PGNiG sprzedawca gazu
Ważną informacją dla klientów jest to, że Centrala Spółki mieszcząca się w Warszawie działa jako wyodrębniona struktura organizacyjna. Do zadań centrali należy m.in. nadzór, planowanie, wykonywanie i kontrola działań sprzedażowych.
Grupa PGNiG to największy w Polsce sprzedawca gazu ziemnego do odbiorców indywidualnych i biznesowych. Spółka sprzedawała także energię elektryczną.
PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. to firma, która w grupie Orlen odpowiada za sprzedaż produktów, takich jak gaz do odbiorców finalnych. Spółka dzieli się na sześć tzw. Regionów: Dolnośląski, Karpacki, Wielkopolski, Pomorski, Górnośląski i Mazowiecki. Strukturalnie regiony dzielą się dalej na obszary sprzedaży. Jest to jeden z najbardziej znanych i najczęściej wybieranych dostawców gazu w Polsce. Skrót PGNiG można rozwinąć jako Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. To największa spółka w Polsce zajmująca się poszukiwaniem i wydobywaniem gazu ziemnego i ropy naftowej. Działalność prowadzi głównie w Polsce, a także za granicą. Firma rozpoczęła działalność w 1976 roku, a dziś obsługuje niemal 6,5 mln klientów w całej Polsce.
PGNiG – warszawska centrala
Ważną informacją dla klientów jest to, że Centrala Spółki mieszcząca się w Warszawie działa jako wyodrębniona struktura organizacyjna. Do zadań centrali należy m.in. nadzór, planowanie, wykonywanie i kontrola działań sprzedażowych Grupa PGNiG to największy w Polsce sprzedawca gazu ziemnego do odbiorców indywidualnych i biznesowych.
Anna Rek
1 lis 2024
Obsługa klienta to jest komediodramat. Albo odsyłają do robota albo nie odbierają. Pobierają sobie pieniądze jak chcą i jak mi pasuje. Nie polecam, jak najdalej od tej firmy się proszę trzymać. Dramat.
Piotr Jaworski
4 wrz 2024
Szybko, sprawnie i konkretnie Miła Pani wszystko wyjasniła
Barbara Graboń
22 sie 2024
Miła, rzetelna obsługa - temat, z którym przyszłam załatwiony sprawnie.
Zygmunt Kuczmarski
21 sie 2024
Już dawno minął termin odczytu gazomierza i wystaiwnia faktury za zużycie gazu w ciągu ostatnich 2 miesięcy. Interweniowałem w PGNiG Grudziadzu, Poinformował mnie bardzo niegrzeczny pracownik, że odczyty dokonuje PSG Grudziądz, a oni ponoć zlecają jakiemuś najętemu facetowi, który robi to kiedy mu sie podoba. Kazał mi cierpliwie czekać na zmiłowanie losu, bo oni tu nic nie mogą. To skandal. Przecież doskonale wiadomo, że nie stać jest jednorazowo płacić wielkie kwoty za np. kilka miesięcy. Co w tej sytuacji robić, chyba nic, bo jak wskazują prawie wszystkie opinie w Internecie firma ta ma bardzo złą reputację i nic się nie wskóra.
Renata Olszewska
20 maj 2024
Niekompetentną obsluga brak reakcji na pisma (między innymi jedno złożone w sekretariacie przy ul.Wałowej w Gdańsku). Licznik prawidłowy opłaty rozliczone (sprzedaz mieszkania) sprawa zakończona po 2 miesiącach w styczniu. Ale nic bardziej mylnego znowu rachunek na prawie 3000 zł znowu od nowa, znowu reklamację I nic. Odsyłanie do spółek jakim prawem nie wiem skoro płacę i płaciłam rachunki do PGNiG. W spółce to pracownicy nie wiem czy ukończyli podstawówkę bo żaden fachowiec nie zamieni liczników z sąsiadem skoro prawidłowo podłączone a błąd tkwił jedynie w zamianie nazwisk z sąsiadem na etapie dewelopera. Skandal.
Magda
24 mar 2024
Skandal. Pomylili się z odczytem i po roku wystawili fakturę na 18 tys zł (rodzinie, nie firmie) niby za rok, a tak naprawdę za 4 lata zużycia (oczywiście nie zużyliśmy tyle gazu), na maile odpowiadają jakieś bezmózgi, żadnych konkretów, żadnego dążenia do porozumienia. Mówimy, że był błędny odczyt , ale ich to nie obchodzi, mamy płacić grube tysiące za ich pomyłki i niekompetencje, dramat.
Jacek jankowski
22 mar 2024
Oddział w Legionowie na ulicy Mrugacza to jakiś horror lub koszmar, Panie owszem, uprzejme,miłe ale co mi po ich uprzejmości jak żeby złożyć wniosek o niepełnosprawności domownika czekałem 2,5 godziny. Załatwienie samego wniosku jakieś 7 minut, ludzie to chyba pomyłka, taka firma, takie reklamy, wizerunek a tu normalne dziadostwo do kwadratu. Klient po prawie trzech godzinach na stołku (jak na przesłuchaniu w PRLU ) przychodzi jego kolej to już jest tak zmęczony ze milusińska Panią w okienku by rozszarpał. Zróbcie coś z tym, heloo mamy 21 wiek a nie średniowiecze.
Marta L
15 mar 2024
Skandal. Podpisałam umowę, stan na liczniku 0 (brak zużycia) ponieważ w mieszkaniu nikt jeszcze nie mieszka, dostałam fakturę za 530 m3 gazu oraz faktury prognozowane do końca roku za grube tysiące zł. Walczę od miesiąca o korekty faktur prognozowanych tłumacząc, że dopiero pod koniec roku będzie jakieś zużycie. Ciągle mi odpisują to samo: "prosimy o podanie prognozowanego zużycia na 2 miesiące", ja podaje a korekt nadal brak, znowu do nich pisze, a oni znów odpisują to samo. Walka z wiatrakami, mam wrażenie że rozmawiam z ludźmi upośledzonymi umysłowo.
Agnieszka Swadzyniak
22 lut 2024
Znikające nadpłaty to u nich chyba codzienność i nie potrafią się doliczyć , bezczelne okradanie klijenta!!!!!!!!!
Dorota Parker
7 lut 2024
PGNiG to zlodzieje w bialy dzien. Nie moge od prawie roku wyegzekwowac mojej nadplaty a kaza mi w tym czasie jeszcze placic rachunki na okolo 1000zl. Moja nadplata to jakies 2000zl ktorych nie moge odzyskac, W 2023 zaplacilam za 300m3 gazu wiecej niz jest na liczniku. Po roku teraz w styczniu bylo 2900m3 i ja jeszcze zbylam zmuszona zaplacic okolo 1000zl rachunkow nie mowiac ze 100m3 jest nadplaty jeszcze z grudnia 2022. Ponadto w punkcie pracownica zauwazyla, ze z mojej nadplaty w maju 2022 pobrano tylko okolo 300zl zas nadplata byla na przeszlo 1200zl. Kwota ta nie zostala rozliczona tez na biezace w 2022 r faktury. Juz chyba z 10 reklamacji zlozylam a oni udaja debili
Pedro 62
3 lut 2024
Typowa beznadziejna oszukańcza firma, która wciska klientom( bez powiadomienia ich) dodatkowo bezużyteczne umowy. Ludzie! Gdzie wy macie charakter i godność! Wstyd i hańba.
Iwona z Olsztyna
5 sty 2024
Beznadziejna firma. Podpisywałam umowę niedawno. Pani wcisnieła mi sprytnie do podpisu jakąś umowę na fachowca z dodatkową opłatą .Skandal. Nic nie wytłumaczyła, a ja w domu dodatkową dokumenty zobaczyłam dopiero co podpisałam. Masakra ! Wyłudzacze !
Wiesław Hartuna
30 gru 2023
beznadziejna firma, potrafią za zadłużenie 280 zł odciąć gaz do budynku wielorodzinnego pozbawiając ciepła i ciepłej wody w zimie
E. Bernds
13 lis 2023
Ludzie pracujący w tym miejscu nie myślą. Jak można odłączyć gaz w zimie po nie zapłaceniu jednej faktury? Byłem na leczeniu za granicą, wracam do ukochanej ojczyzny a tu gaz odcięty a na dworze 5 stopni. Przecież było widać na liczniku że nie ma przepływu gazu. Macie tam głowy tylko do ozdoby i wkładania jedzenia do nich czy też czasami do logicznego myślenia?
Krzysztof Babiński
28 cze 2023
Właśnie byłem i wychidzę bardzo zadowolony. Miły gentelmen Pan Andrzej Kołodziejczyk pomógł ze wszystkim. Fachura👍
Mirosław Dziendziel
14 cze 2023
Pani Beata pok nr 6 Jastrzębie Zdrój. Dziękuję za pomoc.
Lolo
9 maj 2023
Ceny kosmiczne ,nie takie imperia upadały.
Maveric1289
7 maj 2023
Złodzieje i wyludzacze, wymyślają pnonstop jakieś idiotyczne podatki żeby nam portfele uszczuplić, pomimo z cena gazu na rynkach wróciła do cen z przed pandemii oto a nas lądują w bambuko, firmom obniżyli ceny za Gaz a zwykłym klientom dowalili w tym samym momencie.
Podpis
12 kwi 2023
Złodzieje, złodzieje w majestacie prawa w dodatku. Inaczej o tej patologii nie powiem bo mam dowody ich bezczelnego złodziejstwa. Oszuści i złodzieje !!! Największa złodziejska patologia tego kraju !!!
Max
7 mar 2023
Fatalna obsługa klienta, mają problem ze zmianą adresu klienta- dopisaniem litery A przy numerze ulicy. Miesiąc czasu już trwa sprawa.Na maile odpisują po 2 tygodniach. Są niekompetentni, ich infolinia to kpina kłamią w żywe oczy
Piotr
20 lut 2023
Oszuści
Zniesmaczona
8 lut 2023
Jestem zniesmaczona i niezadowolona z funkcjonowania tej placówki. „Wielka ” firma której klientami są tysiące Polaków a traktuje się ich jak przedmioty. Dostałam rachunek na 3 razy wiekszą kwotę niż dotychczas bo podobno system komputerowy po raz kolejny w moim przypadku sie pomylił. Pomylił jak podawałam odczyt co jest dla mnie kpiną bo podaję to pracownikowi tejże placówki . Wiec albo konsultant jest idiota po nie potrafi przepisac 2/3 cyferek albo to ze mnie robi sie idiotkę.Dzwonię co miesiąc, co miesiąc podaję odczyt konsultantowi i według nich to system się pomirmylil przy naliczania rachunku. Zaznacze ze jestem ich klientem od czerwca 2022 roku i w moim przypadku pomylili sie po raz kolejny.. Zero informacji zero przeprosin zawiadomienia że przyslowiowo dali […] .I wysyłają rachunek na ponad 600 zl no kpina. Zużycie gazu mam w kazdym miesiacu podobne a rachunki kazdy inny no takich roznic sie nie spodziewałam , rozumiem podwyzki od 2023 roku z 0 vatu na ten 23% dzieki naszym łajzom z rzadu ale bez przesady. Gdybym to ja się pomyliła został by mi odcięty gaz i mieli by w głębokim poważaniu. Pani z którą rozmawiałam była miła i wykazała sie cierpliwością ale odniosłam wrażenie, ze nie ma pojęcia o czym do konca mówi i w ogóle mi nie pomogła Wasi konsultanci są niedouczeni.. Czytaja informacje z kartki albo z komputera, nie potrafią odpowiedziec na pytanie tylko milczą.Tyle….Nie polecam absolutnie.. Jesteście firmą godną jedynie pożalowania. Dno i totalna kompromitacja!!!!! Czas zmienić operatora na kogoś bardziej kompetentnego !!!!
gaz
6 lut 2023
złodzieje - ceny giełdowe niższe niż przed wojną
Nela
6 lut 2023
Porażka..... Najgorsza instytucja.jaka może być ... Proszę się już o rachunek od 4 miesięcy gdzie mam w umowie rozliczenia co miesięczne....24h ciągle konsultanci zajęci na linii no 0 szacunku dla klienta...
Darek
1 lut 2023
Ciekawe, że znowu my Polacy płacimy za nieudacznictwo i brak jakichkolwiek działań do powstrzymania wysokich cen energii. Chwalili się portami gazowymi, różnymi innymi nieprawdziwymi cudami a faktem jest, że Niemcy w tej chwili płacą za 1 KWh gazu ok. 0,11 EUR, a my 500% więcej. Tak nas niestety załatwili i nikt nic nie mówi.
Marta
18 sty 2023
Ceny kosmiczne, wziete nie wiadomo skad i nie wiadomo jak obliczane. Naliczaja tak aby zwykly szarak nie zrozumial. Z daleka od nich
Marian
16 sty 2023
Złodzieje! Gdybym mógł dałbym -10 gwiazdek.
Barbara L.
15 sty 2023
Banda oszustów ! Do każdego podanego przeze mnie stanu gazomierza dodają kilkadziesiąt m3. Stan z grudnia'22 podany przez nich będę miała w lutym lub marcu'23. Nie pomagają ani zdjęcia gazomierza, ani zdjęcia SMS ze stanem licznika. Korespondencja z działem reklamacj przypomina konwersację z idiotami z psychiatryka. Starsza specjalistka Agnieszka uważa, że faktura wystawiona 16 grudnia '22 pokazuje zużycie gazu od 01 do 31 grudnia'22. Kogo Wy zatrudniacie ? Analfabetów zawodowych czy wykwalifikowanych oszustów ???
