Porównaj oferty
Axpo opinie klientów o firmie. Aktualna oferta na prąd i gaz
OptimalEnergy

Axpo opinie klientów o firmie. Aktualna oferta na prąd i gaz

3.32 (1489 opinii o stronie)
Przeczytaj opinie o firmie
O firmie

Szwajcarski holding Axpo Holding AG prowadzi kompleksową produkcję, dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej, a także handluje gazem ziemnym. Firma dostarcza swoje produkty do ponad 3 mln odbiorców rozlokowanych w 20 krajach na Starym Kontynencie – w tym również w Polsce, działajac pod szyldem Axpo Polska.

Więcej o firmie Axpo
Nazwa spółki

Axpo

Adres siedziby

Rondo Daszyńskiego 2B
00-843 Warszawa, mazowieckie, Polska

Telefon

+48 22 452 53 00

Email

bok@axpo.pl

Numer KRS

0000020839

NIP

5262483798

Axpo sprzedawca energii: prądu i gazu

Holding funkcjonuje od przeszło 1914 roku i nieustannie wdrażając innowacyjne rozwiązania, dąży do zapewniania swoim klientom najwyższych standardów oferowanych produktów oraz wysokiej jakości obsługi.

Axpo – sprzedaż energii elektrycznej

Firma Axpo Polska zapewnia, że dostarczana energia elektryczna pochodzi w 100 proc. z ekologicznych źródeł. Oferta dla klientów biznesowych oparta jest na taryfie B i C i dedykowana jest przedsiębiorcom z segmentu MŚP i dużym klientom korporacyjnym. Wraz z podpisaniem umowy firma gwarantuje niezmienność ceny oraz elastyczne i korzystne warunki. Axpo zapewnia bezpłatną kontrolę parametrów usług dystrybucyjnych i umożliwia przedsiębiorstwom skorzystanie z audytu efektywności energetycznej, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie białych certyfikatów. Działalność Axpo regulowana jest przez Polsko-Szwajcarską Izbę Handlową, co gwarantuje najwyższą jakość obsługi klienta. Co więcej, decydując się na taryfę C, klient nie jest zobowiązany do dostosowania liczników do nowego sprzedawcy prądu. Oferta Axpo dedykowana gospodarstwom domowym opiera się na taryfach G11 i G12 i obowiązuje swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Klienci indywidualni wraz z podpisaniem umowy zyskują gwarancję stałej ceny podczas trwania umowy i najwyższe standardy obsługi klienta.

Axpo – sprzedaż gazu ziemnego

Sprzedaż gazu ziemnego realizowana przez Axpo Polska kierowana jest wyłącznie dla klientów instytucjonalnych z sektora MŚP. Firma oferuje bezpłatną kontrolę parametrów dystrybucyjnych zapewniającą obniżkę kosztów zakupu gazu, a także przejmuje wszelkie formalności związane ze zmianą dotychczasowego sprzedawcy gazu. Axpo nie sprzedaje gazu klientom indywidualnym. Aktualna oferta Axpo Polska jest dostępna w porównywarce cen energii elektrycznej i gazu Optimal Energy.

Napisz opinię

Twoja ocena:

Opinie innych klientów (3.08 z 40 opinii klientów)

Paweł

6 wrz 2024

Niestety. Obietnice uwzględnienia tarczy którą miałem do tej pory okazały się kłamstwem. Zamiast mniejszejszych rachunków płacę 2x taki. Reklamacje są odrzucane bez opisu. Firma nie ma numeru telefonu. A przedstawiciele nie odbierają telefonów. Nie polecił bym tej firmy najgorszemu wrogowi

Odpowiedź od Axpo Polska
Dzień dobry, jeśli Pana zgłoszenie dotyczy kontaktu z Doradcą u jednego z Autoryzowanych Partnerów Axpo, będziemy wdzięczni, jeśli zechciałby Pan przekazać nam więcej szczegółów za pomocą formularza na stronie: https://www.axpo.com/pl/pl/power-and-gas/small-and-medium-enterprises/axpo-authorized-partner/evaluate-an-advisor.html. Będziemy mogli wtedy podjąć odpowiednie działania. Jeśli ta forma kontaktu nie jest w tej sytuacji odpowiednia, bardzo prosimy o kontakt z nami bezpośrednio na adres bok@axpo.pl lub pod numer +48 22 452 53 00. Zapewniamy, że przeanalizujemy sytuację i udzielimy wszelkich potrzebnych wyjaśnień. Z wyrazami szacunku Zespół Axpo

