie. Co ciekawe pomimo wzrostu cen przy o których słyszałem mój rachunek właściwie się nie zmienił. W prezencie za przedłużenie umowy dostałem rabat na energię dodatkowo 25 zł na rok, co miesiąc. Polecam

Była Klientka

23 mar 2022

Unikajcie jak ognia!!! Stawki za energię dwa razy większe niż u innych sprzedawców, od 1 stycznia 2022 w Orange wyniosła - 0,56400zł netto za kWh, a u nowego sprzedawcy - 0,3405zł netto za kWh (z gwarancją stałości na dwa lata). Do tego narzucane usługi "serwisowe", których klient nie potrzebuje, ale tzw. opłata miesięczna stała może urosnąć nawet do prawie 20zł. Fatalna obsługa, niekompetentni, niedoszkoleni doradcy zarówno w obsłudze telefonicznej jak i w stacjonarnych biurach obsługi Orange. Przy czym połączenia telefoniczne do BOK *100 i na infolinię 801080016 są płatne. Np. w styczniu złożenie telefonicznej reklamacji kosztowało mnie prawie 12zł (przy połączeniu z sieci komórkowej Orange). Po prostu dno i wodorosty

Jacek

18 mar 2022

Czytajcie uważnie regulamin. Formuła indeksacyjna ceny energii zależy od stawki podstawowej wpisanej w regulaminie (na poziomie 310 zł/MWh zależy z ktorej 'promocji" korzystasz ), a ceną BASE_Y z Towarowej Giełdy Energii (TGE.pl) w roku poprzedzającym rok dostawy. Czyli wzrost w 2023r. to BASE_22 /310 zł/MWh. BASE_Y wyliczają jako średnia ważona dobowych kontraktów (wagą jest wolumen kontraktów). BASE_Y22 waha sie już od 600 zł/MWh do nawet 1000 zł/MWh. Początek 2022 pokazuje że BASE_Y22 wyniesie co najmniej 650 zł/MWh. Czyli w przyszlym roku podwyżka 650/310= 210%. Kontrakty na kolejne lata BASE_Y23, BASE_Y24, BASE_25, BASE_Y26 są na razie na tym samym poziomie. Czyli co roku możesz sie spodziewać po 200% podwyżki, bo ciągle wzrost odnosisz do ceny podtsawowej ok. 310 zł/MWh. Do końca roku zyskasz 100 zł, bo masz cenę o pojedyncze grosze niższą niż sprzedawca z urzędu. A potem tylko wzrosty Dla znawców: tak wiem ceny innych dostawców też będą rosły. Tylko, że taryfy G są zatwierdzane przez URE. Proces zatwierdzania jest długi, a URE nigdy nie zgadza się na drastyczne podwyżki, choć kilkadziesiąt procent jest realne.

Oszukany

10 mar 2022

Dno - totalna porażka. Brak profesjonalizmu, totalny brak wiedzy w tematach, którymi się zajmują. Generalnie dno jak już pisałem. Zdecydowanie nie polecam.

Przemek

4 lut 2022

Nie polecam. Po pierwsze to nieczytelny sposób naliczania faktur. Co miesiąc podaję stan licznika a orange co drugą fakturę wystawia mi jako "prognozowaną". Najlepsza jest prognoza. Ponad 400kwh/miesiąc. Przy przechodzeniu do Orange prosili o moje faktury z Tauronem i jasno z nich wynikało, że zużywałem niecałe 200kwh/miesiąc. Podczas rozmowy, jasno powiedziałem na infolinii, że chcę płacić za zużycie a nie prognozowane zużycie. Co drugi miesiąc dostaję korektę po tej prognozowanej. Co do cen za energię to również bardzo mijał się z prawdą "typ" na infolinii. Zapewniał mnie, że po podwyżce cen kwh na dany rok, obowiązująca u nich jest niższa cena z poprzedniego roku, a jeżeli by była obniżka, to stosują obniżkę. Taka dbałość o klienta. Oczywiście znów kłamał. Prawda jest taka, że po zmianie taurona na orange płacę wyższe rachunki. A miało być o wiele taniej. Nadmieniam, że nie uwzględniam w mojej opinii skoku cen energii od 2022r. Pożegnam ich jak tylko skończy mi się umowa.

Mario

18 sty 2022

Korzystam z Orange Energii i prawie dwa lata. Zero problemów, faktury kwotowo mniejsze od PGE o ok 11 zł miesięcznie. Jestem zadowolny.

Były klient

10 sty 2022

Wybierając Orange-Energia przez pierwsze 2 lata było OK ale po przedłużeniu o kolejne 4 lata (bardzo nachalna propozycja biorąc pod uwagę że większość umów zawierana jest na okres 24m-cy) wysokość rachunków wzrosła i to znacznie.Po założeniu instalacji PV brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony dostawcy prądu a jeżeli udało się już skontaktować to brak możliwości odczytu energii oddanej (wrzesień 2021) gdzie rzekomo posiadają możliwość odczytu od kwietnia tegoż roku(?). Nie polecam tego dostawcy prądu ponieważ jest on tylko pośrednikiem a dostawcą kompleksowym!

Zygmunt Grzyb

29 gru 2021

Korzystam z Orange Energia już 4 lata. Mam najniższa stawkę za 1 kwh. Jestem zadowolony bo płacę mniej niż w Tauron. Nie mam zastrzeżeń, mają infolinie z którą jest wygodny kontakt. Polecam każdemu kto nie ma od niż zniżki.

Lukasz

17 gru 2021

Rachunki za 11 miesięcy wyszło średnio 109zł miesięcznie więc jest ok, chociaż na początku myślałem, że chyba płace więcej i chyba się wkopałem. Wychodzi ciut taniej niż u poprzednika, tak jak było założone podczas rozmowy. To tylko po pierwszym roku użytkowania. Teraz idą podwyżki ale co ciekawe chyba tu będą najmniejsze:) - DUŻY MINUS ZA BRAK INFOLINII WYŁĄCZNIE KONTAKT MAILOWY

Maryin

10 gru 2021

Rachunki z kosmosu, nie ma mnie miesiącami w domu a place krocie, nie polecam tej firmy, sam ją zmienię jak najszybciej na inną.