Magdalena
19 gru 2022
Tragiczna obsługa, mówią jedno robią drugie. Nie kompetentni pracownicy. Brak faktury za gaz ciekawe kiedy wystawią. Rozwiązanie pakietu na zdrowie z którego się nie korzystało,nie korzysta chyba niemożliwe ???????????? Powinno być 0 gwiazdek! Dno to za mało powiedziane. NIE POLECAM!!!
Jacek
9 gru 2022
Od pół roku nie mieszkam w lokalu więc zużycie jest minimalne i od pół roku dostaje zawyżone w sposób skandaliczny faktury prognozowane.Pisałem ,byłem osobiście prosząc o korektę na podstawie faktycznego zużycia.Bezskutecznie nadal dostaje fakture co miesiąc na kwoty powyżej 200 zł.Nie polecam.
Dorota
3 gru 2022
Tragiczna obsługa. Platforma internetowa nie działa przez większość roku. Podawanie liczników utrudnione, niejasne rozliczenia. Każde prace serwisowe na stronie są wykorzystywane do kantowania na rachunkach Klientów. Stronę internetową chyba prowadzi ktoś po znajomości bo na pewno nie z powodu wysokich kompetencji... Utrudniony kontakt. Sprawy się ciągną w nieskończoność, lub się po prostu Klientów olewa.
Adam
2 gru 2022
31.08.2022 skończyła się moja umowa z pging. Właśnie dostałem fakturę za okres październik- grudzień 2022. Nie będę nawet komentował bałaganu w tej firmie. To wygląda jak nękanie byłego klienta i chyba podlega karze więzienia.
Niezadowolony
2 gru 2022
E-BOK działa dramatycznie. Pomimo wypełnienia wszystkich formalności związanych z przekazaniem umowy na nowego właściciela brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Wielokrotne dzwonienie na infolinie (i czekanie conajmniej pół godziny) też w niczym nie pomaga. Za każdym razem inny konsultant i inna odpowiedź. Brak pomocy w rozwiązaniu problemu, czy przekierowania do kogoś kto może pomóc lub udzielić informacji. Jedyną receptą było przyjechanie do punktu obsługi klienta i też z wielkimi problemami , nie dając odprawić się z kwitkiem udało się cokolwiek załatwić... Oczywiście z zawarciem umowy ze względu na przejście z TAURONU do PGNiG jeszcze większe problemy. Dno! Szkoda, że nie można wystawić 0/5
Mar in
30 lis 2022
Te k...w z pingu znowu robia akcje wymiany licznika i dymaja klientow nie wystawiajac im faktur je...ni oszusci pisuarowi....
Agnieszka
21 lis 2022
Ostrzegam wszystkich, którzy mają mieć wymieniany licznik lub mieli wymieniany, trzymajcie pokwitowanie od montera (polecenie monterskie) potwierdzające fakt zdjęcia licznika z wpisanym stanem zdejmowanego/wymienianego licznika. U mnie stan przy zdjęciu licznika w maju był 8427 m3, po otrzymaniu rocznego rozliczenia 3 października na fakturze wpisany jest stan odczytu licznika 8684 m3. Firma PGNiG chciała mnie oszukać na 257 m3 gazu. Wg Polskiego prawa jeśli wartość szkody osoby dotkniętej oszustwem wynosi więcej niż 100 zł, jest to PRZESTĘPSTWO ale widać Sp. PGNIG działa ponad prawem. Zgłosiłam reklamację 27.10.2022, 28.10.2022 dostałam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na maila z informacją "Przewidywany czas oczekiwania na przekazanie nowego rozliczenia może potrwać do trzech tygodni". Dzisiaj dzwoniłam się dowiedzieć co z moim rozliczeniem, bo nie mam odpowiedzi a Pan na infolinii stwierdził, że nadal rozpatrują sprawę reklamacji. Ustawowo na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni kalendarzowych (Zgodnie z art. 8 ust. 3). Dość, że oszukali klienta to mają go w głębokim poważaniu.
JADWIGA
21 lis 2022
Witam Co się dzieje w PGNiG, ale na pewno nic dobrego. Wszystko zmierza w złym kierunku. Mam swoje konto na e-bok, ale okazuje się, że to nie pomaga. Kilka razy (każdorazowo, po 30 minutach oczekiwania) próbowałam się dodzwonić na infolinię. To porażka, włączony automatycznie głos informujący o kolejce do konsultantów, to "nabijanie klientów w butelkę", W końcu napisałam maila na "kontakt@pgnig.pl" i zobaczę .... kiedy otrzymam odpowiedź. PS. Sprawdzajcie od czasu do czasu opinie na temat działania Waszej firmy
Adrian
15 lis 2022
Czekam na rozpatrzenie wniosku o zmianę taryfy tak aby przejść na faktury miesięczne , od 1,5 miesiąca zero zmian w aplikacji, gdy w końcu udało mi się dodzwonić na infolinie Pani bezczelnie stwierdziła, że wniosek został rozpatrzony pozytywnie już dawno temu( najwidoczniej nie widzą powodu żeby o tym poinformować w aplikacji) po czym Pani znowu bezczelnie stwierdziła, że pierwszy odczyt trzeba podać telefonicznie( oczywiście brak takiej informacji w aplikacji). Dalej nie mogę podać zdalnie odczytu, wpłacona nadpłata też zaginęła w akcji( mój bank potwierdził przelew). Cyrk na kółkach za nasze pieniądze. Do straszenia odcięciem dostaw gazu to są pierwsi. Dno i żenada.
Sylwester
14 paź 2022
Zgłoszenie rezwiazania umowy maj 2022 zdjęcie licznika ( maj) rozwiązanie umowy 30 czerwiec. Wrzesień faktura jakieś rozliczenia faktur proforma odczyt licznika z lipca ! do zapłaty 2,89 . Październik wezwanie do zapłaty 32,68 straszenie sądem i windykacją (składowe 2,89 +16,34+13,45) Wizyta w oddziale nie opisuję obsługi,sprawdzanie 2,89 zapłacone, prośba o wydrukowanie przekazu suma do zapłaty 32,68 podwójna opłata 2,89. Chciałbym tylko wiedzieć jaki licznik odczytywali w lipcu 2022 skoro licznik na przyłączu został zdjęty w maju 2022 a umowa została rozwiązana w czerwcu 2022?
Bozena
12 wrz 2022
По телефону не могут отключать услуги, нужно приезжать самому. От нас до офиса ехать 50 минут только в одну сторону. Мы живем в другом городе. В офисе постоянные очереди. Один день стояла час, не дождалась своей очереди, сейчас стою уже 2 часа. Работают только 5 окошек. Живая очередь, нет талонов.