Daniel Bajno

11 sie 2024

Witam odradzam firmę axpo oszuści doprosilem się kalkulatora odkupu za 2023 rok dopiero w sierpniu przy podpisywaniu umowy zerwali umowe z PGE obrót wcześniej o miesiąc miało byś po cenie giełdowej nie prawda cena giełdowa jest poniżej 500 zł za MWh a u nich 720 + PGE dystrybucja wychodźi 1200 ludzie nie dajcie się nabrać oszuści i jeszcze raz oszuści

Odpowiedź od Axpo Polska
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam z powodu wszelkich niedogodności, które spotkały Pana w związku z opisaną sytuacją. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na adres bok@axpo.pl lub pod numer +48 22 452 53 00, abyśmy mogli dokładniej przyjrzeć się Pana sprawie i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Z wyrazami szacunku, Zespół Axpo

Zbyszek

1 sie 2024

Jestem bardzo zadowolony z oferty tej firmy bo mam prąd taniej niż przy rządowej tarczy. Mój opiekun jest bardzo pomocny, odbiera każdy telefon ode mnie i odpowiada na wszystkie pytania (dodatkowy szacunek za cierpliwość).

Odpowiedź od Axpo Polska
Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszymy się, że nasza oferta spełnia Pana oczekiwania i że jest Pan zadowolony z obsługi. Dziękujemy za zaufanie! Z wyrazami szacunku, Zespół Axpo

Robert

1 sie 2024

Polecam Firmę Axpo. Co prawda jest kilka elementów wymagających poprawy ale obsługa dodatkowych spraw takich jak zmiana mocy i taryfy - bez porównania z PGE. Nigdzie nie trzeba chodzić i stać w kolejce, wiele spraw można załatwić mailowo lub ze swoim opiekunem, ceny nieco niższe niż w PGE, przypominanie o końcu gwarancji cen abyśmy nie wpadli na cennik standardowy. Dodatkowym plusem jest bardzo przejrzysty eBOK.

Odpowiedź od Axpo Polska
Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią! Bardzo nam miło, że jest Pan zadowolony ze współpracy z nami i że docenia Pan obsługę. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci otrzymywali wsparcie na najwyższym poziomie, a Pana słowa są dla nas najlepszym wyrazem uznania. Dziękujemy za zaufanie. Z wyrazami szacunku Zespół Axpo

Klient Dolnośląskie

24 maj 2024

Zanim napisałem ten komentarz, poczytałem najpierw to, co piszą inni i doszedłem do jednego kluczowego wniosku. Niezadowolenie klientów jest spowodowane doradcami, z którymi podpisywane były umowy, ponieważ Axpo samo w sobie wywiązuje się ze wszystkich warunków umowy, na które obie strony przystały i nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do dostawcy. Stawki na fakturach sa takie, jakie ustalone były w umowie, faktury przychodzą terminowo, ebok działa wzorowo, a jeżeli chodzi o infolinię, to na dobrą sprawę mnie ona nie interesuje, ponieważ wszystkim zajmuje się mój opiekun, Pan Patryk W. z Jeleniej Góry. I to właśnie kwestia doradcy jest tym, co tworzy przewagę, a jeżeli chodzi o Pana Patryka, to mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach. Zawsze odbiera telefon lub oddzwania, wszelkie moje zgłoszenia realizowane są w sposób błyskawiczny za pośrednictwem Pana Patryka, dzięki czemu nie muszę dzwonić na infolinię. Do tego wszystkiego wiem, że mam pod ręką prawdziwego eksperta jeżeli chodzi o branże energetyczną, który o wszystkim na bieżąco mnie informuje, ma szeroką wiedzę tematyczną, dba o mój biznes, a przy tym jest empatycznym i świetnym człowiekiem. Jak można być niezadowolonym mając tak wiele? Polecam z całego serca i dziękuję. GM.

