Zmiana sprzedawcy prądu i gazu ziemnego jest zagadnieniem któremu warto poświęcić trochę uwagi. Ze swoją ofertą zwraca się do klientów firma Plus na terenie miasta Oświęcim. Biuro obsługi klienta w mieście Oświęcim - ul. Olszewskiego 14. To tam można pójść w celu uzyskania odpowiedzi na pytania związane z formalnościami, jakie wiążą się ze zmianą sprzedawcy prądu i gazu. Liczne pytania zostaną wyjaśnione przez odpowiednio przygotowanych pracowników. Jednakże, są sprawy, które leżą poza ich kompetencjami, jest to m.in.: wezwanie do usterki technicznej. Jest to wynik rozdzielenia funkcji dostawcy i sprzedawcy prądu, to dostawca ma obowiązek zadbać o kwestie techniczne.
![OptimalEnergy](https://optimalenergy.pl/media/filemanager/1ed8c605-d6e9-6428-bd6c-47058d58597e/146-146--plus.webp)