Jeśli interesuje cię zmiana sprzedawcy energii elektrycznej lub gazu ziemnego, to masz możliwość skontaktowania się z pracownikami placówki firmy PGNiG. Można się z nimi skontaktować wykonując telefon do biura obsługi klienta, pisząc e-mail, lub przychodząc osobiście. Uwolnienie rynku wpłynęło pozytywnie na cały rynek energetyczny w Polsce. Pojawiło się wiele firm, a wraz z nimi wiele atrakcyjnych ofert. O tym dlaczego należy wybrać ofertę PGNiG opowiedzą szczegółowo pracownicy biura obsługi klienta. Można do nich kierować wiele szczegółowych pytań. Dowiemy się jak wygląda proces zmiany sprzedawcy, który jest procesem w pełni darmowym. W zakres ich kompetencji wchodzą takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Sosnowie nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Zliberalizowanie rynku energii elektrycznej ożywiło rynek sprzedaży, w dużym stopniu zwiększając konkurencję. Dzięki powstaniu nowych firm przedstawiających atrakcyjne oferty klienci mają spory wybór. Zmiana sprzedawcy prądu i gazu jest procesem łatwym i szybkim. Nie wymaga on poświęcenia kilku godzin nad czytaniem zapisków umowy. Wraz ze zmianą sprzedawcy, dystrybutor się nie zmienia. Jest to fakt, o którym wielu nie wie, kierując liczne pytania leżące poza kompetencjami pracowników biura obsługi klienta sprzedawcy. Wszystkie kwestie techniczne zależą od dystrybutora, który jest w twoim regionie.