Nie musisz znać się na energetyce, aby móc oszczędzać na zużyciu prądu lub gazu. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej to sprawa którą opłaca się zająć jak najprędzej, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. W Twoim mieście Wałbrzych znajduje się Biuro obsługi klienta firmy PGNiG. To tam czeka na Ciebie grupa pracowników, którzy odpowiedzą na liczne pytania z jakimi się do nich kierujesz. Możesz również skorzystać z możliwości rozmowy drogą telefoniczną jak i drogą mailową. Zmiana sprzedawcy prądu i gazu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami ani formalnościami, jedyne co należy zrobić to zapoznać się z ofertami sprzedawcy. Wszystkie detale dotyczące oferty PGNiG opisane zostaną przez pracowników, poza tym poinformują oni o:
W BOK PGNiG Wałbrzych nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Tematem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego interesuje się coraz większa część społeczeństwa. Większe zainteresowanie to rezultat przede wszystkim zmiany prawa, które zliberalizowało rynek energetyczny. Urozmaicenie konkurencji oznacza możliwość zmiany sprzedawcy. Ta zmiana nie jest równoznaczna ze zmianą dystrybutora, gdyż on zajmuje się obsługą sieci przesyłowych. Dzięki zmianie sprzedawcy możemy pomniejszyć swoje rachunki za prąd, poprzez wybranie odpowiedniej taryfy i oferty. Często wiele spraw trafia do biura obsługi klienta firmy, która zajmuje się sprzedażą prądu. Nie wszystkie sprawy zostaną tam rozwiązane. Problemy natury technicznej leżą w kompetencji dystrybutora, który obsługuje klientów w okolicach Twojego miejsca zamieszkania.