Artur

10 gru 2021

OSZUŚCI. Pierwsze dwa rachunki niższe niż wcześniej w PGE. Potem rachunki 2x wyższe niż w PGE dziwne wyrównania na kilka tyś. zlotych. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

Edward

19 lis 2021

Korzystam z Orang Energii, w porównaniu do pge moje rachunki zmalały o ok 10 zł miesięcznie. Raz w miesiącu smsem wysyłam swoje zużycie rzeczywiste.

Mateusz Kijowski

11 lis 2021

Śmiać mi się chce jak czytam te wypociny jak was ru***ą w doope z prądem i gazem .

zniesmaczony

1 lis 2021

Banda złodziei i oszustów. Moja 82 - letnia znajoma właśnie dostała rozliczenie za pół roku = 1254 zł do zapłaty. Wg. nich zużyła w tym okresie ponad 2 tys. kWh, co jest w małym mieszkaniu w bloku przy jednej osobie emerytce raczej niemożliwe, zwłaszcza że wcześniej płaciła po ok 80 zł i żadnych tego rodzaju niedopłat nie było. Po Wszystkich Świętych rozpoczynam działania obronne w jej sprawie. Termin płatności - 5.11. 2021r.

Aleksandra.sowinska@op

12 paź 2021

Tragedia. Nie sposób się dogadać i rozwiązać umowy.

Wiktor

7 paź 2021

Super firma. Niższe rachunki nawet o 20%, rachunki na czas, ze wszystkim pomagają. Bardzo polecam

Bogdan

18 wrz 2021

Bardzo oczekuję na moment kiedy będę mógł rozwiązać z nimi umowę. Poniżej treść wiadomości do ORANGE. W dniu 2021-04-26 została przyłączona do sieci mikroinstalacja fotowoltaiczna. Został zainstalowany licznik dwukierunkowy z odczytem zdalnym. W dniu 2021-06-11 została z Państwem podpisana umowa kompleksowa energii elektrycznej dla Mikrowytwórcy energii. Do dnia dzisiejszego nie rozliczają Państwo energii dostarczonej przez moją instalację. Na moje zapytanie dlaczego z Dystrybucji ciągle przychodzi człowiek i odczytuje tylko moc pobraną, powiedziano mi że Orange nie zrobiło do tej pory dyspozycji o odczycie mocy pobranej i oddanej. Nie jestem w stanie podać samodzielnie stanu licznika ponieważ wysyłane przeze mnie SMS-y wracają z odpowiedzią "nie mogę przyjąć twojego odczytu" a formularz na stronie nie przewiduje podawania mocy pobranej i oddanej. Nie jest to pierwszy raz kiedy Wasza firma daje mi powody aby być niezadowolonym z Waszych usług. Oczekuję rozwiązania tego problemu w ciągu tygodnia. W przeciwnym razie zgłoszę do Urzędu Ochrony Konsumenta Wasze nieuczciwe praktyki. Kiedy w maju tego roku rozmawiałem z Waszym konsultantem na temat podłączenia mikroinstalacji powiedział że nie ma możliwości podpisania aneksu do umowy i powinienem rozwiązać umowę za co zostanie naliczona kara dla mnie. Sprawdziłem co mówi prawo na ten temat i mimo zniechęcającej odpowiedzi z Waszej strony wysłałem potrzebne dokumenty i doprowadziłem do podpisania zmian do umowy. Mimo że umowa została podpisana do dnia dzisiejszego nie wywiązujecie się z niej. Liczę na szybką odpowiedź.

Teresa Majzner

16 wrz 2021

Obsługa profesjonalna. Udzielone informacje są zrozumiałe i wyczerpujące informacje .

Oszukany Klient

31 sie 2021

Dno! Totalna porażka. Trzymajcie się od nich na kilometry. Po zmianie z PGE, znowu wracam do PGE. Nie byli w stanie wywiązać się ze zobowiązań - nie zainstalowali fotowoltaiki. Nie dajcie się nabrać! Cisną, że szybko, że podpisać, żeby czasu nie tracić... bzdura! Całe lato przeszło i nic, strata czasu i zamrożenie pieniędzy. Sama sprzedaż prądu to porażka, drożej, a zmiana dostawcy to znowu cudowanie z certyfikatami przyłączeniowymi itp. ODRADZAM

Jerzy

23 sie 2021

Orange Energia - kupowanie energii od Orange to jak samochodu od Nestle, wody od Boscha albo chleba z PGE. Totalna amatorszczyzna: brak organizacji, brak wsparcia posprzedażowego... jedyne co działa to sprzedaż. Kontakt z infolinią płatny (!) nawet jeżeli dzwonisz z sieci Orange, kpina jakaś, bo w punkcie Orange jedynie możesz jakiś papierek zostawić (przemailują do Energii - tylko dotego się ich kompetencje ograniczają). Fotowoltaika - no chcieli by bardzo, tylko też im nie wychodzi. Podpiszesz umowę, zapłacisz i czekasz... nikt się nie zgłosi przez 45 (czas na instalację wg umowy), a później jak grom z jasnego nieba pod drzwiami stoją bo instalować będą. Won. Unikajcie - szkoda nerwów i pieniędzy, bo stawki też mają słabe.

Tomek

18 sie 2021

jedna wielka tragedia. Od 8 m-cy próbuję, bo muszę, zawrzeć z nimi umowę. Ciągle bezskutecznie. Totalnie niekompetentni, zapominalscy, a i ceny prądu wyższe niż w Enea. NIE POLECAM!!

Marcin

10 sie 2021

Wysokie rachanki, nie tyle koszt samej energii co opłat dodatkowych. Faktury wystawiają w stałych stawkach 155-175zł (zaniżonych) i potem przychodzi faktura korygująca na 1000zł. Czy nie potrafią w ciągu kilku lat choćby uśrednić staki? Konsultant to kpina. Ten automatyczny to potężne nieporozumienie, a jak się uda skontaktować z prawdziwym człowiekiem to też nic się nie załatwi. No i nie obsługują programu fotovoltaiki i mają w tym względzie klienta gdzieś. Oni tylko jako pośrednik pobierają haracz i świernie działa dział sprzedaży i promocji. Jak ktoś już się złapie na haczyk to ma przerąbane. Odradzam.

