Znajomość rynku energetycznego nie jest wymagana, aby móc zaoszczędzić na zużyciu prądu bądź gazu. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej to sprawa którą opłaca się zająć jak najszybciej, jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś. W Twoim mieście Świdwin znajduje się Biuro obsługi klienta firmy PGNiG. To tam czeka na Ciebie kadra pracowników, którzy odpowiedzą na liczne pytania z jakimi się do nich kierujesz. Możesz również skorzystać z możliwości rozmowy drogą telefoniczną jak i drogą mailową. Zmiana sprzedawcy prądu i gazu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami ani formalnościami, jedyne co należy zrobić to zapoznać się z ofertami sprzedawcy. Wszelkie detale dotyczące oferty PGNiG opisane zostaną przez pracowników, poza tym poinformują oni o:
W BOK PGNiG Świdwin nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Dokonując zmiany sprzedawcy warto posiadać podstawową wiedzę w zakresie tego tematu. W danym miejscu zamieszkania jesteśmy obsługiwani zawsze przez jednakowego dystrybutora, bez względu na wybór sprzedawcy. Sprzedawca zajmuje się obrotem zakupionej energii elektrycznej, dlatego możemy zaoszczędzić na jego zmianie. Usterki techniczne z jakimi można się spotkać w trakcie odbioru energii elektrycznej leżą w gestii dystrybutora. Pracownicy punktu sprzedaży nie są w stanie rozwiązać każdej sprawy, z którą się do nich udamy. Jeśli pytania wykraczają poza ich kompetencje, zostaniemy przekierowani do biura obsługi klienta dystrybutora.