Przez ostatnie lata rozwinął się rynek energii elektrycznej, dzięki temu firma Plus ma możliwość dotarcia do Ciebie ze swoimi ofertami. Biuro obsługi klienta Plus mieści się w Twoim mieście – Zamość – ul. Przemysłowa 12. Aby uzyskać wyczerpujące informacje na temat zmiany sprzedawcy prądu lub gazu warto udać się do Punktu Sprzedaży. Rozmowa może zostać przeprowadzona też drogą telefoniczną, bądź internet przez e-mail. Jest wiele spraw, które są wyjaśniane bezzwłocznie np.: zmiana taryfy na całodobową G11, dwustrefową G12 lub C12b dla małych i średnich firm. Są również tematy, które są poza kompetencjami pracowników, między innymi są to zagadnienia takie jak: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne.
Plus Zamość - nie wszystkie problemy z prądem i gazem załatwisz w BOK Plus
Tematem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego interesuje się coraz więcej ludzi. Większe zainteresowanie to rezultat przede wszystkim zmiany prawa, które uwolniło rynek energetyczny. Urozmaicenie konkurencji oznacza możliwość zmiany sprzedawcy. Ta zmiana nie jest równoznaczna ze zmianą dystrybutora, gdyż to do niego należą sieci przesyłowe. Dzięki zmianie sprzedawcy możemy pomniejszyć swoje rachunki za prąd, poprzez dobranie odpowiedniej taryfy i oferty. Często wiele spraw trafia do biura obsługi klienta firmy, która zajmuje się sprzedażą prądu. Nie wszystkie sprawy zostaną tam rozwiązane. Problemy techniczne leżą w kompetencji dystrybutora, który obsługuje klientów w okolicach Twojego miejsca zamieszkania.