Norbert
1 wrz 2022
Zasłaniają się zmianą oprogramowania i brakiem możliwości sprawdzenia terminów oraz NO. Wystawiają bezpodstawnie noty, których nie widzą. Jedna nota usunięta przez moją uwagę... Ta sama wrzucona w kolejnym miesiącu. W rozmowach telefonicznych sami zaprzeczają sobie twierdząc, że nie mają wglądu itp. Osoby odbierające telefony w PGNiG są niedouczone, to samo dotyczy osób, które rozliczają i nie mają wglądu do not. To nie trzyma się kupy. PS. Jeżeli wszystkie stanowiska zajęte są przez zwolenników rządzącej partii, to wiele wyjaśni! : )
Iwmat
25 sie 2022
Wczoraj w skrzynce znalazłam pismo o podwyżce o 84 % uwaga ... Od 1 stycznia 2022!!!!!!!!!!!!!! Czy Wy jesteście normalni? Po 8 miesiącach wysyłacie takie coś? Prawo nie działa wstecz, mam nadzieję że w końcu ktoś z Wami zrobi porządek i Was po sądach poprzegania, Was i całą złodziejską bandę PISU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jacek Markiewicz
23 sie 2022
Złodzieje! Ściągają haracz i przy braku zużycia gazu każą płacić nie wiadomo ile i za co. Następnie nakładają windykację i odcinają dopływ gazu, mimo że nie ma żadnej zaległości w opłatach. Konsultanci nieudolni nie potrafią załatwić sprawy, wyjaśnić mimo, że maja wgląd do wszystkich faktur i opłat w systemie. Windykacja dostała skany wszystkich dokumentów potwierdzających brak zaległości i milczy. Z resztą w ich e-boku też jasno widać brak zaległości, ale co ich to obchodzi. Sprawa trafi do sądu.
arni
9 sie 2022
myślę że wielu czytających ten komentarz miało już niewątpliwą przyjemność kontaktu i sporu z tą bandą nieudaczników ...wg mojej opinii to maksymalnie najgorsza spółka z jaką miałem okazję się spotkać . To co wyprawiają pisowscy namiestnicy w tej spółce SKARBU PAŃSTWA !!!!! to gangsterka i poniewieranie wiecznie przegranego PETENTA ... nie klienta bo takie podejście jestem tego pewien jest przejawiane w stosunku do każdego , kogo dotyczy problem rozwiązania problemu z tymi lamusami . Cóż mówią , że jaka spółka skarbu państwa , takie państwo ... chyba coś w tym jest
Nicko
5 sie 2022
Roboty, automaty, wstyd że pracują tam tacy dziwni ludzie, zero zaangażowania alemonopolista może wszystko Ty najwyżej możesz się wynieść do innego monopolisty prąd itp. Skandal aby w XXI wieku takie rzeczy się jeszcze działy
Jar
3 sie 2022
Reklamacja w lutym 2022 na bezpodstawną zmianę taryfy z BW-3.6 na BW-4, co skutkuje wyższymi opłatami, odpowiedź w czerwcu (!!!): "W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że ze względu na długi okres czasu, który upłynął od dnia gdy je otrzymaliśmy sprawa może być już nieaktualna, dlatego też została zamknięta. Jeżeli jednak sprawa nadal wymaga działania z naszej strony, prosimy o zwrotną odpowiedź na tę wiadomość." Co nieaktualne?! Odpowiedziałem... jest sierpień i cisza. Pierd..... państwowy monopolista!!!
Mar in
26 lip 2022
Oszukują na fakturach na poczatku roku przepisywalem luczniki zle porobili korekte zadaja doplaty za cos czego nie dostarczyli a przez to ze maja praktycznie monopol moga robic co chca jak dla mnie firma ma zerowe podejscie do klienta . Skladalem reklamacje nie odpowiedzieli w twrminie 14 dni ani w terminie 30 dni jako reklamacja do faktury . Po prawie 40 dniach npisali ze reklamacja bezpodstawna . Firma zlodziejska...
Krzysztof
19 lip 2022
Podejście do klienta w PGNiG to jakiś ponury żart, a już w szczególności obsługa w punktach stacjonarnych i rozpatrywanie reklamacji. Znacznie zawyżona faktura za praktycznie nieużywany gaz, z powodu najprawdopodobniej błędnego wskazania licznika, a firma po długim oczekiwaniu w odpowiedzi potrafi stwierdzić jedynie, że kwota jest zgodna z odczytem operatora. Zwykli oszuści i tyle!
Damian
30 cze 2022
Brak, komentarza zawarcie umowy w formie elektronicznej to jakiś żart. W finalnym efekcie musiałem że udać do punktu obsługi klienta gdzie doradca że wszystkim pomógł. Już kiedy myślałem że po wszystkim w momencie kiedy próbuję zalogować się do aplikacji mam komunikat że już się wcześniej logowałem. Nie będę się rozwodzi o pozostałych problemach a współpraca dopiero trwa dwa miesiąc. Ubolewam nad faktem jak oni mogą utrzymywać się na rynku.
alex
22 cze 2022
Wiecznie zacinajaca sie aplikacja ebok!!!!! , co miesiąc ten sam problem!!!!!! ,
KR
11 cze 2022
Nie ma żadnej "modernizacji systemu", system jest specjalnie zablokowany. Dosyłają jakieś informacje o fakturach dodatkowych ( mam rozliczenie rzeczywiste i już dostałem jedną fakturę), do których nie można się dostać, bo modernizacja niby i nie można się zalogować. Tych co mają rozliczenia "z kapelusza czyli szacowane", obdzierają z pieniędzy, a takich jak ja z rozliczeniem rzeczywistym zwalczają i podkładają nogi. Prawda jest taka, że jest już lato i zużycie gazu spada i ich zyski też , tak więc pod pretekstem "modernizacji" kombinują aby jak najwięcej od nas wyrwać.
T
8 cze 2022
Dno totalne, trzy reklamacje przez pół roku zignorowane, tak samo zgłoszenia aktualizacji danych osobowych, do POK nie idzie się dostać bo straszliwe kolejki, po wielu miesiącach zamknięto zgłoszenia ze względu na zbyt długi okres odpowiedzi - bo nikt nie raczy odpowiedzieć, ostrzegam, szkoda czasu na zgłaszanie im czegokolwiek, od razu droga sądowna lub rzecznik przy URE, to jest kpina i wykorzystywanie pozycji monopolisty o zamieszaniu przy modernizacji systemu nie wspomnę, ale co to klienta obchodzi. Dwa razy zastanówcie się zanim np. ustanowicie polecenie zapłaty bo jak naliczą błędną fakturę to odzyskanie kasy graniczy z cudem. Komunistyczny beton z nowym logo i starymi tradycjami obsługi petentów.
Hiekol
6 cze 2022
Opinia a właściwie to UWAGA dotyczy platformy eBOK PGNiG, nie znam chyba gorzej działającej platformy, czas już by spółka zadbała o to by zaczęła w końcu działać jak na dzisiejsze czasy przystało, a nie wiecznie tylko widnieje informacja że są prace konserwatorskie jak w muzeum, mam wrażenie że Zamek Królewski w Warszawie szybciej odbudowano. A mówi się że w kraju jest tyle zdolnych informatyków.
Marek
6 cze 2022
Widać jedna gwiazdka dla tej firmy to standard tutaj ???? nie dziwię się, na infolinii równie dobrze można by posadzić krowę, bo i tak nie odbierze telefonu, a jak przypadkiem myrdnie słuchawkę językiem to i tak w niczym ci nie pomoże. Dokładnie tak działa tutaj infolinia, więc generalnie poziom obsługi byłby ten sam ???? Żenada, ja pierdziele....że to się jeszcze kręci to się dziwię. Ja dzisiaj składam wypowiedzenie i szukam innego dostawcy.
Krzysztof
30 maj 2022
30 minut "prosze oczekiwac na połączenie" !!! Zrezygnowalem!!!. Dla kogo jest ta szumnie nazwana "info linia"??.Nie moge zmienic danych w e-bok. Co to w ogole za instytucja jest ?
J.S
13 maj 2022
ok
Patryk
13 maj 2022
Dramatyczne podwyżki gazu spowodowały że musiałem dokonać zapytania o możliwość rozłożenia na 3 raty i co powiedzieli odmowa zwłaszcza że znają sytuację na rynku brak chęci pomocy dla klientów no nic niech odłączą gaz za 9 tys za 2 miesiące absurd
Maria
11 maj 2022
Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie, konsultant infolinii bardzo nieuprzejmie powiedział, żebym nie zajmowała jego czasu, chcąc wyjaśnić nie zgadzajace się płatności. No chyba po to jest Biuro obsługi klienta - aby pomóc w takich kwestiach?!
RYSZARD
23 kwi 2022
aplikacja , strona PORAŻKA !!!!! a tyle miliardów na kontach. JEDNA GWIAZDKA PONIEWAŻ MNIEJ NIE MOZNA
R
21 kwi 2022
Nie potrafią przeprocesować reklamacji zgodnie z obowiązującym prawem, ale przedsądowe wezwania do zapłaty potrafią wysyłać. Zapłacę dla świętego spokoju. Udławcie się! Ponad 1000 zł za miesiąc nieużywania gazu! Puste mieszkanie, bez gazówki, piec grzewczy skręcony na minimum, by podtrzymać dodatnią temperaturę. Grzejniki na jedynkach.
An
8 kwi 2022
Oszuści. Podładają dokumenty z usługą fachowca do podpisania!
Andrzej
7 kwi 2022
Powiem, ta firma to tragedia. Kiedyś byłem pracownikiem tejże firmy i non stop przemiał pracowników mają - brak stałej obsady. Jest to porażka iż firma jest w stanie zwolnić pracownika z powodu żenującej skargi klienta. Brak myślenia i logiki. Do tego dochodzą ciągłe problemy w opóźnieniu faktur i problem z aplikacją mBOK. Dałbym nawet ocenę: -5
Karplina
28 mar 2022
Nikomu nie polecam. Infolinia w niczym nie pomaga, nie można nic załatwić, a w lokalach kolejki na 3h, bo otwarte ze 3 punkty w całym mieście. Pracownice infolinii nieprzyjemne, aroganckie,
D W
21 mar 2022
Umowa ze sprzedawca zostala podpisana 25luty a ja nadal do dnia dzisiejszego nie mam podlaczeniego licznika caly czas mnie zbywaja mowiac ze jie zostala rozwiazane wypowiedzenie z poprzednim wlascicielem mieszkania porazka nie mowiac o tym ze juz kilkakrotnie byla reklamacja oraz jako pilne ze wzgledu na dwojke malyxh dzieci nic nie jest robione aby to bylo przyspieszone.
Roman
9 mar 2022
Żenada, szukam innego dostawcy.
Jarek
5 mar 2022
Pomimo podania rzeczywistych odczytów, na fakturach są inne wartości i za inne okresy rozliczeniowe.
M.
10 lut 2022
Tragedia . Do zapłaty 1700 zł za używane tylko kuchenki na gaz a Pani z obsługi nawet nie chciała powiedzieć na jakiej podstawie jest wyliczona kwota bo nawet mieli problem ze spisaniem licznika .złodziejstwo
Krzysztof
10 lut 2022
NIEPRAWDOPODOBNE !!! WYJĄTKOWE !!! Wiele razy każdy z nas próbując załatwić jakąkolwiek sprawę BOK w dowolnej instytucji spotkał się z ogromem niekompetencji i niechęci. Ja dziś chciałbym podzielić się z wami czymś co mnie spotkało.2 miesiące temu Złożyłem( po rozmowie z linią ogólną PGNIG wszystkie dokumenty do przepisania umowy i ?.......................... 2 miesiące nic!!! 5 razy wysłyłałem przypomnienia i co ? ..........i nic. Kilka dni temu pięknego słonecznego poranka dzwoni do nie pan z informacją że właśnie jedzie do mnie odłączyć mi licznik gazu !!! Pokrótce przedstawiłem mu swoją sytuację i obiecał pomóc. W ciągu 30min zadzwoniła do mnie p ALEKSANDRA FILARECKA z oddziału PGNIG w Toruniu przy ul Kościuszki 71. Po 3h i kliku telefonach od p Aleksandy moja umowa była u mnie na email (przypomnę że czekałem 2 miesiące ) Dlaczego o tym piszę? ponieważ wyjątkowa kompetencja,empatia i chęć pomocy p Aleksandry Filareckiej spowodowała że sprawa została załatwiona szybko i kompetentnie. Proponuję wszystkim firmom w Polsce i na świecie które mają obsługę zdalną,stacjonarną,każdą, swoich klientów, lekcje z tych wszystkich elementów które wymieniłem powyżej.Dziękuję
Mm
27 sty 2022
Trudno cokolwiek załatwić. W stacjonarnej obsłudze klienta nic nie wiedzą, a dodzwonienie się na infolinię niemożliwe. Faktury za gaz nie było, przypomnień o niezapłaconej fakturze też nie, ale panowie do odcięcia gazu zjawili się bez problemu.
