W mieście Kielce pod adresem ul. Loefflera 2 mieści się Biuro obsługi klienta firmy PGNiG. To tu czeka na Ciebie kadra wyspecjalizowanych pracowników w temacie energetyki. Można tu zrealizować szereg spraw między innymi: aktywacja usługi pre-paid czy aktywacja usługi rozliczenia rzeczywistego. Istnieje też możliwość zdobycia informacji poprzez rozmowę telefoniczną lub kontakt e-mailowy. Większość spraw z całą pewnością można zrealizować bez wychodzenia z domu. Są jednak tematy które są poza kompetencjami pracowników placówki firmy PGNiG. Wynika to z faktu, iż klienci nie odróżniają roli jaką pełni sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. Z tego powodu pracownicy nie udzielą pomocy, gdy pytamy np. o: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne, wtedy dostajemy wiadomość gdzie należy zwrócić się z tym zapytaniem.
Prąd w PGNiG Kielce? Tak! Zmiana sprzedawcy prądu i gazu dostępna także w PGNiG
Uwolniony rynek sprzedaży i obrotu energią elektryczną i gazem ziemnym daje możliwość każdemu odbiorcy zaoszczędzić pieniądze w domowym budżecie. Zmiana sprzedawcy to proces w pełni bezpłatny, nie wymagający poświęcenia dużej ilości czasu. Zmiana prawa spowodowała jedną, bardzo znaczącą zmianę, rozdzielono od siebie funkcje sprzedawcy i dystrybutora. Podział tych dwóch zagadnień umożliwił znaczny rozwój rynku. Dzięki tym przemianom PGNiG jest jedną z ponad stu firm trudniących się sprzedażą prądu i gazu na terenie Polski. Dzięki zdobyciu odpowiednich pozwoleń ma możliwość obrotu energią w Twoim regionie. Posiada również biuro obsługi klienta, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o ofercie sprzedawcy.