Oferta EPG i ceny usług
Oferta EPG jest skierowana do klientów indywidualnych, przedsiębiorstw oraz dla rolników. Z roku na rok inwestowanie w instalacje fotowoltaiczne cieszy się coraz większą popularnością. Dzieje się tak, ze względu na korzyści, jakie niesie inwestowanie w fotowoltaikę:
- oszczędności na rachunkach za prąd
- niezależność energetyczną
- nieemisyjne generowanie energii elektrycznej
- poprawę jakości powietrza na danym obszarze
- dostęp do wsparcia finansowego w postaci dotacji z programów priorytetowych czy dobrych warunków kredytowych
EPG wyróżnia na rynku dostawców rozbudowany program gwarancyjny z pakietami rozwiązań z obszaru fotowoltaiki. Okres ten trwa 15 lat i obejmuje gwarancję na usługę montażu, panele, falownik, zabezpieczenia. Dodatkowo w przypadku awarii, firma EPG w ramach gwarancji zabezpiecza wymianę wadliwego sprzętu door to door oraz reakcję na zgłoszenie do 24 h. Dla klientów zainteresowanych współpracą z EPG na stronie dostępny jest kalkulator, który wylicza szacunkowe oszczędności, do jakich prowadzi inwestowanie w fotowoltaikę.
EPG fotowoltaika dla domu, biznesu i rolnictwa
Oferta firmy EPG jest skierowana do klientów indywidualnych, przedsiębiorców oraz rolnictwa. Dzięki odpowiednio skonfigurowanej instalacji PV pozyskiwanie energii ze słońca może obniżyć rachunki za prąd do 96%. Inwestując w fotowoltaikę każdy z klientów ogranicza emisję CO2 oraz poprawia jakość powietrza. Generowanie energii elektrycznej dzięki instalacji fotowoltaicznej daje niezależność od rosnących z roku na rok cen energii elektrycznej. Firma EPG oferuje też swoim klientom eksperckie wparcie na każdym etapie realizacji inwestycji PV, w tym pomoc w ubieganiu się o dofinansowania z programu Mój Prąd czy odliczenie ulgi termomodernizacyjnej. Ze względu na udzielana gwarancję, zespół EPG przekonuje, że korzystanie z ich usług wiąże się z większym bezpieczeństwem niż inne rozwiązania proponowane przez konkurencję w tym zakresie. Dla klientów przewidziana jest usługa darmowego audytu energetycznego. Warunkiem skorzystania jest przesłanie formularza zgłoszeniowego z podaniem swojego imienia i numeru telefonu.
EPG fotowoltaika - 5 praktycznych kroków do własnej instalacji fotowoltaicznej
Zespół ekspertów w firmie EPG towarzyszy klientowi na każdym etapie realizacji instalacji fotowoltaicznej. Począwszy od audytu poprzedzającego przygotowanie finalnego projektu po opiekę posprzedażową. Na stronie internetowej nie uwzględniono standardowego przebiegu procesu realizacji zlecenia. Wypunktowano 5 praktycznych kroków, jakie należy podjąć, by cieszyć się produkowaniem zielonej energii. Do działań tych należą:
- podpisanie umowy - w oparciu o bezpłatną konsultację oraz darmowy audyt poprzedzający podpisanie umowy wiążącej
- koncepcja instalacji - zatwierdzony projekt wraz z przygotowanymi komponentami i podzespołami
- dostawa i montaż - w projekcie stosowane są tylko wysokiej klasy komponenty i podzespoły, na które udzielana jest gwarancja
- uruchomienie instalacji - instalacja PV generuje prąd niezwłocznie po zakończeniu montażu i podłączeniu całego układu
- zgłoszenie do operatora - zgłoszenie przyłączenia danej instalacji PV do sieci elektroenergetycznej
Opinie o EPG
Wybór EPG jako wykonawcy instalacji fotowoltaicznej to wybór kompleksowej i profesjonalnej usługi na każdym etapie inwestycji. Ekspercki zespół koordynuje każdy etap realizacji instalacji PV. Decydując się na współpracę z EPG, klient wybiera:
- darmowy audyt
- montaż do 14 dni od podpisania umowy
- 15 lat pełnej gwarancji
- wsparcie przy ubieganiu się o dotacje
- monitoring uzysków energii w czasie rzeczywistym
Swoim klientom EPG oferuje komponenty i podzespoły renomowanych i certyfikowanych firm. Na stronie nie jest dostępny cennik. Dla poznania pełnej oferty oraz ceny instalacji konieczny jest kontakt telefoniczny lub emailowy z zespołem EPG.
EPG kontakt i dane rejestrowe spółki
Spółka została zarejestrowana 9 marca 2016 roku pod numerem KRS 0000606929.
EPG Sp. z o.o.
ul. Mikołaja Reja 13/15
lok. 216, piętro 1
81-874 Sopot
NIP: 5871706119
REGON: 363928442
Andrzej Gusowski
12 wrz 2024
Od dwóch miesięcy próbuję umówić przegląd okresowy zainstalowanej przez EPG instalacji PV. Nikt nie odpowiada na e-mail'e. Kontakt telefoniczny jest pozbawiony sensu - jedyne co można usłyszeć to zapewnienia, ze ktoś się skontaktuje - ale przez dwa miesiące nic się nie wydarzyło. Firma ignoruje kolejne e-mail'e. Co warta jest ich 15-letnia gwarancja, skoro kompletnie ignorują klienta?