Odpowiedź od Axpo Polska
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za poświęcony czas na wystawienie opinii! Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszych usług oraz współpracy z Doradcą u Autoryzowanego Partnera Axpo. To dla nas niezwykle ważne, że Doradca zapewnia wsparcie na najwyższym poziomie. Dziękujemy, że jest Pan z nami. Z wyrazami szacunku, Zespół Axpo

Krzysztof Zając

7 maj 2024

Polecam Firmę Axpo a przede wszystkim Panią Sylwię Z. z firmy N-energia, która w sposób przejrzysty i profesjonalny odpowiedziała na wszystkie moje pytania i zabezpieczyła mi ceny prądu na poziomie sporo poniżej tarczy!

Dmytri

1 maj 2024

Oszusći, wcisneli umowe po 1366 pln za megawat przy dzis rynkowej cenie 650, nugasacz@gmail.com chce im wypowiadac umowe, prosimy o kontakt w sprawie zbiorowego pozwu kontakt: fitalutka@gmail.com

Pralnia Trójmiasto

14 kwi 2024

Polecam P. Aldonę i P. Karolinę Jesteśmy zadowoleni pomoc profesjonalna na wysokim poziomie. Mamy bardzo dobre stawki i wszystko w dystrybucji załatwione dzięki czemu płacimy dużo mniej.

Mechanika Pojazdowa Gdyni

14 kwi 2024

Polecam Osobiście jestem zadowolony najbardziej z tego że na infolinii czas oczekiwania krótki wszystko załatwiane bardzo sprawnie szybko co jest ułatwieniem porównując do poprzedniego sprzedawcy. Opieka bardzo dobra profesjonalna wszystko załatwione szybko sprawnie z dogodnymi warunkami współpracy

Klient Łódź

4 kwi 2024

Postanowiłem zmienić w firmie sprzedawcę prądu. Wiedziałem o pewnym ryzyku - firma szwajarska ale realia polskie. Niestety zmiana z PGE na Axpo stała się tym ryzykiem. Ceny nieco niższe, ale tylko nieco nie rekompensują fatalną, nawet gorszą niż w PGE (a to coś znaczy), obsługę. Od samego początku błędnie i to wielokrotnie wystawiane FV. Cały zestaw: od zawyżonych poprzez 100% błędne np. odsetki karne od korekty (sic!) itp itd. aż po ciągnące się w nieskończoność wyjaśnianie błędów (w moim przypadku ok. 2 miesięcy). Co prawda, wszystko zostało wyprostowane, ale przy prawie zerowej różnicy cenowej do PGE wkurzanie się nie ma sensu. Do tego regularne, wkurzające przypominania sms-ow i mailowe o terminie płatności, nawet tych FV będących błędnie wystawionych i jako takich złych uznanych przez Axpo. Jedyny mikro plus - można się szybciej dodzwonić, ale w PGE po 30-40 minutach czekania i tak efekty ustaleń były lepsze. Reasumując - niech spadają ze swoją zieloną energią do Szwajcarii i tam niech spróbują tak traktować klientów. Mój efekt - zgodnie z umową wymówiłem na koniec miesiąca z ustalonym terminem 3 miesięcy i wracam do jednego z tzw. monopolistów. Tutaj przyjnajmniej wiem, co mnie czeka. Asolutnie odradzam ze skorzystania z usług Axpo.

Alina Babińska

12 mar 2024

Nie polecam, jestem poszkodowana, oszuści, a cała umowa to klauzule abuzywne, chętnie dołączę się do zbiorowego pozwu. Ja już zaskarżyłam umowę i wysłałam im odstąpienie od umowy. Kontakt do mnie alinababinska@gmail.com

Klient Podlasie

17 lut 2024

Jestem załamany. Nachalni przedstawiciele przed podpisaniem umowy. Z chwilą wejścia umowy w życie brak kontaktu. Rachunki 3 krotnie wyższe niż dotychczas.

Odpowiedź od Axpo Polska
Dzień dobry, przykro nam z powodu wszelkich niedogodności, które spotkały Pana w związku z opisaną sytuacją. W sprawach związanych z doradcami u Autoryzowanego Partnera Axpo, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego tutaj: https://www.axpo.com/pl/pl/dla-firm/autoryzowany-partner-axpo/ocen-doradce.html. Każde zgłoszenie, które dotyczy standardów zachowań naszych partnerów biznesowych, jest przez nas szczegółowo weryfikowane. Zapewniamy, że podejmiemy odpowiednie kroki, żeby wyjaśnić sytuację. Jeśli powyższa forma kontaktu nie spełnia Pana oczekiwań, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem tel. 22 452 53 00 lub za pomocą adresu e-mail: bok@axpo.pl. Z wyrazami szacunku Zespół Axpo

Alicja

12 lut 2024

Sonia Draga prosimy o kontakt w sprawie zbiorowego pozwu kontakt: fitalutka@gmail.com

Laura

4 lut 2024

Jestem zachwycona współpracą, polecam każdemu kto jeszcze jest przed wyborem nowego sprzedawcy. Przejrzysta aplikacja, w której mam pełną kontrole i super opieka ze strony doradcy z [...]. 12/10! Polecam z całego serca.

Klientka Trójmiasto

12 sty 2024

Absolutnie odradzam współpracę. Nachalni przedstawiciele - najpierw mówią, że z AXPO, później , że z Direct Energy. Zmieniają co chwila ceny, które oferują, nękają telefonami. Bardzo źle mówią o konkurencji (z którą ostatecznie podpisałam umowę) i chyba to mnie najbardziej zraziło. Nakłaniają do złożenia rezygnacji z podpisanej umowy, bo rzekomo firma Respect Energy „zniknie z rynku”…. Metody pozyskiwania klienta żenujące , a i ceny wcale nie takie najniższe. Nie polecam!

Sonia Draga

12 gru 2023

Nie polecam w żadnym wypadku. AXPO narzuca umowy 5-letnie, bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia, za to naliczają horrendalne kary! Szukam teraz poszkodowanych w podobny sposób, chcę złożyć zbiorowy pozew.

Daniel

4 gru 2023

Ogólnie ok. Faktury fakt, wystawiane nie co do dnia, ale poinformowała mnie moja doradczyni p. Małgosia, że sprzedawcy otrzymują informację o zużyciu ze strony operatora sieci, który nie zawsze działa fair. Po podpisaniu kontraktu Tauron celowo próbował mnie przestraszyć. Najpierw nie zaakceptowano mojego wypowiedzenia cennika. Potem wysłano pismo, że sprzedawca Axpo popełnił błąd, potem straszono karą umowną, co jedna z Pań na infolinii zanegowała, ze nie ma podstaw. Wszystko z p. Małgosią wyjaśniliśmy. I kontrakt działa, cenę mam ok. Niższą, niż ta z tarczy. Ci, którzy wieszają psy na obsłudze Axpo niech lepiej się przyjrzą obsłudze obecnego sprzedawcy, czy jest taka idealna... Ja nie byłem zadowolony. A ponoć Tauron to taka rzetelna firma... A bałagan straszny, nikt nic nie wie. Prawda jest taka, ze mają za dużo klientów i się gubią. Jak ktoś chce mieć tańszy prąd, to niech nie czyta o obsłudze, bo na fakturze nie ma pozycji opłata za zadowolenie, tylko jest za energię. I to jest klu.

Restauracja Gdańsk

30 lis 2023

Polecam firmę Axpo Umowy przejrzyste, warunki przyzwoite dla przedsiębiorcy. Polecam opiekę z [...]. Dwie blondynki uśmiechnięte, pomocne.

Karolina

2 lis 2023

Dziękuje za pomoc ‼️ Firma profesjonalna współpracuje z wami od 2020 roku jestem bardzo zadowolona z warunków oraz opieki z [...]. Obecnie otworzyłam już 3 punkt gastronomiczny za każdym razem umowy oraz formalności załatwiane w szybki profesjonalny sposób.

Maciej Damon

19 paź 2023

Firme Axpo polecam, nie polecam za to partnera Direct4Energy - najgorsza firma.

