Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest zagadnieniem coraz częściej występujący jako temat debat towarzyskich. Warto o tym mówić i dowiadywać się, a najważniejsze jest to, aby działać. Zmiana sprzedawcy to szansa zaoszczędzenia pieniędzy w domowym portfelu. Wszelkie pytania można adresować do pracowników Biura obsługi klienta firmy PGNiG znajdującego się w mieście Skoczów. Pracownicy są dobrze przeszkoleni i w prosty sposób przedstawią to jak wygląda zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Jest to proces, wbrew powszechnej opinii bardzo prosty, który nie obliguje nas do poświęcenia kilku godzin na zapoznanie się z umową. Do kompetencji pracowników placówki należą także takie zagadnienia jak:
W BOK PGNiG Skoczów nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Tematem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego interesuje się coraz większa część społeczeństwa. Większe zainteresowanie to rezultat przede wszystkim zmiany prawa, które zliberalizowało rynek energetyczny. Urozmaicenie konkurencji oznacza możliwość zmiany sprzedawcy. Ta zmiana nie jest równoznaczna ze zmianą dystrybutora, gdyż on zajmuje się obsługą sieci przesyłowych. Dzięki zmianie sprzedawcy możemy pomniejszyć swoje rachunki za prąd, poprzez wybór odpowiedniej taryfy i oferty. Zdarza się, że wiele spraw trafia do biura obsługi klienta firmy, która zajmuje się sprzedażą prądu. Nie wszystkie sprawy zostaną tam rozwiązane. Problemy techniczne leżą w kompetencji dystrybutora, który obsługuje klientów w okolicach Twojego miejsca zamieszkania.