Nazwa | eMobility |
---|---|
emobility@energa.pl | |
Telefon | 555-555-537 |
Firma Energa Obrót SA jest wiodącą firmą w branży emobilności w Polsce. Energa Obrót SA obsługuje i rozwija sieć publicznych stacji ładowania, które służą użytkownikom pojazdów elektrycznych. Energa Obrót SA jako dostawca usługi ładowania to firma nowoczesna i wprowadzająca innowacyjne rozwiązania dla posiadaczy aut elektrycznych. Zgodnie ze strategią biznesową rozwoju elektromobilności w grupie Energa, poszczególne stacje ładowania samochodów elektrycznych są zlokalizowane w miejscach mogących zapewnić największą częstotliwość ładowań. Korzystanie z punktów ładowania firmy Energa Obrót SA to 4 proste kroki:
Firma Energa Obrót SA swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i dla firm. W swojej ofercie firma Energa Obrót SA ma następujące terminale ładowania:
Naładowanie samochodu elektrycznego w punkcie ładowania sieci Energa jest możliwe po zarejestrowaniu się do społeczności eMobility oraz wypełnieniu wniosku o wydanie karty, która jest wydawana bezpłatnie.
Energa Obrót SA dla właścicieli samochodów elektrycznych, użytkowników sieci stacji ładowania Energa, klientów usługi carsharingu oraz pasjonatów tematyki związanej z elektryczną mobilnością utworzyła "społeczność eMobility". Dołączenie do społeczności użytkowników stacji ładowania Energa Obrót SA to przede wszystkim:
Energa Obrót SA to pionier rozwiązań na rzecz elektromobilności w Polsce. Firma w 2013 roku wdrożyła pilotażowy program eMobility, który na bieżąco doskonalony i aktualizowany funkcjonuje cały czas. W 2017 roku firma Energa wprowadziła pierwszą w kraju usługę carsharingu w oparciu wyłącznie o pojazdy elektryczne. Firma Energa Obrót SA rozwija swoją sieć punktów ładowania aut elektrycznych, dzięki czemu klienci mogą podróżować swobodnie w coraz dalsze zakątki Polski, bez obraw o brak możliwości skorzystania z usługi ładowania samochodu. Rozbudowana infrastruktura sieci stacji ładowania samochodów elektrycznych jest niezbędna, by elektromobilność dynamicznie się rozwijała oraz była coraz bardziej popularna wśród konsumentów.