Zmiana sprzedawcy prądu jest zagadnieniem coraz częściej występujący jako temat debat towarzyskich. Warto o tym rozmawiać i dowiadywać się, a najważniejsze jest to, aby działać. Zmiana sprzedawcy to szansa zaoszczędzenia pieniędzy w domowym portfelu. Jakiekolwiek pytania można adresować do pracowników Biura obsługi klienta firmy PGNiG mieszczącego się w mieście Tomaszów Mazowiecki. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni i w prosty sposób opiszą to jak odbywa się zmiana sprzedawcy prądu bądź gazu. Jest to proces, wbrew powszechnej opinii bardzo prosty, który nie obliguje nas do poświęcenia kilku godzin na zapoznanie się z umową. Do kompetencji pracowników placówki należą również takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Tomaszów Mazowiecki nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Tematem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego interesuje się coraz więcej ludzi. Większe zainteresowanie to rezultat przede wszystkim zmiany prawa, które uwolniło rynek energetyczny. Urozmaicenie konkurencji oznacza możliwość zmiany sprzedawcy. Ta zmiana nie jest równoznaczna ze zmianą dystrybutora, gdyż to do niego należą sieci przesyłowe. Dzięki zmianie sprzedawcy możemy pomniejszyć swoje rachunki za prąd, poprzez dobranie odpowiedniej taryfy i oferty. Zdarza się, że wiele pytań trafia do biura obsługi klienta firmy, która zajmuje się sprzedażą prądu. Nie wszystkie problemy zostaną tam rozwiązane. Problemy natury technicznej leżą w kompetencji dystrybutora, który obsługuje usługobiorców w okolicach Twojego miejsca zamieszkania.