Porównaj oferty
PGE Rzeszów biuro obsługi klienta. Kontakt i godziny otwarcia
OptimalEnergy

PGE Rzeszów biuro obsługi klienta. Kontakt i godziny otwarcia

Miasto Rzeszów ul. 8-go Marca4 to tu swój oddział ma firma PGE. Od kilkunastu lat dynamicznie działa na rynku energetycznym. W swoim Biurze obsługi klienta oddaje do dyspozycji dobrze wykształconych pracowników, którzy mają niezbędną wiedzę w kwestii energetyki i zmiany sprzedawcy prądu i gazu. W placówce firmy można dostać odpowiedzi na zadawane zapytania i zrealizować sprawy związane z sprzedażą prądu. Pracownik może doradzić, gdy udajemy się z prośbą o: informacje jak zmienić taryfę lub zgłoszenie błędu na fakturze. Nie każde pytanie znajdzie jednoznaczną odpowiedź, zdarzą się również prośby, których nie może wykonać pracownik, jest to m.in.: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne.

PGE Rzeszów. Taryfa G11, G12 dla domu i C11, C12a, C12b dla firmy. Szybka zmiana, analiza rachunku za prąd

Znajomość rynku energetycznego nie jest wymagana, aby móc oszczędzać na zużyciu prądu bądź gazu. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej to sprawa którą warto się zająć jak najprędzej, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. W Twoim mieście Rzeszów znajduje się placówka firmy PGE. To tam czeka na Ciebie kadra pracowników, którzy odpowiedzą na liczne pytania z jakimi się do nich kierujesz. Możesz również skorzystać z możliwości kontaktu drogą telefoniczną jak i poprzez e-mail. Zmiana sprzedawcy prądu i gazu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami ani formalnościami, jedyne co warto zrobić to zapoznać się z ofertami sprzedawcy. Wszystkie detale dotyczące oferty PGE opisane zostaną przez pracowników, poza tym poinformują oni o:

PGE Dystrybucja Rzeszów - wspólna grupa inne zadania. Nie wszystko wyjaśnisz w BOK PGE Obrót.

Dokonując zmiany sprzedawcy warto posiadać podstawową wiedzę w zakresie tego tematu. W danym miejscu zamieszkania jesteśmy obsługiwani zawsze przez jednakowego dystrybutora, niezależnie od wyboru sprzedawcy. Sprzedawca zajmuje się obrotem zakupionej energii elektrycznej, dzięki temu możemy zmniejszyć wydatki na jego zmianie. Problemy techniczne z jakimi można się spotkać w trakcie odbioru energii elektrycznej są zadaniem dla dystrybutora. Pracownicy punktu sprzedaży nie są w stanie rozwiązać każdej sprawy, z którą się do nich udamy. W momencie, gdy pytania wykraczają poza ich kompetencje, zostaniemy przekierowani do biura obsługi klienta dystrybutora.

Chcesz płacić mniej niż w PGE Rzeszów? Porównaj aktualne oferty na prąd i gaz ziemny

Zmiana sprzedawcy prądu i gazu nie wymaga od klienta wykonywania dodatkowych czynności, jak np. wymiana liczników. Jakość dostarczanej energii elektrycznej nie ulega zmianie po zastąpieniu dotychczasowego sprzedawcy, ponieważ linie przesyłowe należą do dystrybutora, który przypisany jest do regionu w którym mieszkasz. Nie ma dodatkowych kosztów związanych z podpisaniem umowy, jest to proces bezpłatny. Przez wszystkie procedury pomoże przejść wyznaczony pracownik biura sprzedaży firmy PGE. Bez obaw, bo nie ma zbyt wielu formalności. Cały proces jest prosty i szybki, można również go wykonać bez wychodzenia z domu.