Pulsar Energia sprzedawca prądu
Oferta spółki dopasowana jest do potrzeb i wymagań dużych i mniejszych przedsiębiorstw z sektora przemysłowego i rolnego, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, firm z sektora MŚP, instytucji publicznych, a także klientów prywatnych. Oferta Pulsar Energia dla klientów biznesowych opiera się na taryfach A, B i C. Przy większym zużyciu energii elektrycznej firma umożliwia negocjowanie stawki za MWh i zapewnia gwarancję stałej ceny. Produkty dostarczane przez spółkę mogą być elastycznie dopasowane do wymagań klientów biznesowych. Na uwagę zasługuje również wiele dodatkowych produktów oferowanych przez spółkę, m.in. E-odczyt, E-Awizo, czy E-BOK. Oferta dla gospodarstw domowych opiera się na taryfie G. Po zawarciu umowy Pulsar Energia gwarantuje niezmienność ceny i możliwość jednorazowego obniżenia stawek w trakcie trwania umowy. Klienci prywatni mogą dopasowywać długość umowy do długości obowiązującej gwarancji ceny lub decydować się na umowę na czas nieokreślony. Spółka dostarcza również specjalnie przygotowaną ofertę tańszej energii elektrycznej dla seniorów oraz dużych rodzin – wystarczy posiadać Ogólnopolską Kartę Seniora lub Kartę Dużej Rodziny, by zapewnić sobie niską cenę prądu. Ciekawym, wprowadzonym przez Pulsar Energia rozwiązaniem jest oferowany pakiet Pulsar Energia ze Słońca, który zakłada możliwość zamówienia i montażu paneli fotowoltaicznych. Oferta ta dedykowana jest do szerokiej grupy odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych.
Pulsar Energia gaz – sprzedaż gazu ziemnego
Spółka Pulsar Energia na chwilę obecną nie prowadzi sprzedaży gazu ziemnego na terenie naszego kraju. Kompletna oferta firmy Pulsar Energia dostępna jest w naszej porównywarce cen energii elektrycznej i gazu ziemnego.
Justyna
11 sie 2022
Złodzieje i oszuści. Gdyby można dałabym ocenę - 10 gwiazdek. Od roku proszę o zwrot nadpłaconej faktury. Po wysłaniu maila, odpisali tylko info, że jest nadpłata, że sprawa została wysłana do działu rozliczeń i mam podać nr konta. Numer konta wysłałam, ale na pieniądze czekam od roku. Nie wiem co robić.
Adam
8 sie 2022
Za chwile mina u mnie 2 lata od daty okreslonej przez pulsar, jako czas zwrotu za powstale nadplaty. Po wyslaniu maila, otrzymalem tylko info ze sprawa zostala wyslana do dzialu rozliczen i cisza. Ktos oddawal sprawe do sadu?
Andrzej
29 kwi 2022
Pomimo nadplaty wynikajacych z faktur rozliczeniwych wystawiaja nowe i zadaja zaplaty,,, wysylaja upomnienia groza odcieciem prady poprzez ich wydzial windykacji,, nadpalaty pomimo wskazania konta i zadania zwrotu zg z Ustawa energetyczna nie przelewaja,,, nie wystawili Faktury rozliczeniowej koncowej po wygasnieciu umowy w lutym 2022 ktora wypowiedzialem nie ma reakcji UOKiK na podwyzke1 KWh za 2 zl i na te lamanie ustaw i kodeksu handlowego oraz przepisow wynikajacych z prawa energetycznego
Ewa
25 kwi 2022
Jestem w szoku. Za 1 kw energii z 0.2 z kawałkiem na 2 zł. Tak szacunkowo wyliczone faktury. Telefony powylaczane.
Anna
8 kwi 2022
Proszę o kontakt wszystkie osoby, które czują się oszukane przez firmę: anna@kormoran.tv
Tomasz
4 kwi 2022
Brak komunikacji telefony powylaczane firma krzak jedynie dzial windykacji czasmi dzwoni za faktury szacunkowe .banda nieodpowiedzialnych ludzi.
Piotr
30 mar 2022
Pulsar energia. Banda oszustów. Na szczęście zaczynają przegrywać w sądach!!! Nie bójcie się walczcie. A kto moze niech ucieka od nich z daleka!!!
Iwona
14 sty 2022
Już w styczniu 2022 r. dostałam fakturę za energię prawie 6 razy wyższą niż płaciłam dotychczas. Koszt kWh dla klienta indywidualnego (zwykłe mieszkanie w bloku) wynosi obecnie 2,00 zł (słownie: dwa złote) i opłata handlowa wzięta z kosmosu. Wszystkie telefony mają wyłączone, a skrzynki głosowe zapchane, nie odpowiadają na maile i brak od dłuższego czasu dostępu do indywidualnego konta (e-BOK). Banda złodziei i oszustów !!! Dobrze, że moja umowa się skończyła i mogę zmienić dostawcę, ale i tak zgłoszę to do UOKiK i jak trzeba będzie, to podam to do sądu, bo nie mam zamiaru płacić im tego rachunku, a poza tym nie mam takich możliwości finansowych.
Krzysztof
11 sty 2022
Witam, wczoraj dostałem fakturę 3 krotnie większą niż ostatnia zgłosiłem sprawę do UOKIK ,sądzić się nie będę, bo nie mam pieniędzy i nerwów zostaje czekać do końca umowy...
Jakub
27 gru 2021
Paulina. Ja założyłem im sprawę sądową bo ze mną zrobili tak samo tylko że ja mam faktury korekty na kwotę 8000zl.
maly odbiorca
12 paź 2021
Uwaga. Wystawiają faktury za koszty egzekucji, ktorych nie ponieśli. Prą do rozprawy sądowej.
Paulina
24 wrz 2021
pomocy!!! moja mama dwa lata temu podpisała z nimi umowę na firmę a raczej firemkę-dwuosobową działalność. przez ich machlojki popadła w kolosalne długi, kiedy pisze do firmy z prośbą o rozliczenie czy odliczenie dostaje korekty z dopłatą w tysiącach ???? kiedy z roku miała 3 tysiące nadpłaty teraz dostała 2 tysiące dopłaty.. bo się UPOMNIAŁA! podobno podnieśli jej cenę.. ale żadnego aneksu, żadnej i formacji nie dostała!! kto tak robi?! czy są tu ludzi, którzy z nimi wygrali? mogą nam pomóc, podpowiedzieć co zrobić? ???? moja mama ma 50 lat i ma głęboką depresję, leczy się i widzę jak gaśnie w oczach???? rozmawialiśmy z dwoma prawnikami, rozmawialiśmy z RPO ale powiedzieli że firmy nie są tu chronione! ???? proszę bardzo o pomoc, martwię się o moją mamę! ????
Joanna
8 wrz 2021
W chwili obecnej mają 9 kuratorów sądowych, niech to wystarczy za opis tej firmy.
