Przez ostatnie lata rozwinął się rynek energii elektrycznej, dzięki temu firma Plus ma możliwość dotarcia do Ciebie ze swoją ofertą. Biuro obsługi klienta Plus mieści się w Twoim mieście – Rybnik – ul. Sobieskiego 3. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zmiany sprzedawcy prądu lub gazu warto udać się do Punktu Sprzedaży. Rozmowa może zostać przeprowadzona również drogą telefoniczną, bądź przez poprzez e-mail. Jest wiele spraw, które są wyjaśniane bezzwłocznie np.: zmiana taryfy na całodobową G11, dwustrefową G12 lub C11 dla małych i średnich podmiotów. Są również tematy, które są poza kompetencjami pracowników, między innymi są to zagadnienia takie jak: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne.
Biuro obsługi klienta Plus Rybnik. Obniż swoje rachunki za prąd i gaz wybierając ofertę Plusa
Uwolnienie rynku energetycznego wpłynęło na pobudzenie całego sektora energetycznego na terenie Polski. Powstało kilkaset firm oferujących sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego w niskich cenach, także w Twoim mieście - Rybnik. Konkurencja zmusza do obniżania cen, na czym zyskuje klient. Jednak, aby dostrzec obniżkę cen, najpierw warto zainteresować się zmianą sprzedawcy energii elektrycznej i kilkoma zagadnieniami z tym związanymi. Należy wiedzieć, że cały proces zmiany sprzedawcy jest równie zrozumiały jak podpisanie umowy z operatorem komórkowym, nie wymaga poświęcenia wielu godzin na zapoznanie się z treścią. Pracownicy Plus podpowiedzą co należy zrobić, gdzie się udać w celu podpisania umowy. Dadzą również wiele innych odpowiedzi, między innymi na: