Porównaj oferty

Stacje ładowania samochodów elektrycznych Sopot

Rozwój elektromobilności powoduje, że potrzebujemy coraz więcej punktów ładowania. Nowe stacje ładowania samochodów elektrycznych w mieście Sopot są cały czas budowane. Obecnie mamy dostępnych 10 stacji ładowania. Stan na 12-11-2024. W sumie w mieście we wszystkich stacjach dostępnych jest 12 punktów, które zawierają 28 pojedynczych gniazd. Szczegółowe adresy i kontakt znajdziecie w tabeli poniżej lub na mapie umieszczonej powyżej tego tekstu.

Ładowanie auta elektrycznego jest dostępne za pośrednictwem 6 operatorów, czyli firm świadczących usługę „tankowania” prądu. W mieście Sopot mamy dostępnych poniższych operatorów:

Ładowarki aut elektrycznych w mieście Sopot

My Story Sopot
Powstańców Warszawy 53A, 81-712 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
Turbo Charger Porsche Sopot
Al. Niepodległości 956, 81-861 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode4-DC
    Moc 320 kW
    Moc maks. 320 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode4-DC
    Moc 320 kW
    Moc maks. 320 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
Galeria Centrum Sopot
Dworcowa 7, 81-704 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
Hotel Bayjonn 1x7 kW
Powstańców Warszawy 7, 81-718 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 7 kW
    Moc maks. 7 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-CABLE - IEC 62196 Type 2
Hotel Bayjonn 2x7 kW nr 1
Powstańców Warszawy 7, 81-718 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 7 kW
    Moc maks. 7 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-CABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 7 kW
    Moc maks. 7 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-CABLE - IEC 62196 Type 2
Hotel Bayjonn 2x7 kW nr 2
Powstańców Warszawy 7, 81-718 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 7 kW
    Moc maks. 7 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-CABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 7 kW
    Moc maks. 7 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-CABLE - IEC 62196 Type 2
Radisson BLU Sopot (P)
Bitwy pod Płowcami 54, 81-731 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
NDI SOPOT
Powstańców Warszawy 19, 81-718 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode4-DC
    Moc 150 kW
    Moc maks. 150 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
    Moc maks. 150 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania
    Moc
  • Punkt ładowania 3
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 50 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 4
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 50 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 5
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 50 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 6
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 50 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 7
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 8
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 9
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 10
    Tryb ładowania
    Moc
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
Umi Hotel
Al. Niepodległości 659, 81-855 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 11 kW
    Moc maks. 11 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 11 kW
    Moc maks. 11 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
Energa Sopot SŁ8872
Powstańców Warszawy 12, 81-718 Sopot
Nawiguj do stacji
  • Punkt ładowania 1
    Tryb ładowania Mode4-DC
    Moc 60 kW
    Moc maks. 60 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy CHADEMO - CHAdeMO
  • Punkt ładowania 2
    Tryb ładowania Mode4-DC
    Moc 60 kW
    Moc maks. 60 kW
    Dołączone kable Tak
    Typ złączy IEC-62196-T2-COMBO - Combo type 2 based
  • Punkt ładowania 3
    Tryb ładowania Mode3-AC-3p
    Moc 22 kW
    Moc maks. 22 kW
    Dołączone kable Nie
    Typ złączy IEC-62196-T2-F-NOCABLE - IEC 62196 Type 2
Aktualności
Jak otworzyć stację ładowania samochodów elektrycznych?
9 maj 2022
Jak otworzyć stację ładowania samochodów elektrycznych?

Rynek samochodów elektrycznych w Polsce z roku na rok rozwija się coraz bardziej. Wraz z nim powstają nowe potrzeby związane z infrastrukturą przeznaczoną do ich ładowania, która z kolei staje się jednym nowych pomysłów na biznes dla przedsiębiorców. Otworzenie własnej stacji ładowania może bowiem zapewnić w najbliższym czasie niemały dochód, którego uzyskanie będzie wymagało niewielkiego zaangażowania, poza początkowym etapem inwestycji. W związku z tym, jak otworzyć stacje ładowania samochodów elektrycznych?

Czytaj więcej
Ile ładuje się samochód elektryczny na stacji?
4 maj 2022
Ile ładuje się samochód elektryczny na stacji?

Jedną z największych obaw zaraz po niewielkim zasięgu oraz wysokich składkach, jakie trzeba zapłacić za ubezpieczenie samochodu elektrycznego, jest ilość czasu, jaki jest potrzebny na jego naładowanie. W przypadku modeli spalinowych, kiedy kończy się nam paliwo, po prostu zajeżdżamy na najbliższą stację paliw, tankujemy i możemy ruszać w dalszą drogę. Jeśli chodzi natomiast o samochody elektryczne, sprawa wygląda nieco inaczej, gdyż naładowanie ich akumulatora zajmuje więcej czasu. 

Czytaj więcej
Montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych
19 kwi 2022
Montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych

Kierowcy samochodów elektrycznych mają kilka rozwiązań, z których mogą skorzystać, jeśli chcą naładować swoje auto. Pierwszym z nich są publiczne stacje ładowania, do których muszą jednak dojechać, a do tego ponieść opłaty za ładowanie obejmujące nie tylko cenę energii elektrycznej, ale także prowizję, jaką pobierają operatorzy stacji ładowania. Inną opcją jest natomiast ładowanie samochodu elektrycznego w domu za pomocą klasycznego gniazdka 230 V lub o wiele wydajniejszych, zyskujących na coraz większej popularności domowych stacji ładowania. Dlatego też poniżej skupiamy się na tym, jak zamontować domową stację ładowania. 

Czytaj więcej
Darmowe stacje ładowania samochodów elektrycznych w Polsce
28 mar 2022
Darmowe stacje ładowania samochodów elektrycznych w Polsce

Jeszcze kilka lat temu, kiedy liczba samochodów elektrycznych w Polsce była niewielka, większość stacji ładowania była darmowa. Wynikało to przede wszystkim z tego, że koszt zużywanej energii elektrycznej przez właścicieli tego typu pojazdów był niższy niż koszt pobierania od nich opłat. Obecnie jednak wzrost liczby zarejestrowanych elektryków sprawił, że coraz trudniej znaleźć jest punkty ładowania, w których nie trzeba zapłacić za podłączenie do nich swojego auta.

Czytaj więcej