Tomasz
10 mar 2021
Pulsar kolejny raz zmienia nazwę spółki, a jego PROKURENTEM zostaje KATARZYNA URSZULA KAPŁAN. W praktyce decyzje, które podejmuje prokurent nie są obarczone odpowiedzialnością karną! Spółka wie dobrze, co robi i celowo oszukuje swoich klientów na kolejne wielkie kwoty. Rozliczenia rzeczywiste zużycia energii są oczywiście fikcją, płacimy DUUUŻO WIĘCEJ i za o wiele WIĘKSZE STAWKI. Nadpłaty wynikające z zamrożenia cen energii za 2019 r. także nie planują zwrócić. Według prawa - MUSZĄ - na wniosek swoich klientów (źródło: https://www.ure.gov.pl/pl/konsumenci/faq-czesto-zadawane-py/energia-elektryczna/3625,Korekty-naleznosci-za-dostarczona-energie-elektryczna.html). TVN Uwaga interesuje się sprawą.
adam
9 mar 2021
toż to zwykli złodzieje i tyle
lulekp
3 sty 2021
Wlasnie otrzymalem korekty do korekt korekt ( czyli juz trzecia korekta), ktora przenosi zwrot platnosci o kolejny rok - do konca 2021. Niestety, urzad URE twierdzi, ze nie ma wplywu na date zwrotu nadwyzki. Praktycznie juz spisalem ta nadplate na straty. Cale szczescie, ze juz od listopada zeszlego roku nie mam z nimi juz nic do czynienia. Zlodziekstwo i oszustwo razem wziete.
Tomo
30 gru 2020
Trzymajcie się z dala od tej firmy. Pomimo nadpłaty na rachunku nie jest ona ani zwrócona na konto ani skompensowana. Od ponad 2 lat płacę wg szacunków, oczywiście zawyżonych. Właśnie złożyłem reklamację i jestem ciekaw co odpiszą (jeśli odpiszą). I jeszcze jedna ciekawostka: rachunki płaci się z góry. Nie dajcie się skusić na ich ofertę, wystarczy spojrzeć na opinie w necie - tragedia (te pozytywne to sprzed 3 lat a te późniejsze to napisali sobie sami ????)
b.olczak
30 lis 2020
Właśnie PRAWOMOCNIE wygrałem sprawę dla mojej klientki przeciwko PULSAROWI. Mam kilka spraw z nimi. Mam tę firmę ze wszystkimi ich ruchami rozpracowaną. To są już fakty sądowe. Zapraszam do współpracy dla ochrony Państwa praw.. Bogumił Olczak- radca prawny, Łd- Sk- 102. e- mail: b.olczak@onet.eu
Damian
30 lis 2020
Właśnie wystawili korekty do wcześniejszych korekt przesuwając rozliczenie na grudzień 2020. Brawo Polsko za nasze dziurawe prawo pozostawiające rozliczenie zwrotu pieniędzy tylko w gestii wystawiającego fakturę korygującą.
Artur
27 lis 2020
Chyba my wszyscy (klienci Pulsar) byliśmy naiwni myśląc, że ta firma zwróci nasze nadpłaty (wynikające z przepisów prawa). Teraz chyba już zasłona opadła - nigdy nie zobaczymy naszych nadpłat. Pozostaje tylko przenieść się do innego sprzedawcy i nie zapłacić ostatniej faktury. Przynajmniej nadpłata (której i tak nigdy nie dostaniemy) pokryje jedną fakturę i koszty przedwczesnego rozwiązania umowy.
Adam
27 lis 2020
W dniu dzisiejszym ja także otrzymałem korektę faktury do faktury korygującej z 2019 roku. W pierwszej korekcie (2019) miałem dostać zwrot nadpłaty. Teraz, z aktualnej korekty do korekty z 2019, mam dostać zero!!! co tutaj się do cholery odprawia ??!! Nie dość, ze cały czas płaci się szacunkowe zużycie, to teraz takie szopki z oddaniem pieniędzy !! Czy ktoś mógłby napisać do kogo można się zgłosić w tej sprawie!! Czy ktoś rezygnował z ich usług przed końcem umowy? Rozumiem, że jeżeli zakończę umowę wcześniej, nie odzyskam już w ogóle nadpłaconych pieniędzy??? Jeżeli ktoś przerabiał zerwanie umowy lub podobne tematy jak wyżej, to proszę o wskazówki gdzie mogę uderzyć z prośbą o pomoc: d_mills@wp.pl. Dziękuję
Greg
27 lis 2020
W dniu dzisiejszym Pulsar wystawił korekty do korekt dotyczących zwrotu nadpłaty za wzrost energii w 2019 r. , zmieniając termin wymagalności z 30.11.2020 na 31.12.2020. Czy mogą takich korekt dokonywać w nieskończoność ??? !!!
Były klient
28 paź 2020
Nigdy więcej. Szczerze radzę trzymajcie się od nich z daleka.
MARIUSZ
12 paź 2020
OSZUŚCI ZŁODZIEJE I KRĘTACZE UWAGA NA NICH
Tomasz S.
27 lip 2020
Bardzo zły dostawca energii ponieważ: 1. Firma nie uwzględnia rzeczywistego zużycia prądu tylko wystawia zawyżone faktury szacunkowe. 2. Zwrot nadpłaty następuje po wielu, wielu, wielu miesiącach - w moim przypadku po dwóch latach. 3. Beznadziejny portal (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), zużycie energii można podać tylko w określone dni, a i tak nie biorą tego pod uwagę - patrz pkt wyżej. 4. Infolinia telefoniczna nie chce/nie może udzielić informacji - żądają tylko pisemnego zapytania. 5. Bardzo wysokie ceny energii.
Joanna
8 lip 2020
dzień dobry , Czy ktoś z Was dostał z firmy Pulsar Energia fakturę dotyczącą nadzwyczajnej zmiany okoliczności upoważniającej do wystawienia faktury. Mieliśmy z nimi umowę zakończoną w grudniu 2018 roku , a w czerwcu 2020 roku dostaliśmy fakturę z tytułu "Rekompensata za straty Spółki wynikające z realizacji Umowy w celu zachowania ekwiwalentności świadczeń" na kwotę 3 571,46 zł. Wspomnę również, że od września 2018 roku rachunki za energię elektryczną wystawiane przez firmę Pulsar wzrosły dziesięciokrotnie. Wszystkie uregulowaliśmy w terminie. Nie rozumiemy dlaczego po półtorej roku wystawiają nam taką dziwną fakturę, Proszę o kontakt osoby, które miały podobną sytuację. mail: office@mecfil.pl
Wojciech
18 cze 2020
UWAGA NA OSZUSTÓW z Pulsar Energia!! Umową z firmą Pulsar Energia skończyła mi się w grudniu 2018 roku. Mimo 3 krotnej podwyżki, która miała miejsce w trakcie trwania umowy, uregulowałem wszystkie zobowiązania. Od tego czasu, co chwilę przesyłają do mnie jakieś pisma o rzekomych dodatkowych kosztach. Wszystkie ich pisma przesyłam do prawnika, po którego interwencji nie ma żadnej reakcji ze strony firmy Pulsar. Dzisiaj otrzymałem kolejne pismo z informacją, że dokonali kompleksowego rozliczenia mojego zużycia energii za okres od 01.01.2018 do 31.12.2018 i wystawili mi fakturę z tytułu "Rekompensata za straty Spółki wynikające z realizacji Umowy w celu zachowania ekwiwalentności świadczeń" na kwotę 3300 zł netto. Działania firmy Pulsar zakrawają o nękanie. Sprawę kieruję do prawnika, rozważę pozew przeciwko spółce Pulsar Energia.
Adam
7 mar 2020
Tym którzy zastanawiają się czy wybrać tą firmę. Odpowiedź brzmi stanowczo: ODRADZAMY ! Nasze uwagi: 1. Bardzo niejasne i nieczytelne fakturowanie i rozliczanie zużycia prądu. 2. Kilka dni temu, przecieraliśmy oczy ze zdziwienia, że otrzymaliśmy WEZWANIE do zapłaty „zaległej” FV, która była przez nas dawno uregulowana. Podczas rozmowy z BOK okazało się, że podobno system błędnie wystawił w/w FV !! Kwota, która była do zapłaty była zaniżona ! Nie dostaliśmy żadnej FV korygującej bądź pisma, na podstawie którego mieliśmy uregulować powstałe zaległości. Podczas tej rozmowy, wychodzi na jaw także fakt, że system spisywania faktycznego stanu licznika i podawania go na stronie internetowej EBOK, NIE DZIAŁA. Można wysyłać zużycie prądu na E-Mail Puslar, ale to i tak niewiele zmienia gdyż każdorazowo trzeba opłacać FV szacunkowe. 3. Kolejna kwestia, która jest tutaj w komentarzach często poruszana, to zamrożone środki (nadpłaty) wynikające z FV korygujących. Nie można z nich korzystać do listopada i grudnia 2020. Prawie 1000zl nadpłaty, której nie możemy w żaden sposób wykorzystać. 4. Z ogromną chęcią rozwiązalibyśmy umowę z firmą Pulsar przed czasem (mamy jeszcze ok roku). Czy ktoś z Was szanowni Państwo ma podobne zamiary i wie jak się do tego zabrać i czy w ogóle jest sens? Być może ktoś ma chęć do pozwu zbiorowego ? Z wielką chęcią się przyłączymy. PS. Adamkol – nie otrzymaliśmy żadnej informacji od Pulsar w związku z cofnięciem tej firmie koncesji. Dowiedzieliśmy się o tym tylko z mediów. Czy Pana wpis, można uznać za tzw. „haczyk” i iść dalej tym tropem zgłaszając to odpowiednim instytucjom ? PS2 Ogromna prośba do Pana Andrzeja B. czy może Pan podpowiedzieć co dokładnie ująć i opisać w piśmie do URE i UOKiK. Zarówno Pana Andrzeja B. jak i inne osoby, które chętne są do działania prosiłbym o kontakt: d_mills@wp.pl No More Pulsar!
Artur
6 mar 2020
Opiszę moje doświadczenia z firmą Pulsar: 1. Wystawiali faktury na podstawie uśrednionych danych niewiadomego pochodzenia. Zużycie z takich danych wychodziło dwa razy wyższe niż rzeczywiste. 2. Mimo że dostawca energii (Innogy) dostarczał odczyty, to twierdzili, że nie mają i zawyżali zużycie na fakturze. 3. Aby obniżyć stawkę prądu za 2019 rok trzeba było na własny koszt wysłać pocztą dwa pisma: akceptację i aneks. U żadnego innego sprzedawcy tego nie było. 4. Odpowiadają na reklamacje po ponad 14 dniach. Zgodnie z umową powinna być w takim przypadku uznana. Nawet w takiej sytuacji odpowiadają, że nie uznają. A dlaczego? "Bo nie". 5. Korekty faktur w związku ze zmianą stawki za 2019 wystawiają (niezgodnie z prawem) z rocznym (!) terminem płatności. Czyli nadpłatę chcą zwrócić za rok. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Na początku dadzą korzystną stawkę, a potem robią wszystko, żeby na każdym kroku wydoić z Ciebie jak najwięcej pieniędzy. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem i odradzajcie wszystkim.
Adamkol
6 mar 2020
Cofnięcie koncesji na obrót energią elektryczną spółce Pulsar Energia 20 maja 2019 r. została wydana decyzja o cofnięciu koncesji na obrót energią elektryczną przedsiębiorcy Pulsar Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznego poinformowania odbiorców o fakcie wydania przez Prezesa URE decyzji o cofnięciu koncesji oraz skutkach tej decyzji. Obowiązek ten wynika z postanowień decyzji o udzieleniu koncesji, które aktualnie obowiązują przedsiębiorcę, w tym m.in. z zapisu, zgodnie z którym koncesjonariusz jest obowiązany do przestrzegania chronionych prawem interesów odbiorców, w tym poprzez udzielanie odbiorcom końcowym pełnych, rzetelnych i wyczerpujących informacji dotyczących ich uprawnień i obowiązków. Koncesjonariusz nie może stosować praktyk powodujących wprowadzanie odbiorców w błąd co do ich uprawnień lub obowiązków. Więcej w Informacji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nr 42/2019 w sprawie podjętych działań mających na celu ochronę uzasadnionych interesów odbiorców.
Kołodziej Adam
6 mar 2020
Masakra. Uważajcie na tą firmę. Oszuści i nic więcej. Nadpłaty zrobione na 1500,00zł ale o zwrot mogę się ubiegać dopiero gdy umowa dobiegnie końca. Uważajcie przy podpisywaniu umowy, cena za energię po okresie 3m-cy podskoczyły u mnie 3x. Banda oszustów.
niezadowolonyfest!!
5 mar 2020
Dzień dobry,czy są tu osoby,które prowadzą własną działalność gospodarczą i podpisały umowę z Pulsarem i teraz nie są zadowolone i szukają najlepszego sposobu na rozwiązanie umowy bez płacenia kar? Czy są tu takie osoby którym się to udało i mogłyby podsunąć rozwiązanie? Byłbym BARDZO zobowiązany,bo dosłownie kwestia paru miesięcy jak przez nich będę musiał zamknąć działalność. W razie czego zostawiam swojego maila: marcin.jopek88@interia.pl
Andrzej B.
5 mar 2020
Uwaga na oszustów z Pulsar Energia, pomimo otrzymania korekt do faktur szacunkowych za rok 2019, nie mogę ich odliczać z bieżących faktur w tym roku przed datą zapadalności 31.12.2020 roku! Oni mi są winni pieniądze, a nie pozwalają mi na odliczenie korekty? To skandal i oszustwo! Firma kredytuje się kosztem klientów! Sprawę przekazałem do URE i UOKiK. Polecam wszystkim oszukanym zrobić to samo!
Marzena
4 mar 2020
Ostrzegam przed firmą Pulsar Energia, która wysyła pisma z działu windykacji, zastraszające odcięciem dostaw energii, pomimo, że z rozliczeń salda wynika że mam u nich nadpłatę do zwrotu, której mi nie zwrócono. Jakim cudem może być zaległość skoro z salda wynika że jest nadpłata? •
Mieczysław Filipek
4 mar 2020
To nie firma to mafia oszustów, najdroższy prąd w Europie, nadpłat za miniony rok nie chcą oddać czyli złodzieje. Tam tylko skarbówkę wysłać i Prokuraturę oszukują starszych ludzi bez wstydu.
Mg
8 lut 2020
Dzień dobry nie mogłem wystawić zera jako ocenę gdyż po około 2 latach nie widzę żadnych plusów ????. Odradzam wszystkim ze względu na 1.Cofnięcie koncesji na obrót energią elektryczną spółce Pulsar Energia 20 maja 2019 r. przez URE... 2. '' Wyciek'' danych osobowych ps w rzeczywistości zostały pewnie przekazane Pulsar Investments.. 3. Niejasne fakturowanie - faktury szacunkowe zamiast wg faktycznego zużycia, korekty z niewiadowych powodow, dodatkowe opłaty handlowe, faktury wystawiane za okres rozliczeniowy przed upływem tego okresu w dodatku z terminem płatności też upływem ww okresu... 4. Praktycznie brak kontaktu. 5. Niekompetencja, żenujący poziom obsługi, Ps Chętnie poznam inne osoby które chca zrezygnować z umowy z tą firmą.
PODZIĘKOWANIA
4 sty 2020
Witam, otrzymaliśmy mieszkanie i pierwsza myśl, to poszukać taniego dostawcę energii elektrycznej i gazu. Zaczęliśmy dzwonić po różnych firmach i pytać o stawki itp. wszędzie wszystko wygląda cudownie. Ale postanowiliśmy jeszcze poczytać w internecie opinie. Trafiliśmy między innymi tutaj i ....... włosy nam się zjeżyły czytając Wasze opinie. DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA WASZE OPINIE, ponieważ bez Was moglibyśmy wdepnąć w niezłe g..wno. A tak z drugiej strony to szkoda, że w naszym tak cudownym kraju - jak niektórzy mówią - dochodzi ciągle do takich przekrętów i oszustw i nikt z tym nic nie robi. Wychodzi na to, że nikomu nie można zaufać i to my konsumenci musimy przed zakupem, wynajęciem, sprzedażą itp sprawdzać, pilnować i monitorować, aby nas nie wydy....li. nie jednokrotnie tracąc kupę pieniędzy lub oszczędności naszego życia. A tak reasumując to chyba zastaniemy przy tauronie, to chyba najmniejsze zło z tych wszystkich innych firm.
Ania
30 gru 2019
Naliczanie opłat wstecz oraz w przyszłość. Pierwszy raz takie cos widze. 0 kontaktu. Nie polecam
Marek
27 gru 2019
Te szmaty wysyłają teraz korekty do faktur ze zwrotami płatne przez nich do UWAGA 30.11.2020 roku. Skarbowy już u nich siedzi, ostatnie kwiki tych świń.
Romano
4 gru 2019
Moja firma przejechała się okropnie na tej firmie, korekty do faktur kilka miesięcy wstecz. UWAŻAJCIE, pulsar prawdopodobnie długo nie przetrwa i doją każdego jak się da, mają do tego fantastyczną broń w postaci odcięcia prądu. Termin płatności za te "złodziejskie" korekty często nie przekracza 3 dni. Wierzę, że jednak wszystko do rządzących tą firmą wróci z nawiązką.
Tymek
22 lis 2019
Powinny być gwiazdki ujemne, wtedy dał bym im maxa. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Byłem klientem dwa lata i po zakończeniu współpracy szukając jak by odde mnie wyciągnąć pieniądze to znaleźli fakturę opłaconą po terminie o obciążyli kosztami windykacji, które pod jakimś paragrafem są zapisane. Kwota 40 EURO!!!!! Po dwóch latach współpracy raczej oczekuje się na wdzięczność, a nie na takie potraktowanie. Jak chcesz podpisać z nimi umowę wynajmij koniecznie prawnika, który wyjaśni Ci za co i kiedy mogą wyciągnąć od Ciebie pieniądze, bo samemu się nie doszukasz.
ANDRZEJ
14 lis 2019
Dzień dobry. Nie chcę powtarzać epitetów i opinii większości z Państwa. Jestem również ofiarą tej firmy i własnej głupoty kiedy dałem namówić się na podpisanie umowy. Szukam natomiast chętnych do zjednoczenia się i rozważenia na poważnie pozwu zbiorowego i/lub zgłoszenia możliwości popełnienia przestępstwa stosowania nieuczciwych i niedozwolonych praktyk na rynku. Andrzej PS. Ponieważ muszę wybrać ocenę, a 0 nie ma to wybaczcie tę 1.
Marek
6 lis 2019
najgorsza firma jaka tylko może być, omijajcie szerokim łukiem. Nieuzasadnione podwyżki o 300%, korekty do korekt, jeden wielki syf, próby wyłudzenia, zawyżanie odczytów itp itd... żenada a nie firma
Sonia
5 lis 2019
https://www.ure.gov.pl/pl/urzad/informacje-ogolne/aktualnosci/8296,Cofniecie-koncesji-na-obrot-energia-elektryczna-spolce-Pulsar-Energia.html Pulsar stracił koncesje , firma ta to złodzieje i oszuści . Polecam obejrzeć program Uwaga na ich temat . Mnie na szczęście udało się wygrać z ta firma . Nie mam pojęcia kto podszywa się pod wszystkie te pozytywne opinie , chyba oszuści , którzy tam pracują .
Daniel
4 lis 2019
Firma podniosła ceny wtedy, kiedy były ogólne podwyżki. To normalne. Dla mnie firma jest ok.
Maria
27 paź 2019
Firma jest solidna i rzetelna. Ceny są w porządku.
Ada
20 paź 2019
Skąd tyle tych negatywnych komentarzy? Nigdy nie miałam z tą firmą problemów! Słyszałam, że mają jakieś problemy ale nie odczułam ich wgl na sobie
Jerzy
28 sie 2019
Firma godna polecenia!
Mariusz
5 lip 2019
Pulsarowi odebrano właśnie koncesję więc jeszcze chwila i się spakują :) koniec złodziejstwa
Lawyer
27 cze 2019
Drodzy Państwo, Płacić podwyżek nie musicie jeśli macie wpisaną cena gwarantowana. Zapis o tym, że cena może ulec zmianie nawet za okres wstecz faktycznie istnieje ale jest sprzeczny z zapisem o cenie gwarantowanej, jeśli Pulsar ma racje może dochodzić jej przed sądem. To czego wszyscy się tak na prawdę obawiają to uprawnienie sprzedawcy do wnioskowania do operatora sieci o odłączenie prądu. Operator robi to z urzędu na wniosek sprzedawcy bez badania czy sprzedawca miał podstawę prawna czy też nie - takie mamy przepisy prawa i tak skonstruowane są umowy pomiędzy sprzedawcą i OSD, które nie dają możliwości OSD co do zasady odmówienia wykonania takiego zlecenia. Jest wszakże jeden wyjątek, ponad ustaleniami umownymi stoi sąd, który to może w ramach zabezpieczenia wydać postanowienie o nieodłączaniu prądu do czasu wniesienia pozwu (odbiorca energii ma na to 2 tyg od takiego postanowienia). Istotnym jest aby wniosek odpowiednio uargumentować, a następnie osobiście na dyżurze spotkać się z sędzią i wyjaśnić dlaczego wniosek o zabezpieczenie powinie być rozpatrzony w ciągu kilku dni, a nie kilku tygodni. Postanowienie o zabezpieczeniu jest wiążące dla OSD. W tym czasie należy odstąpić od umowy i podpisać umowę niezwłocznie z innym sprzedawcą energii oraz upoważnić nowego sprzedawcę do zgłoszenia przed OSD. Okres przełączenia sprzedawcy może trwać maksymalnie 30 dni, w praktyce jest to ok. 2 tyg. O ile mnie pamięć nie myli to Pulsar nie może złożyć wniosku o odłączenie prądu wcześniej niż w przypadku braku płatności przekraczającym 30 dni. Wszystkie działania trzeba oczywiście zgrać w czasie, co nie koniecznie jest prostym zadaniem niemniej jest to wykonalne. Wariant przetestowany, Pulsar oczywiście złożył dyspozycję o odłączenie do OSD (wszelkie rozmowy z OSD w tym zakresie są bezcelowe), sąd zablokował możliwość odłączenia, w tym czasie zmieniliśmy sprzedawcę. Pulsar poprzez kancelarię prawną wszczął windykację ale po krótkiej informacji, że nie zapłacimy oraz że wystąpimy z pozwem wzajemnym w związku z różnicą pomiędzy ceną gwarantowaną, a ceną którą płacimy u nowego sprzedawcy temat zniknął, życie pokaże czy ostatecznie. Pulsar milczy od kilku miesięcy, może dlatego, że właśnie stracił koncesję i nie będzie już mógł stosować podobnych praktyk w najbliższej przyszłości (https://biznesalert.pl/pulsar-energia-stracila-koncesje-na-obrot-energia/) Kto zapłacił może mieć problem z odzyskaniem pieniędzy, Pulsar miał bowiem zaległości wobec US. Co więcej opłaty z tytułu sprzedaży energii poprzez konstrukcję przekazu (art. 921(1) kc) płatności trafiały na rzecz podmiotu trzeciego. "Treść decyzji URE wskazuje na to, że cofnięcie koncesji związane jest z niespełnieniem przez firmę warunku dysponowania środkami finansowymi w wielkości gwarantującej prawidłowe wykonywanie działalności bądź udokumentowania możliwości pozyskania takich środków".
Marek
26 maj 2019
PULSAR to złodzieje. Przysyłają faktury korygujące do faktur korygujących nawet za 2017 r. Jak poprosiłem o zestawienie ilości zużucia enegrii ze wskazaniami licznika to odmówili argumentując że nie mają takiego obowiązku w umowie ( mają taki obowiązek na podstawie prawa energetycznego ). Przysyłają kilka faktur za okresy nakładające się na siebie i nic nie można zweryfikować. W BOK rzucają słuchawką i nie odpowiadają na konkretne pytania. Drwią z ludzi i urzędów. DLACZEGO PAŃSTWO NIE MA NARZĘDZI DO ŚCIGANIA PRZESTĘPCÓW ??? Jestem Klientem indywidualnym i oczekuję normalność w obrocie gospodarczym.
Mariusz
23 maj 2019
zwykłe k.... i złodzieje. Ich faktury są z kosmosy, zużycie zawyżone 2-3 krotnie, teraz od maja kolejna podwyżka (mimo gwarancji ceny) z palca bo upadają. Mam nadzieję że za chwilę zabiorą im koncesję bo takie przekręty nie są do zaakceptowania.
Mirek
18 kwi 2019
Witam tych co chcą podpisać umowę z "Pulsarem". Firma jest niesłowna !!!!! Proceder wyglądał następująco po podpisaniu umowy 07.2017 otrzymałem podwyżkę w 09.2018 o 107% pomimo w umowie zapisów stałej ceny ,gwarancji przez okres 2 lat.Prawnik po przeczytaniu umowy po podwyżce skomentował --że umowa jest napisana w genialny sposób żeby w każdej chwili można zrobić klienta na 107%
Kasia
5 kwi 2019
Witam Firma Pulsar to złodzieje i oszuści .Wysyłaja mi faktury szacunkowe na ponad 6 tysięcy gdzie dostalem juz dwie pierwsza w styczniu za styczen luty kwota ponad 6 tys i druga w lutym rozliczenie marzec kwiecien ponad 6 tys . Pulsar dostal od dystrybutora którym jest Energa rozliczenie rzeczywiste w ktory zuzycie bylo 140 kw za styczen a wedlug pulsaru 3 tysiace kw. Napisalam piosmo o rozwiazanie i umowe rozwiązali nie wpisując nic na temat narzuconej mi kary za takie rozwiązanie , umowa wygasła 27.03.2019 a domagają się ode mnie pieniędzy ponad 10 tys za prąd którego niema bo po przysłaniu 2 fv w lutym firma odcieła mi prąd . Po telefonie do firmy Pulsar pan z windykacji pow , że jeszcze zapłacę karę za zerwanie i stwierdził , że ich firma nie ma obiązku informować nas o tym na piśmie o rozwiązanie. Sparwę z tą firma juz dawno oddaliśmy do prokuratury i jedyne co na razie otrzymaliśmy to to , że prokurator wystapił do tej firmy o przekazanie dkumentów na temat pracowników i dokumentacji mojej umowy i dalej nie wiem na czy to wszytko stoi. URE do tej pory nic nie odp na skargę na nich złożoną .
Marek
3 kwi 2019
Uwaga oszuści: Podpisałem umowę na 3 lata w najdroższej opcji ,,Bez możliwości podniesienia ceny,, Mimo to po przejściu do tego opreatora, od pierwszego dnia, dostałem podwyżkę 120%!!! Do tego faktury zaliczkowe na 3 miesiące do przodu w mocno zawyżonych prognozach zużycia energii. Mamy kwiecień a jeszcze nie dostałem zwrotu za luty... Mimo że płacę teraz u nich 0,66 zł za Kw choć miałem Umowę na 0,26, nie przeszkadza to im na rozsyłanie nowych ofert w niskich stawkach... Uważajcie na obietnice bo są nic nie warte, potem i tak będziecie płacić najdrożej!!!! Jestem w trakcie kompletowania dokumentów do Sądu i Prokuratury, jak ktoś ma podobne problemy a chciałby pomóc proszę o kontakt: Marek e-mail 535535200@wp.pl
Ak
27 lut 2019
Ostrzegam przed firma Pulsar Energia.Mialo być taniej , a po kilku miesiącach pomimo 36 miesięcznej umowy, rzekomo gwarantowana stała cena wzrasta 2 krotnie , a na początku było dobrze i się ze...ło. Wystawiają korekty cen wstecz, nękają, grożą karami...
krystian
22 lut 2019
po mojemu banda złodziei przez 3 miesiące było fajnie potem 100% podwyżki.
tomek
21 lut 2019
Otrzymałem rachunek za prąd wyższy o 92% za miesiąc luty i marzec bez żadnego uprzedzenia o podwyżce. Umowa na stalą cenę prądu. Napisałem do nich maila z prośbą o udokumentowanie tak drastycznej podwyżki. Zapewne nie odpowiedzą, bo nie odpowiadają. Złożyłem także reklamacje tej faktury. Miesiąc temu dostałem wezwanie do zapłaty wraz z fakturą.Z dokumentów wynikało że od początku umowy-kwiecień 2018 r. nie płaciłem za prąd. Walka była na noże bo konsultanci nic nie pomogli. Dopiero kilka maili w tym dwa ostre pomogły. Wpłaty się znalazły i wystawili faktury korygujące. To niestety nie pierwsza tego typu sytuacja. Poprzednie dotyczyły mniejszych kwot. Dzisiaj wysłałem także skargę do URE. Na stronie tego urzędu jest komunikat o prowadzeniu postępowania w sprawie odebrania koncesji dla firmy Pulsar.Co z tego wyniknie? Trzeba od nich uciekać jak najszybciej i jak najdalej.
Nie idiota
21 lut 2019
Właśnie otrzymałem ofertę z tej firmy i jasno trzeba powiedzieć że poniższe opinie o jakimś oszustwie i nieuzasadnionych podwyżkach jest bezpodstawna.W umowie jest wyraźny zapis o tym że zaoferowana cena nie jest gwarantowana i w zasadzie np. jak spadnie deszcz to może ulec zmianie i nie koniecznie w dół.Jak ktoś nie potrafi przeczytać, albo mu się nie chce, lub co zapewne najczęstsze - nie rozumie, to niech ma pretensje do samego siebie.Pękam ze śmiechu czytając tą ofertę i te bluzgi na tym forum.Do prawnika trzeba było pójść jak się chciało podpisać idiotyczną umowę a nie po jej podpisaniu.Daję pięć gwiazdek za dobry humor.Oferta wręcz skrojona dla naiwnych i nieogarniętych.
Agnieszka
19 lut 2019
Proszę o kontakt wszystkich pokrzywdzonych przez PULSAR Energia , zatrudniam w tej sprawie Kancelarie Prawna. Mój e-mail agartiss@gmail.com
nicol
13 lut 2019
Ten wstęp powinien brzmieć: Spółka Pulsar Energia to niestabilny i niegodny zaufania sprzedawca energii elektrycznej i gazu ziemnego posiadający jeszcze koncesję na obrót energią elektryczną i paliwami gazowymi wydaną przez URE. Uzasadnienie: - wbrew gwarantowanej w umowie stałej cenie podwyżka o 160% cztery miesiące do tyłu - faktury korygujące wystawiane ze wsteczną datą - dwumiesięczne faktury szacunkowe płatne z miesięcznym wyprzedzeniem, traktują Ciebie jak bankomat - chyba komornik zajął im konto ponieważ wskazują konto do płatności należące do innego podmiotu - ciągłe groźby odcięcia prądu - zachowanie URE przypomina KNF w stosunku do Amber Gold Jak chcesz mieć problemy to podpisz z nimi umowę.
Marek
11 lut 2019
Ludzie, PULSAR to złodzieje. Omijać szerokim łukiem
anonim
7 lut 2019
Witam Jest sposób na rozwiązanie umowy z Pulsarem ( rozwiązanie jednostronne bez okresu wypowiedzenia) Trzeba przejść na umowę kompleksową (Tauron lub inny dystrybutor ) . W momencie przejścia na umowę kompleksową stara umowa dystrybucyjna traci ważność co za tym idzie z automatu rozwiązuje się umowa na sprzedaż Energji z Pulasarem. Jedna wada takiego rozwiązania to że trzeba się liczyć z wystawieniem faktur na kary umowne ( kwestia zapłaty to inna sprawa) Najważniejsze jest to że nie mogą wtedy odciąć już energii. Rozwiązanie do przeanalizowania Indywidualnie.
krystian
5 lut 2019
cos nie z tej ziemi podwyżka cen, zero kontaktu z obsługą klienta, nie bardzo wiem co dalej mam robić!!!
Seba
31 sty 2019
Czy ktoś już płaci im na inne wskazane konto powiązanej z nimi firmy?Takie pismo otrzymałem,a umowę podpisywałem z Pulsar Energia.To kolejny przekręt?
Marek
31 sty 2019
Kwestia czasu kiedy URE zabierze im koncesje za podwyżki cen z sufitu a skarbowy dowali kary za wsteczne faktury.
lulekp
30 sty 2019
Witam JUz zglosilem ponad 2 tygodnir temu. Bez odzewu ze strony URE. Nie pali sie im widac.
Włodzimierz
30 sty 2019
To jawny przekret, trzeba to zgłosić URE, brak kontaktów z kientem ,nie odpowiadanie na wiadomości, BOK działa od przypadku do przypadku, kontaktuje sie z prawnikiem celem zerwania umowy z winy sprzedawcy.
Marek
16 sty 2019
Nazwać tą firmę oszustami to mało. Podwyżka 130 % i co , i nic. Zero kontaktu i wyjaśnienia. Działają przez zaskoczenie. Przysyłają nowa fakturę z podwyżką i jeszcze straszą umownymi karami za zerwanie. Pomimo że jest to wina tej firemki. Koszty zerwania umowy też wzięli z sufitu. Jednym słowem żenada. Ludzie nie dawajcie się nabijać w butelkę , omijajcie tą firemkę z daleka.
Marek
14 sty 2019
Nie polecam, zwabiony ceną z "gwarancją" przez cały czas trwania umowy, teraz zmuszają mnie aby płacić 200% tego co podpisywałem. Całe szczeście już niedługo bo zostanie im odebrana koncesja. A korekty faktur sprzed kilku miesięcy to już żałosne z ich strony.
Adam
12 sty 2019
Pisanie do nich nic nie daje. Nie odpowiadają na reklamację. Ale trzeba mieć podkładkę na wszelki wypadek. Macie prawo do zerwania umowy w ciągu 21 dni zmiana operatora. Oczywiście grożą wam kary umowne Ale czy firma pociągnie jeszcze parę lat żeby się z wami sądzić? To jedyne wyjscie. URE, Sąd, Ministerstwo Energetyki wam nie pomoże. Oni maja duuuzo czasu, a wy nie. Odcięcie prądu jest nieuniknione.
justyna
11 sty 2019
Jestem klientem indywidualnym, u nas z nowym rokiem na fakturze szacunkowej cena jednostkowa za zużycie energii 70% wyższa! Oczywiście nie było wcześniej od Pulsar żadnej informacji o podwyżce. Napisałam do nich maila z prośba o wyjasnienie i czekam.
Klient
10 sty 2019
Widzę, że nie jestem jedyna. Nam podnieśli ceny o 100%.A obsługa klienta jest na żenującym. Złodzieje. Jak się ratować?
Igor
10 sty 2019
Czekam na zabranie koncesji tej złodziejskiej firmie. Podnoszenie cen 2-3 krotnie pomimo gwarancji cen w umowie.
Jacek
9 sty 2019
Wszystkim poszkodowanych proszę o wysłanie opisu swojej sytuacji do mediów na mail Kontakt TVN24 Warto zrobić szum wokół tej sprawy bo to już naprawdę skandal.
Krzysztof
8 sty 2019
Potwierdzam również jestem oszukany przez pulsar dostałem szacunkowe rachunki w listopadzie z 1460 zł. podniesione do 3661 zł ze wsteczną datą od września . Pisałem do URE odpowiedz - prowadzę działalność oni są od klientów indywidualnych . Jeżeli ktoś wie co z tym robić proszę o kontakt .
