Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest zagadnieniem coraz częściej pojawiający się jako temat rozmów społecznych. Warto o tym rozmawiać i dowiadywać się, a przede wszystkim działać. Zmiana sprzedawcy to prosta sposobność zaoszczędzenia pieniędzy w domowym budżecie. Wszelkie pytania można adresować do pracowników Biura obsługi klienta firmy PGNiG mieszczącego się w mieście Świdnica. Pracownicy są dobrze przeszkoleni i w zrozumiały sposób opiszą to jak przebiega zmiana sprzedawcy prądu bądź gazu. Jest to proces, wbrew powszechnej opinii bardzo jasny, który nie obliguje nas do poświęcenia wielu godzin na zapoznanie się z umową. Do kompetencji pracowników placówki należą również takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Świdnica nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Sprawą zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego interesuje się coraz więcej ludzi. Większe zainteresowanie to wynik przede wszystkim zmiany prawa, które uwolniło rynek energetyczny. Urozmaicenie konkurencji oznacza możliwość zmiany sprzedawcy. Ta zmiana nie oznacza zmiany dystrybutora, gdyż to do niego należą sieci przesyłowe. Dzięki zmianie sprzedawcy możemy zmniejszyć swoje rachunki za prąd, poprzez wybranie odpowiedniej taryfy i oferty. Często wiele zapytań trafia do punktu sprzedaży firmy, która zajmuje się sprzedażą prądu. Nie wszystkie sprawy zostaną tam rozwiązane. Problemy techniczne leżą w kompetencji dystrybutora, który obsługuje usługobiorców w okolicach Twojego miejsca zamieszkania.