E-bok Tauron czyli elektroniczne biuro obsługi klienta ma na celu umożliwienie załatwienia najpotrzebniejszych spraw związanych z energią elektryczną bądź gazem bez konieczności udania się do stacjonarnego biura obsługi klienta firmy Taruon. Zaletą tego typu rozwiązania jest z jednej strony nasza (jako klienta) oszczędność czasu i kosztów związanych z dojazdem do stacjonarnego punktu. Dla firmy Tauron to optymalizacja czasu pracy pracowników firmy, redukcja ilości placówek - jednym słowem oszczędności. Poniżej przedstawimy najważniejsze informacje związane z użytkowaniem systemu e-bok Tauron. Od rejestracji, przez pierwsze logowanie po dostępne w systemie opcje.
Rejestracja w E-bok Tauron
Możliwość korzystania z praktycznie każdego rodzaju oprogramowania poprzedzona jest koniecznością rejestracji w danym systemie. Tak samo jest w przypadku firmy Tauron. Rejestracja w E-bok jest możliwa po wypełnieniu odpowiedniego formularza, który ma specjalne pola do wypełnienia.
W pierwszej kolejności zaczynamy od wyboru jednej z sześciu opcji. Firma Tauron dysponuje obecnie 6 różnymi systemami. My skupimy się na najbardziej popularnym, czyli tym związanym energią elektryczną przeznaczonym dla obecnych klientów firmy Tauron.
- Wybieramy opcję eBOK Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów
W kolejnym punkcie jesteśmy proszeni o wybranie jednej z 3 opcji, która określi jakim klientem dla firmy Tauron jesteśmy:
- Wybieramy jedną z 3 opcji:
- klient indywidualny
- klient biznesowy
- Urzędy i organizacje
Ostatnim elementem jaki znajduje się na pierwszej stronie rejestracji jest podanie danych, po których system będzie w stanie nas rozpoznać
- W przypadku klienta indywidualnego podajemy numer PESEL i numer płatnika
- W przypadku firmy oraz urzędów i organizacji podajemy numer NIP i numer ewidencyjny
Przechodzimy wtedy do drugiego widoku, na którym musimy wprowadzić swoje dane do logowania