Łukasz Wasilewski

20 wrz 2023

Jestem mocno rozczarowany umowa z Axpo . Przedstawicielka zapewniała ze jak kończy mi sie umowa najmu lokalu to umowa przestaje istnieć ale okazuje sie ze przestaje ale naliczają karę ( bagatela 7500 ) . Przedstawiciel podpisał na dwa lokale umowa miała by wejść w życie w połowie 2025 wiec pytam jej po co to podpisywać ( a potem sobie pomyślałem przecież prowizja ) . Teraz jak są problemy to ja na sile muszę szukać następnej umowy . Szukaja darmowych agentów . Żenada

Krzysztof

4 wrz 2023

Po 4 latach stwierdzam, że żenada. Dlaczego? Długo by opisywać ale przedsiębiorstwo nie zasługuje na zaufanie... Doradcy handlowi mijają się z prawdą i nie dopilnowują swojej części prac związanych z umową oraz mylą celowo lub nie zapisy i umowy. To jest żenujące...

Grzegorz Stryczyński

15 cze 2023

Współpraca z firmą Axpo rozpoczęła się fatalnie . Przez rok czasu nie mogłem doprosić się podpisanej umowy. Teraz za kwiecień i maj nie mam faktury , a w umowie napisano ,że faktury mają być dostarczane co miesiąc . Interweniowałem , ale z marnym skutkiem.

Oliwia

21 kwi 2023

Współpracuje z firma axpo już od 3 lat, dzięki nim uniknęłam podwyżek za gaz. Niestety na początku nie zaufałam tej firmie i nie zabezpieczyłam się również na energie, przez co dotknęły mnie podwyżki. Dopiero rok temu zabezpieczyłam sobie rowniez energie i jestem bardzo zadowolona :)

Klient

21 kwi 2023

Wystawiają faktury jak im się podoba, w umowie jest zapis, że faktura ma być wystawiona na podstawie faktycznego zużycia prądu podawanego przez osd. Nigdy więcej

Michał

25 mar 2023

To zależy co komu potrzeba, jako firma sama w sobie jest ok bardziej tzw opiekun który obiecał załatwić pewne sprawy nie wywiązał się z tego co obiecał. Nie odbiera telefonu a jak odbierze z innego nr to mówi że oddzwoni i cisza. Ceny ok i umowa też tylko firma mogłaby bardziej postawić na jakość obsługi a nie ilość handlowców. Od momentu podpisania i otrzymania pierwszej fakturu nie było dnia aby ktoś do mnie nie dzwonil albo nie odwiedził w lokalu z firmy axpo proponując umowę, męczące....

Karol Gdańsk

17 mar 2023

Katastrofa. Zero kontaktu z opiekunem p. Oliwią M. Nacisk, aby podpisać umowę, i to by było na tyle. Nie polecam!

Ewa

16 sty 2023

Drodzy Państwo , chciałam się podzielić z Państwem opinią ,ale nie na temat Axpo , a na temat doradcy Intelligent Solutions Polska (firma ta ma w swojej ofercie również ofertę Axpo) . Dla wyjaśnienia : od 37 lat jestem mikro przedsiębiorcą , mam 61 lat. W roku 2022 zawarłam umowę z Axpo na gaz - na 3 lata. Miałam zapytania dotyczące mojej umowy z Axpo , podpisanej za pośrednictwem firmy DGE . Po telefonach do Axpo , telefonach do doradcy DGE i niemożnością uzyskania konkretnych , jednoznacznych informacji , zdeterminowana wczytałam się w Państwa opinie i znalazłam wśród nich numer telefonu do Pana Rafała Kępy pracującego w ISP . Pan Rafał telefon odebrał i po wysłuchaniu moich wszystkich zapytań dotyczących mojej umowy z Axpo i wiążących się z nią obiekcji ,udzielił mi wyczerpujących , obszernych wyjaśnień na każdy poruszony przez mnie temat. Pan Rafał poświęcił mi kilkadziesiąt minut -chociaż nie musiał ( nie zawarłam umowy z Axpo za pośrednictwem Pana Rafała Kępy). Mówiąc kolokwialnie - nie miał w tym żadnego interesu. Chylę czoła za specjalistyczny zakres wiedzy Pana Rafała , umiejętność jej przekazywania ,cierpliwość i tzw. ludzkie podejście do problemu . Jestem wdzięczna za pomoc jakiej Pan Rafał Kępa mi udzielił i choć nigdy nie piszę żadnych komentarzy , to dzisiaj postanowiłam zrobić wyjątek. Wszyscy zasługujemy na to ,aby być uczciwie traktowani , aby informacje ,które są nam udzielane na temat naszych umów były jasne i czytelne .Nie chcemy trafiać na pracujące w firmach niekompetentne osoby , pracujące jakby "za karę" . Ci ludzie marnują nasz czas ,traktują nas jak intruzów. A tu proszę , miłe zaskoczenie ! Jeszcze raz dziękuję Panu Rafałowi , a wszystkim Państwu życzę tylko takich doradców jak Pan Rafał Kępa. Serdecznie wszystkich Państwa pozdrawiam : )

