Porównaj oferty
Tauron opinie, oferta na prąd i gaz
OptimalEnergy

Tauron opinie, oferta na prąd i gaz

2.47 (3200 opinii o stronie)
Przeczytaj opinie o firmie
O firmie

Tauron Polska Energia należy do jednej z pięciu największych spółek zajmujących się w Polsce obrotem i sprzedażą prądu do odbiorców indywidualnych i biznesowych. Grupa Tauron do której należy spółka zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej działa także w obszarze dystrybucji, wytwarzania energii elektrycznej, a także w segmencie wydobycia węgla.

Nazwa spółki

Tauron

Adres siedziby

ul. ks. Piotra Skargi
40-114 Katowice, śląskie, Polska

Telefon

32 606 0 606

Email

kontakt@tauron.pl

Numer KRS

0000271562

NIP

9542583988

Tauron sprzedawca energii: prądu i gazu

Tauron sprzedaje energię elektryczną w ilości ponad 40 TWh, głównie na obszarze południowej Polski. Klientami spółki jest ponad pięć milionów gospodarstw domowych.

Tauron prąd - sprzedaż energii elektrycznej

Tauron Polska Energia dzięki przyznanej koncesji na obrót energią elektryczną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki aktywnie działa na polskim rynku sprzedaży prądu. Obsługuje zarówno odbiorców indywidualnych i biznesowych z obszaru południowej Polski dla których jest sprzedawcą z urzędu, ale także intensywnie działa na rynku opartym o zasadę TPA i pozyskuje firmy i klientów indywidualnych, którzy chcę zmienić dostawcę prądu na firmę Tauron.

Tauron gaz. Oferta gazu ziemnego

Rozwój wolnego rynku energii w Polsce powoduje, że sprzedawcy prądu w zdecydowanej większości posiadają także koncesję na obrót paliwem gazowym. Dzięki temu oferują możliwość zmiany sprzedawcy gazu ziemnego. Tauron to jedna z najbardziej aktywnie działających spółek w tym obszarze. Od 2012 roku firma kieruje swoje oferty nie tylko do klientów biznesowych, ale także dla gospodarstw domowych.

Popularność zyskują także łączone oferty sprzedaży energii: prądu i gazu. Dodatkowo firma sprzedaje razem z energią dodatkowe produkty takie jak usługi Serwisant 24 i inne. Ostatnie 4 lata pokazują, że Tauron wyrasta na najpoważniejszego konkurenta firmy PGNiG. Niższe ceny gazu ziemnego za 1 kWh oraz porównywalne stawki comiesięcznej opłaty abonamentowej - czyli opłat naliczanych przez sprzedawców gazu, do tego prosta umowa, powodują, że rozwiązania związane z produktami gazowymi stają się bardzo popularne. Aktualne oferty dotyczące sprzedaży gazu ziemnego i prądu można znaleźć w naszej porównywarce cen prądu i gazu OptimlEnegy.pl

Tauron - spółki grupy

Tauron Polska Energia wchodzi w skład Grupy Tauron, która skupia w swoim portfelu blisko 60 kapitałowo powiązanych podmiotów. Do najważniejszych z nich można zaliczyć spółki, które w Grupie Tauron są odpowiedzialne za obszary takich działalności jak: wydobycie, wytwarzanie, dystrybucja, ciepło, sprzedaż czy obsługę klienta.

Opinie o ofertach firmy Tauron

Przed podjęciem każdej decyzji zakupowej, a taką również jest zmiana sprzedawcy gazu i ewentualny wybór firmy Tauron, zdecydowana większość z nas szuka opinii na temat produktu, oferty lub samej firmy. Opinie o firmie Tauron przedstawione poniżej są dodawane tylko i wyłącznie przez czytelników naszej strony. W przypadku Spółek Skarbu Państwa należy pamiętać o tym, że wszystkie one prowadzą działalność związaną nie tylko ze sprzedażą gazu ziemnego lub prądu, ale także z dystrybucją. Dla przeciętnego "Kowalskiego", który otrzymuje jeden rachunek za prąd lub gaz może się wydawać, że wszystkie problemy związane chociażby z odczytem licznika prądu to wina sprzedawcy. W praktyce jest zupełnie inaczej. Zdecydowana większość problemów i uwag jakie są podnoszone ze strony klientów dotyczy działalności związanej z dystrybucją. Sprzedawca w przypadku błędnych odczytów czy przerw w dostawie prądu nie może za dużo wnieść. Jest to o tyle istotne, że kierując się opiniami o firmie Tauron, należy zwrócić szczególną uwagę czy dotyczą one sprzedawcy, czy spółek wchodzących w skład całej grupy Tauron np. Tauron Dystrybucję. Tak czy inaczej opinie o ofercie na gaz ziemny lub prąd z pewnością ułatwią podjęcie decyzji zakupowej.

