Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest zagadnieniem coraz częściej występujący jako temat dyskusji towarzyskich. Warto o tym rozmawiać i dowiadywać się, a przede wszystkim działać. Zmiana sprzedawcy to szansa zaoszczędzenia pieniędzy w domowym budżecie. Jakiekolwiek pytania można kierować do pracowników Biura obsługi klienta firmy PGNiG znajdującego się w mieście Szczecin. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni i w zrozumiały sposób opiszą to jak odbywa się zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Jest to proces, wbrew powszechnej opinii bardzo prosty, który nie wymaga poświęcenia kilku godzin na zapoznanie się z umową. Do kompetencji pracowników placówki należą także takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Szczecin nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Tematem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego interesuje się coraz większa część społeczeństwa. Większe zainteresowanie to wynik przede wszystkim zmiany prawa, które zliberalizowało rynek energetyczny. Urozmaicenie konkurencji oznacza możliwość zmiany sprzedawcy. Ta zmiana nie oznacza zmiany dystrybutora, gdyż on zajmuje się obsługą sieci przesyłowych. Dzięki zmianie sprzedawcy możemy zmniejszyć swoje rachunki za prąd, poprzez wybranie odpowiedniej taryfy i oferty. Często wiele zapytań trafia do punktu sprzedaży firmy, która zajmuje się sprzedażą prądu. Nie wszystkie sprawy zostaną tam rozwiązane. Problemy techniczne leżą w kompetencji dystrybutora, który obsługuje klientów w okolicach Twojego miejsca zamieszkania.