Jeżeli jesteś zainteresowany zmianą sprzedawcy energii elektrycznej lub gazu ziemnego, to masz możliwość porozmawiać z pracownikami placówki firmy PGNiG. Można się z nimi skontaktować wykonując telefon do biura obsługi klienta, pisząc e-mail, lub przychodząc osobiście. Zliberalizowanie rynku wpłynęło pozytywnie na cały rynek energetyczny w Polsce. Powstało wiele firm, a wraz z nimi wiele atrakcyjnych ofert. O tym dlaczego należy wybrać ofertę PGNiG opowiedzą szczegółowo pracownicy biura obsługi klienta. Można do nich kierować wiele szczegółowych pytań. Dowiemy się jak wygląda proces zmiany sprzedawcy, który jest procesem w pełni darmowym. W zakres ich kompetencji wchodzą takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Warszawa nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Dokonując zmiany sprzedawcy warto posiadać podstawową wiedzę w zakresie tego tematu. W danym miejscu zamieszkania jesteśmy obsługiwani zawsze przez jednakowego dystrybutora, niezależnie od wyboru sprzedawcy. Sprzedawca zajmuje się obrotem zakupionej energii elektrycznej, dlatego możemy zaoszczędzić na jego zmianie. Problemy techniczne z jakimi można się spotkać w trakcie odbioru energii elektrycznej są zadaniem dla dystrybutora. Pracownicy punktu sprzedaży nie są w stanie wyjaśnić każdej sprawy, z którą się do nich udamy. W wypadku, gdy pytania wykraczają poza ich kompetencje, zostaniemy przekierowani do biura obsługi klienta dystrybutora.