Zarządzanie swoimi rozliczeniami za zużycie prądu i gazu wkracza na nowy poziom. Tauron oferuje swoim klientom platformę Mój Tauron. Jest to tak naprawdę wszystkim dobrze znany system eBOK(elektroniczne biuro obsługi klienta). Zawiera jednak kilka nowości, których nie znajdziemy w ofertach innych sprzedawców energii.
Mój Tauron/eBOK
Obie nazwy można bez obaw używać zamiennie. Nazewnictwo nie zmienia tak naprawdę niczego w funkcjonowaniu tej usługi. Włączając na swojej przeglądarce stronę widzimy taki sam formularz rejestracyjny jak było to w przypadku eBOK. Jest to głównie ruch marketingowy, który ma przyciągnąć nowych klientów. Dotychczasowi klienci zostali powiadomieni o możliwości skorzystania z Mój Tauron. W dobie informatyzacji każdej dziedziny życia, jest to udogodnienie z punktu widzenia odbiorców, ponieważ nie tracimy czasu w punktach sprzedaży. Mój Tauron to bardziej rozbudowany eBOK, z kilkoma ulepszonymi funkcjami. Mamy wgląd do naszych rozliczeń, rachunków, czy statystyk dotyczących zużycia energii.
Mój Tauron aplikacja
Póki co aplikacja na iOS i Androida - Mój Tauron nie jest dostępna. Żeby korzystać z Mój Tauron na telefonie, musimy zalogować się przez dowolną przeglądarkę internetową. Tauron udostępnia za to aplikację nazwaną eLicznik. Jeśli mamy u siebie zamontowany inteligentny licznik, to możemy połączyć naszego smartfona z urządzeniem i monitorować poziom zużycia prądu. Jest to kolejne wygodne rozwiązanie, które pozwala na bieżąco śledzić poziom zużycia energii w naszym domu. Do tego możemy przy jej pomocy informować pogotowie energetyczne w razie awarii oraz kontaktować się z pracownikami Tauronu.
Mój Tauron opinie
Wygoda i oszczędność nie tylko czasu, są to główne zalety platformy, którą otrzymują do dyspozycji klienci Tauronu. Wygoda, ponieważ bez wychodzenia z domu, siedząc w swoim fotelu możemy zrealizować wszystkie formalności. Oszczędzamy dużo czasu, z tego samego względu – nie musimy opuszczać domowego zacisza. Możliwość płacenia przez internet i eFaktura, oznaczają niższe rachunki, ponieważ sprzedawca nalicza mniejsze opłaty za prowadzenie rachunku przez konto online. Platforma została ciepło przyjęta przez odbiorców obsługiwanych przez Tauron. Jest prosta w obsłudze, dzięki czemu nawet starsi użytkownicy szybko odnajdą się w panelu głównym.
Mój Tauron licznik prądu i gazu.
Przy użyciu tej wielofunkcyjnej platformy możemy podać odczyt licznika. Dotyczy to tylko klientów rozliczających się raz na miesiąc, lub dwa razy w miesiącu. Odpowiedni formularz jest dostępny dla osób, korzystających z usługi Telerachunek lub eOdczyt. Wystarczy wypisać cyfry znajdujące się na liczniku i po sprawie. Jest to kolejna nowość, którą dostarcza swoim klientom Tauron.