Andrzej

5 sie 2021

Orange energia oszukuje, przyspiesza termin płatności bez konsultowania się z klientem, bez zdania racji i bez kontakltu z klientem wystawia noty obciążające, bez konta, bardz łatwo o oszustwo. Jakieś dziwne zadłużenia, a płatności są regularne, mało tego dodatek energetyczny

Artur

28 lip 2021

Złodzieje. Jeszcze tak wysokiego rachunku za prad nie dostałem nigdy

J.k

20 lip 2021

Oszuści i naciągacze.Radzę omijać szerokim łukiem.Zostałem namówiony przez konsultanta na przejście do tej firmy chociaż miałem zawartą umowę z innym dostawcą.Finał jest taki,że teraz muszę zapłacić noty obciążeniowe dla 2 firm.Razem 2000 zł!!!!!

klientka

13 lip 2021

Masakra jakaś. Miało nie być opłat za dzierżawę łącza, miało być taniej. A tu niewiadomo skąd rachunki 200% wyższe. zł. Tak jak płaciłam raz na dwa miesiące po 200 zł tak teraz co miesiąc przychodzą co miesiąc 300-400. OSZUŚCI ludzie trzymajcie się z daleka, bo to złodziejstwo i rozbój w biały dzień

Marcela

6 lip 2021

Tragicznie. Nie dajcie sie nabrac na 5 letni kontrakt (za zerwanie trzeba zaplacic 980zl kary) o znacznie wiekszej stawce niz dostawca energi. Niestety moja mama dala sie nabrac, juz za miesiec musiala zaplacic 450zl za mieszkanie w ktorym nikt nie mieszka. Nie ma jak sie z nimi skontaktowac. Nr tel na stronie internetowej ni edziala. Czat to jakas automatyczna sciema. Formulaz na stronie internetowej z automatyczna odpowiedzia po 3 tygodniach bez szczegolow, nic. Pieniadze nie przekazane do tej pory do Tauron tak wiec ni emozna sie ubiegac zwrotu nadplaty.

tk

27 cze 2021

Chcesz mieć problemy, zawyżane (niby przez pomyłkę) rachunki i beznadziejną obsługę, to wal jak w dym. Ale jeśli szukasz odrobiny normalności i uczciwości, podpisuj umowę gdziekolwiek, byle nie z Orange, bo tak jawnie oszukującej ludzi firmy nie znam drugiej.

Okłamana

25 cze 2021

Płacę 2, a nawet 2, 5 razy więcej niż w Energa. Tak pięknie mówią, że będą rachunki połowę mniejsze, a co do czego, to włosy dęba stają, gdy przychodzi od nich rachunek. Nic do nich nie dociera, gdy dzwonię. Będę składać dokumenty do Rzecznika, bo innej rady nie widzę. PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH : od ENERGII ORANGE, jak NAJDALEJ!

Adrian

24 cze 2021

Pierwsza faktura 182 zł za 30 dni poprzedni dostawca pge 130 zł za 60 dni Czekam na 2 fakturę jeśli dalej będę oszukiwany to ide do adwokata i rozwiązuje umowe

klientka ORANGE

16 cze 2021

Jestem bardzo zadowolona! Oprócz dostawania mniejszych rachunków za prąd, dostałam bon 400zł, który wykorzystałam na nowy telefon. Takiej promocji jeszcze nie było, na dodatek stawka za prąd jest dużo niższa niż w PGE. Nie czytajcie tych negatywnych komentarzy. Nie wrzucajcie wszystko do jednego worka, zawsze znajdą się negatywne komentarze. A oferta jest warta zainteresowania :)

Boguslaw

15 cze 2021

Napisałem dwie bardzo negatywne opinie, gdyż już 2 dni nie mam prądu, telefonu firma nie podaje bo widocznie tajny, na infolinię się nie dpdzpwisz, to już te opinie zniknęły, więc nie piszcie negatywnych, tylko chwalcie

KLAUSIUSZ

11 cze 2021

DNO. U nas w Polsce takie banalne rzeczy, jak podpisanie umowy urasta do rangi umowy hipotecznej na 20 mln złotych. NIE POLECAM

Niezadowolony

26 maj 2021

Płacone regularnie, a właśnie dostałem rachunek na 981 zł za 2 miesiące, gdzie wcześniej opłaty wychodziły okolo 80-90 zł za miesiąc. Mieszkanie w bloku więc pracują jedynie podstawowe sprzęty a według licznika który nabił 2000 kWh w ciągu 2 miesięcy wygląda jak by chodziła betoniarka 24h albo silnik elektryczny.

Przemo

19 maj 2021

To samo co inni. To jakaś cholerna kpina. Od Marca im się kompletnie coś popieprzyło we łbach. Płacimy regularnie, według ich pieprzonych wyliczeń, ich pieprzonych odczytów, i nagle mamy prawie tysiąc (dosłowine 998zł) nieścisłości, które musimy teraz wpłacać, a regularne rachunki podrożały o prawie 200%, gdzie kiedyś było 280 do 420, teraz nagle 661. Banda pieprzonych ścierw, pasożytów. Błagam, niech nikt nie da się im omamić nigdy.

KatarzynaH4HD7

29 kwi 2021

Nie polecam.

OLA

16 kwi 2021

Oszusci I naciagacze .Nie podpisujcie umowy z ta firma bo przejedziecie sie jak zablocki na mydle

Gabrysia

6 kwi 2021

Oszuści i naciągacze. Moja droga prz z mękę dopiero się rozpoczyna. Skutki mogą się okazać śmiertelne dla mnie. Sukinsyny jsą jak ten heban covid. Zgarną wszystko gnoje. Nie słuchać tych wyludzaczy i złodziei. Nie dość , że ich sieć telefoniczna to też dziadostwo, bo ciągle reklamacje składam to tu się dopiero zaczęły schody. Działają tak szybko, że człowiek nie ma się czasu po dupie podrapać. Przeoczyłam w codziennym pędzie czas i niestety dzień za późno. Co te szmaty jeszcze wymyślą to kurwa głowa mała. To już jest kurwa kpina i powinno być zł badane przez jakieś służby. Gdzie jest ta niby niższa stawka? Bandyci cholerni. Nic dziwnego, że jeden się wozi na grzbiecie naiwnych i Die potem śmieje.

Paula

25 mar 2021

Oszuści!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie podpisujcie z nimi umowy !! płacę więcej o 200% W Tauron płaciłam 160 zł co 2 miesiące .. w orange płacę 215 zł co miesiąc !! Jak z nimi zerwać umowę. Podpowiedzcie !!

Agata

14 mar 2021

Mimo renomy jaka cieszy się firma Orange, muszę napisać że toootalnie zawiodłam się na nich jako dostawcy energii. Umowa podpisana i uzgodbiona, że rozliczenia będą dokonywane na podstawie własnych odczytów, po kilku pierwszych miesiącach, terminowego podawania odczytów, okazało się ( po rozmowie na infolinii), że własne odczyty nie są brane pod uwagę, bo i tak odczyty tylko dokonywane przez inkasenta sa brane pod uwagę. Na przestrzeni roku, prognozy ok, ale rozliczenia zaskakująco niskie, tak że cały czas powstawały nadpłaty. Na koniec obowiązywania umowy przychodzi rozliczenie gdzie do zapłaty jest ponad 1200zl, a zużycie energii za miesiąc na fakturze wskazane na poziomie 2000 kWh!!! Po piśmie z prośbą o wytłumaczenie, jak to możliwe okazuje sie, że rozliczenia to odczyty szacunkowe ( moim zdaniem celowo zaniżane), a inkasent był tylko na koniec obowiązywania umowy. Dalej prośbą o weryfikację, przychodzą korekty wskazań licznika od operatora, Orange wystawia korekty, w wyniku czego do zapłaty już jest ponad 2000 zł! Ponad 5 miesięcy tłumaczeń, pism reklamacyjnych (odpowiedzi w stylu "nie ma podstaw do uznania reklamacji" bez żadnych słów wytłumaczenia). Dzięki uporowi w końcu po prawie 6 miesięcy przerzucania się reklamacjami/ odpowiedziami, setek rozmów na infolinii, z prośbą o dokladna weryfikację i zapoznanie się z tematem, przychodzi mail z przeprosinami i uznaniem reklamacji. Tragedia! Baaaardzo przestrzegam przed tą firmą, na przyszłość najbezpieczniej podpisywać umowę bezpośrednio z Operatorem bez pośredników!

Sandra

27 lut 2021

Wszystko było w porządku z fakturami aż do stycznia gdzie dostałam fakturę korygująca na kwotę 800zl do dopłaty... Dopłaciłam bo jak wynikało z rozmowy z Panem na infolinii to bylybwczesniejsze niedopłaty... I co? I jest luty a ja dostałam fakturę na 1300zl.! To jakaś kpina! Umowa nie została nawet przedłużona bo z końcem umowy do mnie nie dotarła więc mam nadzieję, że bez problemu będę mogła zmienić operatora!

Czaplinska Ewa

1 lut 2021

Moi starsi rodzice zostali wmanipulowani przez przedstawiciela w podpisanie umowy..pobierane bylo "zaliczkowo"gdy tato zmarl rok temu wyslalismy rezygnacje..zero odpowiwdzi,zero odebranego telefonu..nie polecam nikomu.nie mozemy zmienic operatora przez pol toku!

Barbara

27 sty 2021

Firma przyjazna gdy chce zdobyć klienta, jednak jeśli rezygnuje się z jej usług tak miło już nie jest. Od dwóch miesięcy czekam na potwierdzenie rozwiązania umowy i ciągle ta sama odpowiedz. Wkrótce wyślemy.

Marek

26 sty 2021

Wydaje się, że podstawową umiejętnością sprzedawcy energii powinno być ustalenie zużycia, a następnie wystawienie faktury. Zawierając umowę kilka lat temu miałem nadzieję, że Orange jako operator usług masowych sprostają zadaniu, nawet w przypadku niesprzyjających warunków prawnych (monopol dystrybucji). Nie sprostali, a wręcz okazali się gorszymi monopolistami. Dlatego teraz z ulgą płacę ostatni rachunek...

Grzegorz

20 sty 2021

Niestety po założeniu fotowoltaiki , której Orange nie obsługuje, musiałem wypowiedzieć umowę i przenieść się do Taurona. Orange stwierdził, że to moja wina - choć jasno powiedzieli, że nie potrafią obsługiwać instalacji PV - i naliczył karę umowną (nie jest wysoka 200 zł więc nie ma problemu). Tak więc wina Orange ale kara dla mnie, dlatego tylko 1 gwiazdka.

Zadowolony12

18 sty 2021

Super oferta. Zaoszczędziłem 420 złotych w ubiegłym roku. Warto robić rzeczywiste odczyty bo prognozę zawyża dystrybutor. Cieszę się że skorzystałem z oferty

Zdzichu

6 sty 2021

Jestem zawiedziony i czuję się oszukany. Rozliczenia miały być miesięczne z podanych odczytów licznika, które podaję. W fakturach jest brak licznika początkowego i końcowego - podawane przeze mnie. Stany zużycia prądu nie wiadomo skąd są brane, brak przejrzystości rozliczenia "czary mary". Nie podają możliwości rozwiązania umowy, dlaczego? W ogóle wpakowano mnie w bagno. Lipa i naciąganie naiwniaków - mnie

Mariusz

30 gru 2020

Brak słów żeby opisać całą sytuację z Orange Energia, kiedy podpisałem pierwszą umowę, wszystko było ok. Kiedy przedłużyłem o kolejne 4 lata, zaczęła się moja gehenna. Oni wyłudzają pieniądze za pomocą rozliczeń prognoz. Co miesiąc płacę na podstawie comiesięcznego odczytu, a i tak cztery razy w tym roku otrzymałem fakturę korygującą, pytanie tylko co? Poprosiłem o pomoc w tej sprawie Tauron który dostarcza energie. Jedną fakturę udało mi się odbić, (500pln) ale za chwilę wysłali kolejną, która rzekomo koryguje ostatni okres. Kolejne 450 złotych, i za chwile jeszcze jedna na 130!!! Koniec końców płace za prąd dwa razy, raz za zużycie które widnieje na moim liczniku a za chwile drugi raz za ich rozliczenia które nie mają najmniejszego sensu. Perfidnie zawyżają mi stan licznika twierdząc, że w danym okresie zużyłem więcej energii co się nijak nie ma do stanu rzeczywistego!!! Jeśli ktoś ma sposób jak zerwać z nimi umowę to bardzo proszę o pomoc. Nie mam siły ciągać się z nimi po sądach.

Bobo

26 gru 2020

Witam wszyskie negatywne opinie to fakt Podawanie co miesiąc stan licznika to FIKCJA i tak przysyłają co chcą to jedna wielka ściema prognozy dużo dużo za wysokie ita męka przez 4 lata oszuści

Anna

24 gru 2020

Oszusci!!! To ma byc tanszy prąd??Wielki błąd zqgobilam zmieniając dostawce.Nie dosc,ze dostaje co miesiac/a nie co dwa m-ce/to rachunki wzrosly o 200%.Firma KANT,nie przechodzcie absolutnie do ORANGE.Prognozy?Bzdura,chyba to prognoza dla np.szkoły a nie dla jednoosobowego mieszkania.I musze sie męczyc do 2023 r.Nikt podczas rozmowy tel.nie poinformowal mnie o takim wzroscie opłat.Wylacznie padało słowo "taniej".Masakra.

Anka

11 gru 2020

Wszystko OK

Jan

5 gru 2020

Skorzystałem z opcji e faktury dzięki czemu nie mam sterty papierów w szafach, które się kurzą, a opłacać mogę szybko, sprawnie i wygodnie. Dodatkowo zyskałem rabat na e fakturę. W tauronie za 4 specjalistów płaciłem ponad 30 złotych i kwota ubezpieczenia tylko 2400 na 2 lata a dzięki Orange mam aż 7 i kwota ubezpieczenia aż 7500 złotych rocznie. Nie warto bać się zmiany tym bardziej, że dystrybutorem dalej jest tauron więc tak naprawdę ta sama energia na lepszych warunkach.

Danuta

5 gru 2020

Jestem Klientka Orange Energia juz od dłuższego czasu jestem bardzo zadowolona z rachunków są niższe niż miałam u wczesniejszego operatora Inoggy. Podaje stan licznika co miesiac i rachunki mam takie jak powinny być, a jeżeli ktoś kto pisze że ma rachunek z kosmosu to jest tylko wina odczytów ( prognoza ) ktore dystrybutor podaje sprzedawcy. Odczyty zostaja przecież po stronie dystrybutora wiec na tej podstawie OE wystawia wam faktury. Lepiej skorzystac z takiej opcji, podac stan licznika i cieszyc sie obnizonymi rachunkami! A nie gdybac i miec pretensje. Ja osobiacie również skorzystałam z nowej oferty i przedłużyłam umowe i mam zamiar współpracować z Orange bardzo dlugo. Pozdrawiam

Swietłana

5 gru 2020

Poziom obsługi konsultanckiej godna podziwu.Nigdy nie wierzyłam ,że biorąc coś przez telefon można tak bardzo być zadowoloną.Dzięki bezpłatnym fachowcom ominął mnie koszt kupna nowej lodówki.

Zadowolona

5 gru 2020

Nie wiem skąd bierze się tyle złych opinii z Orange Energia korzystam już od 2 lat i jestem naprawdę zadowolona. Szokiem dla mnie jest, że przy zmianie sprzedawcy mogę dostawać dalej jedną fakturę. Dodatkowo to obniżenie stawek mimo tego, że teraz jest ich wzrost. Polecam każdemu tyle pieniędzy, które zaoszczędziłam wreszcie spełniłam swoje marzenie i kupiłam dom.

Jarek

28 lis 2020

Przez moje zaufanie - do jak się teraz okazało - pseudo solidnej firmy Orange Energia stracę przez kolejne 4 lata około 700 PLN. Obecnie opłata miesięczna za energię (bez opłat za jej dostarczanie) wynosi 24,98PLN minus rabat 4,99PLN. Wcześniej w Orange płaciłem 4,90PLN i byłem zadowolony. Jeśli ktoś chce z nimi podpisać umowę to niech podpisuje! Niech ma jednak świadomość na temat rzeczywistych kosztów jakie poniesie. Ja czuję się oszukany, bo o wzroście opłaty miesięczna za energię dowiedziałem się dopiero z pierwszej faktury, Nie mogę jednak nic zrobić bo jak się wczoraj wczytałem w umowę to - wiadomo... . Trzymajcie się jak najdalej od tych kłamców i oszustów!!! I nie dajcie się naciągnąć, byście potem nie żałowali jak ja teraz!!!

Janusz

26 lis 2020

Oszuści , złodzieje ,kupiłem nieruchomość z podpisana umową orange na energie elektryczną,poprzedni właściciel aby moc zrezygnować z operatora miał zapłacić karę , wiec dogadaliśmy się ,że przepisuje jego umowę na siebie, co się okazało , orange robi ludzi w konia , umowa została przepisana , - ale jej termin od nowa biegnie na 48 miesięcy, czyli jakbym podpisał umowę od początku na 4 lata pomimo tego że to miała być przepisana umowa zawarta z tamtym właścicielem, umowa tak skonstruowana ,że nie ma na niej żadnych dat, gdzieś coś jest napisane małym druczkiem w warunkach na ostatniej stronie,dowiedziałem się o terminie umowy wysyłając jakiegoś durnego smsa, co też znalazłem gdzieś w internecie , bo tam nie ma się z kim skontaktować , zgłosiłem reklamację, w odpowiedzi dostałem ,że podpisałem nową umowę z operatorem orange,nikt w salonie nie poinformował mnie ,że ta umowa będzie biegła od nowa na 48 miesięcy, jak można tak oszukiwać ludzi,zgłaszam sprawę do rzecznika praw obywatelskich,bo to jedno wielkie oszustwo- wiec trzymajcie się ludzie z daleka od nich,te pozytywne opinie nie mam pojęcia kto to pisze ale gdzie nie słyszę o orange energia to wszyscy narzekają,gwarancja ceny-śmiech-przeczytajcie umowę dokładnie bo ja tak zrobiłem -nie ma czegoś takiego , mogą wam zmieniać cenę jak chcą, tak samo jak zrobili mnie z tą umową zawartą od początku mimo ,że miała być przepisana-więc nie rozumiem czemu jest zawarta od początku.

Jarek

20 lis 2020

Super opcja, teraz dzięki gwarancji ceny śmieje się w twarz sąsiadom ja mają podwyżki za prąd

Karol

17 lis 2020

Naprawdę polecam. Mam dom i ogrzewanie elektryczne. Jestem w Orange juz 3 lata i za oszczędzone pieniądze pojechałem z rodziną na wakacje w ubiegłym roku. Ci co dają negatywne opinie to chyba nie czytają umów i oczekują, że dostaną prąd za darmo.

