Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest zagadnieniem coraz częściej pojawiający się jako temat debat społecznych. Warto o tym mówić i dowiadywać się, a przede wszystkim działać. Zmiana sprzedawcy to możliwość zaoszczędzenia pieniędzy w domowym portfelu. Wszelkie pytania można adresować do pracowników Biura obsługi klienta firmy PGNiG mieszczącego się w mieście Wadowice. Pracownicy są dobrze przeszkoleni i w prosty sposób przedstawią to jak przebiega zmiana sprzedawcy prądu bądź gazu. Jest to proces, wbrew powszechnej opinii bardzo jasny, który nie wymaga poświęcenia kilku godzin na wczytywanie się w umowę. Do kompetencji pracowników placówki należą również takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Wadowice nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Zmiana sprzedawcy nie oznacza tego samego co zmiana dystrybutora. Ciągle odbieramy ten sam prąd i gaz, lecz jest on odsprzedawany przez inną firmę. Zmiana sprzedawcy nie ma wpływu na zmianę jakości otrzymywanej energii, jedynie na zmianę ceny i usług powiązanych ze sprzedażą. Cały proces nie wymaga wielu procedur, na przestrzeni lat stał się równie prosty i błyskawiczny jak zmiana dostawcy internetu. Niezbędną wiedzą jest to, że za sprawy techniczne odpowiedzialny jest dystrybutor prądu bądź gazu ziemnego, to do niego należą sieci przesyłowe. Z problemami dotyczącymi dostawy energii elektrycznej i gazu trzeba udać się do firmy, która jest dystrybutorem w Twoim regionie.