Porównaj oferty
eBOK E.ON. Internetowe Centrum Obsługi Klientów
OptimalEnergy

eBOK E.ON. Internetowe Centrum Obsługi Klientów

W dobie internetu praktycznie każdą czynność można wykonać poprzez zalogowanie się na określone konto i przez nie wykonywać czynności, które wcześniej były czasochłonne. Dużym udogodnieniem dla klientów jest możliwość korzystania z elektronicznego biura obsługi klienta - eBOK. Firma E.ON posiada w swojej ofercie usługę eBOK nazwaną Moje E.ON, która określona jest jako Internetowe Centrum Obsługi Klientów (ICOK). Za pośrednictwem tej platformy można między innymi:

  • obserwować stan swojego konta,
  • opłacać rachunki online,
  • aktywować e-fakturę,
  • kontaktować się z dostępnym 24/7 pracownikami,
  • zgłaszać awarie,
  • zacząć świadomie gospodarować dostarczaną energią na podstawie wykresów i zestawień.

ICOK jest wciąż rozwijany, usprawniany i przede wszystkim dostosowywany do potrzeb klientów, którzy bardzo chętnie zaczynają korzystać z tej usługi. Jeśli nie jesteś w stanie udać się do stacjonarnego punktu obsługi klienta, a infolinia jest wciąż zajęta, to konsultacje z pracownikami dostępnymi na ICOK to rozwiązanie, które przyniesie najlepsze skutki. Warto też zwrócić uwagę na możliwość aktywacji e-faktury. Po zrobieniu tego, wszystkie zaległości finansowe można regulować przez internet, a co najważniejsze moc prawna e-faktury jest jednakowa jak papierowej faktury, którą do tej pory otrzymywaliśmy.

Rejestracja na ICOK E.ON

Proces rejestracji jest prosty, czytelny i odpowiednio dostosowany do potrzeb klientów. Na stronie startowej Moje E.ON mamy do wyboru opcję zalogowania i rejestracji. Nas dotyczy ta druga, klikamy więc na „Zarejestruj się” i postępujemy zgodnie z zaleceniami, które pojawiają się na stronie. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań warto najpierw przygotować sobie poprzednie faktury, ponieważ dane zawarte na nich przydadzą się przy konfiguracji naszego konta.

W następnym kroku podajemy swój email i login jakim będziemy się posługiwali przy użytkowaniu konta. Na tym etapie ważne jest aby nie popełnić żadnej literówki, ponieważ na podany email zostanie przesłany link aktywacyjny, a bez niego nie będziemy w stanie dokończyć rejestracji.

Po kliknięciu dalej, w oknie pojawią się nowe pola do uzupełnienia, wpisujemy tam hasło, którym będziemy posługiwali się przy logowaniu i zaznaczamy, że akceptujemy regulamin strony. 

Klikamy „Zarejestruj się”, na ekranie pojawia się komunikat o utworzeniu nowego konta i konieczności aktywacji konta poprzez link, który otrzymujemy w wiadomości na naszym adresie email, który podaliśmy we wcześniejszym kroku. Klikamy na link i zostajemy przekierowaniu do takiego panelu: 

Z tego miejsca musimy powiązać nasze konto z partnerem handlowym, do tego przydadzą nam się wcześniej przygotowane faktury i rachunki, na których zapisane są wymagane na tym etapie dane. Po wciśnięciu „Powiąż” możemy cieszyć się z pełni funkcjonalnego konta, w którym możemy zrealizować wszystkie formalności dotyczące obsługi naszej umowy z Innogy.

Moje E.ON - pierwsze logowanie

Logując się po raz pierwszy do panelu, w górnym pasku menu widzimy następujące zakładki:

Zgodnie z nazwami możemy za pomocą menu skorzystać z:

  • realizacji eFaktur,
  • wglądu w rozliczenia i szczegółowe statystyki konta,
  • gotowych wzorów wniosków i dokumentów.

Pierwszą czynnością po zalogowaniu powinno być uzupełnienie szczegółowych danych klienta i postępowanie według wcześniejszych zaleceń odnośnie rejestracji w serwisie. 

Innogy nie oddaje do dyspozycji klientów konta demonstracyjnego. Aby móc zapoznać się w pełni z możliwościami konta należy założyć konto i być klientem E.ON. Ważna jest także informacja zawarta na stronie głównej firmy, wedle której tylko klienci posiadający odrębną umowę o świadczenie usług dystrybucji, zawartą z E.ON Stoen Operator Sp. z o.o. mogą korzystać z eBOKu.