Jeremi

6 lis 2020

Mam umowe z Orange Polska na 4 lata, konczy sie w przyszlym roku. W porownaniu z poprzednim dostawca RWE Innogy obecnie oszczedzam ok. 250 zl. rocznie. Lecz na az tak korzystnych warunkach umowy chyba nie da sie przedluzyc. Jednak raczej na pewno przejde na umowe na czas nieokreslony, a potem moze zdecyduje sie na nowa oferte Orange. Poniewaz jestem bardzo zadowolony ze otrzymuje prad od tej firmy.

Niezadowolona

24 paź 2020

Na pewno nie będę przedłużać umowy po zakończeniu obecnej. Jak naiwniak dałam się namówić na "wspaniałe" warunki korzystania z ich usług w zakresie dostarczania prądu. Wcześniej byłam klientką Energa-Operator i po zakończeniu nieszczęsnej umowy z Orange wrócę do poprzedniego operatora. Na początku faktycznie warunki były konkurencyjne ale po zaledwie kilku miesiącach czar prysł. Od wysokości rachunków jeżą się włosy na głowie. Na pewno rachunki są znacznie wyższe kwotowo od tych, które dostawałam od mojego poprzedniego operatora. Dziwne jest że w XXI wieku nie można korzystać z konta na stronie Orange Energia aby mieć bieżący dostęp do podstawowych informacji.

Kasia

19 paź 2020

Rachunki obniżone fajna opcja na dom,a ludzie którzy piszą zle opinie chyba licza na miliony za darmo, cwaniaki, a orange jak najbardziej super sprawa, polecam

aNNa

15 paź 2020

Oszuści i złodzieje. Assistance to ściema, celowo jest podana taka a nie inna kwota, aby nie pokryla ona praktycznie żadnej naprawy!! No i teraz jestem uwiązana umową na 4 lata...

Kamil45

14 paź 2020

Faktycznie wygodne, co miesiąc licznik podaję ceny niższe, naprawili mi dach za darmo

Patryk

9 paź 2020

nowa oferta to wspaniała sprawa, ceny chyba najniższe na rynku, ekologia spoko pewnie w przyszłości bedzie jeszcze lepiej, ale 7,5 tysiaca na usterki co rok piechota nie chodzi, a moja pralka ledwo życje haha chyba najlepszy pard w polsce

Organiściak

7 paź 2020

Firma dziadostwo nie polecam nikomu oszukuje na każdym kroku .Mnie przysłał notę obciążeniową za zerwanie umowy obliczoną na podstawie regulaminu obowiązującego do końca 2019 roku ,zapewne zapomnieli że mamy październik 2020 .Tam siedzą sami matoły

Janek

6 paź 2020

Mam prąd od Orange od prawie 4 lat w umowie na 4 lata, w porownaniu z poprzednia firma Innogy, osczednosc co najmniej 400 zl za dotychczasowy okres. Jednak umowy nie przedluze gdyz obecnie proponuja pogorszenie warunkow, znaczny wzrost oplaty handlowej z przymusowym a nie wiem czy w praktyce dzialajacym ubezpieczeniem itp.

Oszukany

29 wrz 2020

Nie polecam, 4 lata Nas Okradali!!! , Rachunki z Kosmosu!! Ludzi Uważajcie To Złodzieje!! i Naciągacze!!! Okradaja Ludzi w Biały dzień!! wystawiają zawyzone Rachunki!!!!

xcvtry

14 wrz 2020

Firma Orange nie wysyła przedstawicieli po domach, prosze czytac uwaznie umowe z jaką firmą zawiera się ją a później obwiniać Orange. Po domach chodzi Fortum:) pozdrawiam:*

Ważne !- Reklamacja

9 wrz 2020

Ważne/ Szanowni Państwo. Jestem w trakcie procesowania z działem reklamacji mojej reklamacji. Przedstawiciel firmy Orange Energia podpisał umowę z moją śp. babcią. Szkoda tylko że podał się za przedstawiciela innej firmy (jej operatora). Przedstawiciel okłamał babcię powiedział, że to jest przedłużenie obecnej umowy i obecnym operatorem (babcia lat 76) podpisała umowę oczywiście. No i okazało się, że ma 2 dostawców energii. Jak się o tym dowiedziałam poprosiłam, żeby babcia natychmiast zgłosiła ten fakt. No i faktycznie firma Orange przeprosiła przyznali, że mają problem z nieuczciwymi sprzedawcami i "zamknęli temat". Ale kilka dni później przyszedł kolejny handlowiec również jak się okazało z Orange i zaproponował "współpracę" babcia opowiedziała (naiwnie) mu całą sytuację, że on już ma operatora, że miała ostatnio problemy bo ja oszukano itd. na co handlowiec "dokładnie dlatego tu jestem przyniosłem Pani dokumenty dzięki którym ostatecznie zamkniemy tę sprawę" Zgadnijcie Państwo co dał do podpisania mojej babci handlowiec? Oczywiście kolejną umowę.Teraz ja otrzymałam od Orange wezwanie do zapłaty, za moją śp. babcię. Napisałam reklamację i mam nadzieję, że firma weźmie odpowiedzialność za nieuczciwe praktyki swoich pracowników. Będę informować o rezultacie i zakończeniu tej sprawy.

Git

24 sie 2020

Super oferta, mniejsze rachunki o ok 15zl/msc a w dodatku dają fachowców ;) polecam

Wkurzona

9 sie 2020

Potwierdzam poniższe negatywne opinie: faktury rozliczeniowe wystawiane nieregularnie, na wszystkich brak informacji za jaki okres obowiązywała dana stawka (jeśli się zmieniały), zupełnie nie przejmują się odczytami, nawet otrzymywanymi od dystrybutora (w moim wypadku PGE), mimo braku zużycia prądu (nieruchomość niezamieszkana) nie chcą zmniejszyć stawki na prognozach (pomimo kilkukrotnych odczytów PGE potwierdzających brak zużycia). Odpowiedzi na reklamcje pisane niechlujnie, powołują się na nieaktualne przepisy prawne itp. Jak kto może to niech ucieka od tej firmy.

Tomasz

4 sie 2020

totalny brak kontaktu.

Kaśka

1 lip 2020

Nie polecam oszuści i kretacze orange prad. Faktury nie rozliczane na bieżąco tylko wstecz rachunki z kosmosu. Brak kontaktu osobistego pani na infolinii święta krowa nic nie może zrobić.

Pawel

19 cze 2020

Tragedia!!! Dostalem FV prognoza na kwote prawie 950,00 zl w czerwcu za okres kwiecien-maj, a zuzycie mam na kwote 400,00 zl. Paranoja !!!