Barbara
25 lip 2024
Od miesiąca zgłaszamy, że zainstalowany w czerwcu magazyn energii (20kw) nie działa prawidłowo, przemiła Pani z Infolinii od czasu do czasu odbiera telefon i przyjmuje zgłoszenie, deklarując ponaglenie w sprawie, jednakże bez efektu. W piątek 21 czerwca rozmawiałam z technikiem (Piotrem) i miał skontaktować się w poniedziałek. Wysłałam wszystkie zdjęcia pokazujące nieprawidłowości i na tym kontakt się urwał. Przedstawiciel handlowy (Jacek) deklarował nam niezależność od energetyki, oszczędności i dużą wydajność tego co w EPG zakupiliśmy. Następnie Panowie monterzy poinformowali, że to „chyba” jednak nie działa tak, że w przypadku braku zasilania z Tauronu przełączmy się na magazyn prądu. Tak jakby zupełnie nie znali się na tym co robią. Z kolei wspomniany technik obiecał zorientować się w sprawie i dać znać, ale przestał odbierać telefony. 11 lipca był u nas serwisant (Kamil - tu pełen profesjonalizm i kompetencja) i ustalił wszystkie problemy, zawarł je w raporcie i przekazał koordynatorom. I na tym koniec. Nadal usterka nie została usunięta. Na kilkanaście wysłanych maili dostaliśmy lakoniczną odpowiedź na jeden. Zwykła kultura wymaga udzielenia odpowiedzi, pozostawiam to bez komentarza. Jako klient końcowy czujemy się oszukani i potraktowani zwyczajnie nieuczciwie. Oczywiście pieniądze EPG otrzymało. Przestrzegam, bo obsługa posprzedażowa w tej firmie nie istnieje, klient jest zostawiony sam sobie z niedziałającym sprzętem.
Xxxxxxx
11 sty 2024
Jak byly pracowanik ,nie stosują sie do prośby o usuniecie maila.Gdzie wpłyqa to na wasz wyglad firmy ..POZDRAWIAM ..
Lucyna
8 lis 2023
Decyzja o instalacji fotowoltaiki była dla mnie ważna, ale ze względu na koszty wstrzymywałam się ponad 2 lata. EPG zapewniła mi kompleksową ofertę zarówno przy załatwieniu dotacji, jak i kredytu. Raty nie są wysokie, a ja mam sprawnie działajaca i przede wszystkim skuteczną fotowoltaikę.
Leszek
8 lis 2023
Szukając firmy do montażu pompy ciepła, priorytetem była dla mnie jakość i szybkość obsługi. Ta firma spełniła moje oczekiwania, oferując szybki serwis i fachowe doradztwo. Kontakt z infolinią serwisu bardzo sprawny, co jest dużym plusem w przypadku tego typu firm.
Piotr
8 lis 2023
Z EPG rodzice skorzystali po rekomendacji mojego znajomego, któremu firma zakładała pompe ciepła w ubiegłym roku. Wazna była dla nas także gwarancja, którą oferuje firma na całą instalację. Poki co pompa działa sprawnie, bez niespodzianek. Największy test przejdzie zimną.
Lidia
8 lis 2023
Jesteśmy zadowoleni. Panowie, którzy montowali nam pompę zrobili to sprawnie. Wzięli również pod uwagę prośby męża co do tego jak chcielibyśmy żeby została rozmieszczona instalacja mimo ze technicznie nie było to takie łatwe.
Lidia
8 lis 2023
Jesteśmy zadowoleni. Panowie, którzy montowali nam pompę zrobili to sprawnie. Wzięli również pod uwagę prośby męża co do tego jak chcielibyśmy żeby została rozmieszczona instalacja mimo ze technicznie nie było to takie łatwe.
Lidia
8 lis 2023
Jesteśmy zadowoleni. Panowie, którzy montowali nam pompę zrobili to sprawnie. Wzięli również pod uwagę prośby męża co do tego jak chcielibyśmy żeby została rozmieszczona instalacja mimo ze technicznie nie było to takie łatwe.
Dawid
6 lis 2023
Pompa ciepła Noxa 10 kW dobrze działa, zimę już przetrwała, była jedna akcja serwisowa, na infolinii wiadomo, że trzeba poczekać na rozmowę, ale po chwili oddzwonili do mnie i pomogli rozwiązać usterkę
kandydat
23 lut 2023
Złożyłem aplikacje na stanowisko obsługi klienta. Dostałem telefon z zaproszeniem na 2-dniowe szkolenie, które miało odbyć się w poniedziałek. Przez telefon zapewniono mnie, że po rozmowie otrzymam link do spotkania, jednak tak się nie stało. W niedziele napisałem wiadomość z prośbą o link, żeby w poniedziałek rano osoba odpowiedzialna mi go przesłała - niestety bezskutecznie. W poniedziałek próbowałem kilkukrotnie skontaktować się telefonicznie - niestety również bezskutecznie. We wtorek dostałem wiadomość sms od osoby, która prowadziła ze mną rozmowę rekrutacyjną - "czy otrzymał Pan link do spotkania i czy wziął Pan w nim udział?". Odpowiedziałem dwukrotnie na wiadomość, jednak znowu zostałem zostawiony bez informacji. Dzisiaj jest już czwartek, do tej pory zero kontaktu od firmy. Zostałem wystawiony i spławiony bez słowa. Firma nie wzięła pod uwagę, że jako osoba szukająca pracy mogłem odmówić innych rozmów rekrutacyjnych ze względu na zaproszenie na szkolenie. Nie szanują osób, które chcą tam pracować, więc prawdopodobnie podobnie robią z pracownikami.Stanowczo nie polecam.
Andrzej
7 lis 2022
Mam korzystam i jestem zadowolony. Wszystko gra.