E.ON sprzedawca energii: prądu i gazu
Firma posiada również farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów. Z Europejskiego punktu widzenia E.ON to prawdziwy potentat na rynku zarówno energii elektrycznej jak i gazu. Obsługuje miliony klientów w krajach Europy Zachodniej (Niemcy, Wielka Brytania, Holandia,Belgia) jak i członków grupy Wyszehradzkiej. Firma z powodzeniem realizuje swoją politykę sprzedaży energii elektrycznej, o czym najlepiej świadczy poziom zaufania klientów oraz, a właściwie głównie ich ilość.
E.ON prąd - sprzedaż energii elektrycznej
Podstawowych rejonem działalności firmy E.ON jest obszar Warszawy, gdzie poza usługami związanymi ze sprzedażą spółka powiązana z E.ON zajmuje się dystrybucją energii elektrycznej. E.ON jako jeden z najbardziej aktywnych sprzedawców prądu i gazu w Europie nie ogranicza swoich działań tylko do obszaru Warszawy, a bardzo aktywnie działa na wolnym rynku energii elektrycznej w Polsce, oferując klientom chcącym zmienić dostawcę prądu korzystne warunki przeniesienia swoich rachunków do E.ON. W momencie zapoznawania się z ofertą warto skorzystać z porównywarki cen gazu i prądu zamieszczonej na stronie Optimal Energy. Zmiana sprzedawcy prądu nic nie kosztuje, a większość formalności zostanie wykonana przez firmę E.ON w celu zaoszczędzenia czasu i jak najszybszego rozpoczęcia współpracy.
E.ON gaz- sprzedaż gazu ziemnego
Firma E.ON poza sprzedażą energii prowadzi także działalność związaną ze sprzedażą gazu ziemnego. Oferta firmy związana ze sprzedażą gazu ziemnego jest kierowana do obiorców biznesowych i klientów indywidualnych. Zostały przygotowane atrakcyjne oferty dla gospodarstw domowych, dzięki którym można zaoszczędzić sporą część domowego budżetu. Połączenie usług sprzedaży gazu i energii elektrycznej oznacza dla klienta, który zdecyduje się na to połączenie liczne promocje i rabaty. O dobranie odpowiedniej oferty zadba odpowiednio przeszkolony pracownik, który dopilnuje i zadba, aby wszystkie formalności zostały poprawnie wykonane.
E.ON - spółki grupy
Grupa E.ON działa w obszarze nie tylko sprzedaży energii elektrycznej do odbiorców końcowych oraz usługami dystrybucji prądu w obszarze Warszawy. W Polsce E.ON ma także spółki które zajmują się zagadnieniami i instalacjami związanymi z odnawialnymi źródłami energii, wytwarzaniem ciepła czy wewnętrznymi działaniami mającymi na celu podniesienie efektywności działania w spółkach zależnych E.ON. Dzięki temu E.ON sukcesywnie powiększa swój kapitał będąc znaczącym graczem nie tylko na rynku polskim ale i europejskim. To wszystko dzięki odważnej polityce spółki, która to dzięki płynnemu dostosowaniu się do rynku przyciąga nowych klientów.
Marek
19 sie 2024
Mam nadpłatę na zamkniętym rachunku lokalu, chciałem z tej nadpłaty pokryc rachunek na koncie nowo otwartym, tym bardziej, że dotyczy tego samego lokalu. Nie mogę, bo wniosek eon rozpatruje 14 dni, a opłacić fakturę muszę natychmiast, bo naliczają karne odsetki. Paranoja !
Robert Adach
18 kwi 2024
bardzo nieuczciwa firma firma moja upadła konsultowałem o z firmą jak rozwiązać umowę pan w firmie mnie poinformował że jesli firma upadła umowa nie działa a najlepiej zawązać nową umowę z pge bo o zwykły budynek gospodarczy naomiast innogy ukarało mnie kosztem zerwania umowy kóre to skończyło się egzekucją komorniczą zwykli złodzieje
Tomasz Kowalski
19 lut 2024
Mam zablokowane stawki od lat, polecam
An K.
11 sty 2024
Dramat i tragedia... wyłącza prąd kiedy chce awarie non stop... bardzo, bardzo zła opinia i szereg skarg, odwołań i odszkodowań
J.K.TRADE Jacek Kostański
13 gru 2023
5 lat byłem klientem E.ON, W listopadzie ubiegłego roku chciałem przedłużyć umowe na następne 5 lat-spotkałem się z ich przedstawicielem Grzegorzem S. z Brzegu aby podpisać nowa umowę. Podpisałem Panu Grzegorzowi wszystkie dokumenty, które po wypełnieniu miał mi przesłać pocztą , miał załatwić wszystkie formalności- pięc lat temu tak było! W lutym Tauron przydzielił mi dostawcę rezerwowego od marca, do końca lutego sprzedawcą energii był E.ON Przez cały czas obowiązywania umowy płaciłem, 39gr i 45gr za Kwh. Za styczeń br. otrzymałem fakturę na 1350,zł czyli po 4,5o zł za Kwh. E.On twierdzi, że nie złożyłem oświadczenia, złożyłem takie ośw. w listopadzie 2022, wpisałem numer tego punktu odbioru , którego sprzedawcą był E.ON , ale skreśliłem , ponieważ wszystkie formalności miał załatwić Pan Grzegorz. W Tauronie wyjaśniłem sprawę, zrobili mi korektę faktur , ale E.On nie chce .. bo najpierw nie mogli się skontaktować ze swoim przedstawicielem P. Grzegorzem,póżniej skontaktowali się z nim, ale twierdzą, że w listopadzie 2022 r nie podpisywali żadnych umów, za każdym razem swoją odpowiedż argumentują inaczej. W 90% opinii występują jako oszuści, to przykre,że polskie firmy robią wszystko aby stracić klientów.Może należałoby wystąpić z pozwem zbiorowym przeciwko naszemu oprawcy. Jeżeli zostaliście oszukani podobnie jak ja , to proszę o kontakt jktrade@onet.eu Pozdrawiam
Ania
18 lip 2023
Oszusci. Nie polecam. Przy wlaczonym naliczaniu z biezacego zuzycia naliczaja "wyrownania", ktore z zuzyciem nie maja nic wspolnwgo. Unikac. Zmienic, zapomniec. Ja juz negocjuje z innymi.
AGNIESZKA
17 mar 2022
E.ON Polska s.a. najgorsza firma z jakąkolwiek miałam do czynienia .Oszustwo i jeszcze raz oszustwo !!!! Po zmianie nazwy miałam problem z zalogowaniem się do moich odczytów ,po kontakcie z pracownikiem który pomógł mi się zalogować i podać odczyt okazuje się że naliczyli mi za dwa tygodnie o 200KWH więcej niż podawałam telefonicznie . Z moich wyliczeń wychodziło ok.200zł a z wyliczeń firmy ok.400zł. czyli drugie tyle ! SZOK
Jacek
12 lut 2022
Polecam Innogy Polska obecnie E.ON Polska super firma tani ofertę mam fajna gwarancja ceny Przemili konsultanci i infolinii
Władek
29 lis 2021
Jestem wieloletnim klientem RWE/Innogy. Nieopatrznie zachciało mi się uporządkować umowę z Innogy i przepisałem umowę ze mnie na mojego syna i zostałem przez Innogy ukarany kwotą 400 zł. Podczas rozmowy z konsultantem przedstawiłem chęć przepisania umowy. Siłą rzeczy podałem im na tacy klienta na kolejne lata. Wierny swojej firmie konsultant nie poinformował mnie, że z chwilą przepisania umowy na syna zostanę ukarany za zerwanie warunków aktualnej umowy mnie obowiązującej. I tak myśląc, że jestem lojalny w stosunku do Innogy, zostałem przez nich ukarany, a jako emeryt - szczególnie dotkliwie. Prawnie z tym molochem nie wygram, bo zawsze znajdą coś by wygrać. Od tego czasu otrzymaliśmy od Innogy dwie propozycje umów lojalnościowych, które parzą w ręce po wyjęciu ze skrzynki i lądują w koszu. Przy sprzedaży mieszkania umowa z Innogy zostanie z naszej strony rozwiązana, a nowy właściciel poinformowany o perypetiach z Innogy. Zrobi co zechce. My nową umowę podpiszemy z każdym tylko nie z Innogy. Opinie o Innogy można w towarzystwie poruszać póki pamięć nie zawiedzie. Czy Innogy tym się przejmie? Nie sądzę. A ja? Tyle mojego, że to opiszę.
MLO
26 lis 2021
Uciekać jak najdalej od tej firmy !!! Nie przysyłali mi rachunków przez ok. roku i nagle mam do zapłaty 1800zł. Po opłaceniu zaległości przysyłają mi następną fakturę (po 1,5 miesiąca) na 580zł z niedopłatą, a przecież niedawno wszystko uregulowałem. Dodam że zużycie energii jest na poziomie 120zł/miesięcznie. TRAGEDIA
Alf z Melmak
5 paź 2021
UWAGA Firma oszukuje i naciaga klientów. W moim przypadku mam instalacje fotowoltaiczna i w ostatnim roku wyprodukowałem dużo więcej energii niż pobrałem uwzględniając 20% gratis oddanej (odczyt z licznika innogy). Miałem nadwyżkę 600 kWh i nadpłatę z ostatniego okresu prawie 500 zl. Pomimo tego innogy życzy sobie zapłatę 1500 zł jako rozliczenie. Rozważam podjęcie kroków celem odebrania im koncesji. Ciekawe czy ktoś już próbował bo mniejsze firmy ja tracą z różnych powodów.
trond
20 wrz 2021
jak najdalej od tej firmy
Bravo - Whiskey
30 lip 2021
Jest OK. do momentu wystąpienia problemu. Miałem dwie umowy na dwa punkty odbioru. Jeden był regularnie fakturowany drugi wcale. Monit w sprawie bez echa. Uaktywnili się dopiero z chwilą wniosku o przepisanie licznika. Horrendalna suma rozbita na kilkanaście faktur. Część za okres głęboko zeszłoroczny, wystawiona z bieżącą datą, co według mnie nie jest zgodne z ustawą o księgowości (niech się tym zajmie właściwy Urząd Skarbowy, w końcu uszczuplili należne państwu podatki za zeszły rok!!!). Pisemna konwersacja z konsultantami to horror. Pierwszy "wybrał sobie" umowę na którą udzieli odpowiedzi. Oczywiście tę gdzie wszystko jest OK. Kompletnie zignorował fakt, że zarzuty i dane zawarte w prośbie o rozwiązanie problemu ni jak się mają do danych w umowie. Do tej właściwej, której problem dotyczył nie odniósł się wcale. Wiadomo dlaczego. Zepchnął sprawę robiąc przy okazji z klienta debila. Drugi bronił wysokiego poziomu IQ tego pierwszego, ale zaproponował rozłożenie płatności na trzy raty. Zgodziłem się. Na co trzeci potraktował moją zgodę na propozycję Innogy jako moją prośbę o rozłożenie płatności i ją odrzucił !!! Trudno oprzeć się wrażeniu, że w tej firmie panuje wszechobecny burdel przy kompletnym braku logiki postępowania. Wszak rozłożenie płatności na raty kosztowałoby firmę zaledwie kilka PLN. Teraz te kilka PLN zapłacę wprawdzie ja (bo i tak zapłacę w ratach), ale koszty generowania faktur odsetkowych i ewentualnych wyjaśnień dla US i rzecznika praw konsumenta poniesie już Innogy. I oczywiście przestanie na mnie dalej zarabiać. Dopóki statystyczne koszty pozyskania nowego klienta będą niższe od kosztów utrzymania tego niezadowolonego nie ma co liczyć na poprawę. Dlatego ceńmy się drodzy klienci. Generujmy te pierwsze! To się nam opłaci!!!
Arek
23 lip 2021
Bezwzględny kapitalista, 0 skrupułów, łupienie gdzie się da. Oszustwo na zielonej energii. Możliwość wypowiedzenie umowy promo 0wa. Na infolinii debile, którzy specjalnie są postawieni by nic nie kleili. Ale przyjdzie kiedyś ten dzień kiedy powiem Sajoooonaraa!
TOMASZ
21 lip 2021
Po dwóch pełnych latach pojawiła się duża niedopłata. Nie zarabiam wiele, więc poprosiłem o rozłożenie niedopłaty na raty. Stanowczo odmawiają twierdząc: "Jako sprzedawca prądu odgrywamy na polskim rynku energii elektrycznej strategiczną rolę. Jesteśmy m.in. zobligowani do regulowania na bieżąco zobowiązań wobec partnerów biznesowych." Wyliczyłem więc dokładnie ową niedopłatę i wyszło mi o prawie dwieście złotych mniej. Nie chcą podać dokładnego wyliczenia z czego powstała niedopłata-krok po kroku z kwotami. Zamierzam złożyć wniosek o obniżenie prognozy dokładnie o połowę ilości kWh wynikających z niedopłaty. Jestem ciekawy co wymyślą i czy będzie to połowa kwoty obecnej niedopłaty. Konsultanci nie mili, butni, wręcz chamscy. Bardzo, bardzo nie przyjemni. Nie zasługuje ta firma na dobre zdanie. Działają z pozycji bezczelnego monopolisty i robią siebie z klienta kpiny. Przykre, bo firma duża z jakąś historią / związaną z poprzednimi firmami -Stoen,,/ a tu takie niewypały. Jeszcze jedno. Nie chcą słyszeć o wymianie licznika pomimo wielu moich próśb.
Czarnazmija
23 cze 2021
Nie mam powodów do narzekań. Nie przepłacam. Kontakt z infolinia poprawny. W punktach obsługi również można załatwić co potrzeba
T.K.
23 maj 2021
Potwierdzam. Na zielonej energii robią nas w jajo, i nie ma możliwości żadnego odwołania, nawet sądowego. Przeczytałam opinie o innych dostawcach i wszędzie jest tak samo. My odbiorcy nie mamy z nimi żadnych szans, prąd musimy mieć, a dostawcy rąbią nas po kieszeni.
k.k.
20 maj 2021
Jak najdalej od tej firmy!
Marcio
19 maj 2021
Uwaga!!! Oferują ofertę, zielona energia z rabatem 6% po, 6 miesiącach 3% na okres 2lat. Jeżeli zużywasz do 300kW w miesiącu to Ci się to nie opłaca. Za ten gest dobroci doliczają do rachunku 10zł netto.
Radek
12 maj 2021
OSZUŚCI i ZŁODZIEJE. To zwięzła ocena oparta nie na emocjach lecz na 3 letnim doświadczeniu. Niestety po tym długim okresie współpracy nie mam nic pozytywnego do zakomunikowania na temat tej firmy. Jeżeli ktoś chciałby zdobyć podobne doświadczenia, czego nie życzę, to może zacząć współpracę z oszustami. Nie jest to miejsce na dokładny opis ale wspomnę tylko 1) skandaliczne doradztwo podczas wyboru produktu, 2) pobieranie nienależnych opłat wbrew zapisom umowy, 3) wymijające i wykluczające się odpowiedzi podczas procesu składania reklamacji 4) wielokrotne wysyłanie informacji do klienta, które nie mają nic wspólnego ze stanem faktycznym, w tym np. straszenie karami za zerwanie umowy podpisanej na czas nieokreślony 5) rejestrowanie nieprawidłowych stanów liczników do późniejszych rozliczeń, pomimo wysyłania regularnych odczytów i WIELE INNYCH NIEPRZYJEMNYCH SYTUACJI KTÓRE WYSTĘPOWAŁY CAŁY CZAS. Od 6 miesięcy mam podpisaną umowę z innym sprzedawcą i opisane problemy nie występują, dodatkowo opłaty są zdecydowanie niższe. Szczerze odradzam współpracę z innogy i sądzę, że firmy stosujące nieuczciwe praktyki powinny zniknąć jak najszybciej z rynku. Namawiam wszystkich do zmiany sprzedawcy.
Marcin
7 kwi 2021
Byłem dzisiaj w punkcie INNOGY w WOLAPARK. P. Agnieszka J. Udzieliła mi wszystkich informacji których potrzebowałem. Sprawę załatwiłem szybko i sprawnie. Umowa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji zawarta. Rzeczowa argumentacja pozwoliła mi na właściwy wybór umowy i taryfy. Ogólnie miło i przyjemnie. Polecam.
Zdzisław
17 mar 2021
Otrzymałem od zacnego sprzedawcy prądu Innogy rachunki do opłacenia, a przy okazji uraczono mnie plikiem 4 arkuszy jakiś bezsensownych informacji, zestawień i tabelek pisanych czcionką czytelną jedynie pod dobrym mikroskopem, czemu to ma służyć, kto stoi za tą radosną twórczością marnotrawstwa papieru, przecież tego bełkotu nikt nie czyta, trafia od ręki do kosza i taki z tego pożytek,zaś aktualne rachunki za energię elektryczną coraz wyższe jak z kosmosu, koszty papieru pokrywamy my kosumenci chcąc czy nie !!!
Małgośka
17 mar 2021
Innogy. Temat - rzeka. Może to i potentat europejski, niestety, sposób obsługi klienta został rodem z RWE. Do sedna - w zakupionym mieszkaniu przeprowadziłam gruntowną modernizację elektryki, której najważniejszym elementem jest zwiększenie przydziału mocy z 3 do 10 kW, i zmiana licznika z jedno- na trójfazowy. Pomimo pandemii i zamkniętego CAŁEGO oddziału Innogy Dystrybucja na Rudzkiej, udało mi się zostawić wniosek, na który też dość szybko odpowiedziano, tzn. poprzez sms dowiedziałam się, że "decyzja została wysłana" (pocztą polską, bo nie mam podpisu elektronicznego). Po trzech dniach od sms'a, zaczęłam codziennie zaglądać do skrzynki, niestety, bez rezultatu. Po tygodniu od sms'a zadzwoniłam na infolinię, żeby przynajmniej uzyskać informację, czy decyzja pozytywna, wtedy też dowiedziałam się, że Innogy wysyła korespondencję listem zwykłym, a to może zająć dwa tygodnie (W TYM SAMYM MIEŚCIE! Z BIELAN NA SAKĄ KĘPĘ!!!). Poczta polska to oddzielny temat, udało im się dostarczyć papiery zaledwie w 13 dni. Decyzja, dwie egzemplarze umowy, a w nich miejsce do uzupełnienia, ile deklaruję rocznie kW zużywać. Kolejna kwestia, która się pojawiła, to czy siłę od licznika na korytarzu do mojego nowego w mieszkaniu można w rurze położyć wierzchem. Mój elektryk zajmujący się instalacją w mieszkaniu twierdził, że można, administracyjny, co to by ten kabel miał kłaść, że nie. I zażądał odpowiedzi od Innogy, najlepiej w formie pisemnej, aby potem nie było, że Innogy nie odbierze. Cóż więc robi nieznająca się na prądzie klientka (tak, tak - ten jednofazowy prąd też mi Innogy dostarcza)? Dzwoni do BOK-u. Jestem pewna, że Innogy do Biura Obsługi Klienta zatrudnia najmniej rozgarnięte jednostki, o najniższym możliwym IQ (może potem mają ulgi podatkowe za pracę chronioną, cholera wie). Indywidua te nie są w stanie odpowiedzieć na ŻADNE pytanie, w kwestii rury odesłali mnie do działu technicznego, z tym, że z powodu pandemii, kontakt jest możliwy jedynie mailowy. Napisałam maila. Następnego dnia Innogy poinformowało mnie (mailowo), że "sprawie nadano numer taki i siaki, na który mam się powoływać, blah, blah, blah". Cierpliwość nigdy nie była moją mocną stroną, więc tego samego dnia zadzwoniłam na BOK, gdzie dowiedziałam się, że w ciągu dwóch tygodni otrzymam odpowiedź. Żebyście, Czytający te słowa pamiętali - dwa tygodnie na odpowiedź A. "tak, można położyć kabel w rurce", B. "nie, nie można". Po kolejnych ośmiu dniach zadzwoniłam znowu na BOK. Przez osiem dni czas oczekiwania na odpowiedz z działu technicznego wydłużył się do 21 dni... Kiedy to piszę, widzę na górze ekranu, że "Innogy sukcesywnie powiększa swój kapitał będąc znaczącym graczem nie tylko na rynku polskim ale i europejskim. To wszystko dzięki odważnej polityce spółki, która to dzięki płynnemu dostosowaniu się do rynku przyciąga nowych klientów". Drogie Innogy, ja jestem Waszą klientką. Wściekłą na niekompetencję Waszych pracowników, którzy w założeniu, mają być podporą dla mnie i tysięcy innych osób. Lekceważenie nas nie przyniesie Wam nic dobrego.
GMA
4 mar 2021
Z dala, jak najdalej od INNOGY. Zastanówcie się zanim jakąkolwiek podpiszecie umowę. Nie ma ma z kim rozmawiać, brak kompetencji, spychologia i zbywanie. Ich "pseudo" reklamacje nic nie dają, a jak Ci odpiszą to masz wrażenie, że nie twoja sprawa. U mnie rozwiązanie umowy i sprawy z tym związane trwają 15 miesięcy. Żenada!!!! Brak przepływu informacji między ich działami powoduje nieuzasadnioną windykację przez kancelarię. Mam wrażenie, że walczę z duchami, bo tam nikt i nic nie może skutecznie nic załatwić. Są WSTRĘTNI!!!
Ewa
23 gru 2020
A ja chciałam napisać coś pozytywnego!:) otóż jestem bardzo zadowolona z usług Innogy; pracują tam bowiem bardzo życzliwe osoby, korzystam z usług w punkcie w Auchan przy ul Jubilerskiej w Warszawie i ostatnio miałam bardzo stresujące zdarzenie, bardzo pomogły mi Pani Małgorzata i Karolina! Jestem im bardzo wdzięczna bo dzięki ich zaangażowaniu i pomocy nie spędzę Šwiąt przy świeczce.... ale to nie tylko ostatnia sytuacja skłania mnie do napisania tej opinii; wielokrotnie osoby pracujące w tym punkcie wykazały się kompetencja i zwykłą ludzką życzliwością! Także proszę aby w gąszczu niezadowolenia, hejtu i złych emocji dostrzec również ciężką pracę zwykłych ludzi.... pozdrawiam serdecznie cały zespół i dziękuję za pomoc!
Rysiek
16 paź 2020
Porazka a nie firma. Czekam na podlaczenie licznika kilka tygodni bo elektryk nie ma wolnych terminow. Pani mi poradzila ze moge szybciej na swoj koszt.Jak poprosilem o szefa to sie rozlaczyla.
Adam
1 paź 2020
Zwykli oszuści , złodzieje. W wypadku znacznej nadpłaty po ''złym'' spisaniu liczników przez inkasenta wystawiają kolejną fakture z prognozą z księżyca ab zwrocić sobie nadpłatę. Na reklamacje są głusi. Dodatkowo ściągają niedopłate 70 zl ze starych wskazan poprawionych juz na nadplate poad 200zl!!
PS
29 wrz 2020
Oszuści.
MK
25 sie 2020
Wpisz w wyszukiwarkę: "jak innogy naciąga Warszawiaków" czyli za przedłużenie umowy o 3 lata z aneksem zielona energia gwarantowany brak podwyżki, a w praktyce od razu o 20%. Przed akceotacją przez rząd podwyżki "na elektrownię"..... Notorycznie nie odpowiadają na reklamacje w żadnej sprawie. Pomijam iż byłam przekonana że jest to nadal polska marka ....
KM
24 sie 2020
Żałuję, że nie można przyznawać ocen ujemnych. Jestem zażenowana niekompetencją, nierzetelnością i wyłudzaniem pieniędzy. Z DALEKA!!!!!
Ralf
21 sie 2020
Wyjątkowo nie uczciwa firma trzeba uważać na każdym kroku żeby Cię nie oszukali. W razie błędów popełnionych przez pracowników na twoją nie korzyć reklamacje są rozpatrywane na niekorzyść klienta. Jedyne wyście należy pisać skargi o Urzędu Ochrony Konsumenta oraz do Urzędu Regulacji Energetyki (URE)
Mary
17 sie 2020
Totalnie olewają klienta, od maja czekam aż łaskawie odblokują mi licznik po podpisaniu umowy. Unikajcie tej firmy jak ognia
Marcin
7 sie 2020
Firma ma taki burdel, że nie da się tego opisać. Otrzymałem 3 faktury po 2 latach z ponagleniem do zapłaty. Moje konto przez 2 lata było nieaktywne. Nie odpowiadają na maile i nie rozwiązują problemu. Zdecydowanie przestrzegam!
AWawa
30 maj 2020
Oszukują na fakturach a potem nie uwzględniają zasadnych reklamacji. Najgorszy usługidawca z jakim kiedykolwiek współpracowałam. I nieuczciwa księgowość.
PK
12 mar 2020
Firma dziadowska i jak ktoś napisał wcześniej oszuści. Jak się wpadnie w ich łapska to już się nie wywiniesz. Sprzedałem mieszkanie i nie mogę zerwać umowy. Naliczają tylko odsetki. Pisałem do nich dwa razy / listami poleconymi za pokwitowaniem odbioru / nie raczyli odpisać. I oni reklamują się jako solidna firma. Wstyd. Nawet w ocenie nie zasługują na jedną gwiazdkę. Bez opinii komentarza nie przyjmują.
Kk
4 lut 2020
Miałem podpisaną umowę na prąd, w lipcu wyrzucono mnie z domu z narzeczoną...okazało się że nie mogę zerwać umowy na prąd bez przypisania i od lipca do dzisiaj ktoś nabija na mnie prąd A innogy nie odpisuje nawet na wiadomości. Sprzedali już mój dług do firmy windykacyjnej nawet z prognozami na marzec. Chciałem zgłosić do prokuratury ale nie chcą mi wydać nawet żadnej dokumentacji.
DarkDaro
23 maj 2019
Wszystko jest dobrze do momentu złożenia reklamacji. Miałem przez tydzień wyłączany prąd i padł mi amplituner, który nie wytrzymał tej szokowej terapii. Przedstawiłem rachunek za naprawę wraz z opinią serwisanta a operator Innogy odpowiedział mi że za nic nie odpowiada bo to klient skazany na szwabski monopol musi sobie kupić urządzenia przeciw-przepięciowe, podtrzymujące napięcie i inne gówna, żeby w ogóle był stanie korzystać z tych pseudo usług. Oprócz tego padł mi twardy dysk ale kupiłem nowy i nie bawiłem się w ekspertyzy. Reasumując Innogy dostarcza prąd a skutki awarii to moja wina.
berkowski maciej
28 lut 2018
Innogy [moderacja] oszusci
Adam
24 lut 2017
Oszuści i naciągacze nie dostarczają faktur odcinają prąd i nie dotrzyjuja terminu podłączenia ponownego. Od 3 miesięcy nie przysyłano faktur następnie zjawili sie panowie odciąć prąd. Obiecano mi podłączenie do godziny panowie nie zjawili sie w określonym terminie! Uważajcie !
sulzynski
12 paź 2016
bytomn ul [moderacja] 41-902 pan wieslaw sulzynski numer eeidencyjny [moderacja] pesel [moderacja] tel [moderacja]