Wiola
21 gru 2021
Porażka i dramat!!! Dobrze, że już więcej z tą firmą nie będę miała nic wspólnego. Półtora miesiąca po rozwiązaniu umowy wystawiają fakturę zamiast za 11 miesięcy to za 12. W systemie jest dziwny odczyt - większy niż ten podpisany przez dwie strony przy zdaniu umowy. Dane biorą z kosmosu? Albo mój były dom naprodukował 62 m3 gazu w dwa miesiące....Nowy właściciel złożył wniosek o umowę dwa dni po zdaniu domu. Dodzwonić się nie można. Złożenie wniosku przez system internetowy kończy się wiadomością e-mail, że odpowiadają od 8. Nie wiem czy zgłoszenie zostało przyjęte czy też nie. Może znikło podobnie jak stan licznika podany wcześniej? Albo jak wniosek o rozwiązanie umowy? Burdel to w tym przypadku delikatne ujęcie sytuacji.
Małgorzata
16 gru 2021
Od miesiąca czekam na odpowiedź !zanim ktokolwiek ruszył się do pracy, zdazyli wystawić mi w ciągu półtora miesiąca 3 fakturę za prąd. Ta firma to jakaś porażka. Ani pisemnych wyjaśnień nie można się doczekać, ani porozmawiac z konsultantem na infolinii. Żenada. Robią co chcą, nie racząc nawet odpowiedziec na pytania klienta
Włodzimierz
9 gru 2021
Oto relacja mojego syna, którego spotkała dzisiaj niespodzianka. Sam nie miał i nadal nie ma czasu pisać, wisi bowiem wciąż na telefonie, próbując czegoś się dowiedzieć na temat owej niespodzianki: "KURIOZUM!!! Gdyby skala oceny miał gwiazdki "ujemne" to dałbym -5. Płacę regularnie i terminowo za paliwo gazowe, więc wydawałoby się, że wszystko powinno być w jak najlepszym porządku. O święta naiwności!!! Dziś, czyli 09.12.2021 r., około godziny 11 podjechał pod budynek, w którym mieszkamy monter z PGNiG i niczego nie wyjaśniając przystąpił do demontażu licznika gazowego. Na wszelkie pytania miał tylko jedną odpowiedź: dostałem polecenie demontażu, proszę dzwonić do biura obsługi klienta i wyjaśniać o co chodzi. Zdemontował licznik, pozostawił protokół i pojechał. Dzwonię więc na infolinię i uzyskuję informację, że dostali zgłoszenie o konieczności wykonania remontu instalacji. Niczego takiego nie zgłaszaliśmy. Budynek, w którym mieszkamy i instalacja gazowa są nowe, nie mają jeszcze roku. Jedyna informacja z infolinii to taka, że firma próbuje wyjaśnić sytuację, cokolwiek miałoby to znaczyć. O terminie przywrócenia do normalności nikt nie umie nic powiedzieć. W tej chwili jest blisko 17.00 i dalej nic nie wiemy. Na razie jest jeszcze ciepło, nie mamy jednak ciepłej wody. KURIOZUM!!! A może taka właśnie ma być dzisiejsza "normalność" wykreowana przez "kompetentnych inaczej" nominatów obecnej władzy na stołkach prezesów i członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa. W każdym razie gorąco namawiam każdego, kto chce korzystać z paliwa gazowego, żeby szukał sobie innego niż PGNiG dostawcy gazu. Sam również jak ten koszmar się skończy, poszukam sobie dostawcy mniej nieprzewidywalnego niż obecny."
Pomocna ekipa
18 paź 2021
Pomocna ekipa - to ściema. Naciąganie ludzi. Niech podpiszą i zapłacą jakoś to będzie. Oszuści i naciągacze.
Paula Ł.
18 paź 2021
Żenująca postawa - podobno "Biura Obsługi Klienta" - odpowiedzi udzielane na zasadzie "pani sobie znajdzie informacje na stronie internetowej". Naprawdę wyjątkowy brak kompetencji i tumiwisizm - ale to znaczy, że taka postawa pracowników jest przez firmę pochwalana i chyba promowana.
Marzena
12 paź 2021
Zero gwiazdki. A nawet poniżej. Od kilku dni próbuje się skontaktować wszystkimi możliwymi sposobami i zero. Na infolinii siedzę po 30minit i żaden konsultant nie podnosi. Przez formularz kontaktowy również nie ma odzewu ani poprzez czad. Przenoszę usługi do innej firmy
Jacek
8 paź 2021
Zaczynam żałować, że podpisałem umowę z PGNiGe. By dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta, trzeba mieć zdrową psychikę. 53 min na telefonie, kolejne na czacie z konsultantem, który okazał się być maszyną, kolejny czat z konsultantem, podobno z krwi i kości, który również nie odpisał na proste pytanie. Mam sprawę w Wadowicach a odsyłają mnie do Warszawy pomimo, że problem jest naprawdę niewielki. W Warszawie oczywiście zonk !!! Proponuję zapoznać się z definicją jakości i zobaczyć kto jest najważniejszy w takich sprawach.
Babcia
19 wrz 2021
To oszustwo. Nie mają żadnych fachowców. Trzeba samemu znaleźć to może zwrócą część kosztów naprawy. Pani z infolinii podała że może to trwać nawet miesiąc.
GK
3 wrz 2021
Skandaliczne traktowanie klijenta, beznadzejna strona. Nigdzie linkow do stron o ktorych mowia - bla, bla ,bla a linkow szukaj sam. Slecze by znalezc strone do zalozenia nowego konta na ebok I marnuje tylko czas. Prosciej pojsc do Zabki I zaplacic. I tak to wyglada gdy jest monopol panstwowy sprzedajacy gaz bez konkurencji prywatnej ktorej by zalezalo na klijencie. Skandal jak za komuny
Szczecin
3 wrz 2021
Nie polecam usługi fachowiec. Obsługa na infolinii masakra. Tylko regułki klepie, trzyma się sztywno ram rozmowy. Nie jest zainteresowana pomocą.
BRZEZIŃSKA
19 lip 2021
Nie polecam ubezpieczenia fachowca! Po trzech tygodniach po zgloszeniu problemu nie naprawiono piecyka! Malo tego koszt ma wyjść w granicach 5setek tak jak mowi ubezpieczenie a powiedziano fachowcowi że ma od nas wziasc 3 setki a pgnig ubezpieczenie da 2 setki. Dodam ze to pierwsze zgloszenie od półtora roku ubezpieczenia!!!! Wyciaganie kasy!!! Złodzieje.!!!
Agata
16 lip 2021
Złodzieje. Zero zużycia gazu od maja do lipca i 90 zł opłaty za nic. Argoancja pracowników i brak możliwości zmiany taryfy. Obsługa klienta na stojąco, bo krzesła pozabierane. Żenada.
3 lata z wami to za długo
15 lip 2021
Uważajcie , monopol i PRL dla nich jesteś nikim i nic nie zwalczysz nawet jeśli popełnią błąd za który i tak Ty musisz zapłacić ... Ich strona internetowa do płacenia rachunków online to jakiś prototyp , burdel jeśli chcesz faktury do skrzynki na listy , jeszcze większy burdel jeśli eko-faktura , nie masz szans na kontrole kosztów , próbowałem i jednym sposobem i drugim , jak miałem fakture do skrzynki to na koniec roku w grudniu dostalem prezent pod choinkę w wysokości 800 zl do zapłaty bo chociaż regulując faktury przyszło wyrównanie za cały rok , przeszedłem na ekofakture sam spisywałem licznik co zaplace to coś dosylaja , spawdzam eboka przez dwa tygodnie codziennie bo cyrki sie dzieja a w koncu chce ogarnąc ten syf i zrozumiec o co tu chodzi ,nic niema jestem na cito , pieknie ... nagle pojawia sie faktura niby wystawiona 2 tygodnie temu i od razu odsetki do placenia , skad gdzie jak ? Ide wyjasniam , dlaczego przeciez sprawdzalem , kontrolowalem , to wmawiaja mi , ze klamie ,.. , napisalem skarge i prosbe o wyjasnienia , ale bez odpowiedzi , w sumie mnie to nawet nie zdziwilo , typowa Polska usluga , nieprofesjonalna , słaba , wrecz żałosna , nastawiona tylko na dojenie klienta Omijac z daleka
Tomasz
13 kwi 2021
Zrobiłem ogrzewanie gazowe. Potrzebuje od nich próby szczelności, wymiany licznika i chyba nowej umowy. Nikt z biura obsługi klienta nie odbiera telefonu a próbuje się skontaktować od tygodnia, a na maila nie odpisują. Na koniec spróbowałem przez ich strone ebok.pgnig.pl i pani konsultantka poprzez rozmowe czatową napisała mi bym się kontaktował w tej sprawie mailowo lub telefonicznie i podała maila na którego nie odpisują i numer telefonu gdzie żaden konsultant nie odbiera. Cyrk, oddziały stacjonarne zamknięte i nie da się nic załatwić.
gosc
12 lut 2021
miesiąc temu podpisałam z nimi umowę po miesiącu przyszła mi dodatkowa faktura za serwis/fachowiec niby nie dużo bo 55zł na dwa lata ale podczas podpisywania umowy pracownik nie wspomniał mi o tym ani słowa tylko zaznaczył okienko a ja podpisała oczywiście zrezygnowałam bo jest to wyrzucanie kasy w błoto mam już serwis kotła gaowego przyznany przez administratora za który płace w więcej w czynszu ok 500zł na rok, ALE PGNIG BEDE MUSIAŁA ZA FACHOWCA ZAPŁACIC I TAK ZA DWA MIESIACE BO OKRES WYPOWIEDZENIA JEST 30 DNI. po drugie na ceny podają za metr sześcienny netto a nie brutto na chwile obecna jest to ok 1,7zł plus opłata stała 16zł lub 20zł zależy od umowy rachunki prognozowane tz ze w okresie letnim będe płacic tyle samo jak zima a oni ta kasą sobie dysponują. jak dla mnie droga firma chyba pomyśle o zmianie
Małgorzata
2 lut 2021
Masakra ... Monopol... Obsługa najgorsza z jaką się spotkałam zarówno jako przedsiębiorca i odbiorca indywidualny ! Składam reklamację i zobaczymy !!!!
Iza
30 sty 2021
Też mnie namówili na usługę fachowiec wykupiłam na 2 lokalizacje,jak miałam awarię oczywiście odmówili przysłania fachowca bo za stare urządzenia. A jak pani w gazowni wciskała usługi o nic nie pytała tylko zachwalała jakie to korzystne.
Seba
25 sty 2021
nie polecam dno, są lepsi.
Janusz
7 gru 2020
Proponuję uważnie czytać i dopytywać o regulaminy świadczonych usług. Ja zamówiłem usługę fachowiec i odmówiono mi serwisu bo piec miał więcej niż 8 lat nie świadczą też gdy sprzęt jest na gwarancji. Czyli w sumie nic nie robią a kasę biorą.
Kazimierz
24 paź 2020
Nie polecam zero zużycia gazu do zapłaty 51.12zl nie piszcie się na gaz z pgng
Wydymany klient
2 paź 2020
Uwaga Podpisałem umowe na dostawę gazu plus serwis naprawy urządzeń gazowych . Oczywiście umowa z PGNiG !!!!! Jakież było moje zdziwienie kiedy potrzebowałem pomocy fachowca od pieców gazowych . PGNiG nic nie obchodzą awarie . Odsyłają do centrum alarmowego !!!! W centrum Pani nie przedstawia się że jest z PZU !!!!! ZA NIC NIE ODPOWIADAJĄ MILIONY PYTAŃ I BRAK POMOCY . PBNiG naciąga swoich klientów na ubezpieczenie w PZU , które nic nie daje !!!! Jak bym wiedział że ubezpieczm się w PZU to bym nigdy tego nie podpisał ! Jedna spólka skarbu Państwa PGNiG pcha kasę drugiej sółce skarbu Państwa PZU !!! PODPISUJĄC UMOWĘ NA SERWISANTA URZĄDZEŃ GAZOWYCH Z PGNiG ZAWIERASZ UMOWĘ Z PZU !!! OSZUSTWO I NIC WIĘCEJ o PZU nic nikt nie wspomina tylko wymyślili centrum alarmowe ( ich numeru nie ma w internecie ) Dymają ludzi na usługi , których nie wykonują bo PZU jest z tego znane .
Sylwia
30 wrz 2020
Firma dramat. Bałagan w księgowaniu płatności. Niczego nie można się dowiedzieć. Odpowiedzi lekceważące i aroganckie w stylu "bo my tak mówimy więc tak jest". Traktowanie klienta jak z PRL. Porażka, nie warci nawet 0. I dlatego zmieniam dostawcę gazu :)
Andrzej
9 wrz 2020
Drogo jak cholera! Nie polecam
ANDRZEJ
4 wrz 2020
Jedna z najgorszych firm z ktorymi mialem do czynienia. Pomimo wysylania dokumentow i dostarczania w punkcie, poprzedni wlasciciel NADAL jest zarejestrowany pod naszym adresem. Od kilku miesiecy staramy sie zamknac wszystkie sprawy zwiazane z ta firma, a i tak DALEJ wychodza kolejne problemy. Balagan i zero checi pomocy klientowi. Nie polecam.
Mielcarek
19 sie 2020
3 lata Gorzów Wlk. Robi mi przyłącz gazu .Paranoja.Głuchy tel .sama załatwiałam wiele spraw, które powinni załatwić oni.
