
Działanie na rynku
Grupa nie próżnuje i już uruchomiła pilotażowo program oferty sprzedaży energii elektrycznej w trzech miastach: Częstochowie, Łodzi oraz Toruniu. Na razie jednak oferta skierowana jest tylko do obecnych klientów Multimedia Polska. W najbliższej przyszłości spółka chce jednak poszerzyć swoją działalność i pozyskiwać też nowych klientów. Rozszerzenie oferty o sprzedaż energii elektrycznej nie jest rzeczą nową wśród firm zajmujących się telekomunikacją, czy multimediami. Jest to jednak kolejny krok potwierdzający konsekwentną realizację nowej strategii zakładającej oferowanie klientom nowych usług, wykraczających poza dotychczasowy zakres modelu biznesowego. Multimedia Polska już niedługo uruchomi sprzedaż energii elektrycznej w całej Polsce. Przewagą grupy ma być fakt, że za ciekawą ofertą stoi rozpoznawalna marka oraz dobrze rozwinięta sieć sprzedaży.Oferta sprzedaży
Spółka zapewnia, że ich klienci którzy podpiszą umowę z Multimedia Polska na sprzedaż energii elektrycznej mogą liczyć na upust do 15 proc. względem taryfy obowiązującej u obecnego sprzedawcy jeżeli podpiszą umowę do końca 2014 r. oraz 5 proc. od stycznia 2015 r. nawet do końca 2016 r. Sprzedaż energii elektrycznej przez Multimedia Polska świadczona jest przez spółkę zależną - Multimedia Polska Energia. Dla osób, które nie wiele wiedzą o spółce, informujemy, że Multimedia Polska jest ogólnopolskim operatorem kablowym, dostawcą telewizji cyfrowej z video na żądanie (VOD), a także dostawcą internetu szerokopasmowego i mobilnego oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej. Czyli kolejny raz w pakiecie z telefonem czy internetem możemy zakupić energię elektryczną.Źródło: wnp.pl; mulitmedia.pl