Wkur***ony

3 cze 2020

Płacę u nich co miesiąc rachunki w różnej wysokości (czyli za zużycie a nie prognozę) po czym dostaje prawie po roku informację że muszę za ostatnie 8 miesięcy dopłacić 650 zł !??? To już drugi raz tak robią!!!

dupa blada

3 cze 2020

złodzieje, oszuści i naciągacze w dodatku bardzo ale to bardzo nieprofesjonalna firma i nieprofesjonalne podejście do klienta.

Adam

29 mar 2020

NIE POLECAM naciągają a ceny dużo wyższe od taurona.teraz przepłacam za prąd a niestety umowa na 4 lata.Panie mnie naciągły

Dorota

25 mar 2020

JESTEM BARDZO NIE ZADOWOLONA Z WSPÓŁPRACY Z ORANGE ENERGIA, CENY Z KOSMOSU-NIE POLECAM!!!

Kasia

12 mar 2020

Jestem bardzo zadowolona z usług Orange, korzystając z oferty prądu rzeczywiście można zmniejszyć sobie rachunek.

Marecki

30 sty 2020

Odradzam. Mam umowę z gwarancją ceny na 4 lata. Właśnie dostałem faktury korygujące ceny energii na kilka miesięcy WSTECZ. Gwarancja niezmienności ceny NIE DZIAŁA. Mimo że za nią płace 8pln miesięcznie. OSZUSTWO.

Malgorzata

3 sty 2020

Nie polecam podpisywania z Orange umowy na energię .Skusiłam się na ubezpieczenie u nich z Allianzem ,oferowali róznych fachowców w pakiecie.Wczoraj mialam awarię prądu ,nie było w całym mieszkaniu .Dziś 3/ 4 dnia mnie zwodzili że weryfikują moją umowę ,po południu zadzwonila pani powiedziala że ubezpieczenie jest tylko od przepięcia .Ja juz wczesnie miałam w domu elektryka bo bym się nie doczekała od nich .Dla mnie to dziadostwo i tyle w temacie .

Pokrzywdzony

17 gru 2019

Witam, przestrzegam przed firma orange , a w szczegolnosci przed podpisywaniem z nimi umowy na prad, rachunki z kosmosu. Jeśli chodzi o telefonie to sytuacja też nieciekawa, mój kuzyn przeniosł numer do Orange, powinien mieć 3 miesiące bez abonamentu jako nowy klient, jednak abonament został mu naliczony od początku, wysłał pismo do orange oni odpisali że na umowie nie ma tego i nie mogą zrobić 3 miesięcy . Kłamstwo i oszustwo jest klika inny firm lepiej iść do Plusa, Play lub nawet T-mobile

Tomasz

8 lis 2019

Orange Energia - słabo, nie obsługują fotowoltaiki Chciałem ostrzec przed sprzedawcami prądu typu Orange Energia. Umowa z nimi zazwyczaj na kilka lat zablokuje Ci np. możliwość zainstalowania sobie fotowoltaiki. Sam dałem się nabrać i dostałem od Orange Energia grzeczną odpowiedź, że nie obsługują fotowoltaiki (11.2019) a jakbym chciał rozwiązać umowę i przejść z powrotem do innogy przed czasem to nie zwolnią mnie z karnej opłaty. Ponieważ jestem jednak zdecydowany na te panele fotowoltaiczne na dachu to pozostaje mi jedynie rozwiązanie umowy z Orange Energia przed założeniem tej instalacji.

Marek

4 lis 2019

OK

Djdjsks

23 sty 2019

Głupki nabierają się na wszystko. Orange to Oszustwo!

wito

27 gru 2018

Orange,tylko brzi dobrze,prognozy z gwiazd,zero kompetencji i szacunku do klienta,podawanie dokladnego stanu licznika nie zawsze pomaga,bo mowia ze wystapil blad i nie zafakturuja odczytu,nachapali sie klientow i sie udlawili,infolinia platna,niekt nie interesuje sie twoim problemem,tylko wysylaja ze masz zalacic bo ci prad wylacza,zanim sie zdecydujesz prosze wszystko przeanalizowac i czytac 100 razy umowe zanim podpiszesz !!!

GB

7 wrz 2018

Nachalni naciągacze, bezczelni przedstawiciele handlowi, wyłudzający od starszych ludzi podpisy na umowach, których nie rozumieją.

Rbtrt

20 lip 2018

Rachunki są tansze, przedtem mialem ten cały "Obrót" i ciesze sie ze zmiany sprzedawcy na Orange, polecam szczególnie tym którzy mają już jakieś media w orange mozna dostac calkiem fajne rabaty na abonament

Basia

13 lip 2018

witam,właśnie zastanawiam się nad podpisaniem umowy z Orange ale mam wątpliwości bo trudno jest nawiązać kontakt z konsultantem a jak już oddzwonią po jakimś czasie to nie mają informacji na temat mojej umowy do podpisania bo dzwonią z innego miasta.Znowu ceny za rachunki kuszą do podpisania.

Tomasz

19 cze 2018

Rachunki niższe, można podawać stan licznika i na podstawie tego stanu wystawiają fakturę. Ja ma stawkę 0,288804 zł/kWh brutto (bardzo korzystna cena) bez opłaty handlowej, a wcześniej miałem Innogy, bo to jest dystrybutor i sprzedawca. Rachunki z Orange zmalały o 15-20 zł miesięcznie względem Innogy. Po za tym Innogy nie podaje do Orange regularnie stanu licznika i prognozuje z sufitu, więc faktyczny stan licznika podaję samodzielnie. Innogy ma najdroższy prąd w Polsce, za każdy okres rozliczeniowy dolicza opłatę handlową, czego nie robi Orange, czyli już na tym wychodzi taniej, a stawka za kWh jest niższa. Po za tym w Warszawie prawie każdy sprzedawca będzie tańszy od niemieckiego Innogy.

Romek

22 mar 2018

firma ok, zdarzają się problemy, ale szybko rozwiązują

Pw

17 mar 2018

Potwierdzam zgłaszane uwagi.Tak naprawdę to rachunki są dużo wyższe jak u poprzedniego dostawcy. Wracam do poprzedniego dostawcy, przynajmniej będę wiedział za co płacę.