Beata
3 sie 2020
Wydaje mi się, że nikt z firmy nie czyta opinii o działalności PGNiG. Niestety firma pracuje chyba w innej rzeczywistości. Przysyła przypomnienia za faktury już zapłacone. Ponadto kwoty wykazane na przypomnieniach różnią się od tych na wystawionych fakturach. Nie wiem, który pracownik popełnia takie błędy ale dobrze byłoby jakby umiał czytać stronę bankową, na którą przychodzą przelewy. Mam nadzieję, iż duża firma PGNiG zadba o swoją reputację i nie pozwoli sobie na takie błędy. Dałam jeden bo nie mogę dać ZERO.
ania
17 cze 2020
Firma przeniesiona z PRL. Jak rozwiązać umowę - mieszkam w Warszawie a sprawa dotyczyła Rzeszowa to nie ma takiej możliwości by to załatwić w Warszawie. W dobie komputerów firma nie ma skomputeryzowanej Polski. Trzeba jechać do Rzeszowa. Jak kupujący mieszkanie w Rzeszowie sprawę zalatwił pokazując akt zgonu poprzedniego właściciela licznika i spowodował, ze gazownia zdjęła licznik to i tak przyszły rachunki na następny okres. I czeski film nikt nic nie wie.Infolinia nic nie wie. Meilowo wysłane zapytanie - czekam na odpowiedź od 30 maja. Jedyne co infolinia potrafi powiedzieć to czekać nadal. Biuro w Rzeszowie nie ujawnia swojego numeru telefonu.
mARIO
10 cze 2020
Na infolinii każdy mówi co innego. Od 3 miesięcy nie mogę przepisać umowy na siebie dramat. Inna firma w której mam prąd załatwiłem wszystko jednym telefonem. Gaz przyszło mi przepisać przez w PGNiG dramat. Zobaczę jak w obsłudze klienta mnie potraktują.
bzyku
30 maj 2020
Dno i pięć metrów mułu. Na fakturę która powinna być natychmiast po podaniu (tak jak np.w Tauron) odczytu czeka się nawet tydzień!To jakieś jaja bo kiedyś nawet inkasent co przychodził do domu od razu wystawiał rachunek. W dobie internetu cofneliście się do lat 70-tych. powodzenia.
Andrzej
5 maj 2020
Gazomierz naliczył mi 4 razy więcej m3 w jednym miesiącu . Ewidentna wina gazomierza zgłosiłem to dla PGNiG . Nic z tym nie zrobili ani nie zgłosili do Polskiej Spółki Gazownictwa kazali sami dzwonić i załatwić. PSG nie chciało przyjechać pisałem ze 3 pisma mailowo i ostatnie za pośrednictwem poczty . Przyjechali po 2 miesiącach od zgłoszenia . Gazomierz w końcu wysłany do laboratorium w celu analizy pomiaru. Zapłaciłem za gaz połowę faktury i tak zrobiłem w kolejnym miesiącu . PGNiG nic mi nie pomogło w tej sprawie . Za to zrobili coś innego zgłosili mnie do działu windykacji i zaczęli naliczać odsetki nie będę pisał już ile ale sporo wychodzi . W PGNiG nie ma nikogo kto by mógł pomóc klientowi olewają totalnie i nic nie robią dla klientów mogą jedynie coś naliczyć w tym są dobrzy . Nie polecam
G.m
4 maj 2020
Masakra wszyscy pracuja w biurach a wy nie i nawet nie dziala portal internetowy. Masakra
Adrian
10 lut 2020
Banda oszustow i nie robow. Nie wysylaja rachunkow prawie przez rok i wtedy odzywaja sie z nakazem odlaczenia od energi elektrycznej
Beata
31 sty 2020
Firma, zatrudnia pracowników, którzy nie potrafią sprawdzić wpływów na konto. Piszą wezwania do zapłaty za faktury, które zostały opłacone już dwa miesiące wcześniej. Dodam, że nie jest to pierwsze takie wezwanie. Pod tym względem Tragedia.
leon
24 sty 2020
Firma kompletnie zacofana jeśli chodzi o obsługę klienta i przejrzystość rozliczeń. Nie panują nad tym co się dzieje... poza tym informacje na fakturach wprowadzają w błąd - saldo dodatnie rachunku oznacza dług a pomimo to na fakturze istnieje informacja ze do zapłaty klient ma zero pln. Nie warci ani jednej gwiazdki i niestety nic się nie zmienia od lat...
Niezadowolony klient
17 sty 2020
PGNiG to jakaś porażka. Nie potrafią rozmawiać z ludźmi. Można im wszystko płacić w terminach, a oni i tak naliczą odsetki. Logiczne argumenty do niech nie przemawiają. W dodatku plączą się w zeznaniach. Daty dla nich nie mają znaczenia, chyba, że są w stanie coś na tym ugrać. Monopolista w którym od kilkudziesięciu lat nic się nie zmieniło. Oceniłbym na zero, ale nie ma takiej możliwości.
Tomasz
10 gru 2019
Obsługa to jest śmiech na sali. O ile infolinia jest w stanie udzielić konkretnych informacji, o tyle w każdym z oddziałów króluje podejście z PRLu. Połowa obsługi powinna zostać zwolniona ze względu na brak umiejętności prowadzenia DIALOGU. Wystawiłbym niższą ocenę, ale się nie da :)
Andrzej
5 mar 2019
PGNiG obsługa kiepska. Niemiła. Pani w POK nie miała kompetencji aby wyjaśnić jak załatwić temat nowego przyłącza. Odesłała na infolinie. Dramat. Nie polecam.
magz
7 gru 2018
Na stronie Kontakt: Przejdź do formularza kontaktowego i wyślij wiadomość. Nasi konsultanci udzielą odpowiedzi najszybciej, jak to będzie możliwe.... Definicja 'mozliwe' w moim przypadku, byl to 1 miesiac i 5 dni. Jeszcze nigdy tak dlugo nie czekalam na odpowiedz. A bylo to proste zapytanie dotyczace potwierdzenia konta baknowego. Zenada!!!
Marek
31 paź 2018
Dlaczego PGNiG jest najlepszy skoro co roku jest drożej ? Teraz już ponad 120 zł/MWh. A chwalą sie ze nowe złoża, ze gaz z USA, dywidenda wysoka... Jest coraz drożej = coraz gorzej. Nie polecam.
Andrzej
26 paź 2018
PGNiG monopol. Kantuje zwykłych przedsiębiorców. Sprzedają drogo. Zero zainteresowania. Warunki co roku gorsze. Wymyślili gazek srazek a jest drożej. Nie polecam.
wichren
3 kwi 2018
Również nie polecam, ponieważ fakturowanie jest z dużym poślizgiem, nie jak jest w umowie co 2 miesiące! Nie odpisują na maile, kłamią na infolinii, że nie otrzymali odczytu pd operatora.
wieslaw
23 lut 2018
Nie polecam,nie wywiazuja sie z umowy.Mial byc jednomiesieczny okres roliczeniowy a faktury przychodza co dwa ,trzy miesiace
MMM
19 wrz 2017
Wszystko zgodnie z umową, brak zaskoczeń tak więc polecam.