W mieście Stargard pod adresem ul. Wyszyńskiego 8 mieści się Biuro obsługi klienta firmy Orange. To tu czeka na Ciebie kadra odpowiednich pracowników w temacie sprzedaży prądu i gazu. Można tu zrealizować sporo spraw takich jak: aktywacja usługi pre-paid czy aktywacja usługi rozliczenia rzeczywistego. Jest też możliwość zdobycia informacji poprzez rozmowę telefoniczną lub kontakt e-mailowy. Większość spraw tak naprawdę można zrealizować bez wychodzenia z domu. Są jednak sprawy które są poza kompetencjami pracowników placówki firmy Orange. Wynika to z faktu, iż klienci nie rozróżniają roli jaką pełni sprzedawca i dostawca energii elektrycznej. Z tego powodu pracownicy nie udzielą pomocy, gdy pytamy np. o: złożenie wniosku o przyłącze energetyczne, wtedy dostajemy namiary gdzie należy udać się z takim zapytaniem.
BOK Orange Stargard. Kontakt do placówki, w której podpiszesz umowę na energię: prąd i gaz.
Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej jest zagadnieniem coraz częściej występujący jako temat debat społecznych. Warto o tym rozmawiać i dowiadywać się, a najważniejsze jest to, aby działać. Zmiana sprzedawcy to szansa zaoszczędzenia pieniędzy w domowym portfelu. Jakiekolwiek pytania można adresować do pracowników Biura obsługi klienta firmy Orange znajdującego się w mieście Stargard. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni i w zrozumiały sposób opiszą to jak odbywa się zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Jest to proces, wbrew powszechnej opinii bardzo prosty, który nie wymaga poświęcenia wielu godzin na wczytywanie się w umowę. Do kompetencji pracowników placówki należą także takie zagadnienia jak: