iSun opinie

Rynek fotowoltaiki w Polsce nie zwalnia, a dowodem na to jest wzrost o 129% mocy wszystkich zamontowanych instalacji fotowoltaicznych w kwietniu w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Planując montaż paneli fotowoltaicznych, można natknąć się więc na oferty różnych firm, a jedną z nich jest właśnie poznańskie The Energy Poland. Fotowoltaika od tej firmy może być montowana zarówno na dachach i gruntach prywatnych osób, jak i firm oraz rolników, jak więc widać jej oferta wpisuje się doskonale w potrzeby każdej grupy docelowej. 

Wyróżnikiem The Energy Poland na rynku jest ponad 18-letnie doświadczenie na rynku odnawialnych źródeł energii, a także wiele pozytywnych opinii na jej temat. Dodatkowo firma ta może także poszczycić się wieloma dyplomami i nagrodami. W 2020 roku była ona między innymi laureatem konkursu Orły Instalatorstwa oraz handlu. Sprawdzamy więc, jak wyglądają szczegóły oferty The Energy Poland na montaż fotowoltaiki. 

Oferta The Energy Poland i ceny fotowoltaiki dla osób fizycznych, firm i rolników

W odróżnieniu od wielu firm montujących fotowoltaikę w Polsce The Energy Poland swoją ofertę kieruje do wszystkich. Dlatego też została ona podzielona na trzy grupy docelowe. Dzięki temu każdy może skorzystać z oszczędności, jakie generuje własna instalacja fotowoltaiczna produkująca prąd z energii słonecznej. 

Pierwszą grupą klientów, do których swoją ofertę na montaż fotowoltaiki kieruje The Energy Poland są przedsiębiorcy. Dzięki niej są oni w stanie nie tylko uniezależnić się od podwyżek prądu, ale także zyskać ogromne oszczędności, zwłaszcza w związku z wprowadzoną nową opłatą mocową. 

The Energy Poland Fotowoltaika dla rolnika to z kolei oferta skierowana do właścicieli gospodarstw rolnych, którzy chcą zagospodarować dachy swoich budynków inwentarzowych, czy też pola nienadające się pod uprawy. Dzięki niej gospodarstwa rolne stają się bardziej ekologiczne i ekonomiczne. 

W ofercie The Energy Poland znajduje się także fotowoltaika dla domu, która skierowana jest do osób chcących czerpać prąd na własne potrzeby z paneli fotowoltaicznych, przy czym ich zapotrzebowanie energetyczne jest w stanie spokojnie zaspokoić mikroinstalacja do 50 kW. 

Jak wygląda zakup i montaż fotowoltaiki The Energy Poland?

Usługi poznańskiej firmy, działającej nie tylko na terenie tego miasta, ale także w całym województwie wyróżniają się przede wszystkim indywidualnym podejściem do klienta oraz nieskomplikowanymi formalnościami. 

Fotowoltaika The Energy Poland gwarantuję wobec tego: 

  • minimum formalności, którymi zajmuje się w całości firma, 
  • montaż paneli fotowoltaicznych w wyznaczonym miejscu, w przeciągu 10 dni od podpisania umowy, 
  • 15 lat gwarancji na panele fotowoltaiczne, 
  • monitoring instalacji fotowoltaicznej 24/7.

Sam proces instalacji paneli fotowoltaicznych przez The Energy Poland opiera się natomiast na kilku prostych krokach. W pierwszej kolejności należy skontaktować się z przedstawicielami tej firmy, aby móc ustalić termin przeprowadzenia audytu. Następnie przeprowadzany jest audyt inżynierski pozwalający określić moc potrzebnej instalacji PV, a także jej umiejscowienie, a tym samym koszt. Po tym etapie dla klientów przekazywany zostaje kosztorys wraz z kilkoma opcjami do wyboru oraz umowa. Po dopełnieniu formalności montaż paneli fotowoltaicznych następuje maksymalnie w ciągu 10 dni wraz z przyłączeniem instalacji do sieci. 

Jak może być finansowana fotowoltaika od The Energy Poland? 

Koszt montażu instalacji fotowoltaicznej zależy w tej firmie podobnie jak w przypadku konkurencji od jej mocy, a także miejsca wykonania. Samo finansowanie tego typu inwestycji może natomiast odbyć się za pomocą zarówno takich dofinansowań, jak Mój Prąd 3.0 czy Czyste Powietrze, jak i kredytów oferowanych przez samą firmę, których oprocentowanie może wynosić nawet zaledwie 3,6% w skali roku. Dużą zaletą oferty firmy The Energy Poland jest także to, że wszelkie możliwe opcje finansowania fotowoltaiki prezentowane są przez jej doradcę finansowego, tak, aby dopasować je w pełni do potrzeb przyszłych klientów.

Opinie o fotowoltaice The Energy Poland 

Chcąc więc podsumować ofertę The Energy Poland należy przede wszystkim podkreślić, że fotowoltaika montowana przez nią cieszy się dobrymi opiniami wśród jej klientów. Dodatkowymi jej zaletami są natomiast: 

  • przejrzyste warunki współpracy, 
  • możliwość skorzystania z przedłużonej gwarancji na panele fotowoltaiczne, nawet do 15 lat, 
  • możliwość zamontowania fotowoltaiki w domu, firmie, a także gospodarstwie rolnym. 

Wadami oferty na fotowoltaikę The Energy Poland jest natomiast brak szczegółowych informacji o jej kosztach. W związku z tym, aby je poznać, należy skontaktować się z przedstawicielem tej firmy np. poprzez formularz kontaktowy. Pomimo to fotowoltaika The Energy Poland może być ciekawym rozwiązaniem, jednak przed zdecydowaniem się na współpracę z tą firmą polecamy także skorzystanie z naszej porównywarki ofert, gdzie znaleźć można w jednym miejscu wszystkie informacje na temat firm instalujących fotowoltaikę w Polsce oraz porównać je w szybki sposób. Dzięki temu wybór tej jednej, najlepszej będzie o wiele prostszy.


Twoja opinia:

Twoja ocena:

1 2 3 4 5
Captcha

Aktualne opinie klientów:

Data dodania opinii: 2022-04-21 12:12:17 6 6 6 6 6
Halina: Uwaga! Uciekać od tej pseudo firmy! Każdy termin nie dotrzymany, brak wywiązania się z jakiejkolwiek umowy, przedstawiciel mówi co innego wiec nie sugerujcie się folderami. Na panele czekaliśmy prawie pół roku..teraz czekamy na fakturę..Jednym słowem-MASKARA. Mam wrażenie ze jakiekolwiek dobre opinie wystawiają sobie sami.

Data dodania opinii: 2022-01-18 14:56:36 6 6 6 6 6
jozef masny: Mija dwa i pół miesiąca po podpisaniu umowy i nic,nie polecam tej firmy,szukać innej tylko nie tej

Data dodania opinii: 2022-01-04 21:05:44 6 6 6 6 6
Były pracownik: Firma bardzo słaba, źle traktują pracownika. To czy pracujecie na akord czy na godzinówce zależy od widzimisia szefa. Do tego organizowane są najtańsze noclegi (do 50 zł/os) Jeśli nie ma takiego w pobliżu, to musicie jeszcze po 12-14 godzinach pracy jechać po 50 kilometrów. Nie trzeba wspominać, że śpi się po 3 osoby w jednym pokoju o powierzchni 15 m^2. Na rozmowie kwalifikacyjnej mówili, że wyżywienie jest we własnym zakresie, ale będąc cały tydzień w delegacji, zarabiając te 4000 zł/miesiąc (bo szef stwierdził, że w tym miesiącu będzie godzinówka), zostawało bardzo mało w portfelu. Zdarzały się powroty w sobotę nad ranem, bo firma bierze wszystkie montaże i nie chce płacić karnych odsetek. Samochód służbowy może być użytkowany tylko w godzinach pracy i nie możecie nawet podjechać po pracy parę kilometrów do sklepu czy restauracji. Jeśli ktoś chce montować fotowoltaikę, to w tej firmie nie ma sensu pracować, nie szanują pracownika.

Data dodania opinii: 2022-01-03 13:14:35 6 6 6 6 6
Andrzej: Niestety ale wszystko jest pięknie ale chyba na folderach. Fakty: 1. Przedstawiciel mówił o montażu do około 3 tyg. od podpisania umowy. I tak w to nie wierzyłem ale trzymałem się terminu 30 dni zapisanych w Umowie. Gdybym nie wydzwaniał i ponaglał to pewnie jeszcze bym czekał a tak finalnie montaż odbył się trzy dni po tych 30 zapisanych w Umowie. Dodatkowo musiałem jeszcze znaleźć miejsce na przechowanie paneli i osprzętu dostarczonego w dwóch oddzielnych dostawach. 2. Ekipa montująca widać że znała się na rzeczy i zrobili to według mnie profesjonalnie aczkolwiek nie w ciągu jednego dnia a 1.5 dnia (skomplikowany dach). Nie ma pretensji - wolę dłużej ale staranniej. 3. Zgłoszenie do Tauron: firma wysłała dopiero po 5 dniach od instalacji, gdy udało mi się dodzwonić do Pani która tym się niejako zajmuje. Po kolejnych dwóch tygodniach czekania dzwonie dla pewności do Tauron. Tauron (który btw. dwa tygodnie czekał z przyjęciem wniosku via email) informuje że zgłoszenie jest niekompletne - brakuje dwóch stron (z czterech) formularza zgłoszenia - porażka. Najważniejszy dokument w całym zgłoszeniu ma tylko 4 strony a i tak dwóch się nie udało wysłać. Po kilku interwencjach handlowiec/maile/etc. dostaję zapewnienie że wszystko będzie OK. Po trzech tygodniach dostaje pismo z Tauron potwierdzające co wcześniej już się dowiedziałem. Firma idzie w zaparte że nie dostała żadnej informacji od Tauron. Tauron twierdzi że wysłał maila do osoby zgłaszającej (w formularzu jest email kontaktowy do firmy). Biorę sprawy w swoje ręce - składam osobiście jeszcze raz wniosek ze wszystkim stronami formularza zgłoszenia. Finalnie z końcem listopada (prawie miesiąc od instalacji) udaje mi się samodzielnie dokonać poprawnego zgłoszenia. Zmarnowałem cztery tygodnie. Licznik zostaje wymieniony 22.12.2021 (prawie dwa miesiące od terminu instalacji. 3. Po włączeniu instalacja działa dwa dni (22 i 23.12) po czym się wyłącza (śnieg na panelach - tak myślę). Mija kilka dni, śniegu nie ma, nawet jest słońce i nic a dokładnie inwerter dalej się nie włącza. Kilkukrotne próby restartu nic nie dają. Próbuje złapać handlowca, nie odpowiada na sms/telefon (pewnie na urlopie). Szukam kontaktu wydzwaniając na numer główny (obsługa klienta, serwis) - włącza się możliwości zostawienia wiadomości ale nie można nagrać wiadomości. Wydzwaniam na inne znane mi numery: faktury, montaż, etc. Nikt nie odpowiada. Wysyłam email na główny adres firmy. Finalnie jeden z obdzwanianych numerów oddzwania. Zgłaszam problem. Jeszcze tego samego dnia oddzwania technik i ...mówi że do tygodnia się skontaktuje i ustali termin wizyty - więc pewnie gdzieś za dwa tygodnie. Czekam... Umowę podpisałem 02.09.2021 do dzisiaj instalacja działała tylko dwa dni (22i23.12). Nie ma sensu pisać mojej opinii - suche fakty...

Data dodania opinii: 2021-11-14 01:01:37 6 6 6 6 6
Rozczarowany: Unikać jak ognia.Wszysto jest pięknie na wstępie.Po podpisaniu umowy i częściowej wpłacie.Profesjonalizm tej firmy rozwiewa się jak dym.Totalny lekceważenie klienta.Nie odbierają telefonu .Termin realizacji przekładają a na kiedy - nie można się dowiedzieć.Może tego a może tamtego.Dwa tygodnie to totalna bajka. Ps.Zapewne moją opinię zaraz zasłoni kilka pozytywnych komentarzy napisanych tego samego dnia"zbieg okoliczności" ;)

Data dodania opinii: 2021-10-19 20:17:20 6 6 6 6 6
Patryk: Szybko, sprawnie, zgodnie z zamówieniem, w szczególności ważne przy obecnych podwyżkach gazu.. ????

Data dodania opinii: 2021-10-19 12:02:16 6 6 6 6 6
Katarzyna Balcerzak: Mamy panele już na dachu, czekamy na wymianę licznika. Wszystko ładnie wygląda, mamy aplikację w telefonie. Kontakt z opiekunem na plus, pani Lidka odbierała nawet o 21 w sobotę jak kończyli u nas montaż.

Data dodania opinii: 2021-10-19 11:48:47 6 6 6 6 6
Szymon: Świetna firma, rzeczowo i sprawnie ????

Data dodania opinii: 2021-10-19 11:44:07 6 6 6 6 6
Bartosz Wojciech: Bardzo fajna ekipa, sprawnie wszystko poszło i Panie z biura też bardzo pomocne były przy Wymienia licznika i dotacji . Pozdrawiam serdecznie Wojciechy z Krawowa

Data dodania opinii: 2021-10-19 11:08:20 6 6 6 6 6
Ada: Polecam tą firmę, wszystko na najwyższym poziomie!

Data dodania opinii: 2021-10-15 11:21:36 6 6 6 6 6
Agnieszka: Witam odradzam współpracę z tą firmą, pięknie brzmią zapewnienia konsultanta Pana Karola, montaż 5 tygodni od podpisania umowy - bujda. Po dwóch miesiącach dzięki interwencji telefonicznej udało się umówić z monterami, którzy zaznaczyli " musimy się szanować". falownik też dostałam najniższej mocy a konsultant zapewniał inaczej. Dofinansowanie tuż po montażu - bujda, Pani która się tym zajmuje zadzwoniła dzień po tym jak konkurs został zamknięty, za prośbą o dosłanie zaświadczenia, odesłałam bez odzewu. Po rozmowie telefonicznej dowiedziałam się że konkurs już został zamknięty- miło. Wierzę że pracownicy tej firmy śpią spokojnie ze świadomością że oszukują ludzi. Z szacunkiem pozdrawiam

Data dodania opinii: 2021-09-14 09:46:55 6 6 6 6 6
Sławomir: Witam odradzam tą firmę zamówiliśmy fotowoltaike w lipcu przedstawiciel zapewniał że będą za dwa tygodnie max po wielu ponagleniach telefonicznych łaskawie zjawili się 9 września po godzinie 19.00 po montazu który wyglądał nie za ciekawie okazało się że założyli nie taki falownik jak był zamówiony (o wiele słabszy) który zabrali ze sobą obiecując że przywiozą prawidłowy najszybciej jak się da teraz nie odbieraja telefonów totalna porażka nie firma.

Data dodania opinii: 2021-08-31 07:00:21 6 6 6 6 6
Jacek: Bujda, od projektu minęło już miesiąc a ja nadal niemam podpiętej instalacji, o wszystko trzeba dzwonić i upominać się, dopiero przywieziono mocowanie i panale a na podłączenie trzeba czekać, żenada i to ma być 10dni?