Piotr
4 sty 2019
Też dolaczylem do oszukanych przez Pulsar podnieśli mi cenę o 150% powiedzcie co zrobić, jak walczyć? Pisałem do URE, Sądu, Ministerstwa Energetyki i nikt mi nie może pomóc... W każdej chwili mogą odciąć mi prąd. Gdzie szukać pomocy?
Antoni
4 sty 2019
Ludzie wzywam wszystkich do mobilizacji żeby powstrzymać tą bandę oszustów. Jestem jednym z wielu okradzionych przez tą złodziejską firmę.
Asia
4 sty 2019
Zgadzam się z moimi poprzednikami od nas też zażądali zapłacenia dopłaty za faktury wstecz. Oszuści!!!
Marek
21 gru 2018
Pulsar powinien już miec zabrana koncesję za wyłudzanie pieniędzy poprzez podnoszenie cen do umów z gwarancją ceny i faktury korygujace kilka miesiecy wstecz
Przemek
19 gru 2018
Uwaga oszuści !!! Zmieniają cenę prądu z datą wsteczną bez informowania klienta o zmianie ceny , mi zmienili cenę z 0,24gr/kwh na 0,58gr.za kwh tłumacząc się wzrostem na giełdzie towarowej nowa cena obowiązuje od 1.09.2018 a powiadomiono mnie o niej dnia 23.11.2018 nowa cena jest najwyższa w kraju , celowo wystawiają faktury zaliczkowe aby potem z datą wsteczną naliczyć dwukrotnie wyższą cenę.
Alek
17 gru 2018
Wygląda na to, że te bandyckie podwyżki były spowodowane tym, że firmie pali się grunt pod nogami. A poniżej potwierdzenie i jednocześnie dobra informacja dla klientów, których dotknęły praktyki firmy: "Kolejne postępowania Prezesa URE dotyczące odebrania koncesji sprzedawcom energii elektrycznej Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 21d ustawy - Prawo energetyczne, który ustanawia obowiązek podejmowania działań informacyjnych mających na celu ochronę uzasadnionych interesów odbiorców, Prezes Urzędu Regulacji Energetyki informuje, że po analizie posiadanych dokumentów finansowych zostało wszczęte z urzędu, na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 4 tej ustawy, postępowanie administracyjne w sprawie cofnięcia koncesji na obrót energią elektryczną udzielonej Pulsar Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Z dokumentów i informacji będących w posiadaniu Prezesa URE wynika, że zachodzi uzasadnione podejrzenie, iż Pulsar Energia nie dysponuje środkami finansowymi w wielkości gwarantującej prawidłowe wykonywanie działalności koncesjonowanej w zakresie obrotu energią elektryczną. W świetle powołanych przepisów Prezes URE cofa koncesję albo zmienia jej zakres, w przypadku niespełniania któregokolwiek z warunków, o których mowa w art. 33 ust. 1, lub w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 33 ust. 3 pkt 2-6 lub ust. 3a. art. 33 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, tj. m.in. nie dysponowania środkami finansowymi w wielkości gwarantującej prawidłowe jej wykonywanie. Jednocześnie postępowania takie (wszczęte na tej samej podstawie prawnej) toczą się w odniesieniu do następujących wymienionych, w porządku alfabetycznym, podmiotów: Audax Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Barton Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Caldoris Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, CRE ENERGIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Energetyczne Centrum Spółka Akcyjna, Energia Dla Firm Spółka Akcyjna, Energy Match Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Energy Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Enrex Energy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Horizon Telecommunication Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Proton Polska Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "GER-POL" ANDRZEJ BĘDKOWSKI, JOLANTA BĘDKOWSKA SPÓŁKA JAWNA."
Sandra
14 gru 2018
Witam. Ja również jestem ofiarą tej p... Firmy. Umowę mam od maja co dwa miesiące dostaje faktury szacunkowe po 200 złotych mimo iż z prądu korzystam od października tak jak się wprowadziłam. Dzwoniłam prosząc aby wysłali mi fakturę korygująca-rozliczeniowa bo na pewno będę na plusie i to dosyć sporo. Cały czas mnie zwodza Ze zostanie wysłana. Teraz infolinia obsługi klienta jest cały czas zajęta a Pan Dominik z którym podpisywalismy umowę jak zadzwoniłam zachowywał się jak opryskliwy ha. Mm.. Już nie był tak milutki jak na początku przed podpisaniem umowy. Stwierdził że on nic do tego nie ma bo on się zajmuj czymś innym. W chwili obecnej infolinia jest cały czas zajęta, nie można się dodzwonić. A ja zastanawiam się czy od stycznia mam dalej płacić te faktury szacunkowe. Co mam dalej robić. Pomocy.
Alek
14 gru 2018
Faktem jest że Pulsar Energia jedzie po bandzie. Ja też jestem nieszczęśliwym klientem od października tego roku i właśnie otrzymałem pismo z informacją o podwyżce o 100%. Po kontakcie z infolinią URE, jak Pani dowiedziała się w sprawie jakiej firmy dzwonię to od razu powiedziała, że sprawa jest im znana i przekierowała mnie do osoby, która się nią zajmuje tel 22 487 56 98. Nie dajcie się zastraszyć. Nie może być tak, że firma Pulsar Energia robi co chce a klient nie ma żadnych praw! Składajcie reklamacje do Pulsara i skargi do URE.
Seba
13 gru 2018
Proszę składać pisma o tych nieprawidłowościach do terenowych oddziałów URE.Oni już wyznaczyli osoby do zajmowania się firmą Pulsar Energia.Ja już to zrobiłem i każdy poszkodowany niech jak najszybciej składa takie zawiadomienie.Nie dajcie się nastraszyć i zastraszyć.Pulsar już ma poważne kłopoty,im szybciej i więcej pism tym szybciej zostaną te praktyki ukrócone i nie stracicie pieniędzy bezpowrotnie.
Inka
11 gru 2018
Dałam się złapać na haczyk taniej energii w pierwszym roku .Teraz zapłacę 3x tyle więcej niż w Tauronie ,a miało być taniej :(
Darek
11 gru 2018
Przyłączam się do wszystkich opinii poniżej z 2018 roku
Lucyna
11 gru 2018
Zgadzam się z Leszkiem i Czesiemxyz i wszystkimi innymi. Pulsar Energia stosuje metody mafijne. Zmiana ceny w naszym przypadku prawie o 110 % nastąpiła wstecznie; 29 listopada dostaliśmy faktury korygujące zwiększające ceny za zużycie energii w 10/2018 i 11/2018 z terminem płatności 8.11.2018 i 16.11.2018, czyli terminy płatności wcześniejsze niż data otrzymania faktur!!!!!!!!!! . Kilka dni potem przyszło zawiadomienie podpisane przez koordynatora Działu Windykacji [moderacja] straszące wpisem do Krajowego Rejestru Długów. Czyli typowe metody wymuszania haraczu-zastraszanie i nękanie Zgadzam się, że to śmierdzi upadłością. Firma powstała w 07/2016 a już jest trzeci prezes [moderacja]. Trzeba to zgłosić do prokuratury. Z pewnością Pan Zbigniew Ziobro sobie z tym poradzi.