Łucja

9 mar 2018

Orange energia-tragedia. Po smierci abonenta nie chca rozwiazac umowy, na infolinii niekompetentni ludzie, za kazdym razem otrzymuje sprzeczne informacje. W biurach stacjonarnych zero pomocy, odsyłają na infolinie bo sami nic nie wiedzą, jeden wielki bajzel. Nie polecam!

Marian

12 lut 2018

Nie polecam orange. Nie potrafia prawidlowych faktur wystawic. Problemy z kompetencjami i reklamacjami. Mam i mobilne i stacjonarne uslugi net plus tv. Porażka

Marian

12 lut 2018

Nie polecam orange. Nie potrafia prawidlowych faktur wystawic. Problemy z kompetencjami i reklamacjami. Mam i mobilne i stacjonarne uslugi net plus tv. Porażka

Marian

12 lut 2018

Nie polecam orange. Nie potrafia prawidlowych faktur wystawic. Problemy z kompetencjami i reklamacjami. Mam i mobilne i stacjonarne uslugi net plus tv. Porażka

Ewaryst

4 lut 2018

witam nr. klienta 10001361 jak długo będę otrzymywał rachunki obliczane z kapelusza?bez podania stanu licznika.reklamowałem,cisza.

Ewaryst

4 lut 2018

witam nr. klienta 10001361 jak długo będę otrzymywał rachunki obliczane z kapelusza?bez podania stanu licznika.reklamowałem,cisza.

Ewaryst

4 lut 2018

witam nr. klienta 10001361 jak długo będę otrzymywał rachunki obliczane z kapelusza?bez podania stanu licznika.reklamowałem,cisza.

Jan

12 gru 2017

Chcę podać odczyt z liczników bo dostaję faktury z ,,kapelusza" Pytanie jak to mam zrobić?

Jan

12 gru 2017

Chcę podać odczyt z liczników bo dostaję faktury z ,,kapelusza" Pytanie jak to mam zrobić?

Jan

12 gru 2017

Chcę podać odczyt z liczników bo dostaję faktury z ,,kapelusza" Pytanie jak to mam zrobić?

elzbieta

16 maj 2017

MACIE W INTERNECIE NIESAMOWITY BAŁAGAN NIE MOŻNA SWOBODNIE PODAĆ STANU NA KONIEC MIESIACA,SIEDZĄC GODZINAMI WYSZUKUJAC ODPOWIEDNIEGO HASŁA DOSTAJĘ SZAŁU.Proszę przejrzyście podać hasło stan licznika na koniec miesiąca i nie kombinować albo przysyłać pracownika inkasenta.

elzbieta

16 maj 2017

MACIE W INTERNECIE NIESAMOWITY BAŁAGAN NIE MOŻNA SWOBODNIE PODAĆ STANU NA KONIEC MIESIACA,SIEDZĄC GODZINAMI WYSZUKUJAC ODPOWIEDNIEGO HASŁA DOSTAJĘ SZAŁU.Proszę przejrzyście podać hasło stan licznika na koniec miesiąca i nie kombinować albo przysyłać pracownika inkasenta.

elzbieta

16 maj 2017

MACIE W INTERNECIE NIESAMOWITY BAŁAGAN NIE MOŻNA SWOBODNIE PODAĆ STANU NA KONIEC MIESIACA,SIEDZĄC GODZINAMI WYSZUKUJAC ODPOWIEDNIEGO HASŁA DOSTAJĘ SZAŁU.Proszę przejrzyście podać hasło stan licznika na koniec miesiąca i nie kombinować albo przysyłać pracownika inkasenta.

Krystyna

13 maj 2017

Skomplikowane podanie stanu licznika ! Płakać mi się chce a i tak nie wiadomo, w którym miejscu są odpowiednie pola do podania danych. Byłam nawet w przedstawicielstwie ORANGE, ale nic nie wskórałam, bo Oni twierdzą, że to nie do nich należy. Już się rozpoczął miesiąc a nie mogę podać stanu licznika !

Krystyna

13 maj 2017

Skomplikowane podanie stanu licznika ! Płakać mi się chce a i tak nie wiadomo, w którym miejscu są odpowiednie pola do podania danych. Byłam nawet w przedstawicielstwie ORANGE, ale nic nie wskórałam, bo Oni twierdzą, że to nie do nich należy. Już się rozpoczął miesiąc a nie mogę podać stanu licznika !

Krystyna

13 maj 2017

Skomplikowane podanie stanu licznika ! Płakać mi się chce a i tak nie wiadomo, w którym miejscu są odpowiednie pola do podania danych. Byłam nawet w przedstawicielstwie ORANGE, ale nic nie wskórałam, bo Oni twierdzą, że to nie do nich należy. Już się rozpoczął miesiąc a nie mogę podać stanu licznika !

Tomek

16 lut 2017

Jestem w identycznej sytuacji. Wczoraj odebrałem fakturę i od 4 miesiąca odkąd Orange przejęła Multimedia Polska każą sobie jeszcze płacić tę tzw.opłatę z tytułu gwarancji ceny w wysokości 9,75 zł netto za miesiąc. Przy czym należy zauważyć że rozliczenie jest zawsze za okres kilka dni krótszy niż dwa miesiące a wszelkie opłaty są wliczane za dwa miesiące. Wg mnie to kradzież w biały dzień. Nie polecam

Tomek

16 lut 2017

Jestem w identycznej sytuacji. Wczoraj odebrałem fakturę i od 4 miesiąca odkąd Orange przejęła Multimedia Polska każą sobie jeszcze płacić tę tzw.opłatę z tytułu gwarancji ceny w wysokości 9,75 zł netto za miesiąc. Przy czym należy zauważyć że rozliczenie jest zawsze za okres kilka dni krótszy niż dwa miesiące a wszelkie opłaty są wliczane za dwa miesiące. Wg mnie to kradzież w biały dzień. Nie polecam

Tomek

16 lut 2017

Jestem w identycznej sytuacji. Wczoraj odebrałem fakturę i od 4 miesiąca odkąd Orange przejęła Multimedia Polska każą sobie jeszcze płacić tę tzw.opłatę z tytułu gwarancji ceny w wysokości 9,75 zł netto za miesiąc. Przy czym należy zauważyć że rozliczenie jest zawsze za okres kilka dni krótszy niż dwa miesiące a wszelkie opłaty są wliczane za dwa miesiące. Wg mnie to kradzież w biały dzień. Nie polecam