Nazwa | Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k |
---|---|
kamil.wojewoda@kaufland.pl | |
Telefon | 48713770791 |
Firma Kaufland jest siecią hipermarketów i dyskontów, należących do niemieckiej grupy Schwarz. Obecnie Kaufland działa w Niemczech, Czechach, Polsce, na Słowacji, w Chorwacji, Rumunii, Bułgarii, Mołdawii. Spółka zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć marketów Kaufland jest obecna od 2001 roku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów marketów Kaufland, spółka Kaufland Polska inwestuje w stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
W odpowiedzi na rosnącą ilość pojazdów nisko- i zeroemisyjnych oraz coraz większą świadomość Polaków w zakresie działań proekologicznych, Kaufland Polska podejmuje działania wspierające elektromobilność. Zaangażowanie Spółki Kaufland w inicjatywy proekologiczne w ramach swojej strategii CSR pod hasłem "Zróbmy to razem" to między innymi inwestowanie w stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Koszty usługi ładowania są zgodne z cennikami operatorów takiej stacji. Zaletami stacji ładowania pojazdów elektrycznych Kaufland jest:
Ze stacji ładowania Kaufland Polska mogą korzystać równocześnie dwa samochody elektryczne. Stacje wyposzażone są w trzy popularne złącza, umożliwiające łądowanie wszystkich pojazdów elektrycznych. Ładowarki mają moc 50 kW, więc są w stanie naładować bateriępo
Stacje ładowania Kaufland Polska zlokalizowane są na terenie parkingów przy hipermarketach i dyskontach Kaufland. Kaufland nie oferuje mobilnej aplikacji, a adresy stacji są dostępne na stronie internetowej firmy Kaufland. Z ramienia firmy Kaufland powstają zarówno stacje własne, jak i te otwierane we współpracy z partnerami. Własne stacje ładowania pojazdów elektrycznych znajdują się m.in. w:
Zaangażowanie firmy Kaufland Polska w promowanie elektromobilności pokazuje jak ważne jest wspiranie działań proekologicznych.. Zmniejszenie hałasu i zanieczyszczeń powietrza to tylko niektóre zalety przechodzenia na transport zeroemisyjny. Dostępność stacji ładowania przy hipermarketach Kaufland jest oszczednością czasu dla klientów i wartościowym trendem inwestowania w ekologię przez duże spółki czy koncerny.