Adrian

9 gru 2022

Od roku podpisana umowa na gaz z axpo place 35 gr za kWh gdzie pgnig ma prawie 80 gr za kWh i ta cene mam stałą opiekun dzwoni co jakiś czas pyta czy wszystko ok także jestem zadowolony firma godna polecenia

Beata

4 gru 2022

Naciągacze, nieuczciwe zapisy w umowie - klient zawsze na przegranej. Okresy wypowiedzenia bardzo długie - 6 miesięcy. Kary umowne - nawet wtedy, gdy nie ma już możliwości poboru energii w danym miejscu bo licznik jest zdemontowany i wiele innych wad

Klientka

28 lis 2022

Z końcem roku kończy mi się 4letnia umowa na prąd.Faktycznie cena była konkurencyjna.Od tygodnia próbuję się skontaktowac poprzez infolinę ,emailowo w celu poznania nowej oferty i totalna żenada.Obiecują ,że przedstawiciel oddzwoni i NIC.Na infolinię dodzwonić się to cud ,po kilku min.przerywane jest połączenie.Moje przemyslenia ?-Najwidoczniej firma chce pozyskiwać nowych klientów ale zadbać o tych obecnych juz nie zamierza ,powtarza się historia jaką przerobiłam swego czasu z Enea - z daleka od tego !!!

Zadowolony klient

21 lis 2022

Zdecydowanie polecam firmę Axpo, jako stabilnego i w pełni wywiązującego się z warunków umowy, dostawcę prądu i gazu. Polecam również Pana Patryka z Jeleniej Góry, jako mojego doradcę i opiekuna. Fachowiec!

Mariusz

9 paź 2022

Posiadam Axpo od ponad dwóch lat, ceny które są aktualnie na rynku to jakaś abstrakcja, podpisałem umowę na stałą cenę i to była jedna z najlepszych moich decyzji odnośnie firmy polecam bez zastanawiania się!

Marzena

19 wrz 2022

Polecam firmę gdyż zabezpieczyła mi ceny energii i gazu i nie muszę bać się teraz tym cyrkiem energetycznym który jest także ja polecam pani Justynę sz z Torunia fachowiec od energii i gazu i miły opiekun

Krystian

11 wrz 2022

Polecam firmę AXPO. Stawki za prąd bardzo konkurencyjne oraz pewność, że nie zmienią się podczas trwania umowy, jeśli ktoś zdecyduje się na stałą cenę. W obecnym momencie, czyli przy horrendalnie wysokich cenach, polecam produkt Komfort Rynku. Dzięki temu produktowi mam niższe ceny względem rynkowej.

Kaczmarek

28 sie 2022

Nie polecam!!!!!!

Michał

26 sie 2022

Rzetelna firma, obsługa posprzedażowa na top poziomie. Najlepsze ceny na rynku. Produkt giełdowy polecam

Magda

13 gru 2021

Nie polecam. Umowa po okresie na który obowiązywała przekształca się na czas nieokreślony A stawkę jaka proponują jest 4x wieksza niż na umowie. Zdzierstwo i naciagactwo

Abart

18 lut 2020

Absolutnie nie polecam w chwili obecnej najdroższy dostawca gazu dl firm w taryfie W-3f 137,90 zł. za 1MWh

Leon

16 gru 2019

Gorąco polecam.Zdecydowanie najlepszy sprzedawca energii w kraju.