W ciągu kilku ostatnich lat rozrósł się rynek energii elektrycznej, dzięki temu firma PGNiG ma możliwość dotarcia do Ciebie ze swoją ofertą. Biuro obsługi klienta PGNiG znajduje się w Twoim mieście – Chrzanów – ul. Aleja Henryka 7. Aby uzyskać wyczerpujące informacje na temat zmiany sprzedawcy prądu lub gazu warto udać się do Punktu Sprzedaży. Rozmowa może zostać przeprowadzona też drogą telefoniczną, bądź internetowo przez e-mail. Jest wiele spraw, które są wyjaśniane bezzwłocznie np.: zmiana taryfy na całodobową G11, dwustrefową G12 lub C11 dla małych firm. Są również tematy, które są poza kompetencjami pracowników, między innymi są to zagadnienia takie jak: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne.
W BOK PGNiG Chrzanów nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Zmiana sprzedawcy nie jest równoznaczna ze zmianą dystrybutora. Ciągle otrzymujemy ten sam prąd lub gaz, lecz jest on odsprzedawany przez inną spółkę. Zmiana sprzedawcy nie ma wpływu na zmianę jakości odbieranej energii, tylko na zmianę ceny i usług powiązanych ze sprzedażą. Cały proces nie wymaga dużej ilości formalności, w ciągu ostatnich lat stał się równie prosty i szybki jak zmiana dostawcy internetu. Niezbędną wiedzą jest to, że za sprawy techniczne odpowiedzialny jest dystrybutor prądu bądź gazu ziemnego, to do niego należą sieci przesyłowe. Z problemami związanymi z dostawami energii elektrycznej i gazu należy udać się do firmy, która jest dystrybutorem w Twoim miejscu zamieszkania.