Leszek
8 gru 2018
UWAGA!! Banda naciągaczy i [moderacja]. Legalność zapisów w OWU bardzo dyskusyjna, żeby nie napisać nielegalna. Kuszą początkowo niskimi stawkami, następnie podwyżki o 300% i 400%. Brak możliwości wypowiedzenia umowy mimo ich zmiany warunków. Fakturowanie szacunkowe z kosmosu, co miesiąc faktury na dwa kolejne miesiące. NIE POLECAM. Firma ściąga jak najwięcej kasy od nałapanych klientów, a to śmierdzi upadłością. I później ciężko będzie wyegzekwować nadpłaty.
czesioxyz
5 gru 2018
Beznadziejna firma, zwyczajni oszuści, polecam przed podpisaniem umowy dokładnie przeanalizować punkt dotyczący możliwości zmiany ceny energii. Po dwóch miesiącach podnoszą cenę do znacznie wyższej niż na rynku, gdyby ktoś chciał jakieś info lub miał pomysł jak z nimi walczyć proszę kontakt na czesioxyz@gmail.com . Wszystkich przestrzegam przed tymi naciągaczami.
Paul119
5 gru 2018
NIE POLECAM FIRMY PULSAR ENERGIA do kupna od nich energii elektrycznej. Rozumiem, że są podwyżki energii na rynku, ale o ponad 20gr? Taniej jest mi zapłacić karę umowną i przenieść się spowrotem do Taurona. Skorzystam na tym o ponad 100zł.
OSTRZEGACZ KLIENT
5 gru 2018
NAJGORSZY SPRZEDAWCA PRĄDU W POLSCE zawarta umowa zmieniają cene o ponad 100% i tak jak ludzie piszą wstecznie bez zgody klienta pobierają płatności przed odczytem zużycia czyli z góry też bez żadnej zgody klienta ,więc jaki ma sens zawarta umowa ,dlatego składam pismo do URE i proszę równiz innych klientów aby zrobili to samo to może ta firma naciągacz padnie albo zacznie traktować odpowiednio klienta.
Mateusz
5 gru 2018
Podpisałem z tym sprzedawcą umowę na firmę( taryfa firmowa) na dwa lata (od 12.2017). W listopadzie 2018 nagle dostałem podwyżki cen prądu o 400%, informacja przyszła w piątek 23.11.2017, weszła w życie w poniedziałek 26.11.2017. Pulsar Energia powołał się na zapis w umowie,że w przypadku zmiany cen prądu na rynku energetycznej giełdy towarowej może zmienić cenę klientowi. Ponadto może to zrobić w miesiącach wstecz ( nie znam prawa, które działa wstecz...). Zapis śmierdzi nieuczciwą praktyką na kilometr. Tak też zrobili , zwiększono mi o 400% cenę prądu ( nie wiadomo na jakich zasadach to wyliczyli, jak prąd poszedł do góry o ok.60%), kilka miesięcy wstecz- nagle dostałem faktury korygujące za poprzednie miesiące. Ogólnie niestety firma wygląda na naciągaczy - nałapali klientów na najniższą cenę za 1kwh a po roku zwiększyli cenę, bo jak twierdzą umowa im na to pozwala. Pragnę wspomnieć, że nowi klienci na chwilę obecną ( specjalnie sprawdziłem, podając się za zainteresowanego, potencjalnego klienta) mają o 50% niższą cenę za 1kwh. Znowu robią to samo chcą ściągnąć jak najwięcej klientów, aby im podnieść ceny. Pragnę nadmienić, że w Pulsarze mam dwie umowy - na firmę i zwykłą dla osoby fizycznej. Na osobę fizyczną kwota za 1kwh się nie zmienia, prezes URE zablokował podwyżki. Stąd jedyne pozytywne komentarze o tej firmie w googlach czy na innych portalach, po prostu Pulsar podniósł ceny prądu tylko firmom. Na koniec odniosę się do ich gwarancji ceny : producent gwarantuje stałą cenę za 1kwh, ale... w przypadku zmiany ceny na rynku giełdy energetycznej mają prawo tę cenę zmienić. Czyli taką gwarancje można sobie wyrzucić do kosza, to nie jest żadna gwarancja, to wprowadzanie klienta w błąd. Zostałem skuszony niską ceną za prąd oraz gwarancją ceny, niestety nie mam tych dwóch czynników, które wpłynęły na wybór tego sprzedawcy. Pulsar Energia przysyła mi coraz to nowe faktury, pewnie skończy się w sądzie.. Stanowczo odradzam tę firmę.
DAM
30 lis 2018
Totalna żenada.. Wystawiają dziwne fv, potem je korygują, ale kiedy człowiek zapłaci przez ich błąd za fv- nie chcą przez 2 tygodnie oddać kasy na konto. Mimo że kwota z FV nie jest im należna...Pani na infolinii twierdzi, że sprawę przekazała dalej.. taaa. Oczywiscie do tej pory kasy nie uzyskałem. Na szczęscie są instytucje, która moga sie nimi zająć.. A wystarczy że bedzie taka kontrola ze skarbówki czy URE ...
Michał
30 lis 2018
Podnosza ceny o 300% !!!! za faktury 3 miesiące wstecz !!!! Mimo gwarancji cen, zachowanie wręcz bandyckie. Teraz ja mam podnieść ceny swoich usług klientom korzystającym przez 3 ostatnie miesiące. To jest niedorzeczne!!! Omijać szerokim łukiem
Robert
30 lis 2018
Potwierdzam,że firma Pulsar Energia podniosła cenę na 570zł pismem z końca listopada,a podwyżka z 230zł na 570zł ma obowiązywać wstecz od 1 lipca 2018!!!Naciąganie i przekręt!!!Czy ktoś już złożył zawiadomienie do URE i UOKIK?Nie polecam i odradzam!!!
RAFAŁ
30 lis 2018
UWAGA NA NICH NAGLE W TRAKCIE TRWANIA UMOWY PODNIEŚLI CENĘ Z 230 NA 570 I CHCĄ WYRÓWNAĆ FV 3 MIESIĄCE WSTECZ DO NOWEJ CENY WYSŁALI FV KOŃCEM LISTOPANA Z TERMINEM PŁATNOŚCI NA 9.11.2018 - KPINA!!!! SPRAWA IDZIE DO PRAWNIKA I ZGŁASZAMY DO URE I UOKIK
Zawiedzony
27 lis 2018
Miesiąc przed koncem umowy podnieśli stawkę o 2.5 x i chca by zaplacic im 3 miesiace wstecz. Nieetyczne zachowanie. Niepolecam
Mar
13 lis 2017
Ja w Pulsar skorzystałem z oferty dla firmy połączonej z ofertą dla domu, - w obu przypadkach taniej niż w tauronie.
Fabryka-Drewna
18 paź 2017
We wrześniu zmieniliśmy sprzedawcę w naszej firmie na Pulsar Energia. Polecamy firmę oraz bardzo konkurencyjną ofertę dla biznesu. Ofertę przygotowywała dla naszej firmy Ania - bardzo profesjonalny handlowiec z dużą wiedzą, cena za energię w C11 okazała się najkorzystniejsza. Szybko, sprawnie i bez żadnych problemów.