Jeżeli jesteś zainteresowany zmianą sprzedawcy energii elektrycznej lub gazu ziemnego, to możesz porozmawiać z pracownikami placówki firmy PGNiG. Można się z nimi skontaktować wykonując telefon do biura obsługi klienta, pisząc e-mail, lub przychodząc osobiście. Zliberalizowanie rynku wpłynęło pozytywnie na cały rynek energetyczny w Polsce. Powstało wiele firm, a wraz z nimi wiele atrakcyjnych ofert. O tym dlaczego należy wybrać ofertę PGNiG opowiedzą szczegółowo pracownicy biura obsługi klienta. Można do nich kierować wiele szczegółowych pytań. Dowiemy się jak wygląda proces zmiany sprzedawcy, który jest procesem w pełni darmowym. W zakres ich kompetencji wchodzą takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Świętochłowice nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Zliberalizowanie rynku energii elektrycznej ożywiło rynek sprzedaży, w dużym stopniu zwiększając konkurencję. Dzięki powstaniu nowych firm przedstawiających dobre oferty klienci mają spory wybór. Zmiana sprzedawcy prądu i gazu jest procesem prostym i szybkim. Nie wymaga on poświęcenia kilkunastu godzin nad zapoznawaniem się z treścią umowy. Wraz ze zmianą sprzedawcy, dystrybutor się nie zmienia. Jest to fakt, o którym wielu nie wie, kierując liczne pytania leżące poza kompetencjami pracowników biura sprzedaży sprzedawcy. Wszystkie sprawy techniczne zależą od dystrybutora, który jest w twoim regionie.