W mieście Brzeg pod adresem ul. Chocimska 2 mieści się Biuro obsługi klienta firmy PGNiG. To tu czeka na Ciebie kadra wyspecjalizowanych pracowników w temacie energetyki. Można tu zrealizować sporo spraw takich jak: aktywacja usługi pre-paid , a także aktywacja usługi rozliczenia rzeczywistego. Istnieje też możliwość zdobycia informacji poprzez rozmowę telefoniczną bądź kontakt e-mailowy. Większość spraw tak naprawdę można zrealizować bez wychodzenia z domu. Są jednak sprawy które są poza kompetencjami pracowników placówki firmy PGNiG. Wynika to z faktu, iż klienci nie rozróżniają roli jaką pełni sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. Z tego powodu pracownicy nie udzielą pomocy, gdy pytamy np. o: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne, wtedy dostajemy informację gdzie należy zwrócić się z takim pytaniem.
W BOK PGNiG Brzeg nie załatwisz spraw związanych z dystrybucją gazu ziemnego
Dokonując zmiany sprzedawcy warto posiadać podstawową wiedzę w zakresie tego tematu. W danym miejscu zamieszkania jesteśmy obsługiwani zawsze przez jednakowego dystrybutora, niezależnie od wyboru sprzedawcy. Sprzedawca zajmuje się obrotem zakupionej energii elektrycznej, dzięki temu możemy zaoszczędzić na jego zmianie. Usterki techniczne z jakimi można się spotkać w trakcie odbioru prądu są zadaniem dla dystrybutora. Pracownicy punktu sprzedaży nie są w stanie wyjaśnić każdej sprawy, z którą się do nich udamy. W przypadku, gdy pytania wykraczają poza ich kompetencje, zostaniemy przekierowani do biura obsługi klienta dystrybutora.