Napisz opinię

Twoja ocena:

Opinie innych klientów (1.15 z 146 opinii klientów)

Sylwia

22 sie 2024

Gnoje wysłali zawiadomienie że wyłączą prąd zrobiłem opłatę i odesłałem na maila informacje ze zostało wpłacone pp zaksięgowaniu u nich i tak mi wyłączyli i zadają dopłaty 150zl za włączenie w tym momencie okradli mnie na 150zl są złodziejami

Stanisław

10 cze 2024

Tauron i Tauron Dystrybucja to firmy o mentalności z najczarniejszych czasów PRL. Nie mamy pańskiego wniosku i co pan zrobisz ... To już nawet skarbówka i ZUS zrobiły duży krok w stronę poprawy obsługi klienta a Tauron chyba zrobił krok ale w przepaść i zakopał się mule. Na infolinii pracownicy kompletnie nic nie wiedzą i nic nie mogą. Na stronie znaleźć odpowiedni formularz to trzeba być chyba detektywem. Nie ma szans dodzwonić się do kompetentnych specjalistów pracujących rejonach, którzy fizycznie realizują tematy i byliby w stanie pomóc. Jeśli ktoś ma możliwość wybrać innego dostawcę to zdecydowanie będzie to lepsza droga. Jeśli nie to mogę tylko współczuć i wierzyć, że kiedyś ktoś z tym bajzlem zrobi porządek.

Karol

8 maj 2024

Takiego bałaganu , lekceważenia klienta, totalne dno. Giną dokumenty. Dwukrotna wizyta w Bok w Strzelinie na przestrzeni 6 miesięcy, dwukrotnie składane pełnomocnictwa, dalej brak w systemie. Nie odpowiadają na reklamacje .

Józef Kubik

20 kwi 2024

Z zażenowaniem piszę te słowa, bo jestem starym człowiekiem a dałem się zmanipulować złotoustym kłamcom jak małe dziecko. Obiecywali mi szybki zwrot inwestycji w niskich rachunkach za prąd, a po kilku latach już same zyski. Za tę dziecięcą naiwność płacę teraz srogą cenę. Rok temu Otovo zainstalowało mi wątpliwą dekorację domu o mocy 8,25 kW za cenę 36 tys. zł. Instalacja jest dobrej jakości i do sieci dostarcza ponad dwukrotnie więcej energii, niż pobieram z sieci. W uczciwym kraju za tę dostarczoną nadwyżkę prawdopodobnie otrzymałbym choćby symboliczną zapłatę. Ba, byłbym szczęśliwy, gdybym na tej fuzji z Tauronem wyszedł choć na zero. Niech wezmą sobie dranie za darmo ten mój prąd, ale – na Boga – niech przynajmniej nie każą dopłacać. Niestety, nie przyszło mi żyć w uczciwym kraju i do dostarczonej za darmo do sieci energii muszę słono dopłacać. Moje rachunki za prąd wzrosły ponad dwukrotnie w stosunku do tych, jakie płaciłem przed montażem instalacji. Żeby mi jeszcze bardziej dopiec, nienażarty Tauron napisał, że byłyby jeszcze wyższe, gdyby nie „działania osłonowe”. Z rozgoryczeniem napisałem ten tekst, ale niech przynajmniej będzie przestrogą dla innych i uratuje ich przed okradaniem metodą "na fotowoltaikę". Oczywiste jest, że główną odpowiedzialność za ten złodziejski proceder ponosi państwo, które tworzy antyludzkie prawo sprzyjające złodziejom.

Marek

18 kwi 2024

Firma ta to jakieś nie porozumienie w umowie mam że co miesiąc mają być wystawiane faktury przez 3 miesiące nie dostałem nic oo 3 miesiącach wysyłają fakturę tłumacząc się że mieli błąd systemu -3 miesiące błąd systemu oczywiście nie interesuje ich to że miałem mieć fakturę co miesiąc totalne dno i wodorosty

Sylwia M

1 mar 2024

Tauron to firma krzak z racji niepełnosprawności matki, faktury zostały zmienione i są wystawiane na mnie, jak dotąd były wysyłane pocztą, od stycznia czekam na faktury bo coś zmienili ja czekam czekam. Zadzwoniłam to się dopiero dowiedziałam, że zostały wysłane na indywidualne konto nikt mnie nie powiadomił o e-fakturach przez ich stronę, nawet żadnego emaila nie dostałam, a mamy już marzec, jeszcze sobie odsetki liczą....Po porostu nazwijmy rzeczy po imieniu to co robią to nabijanie ludzi w balona.

Balbi

19 lut 2024

Witam jak wszyscy tutaj jestem również nie zadowolona. Podając przez infolinię odczyt licznika graniczy z cudem. Rozłączają się jakby to był nadmiar problemu. Zawyżają stany liczników mają bałagan robią pomyłki zawyżają rachunki . Może w końcu ktoś zajmie się tym bałaganem i odciaży naszych obywateli od nie potrzebnych nerwów i stresów . Poziom obsługi klienta zerowy .

Stanisław Wysocki

14 lut 2024

TAURON TO NAJGORSZA FIRMA ŚWIADCZĄCA USŁUGI DLA LUDNOŚCI. FAKTURY WYSTAWIANE PRZEZ TĘ FIRMĘ SĄ NIEZROZUMIAŁE DLA ZWYKŁEGO ŚMIERTELNIKA, NIEJASNE, ZAGMATWANE. ODBIORCA PRĄDU NIE WIE CZY OPŁACAJĄC FAKTURĘ JEST ONA PRAWIDŁOWA POD WZGLĘDEM WYSOKOŚĆI KWOTY.POZA TYM STRONA INTERNETOWA TAURONU CZĘSTO NIE DZIAŁA UNIEMOŻLIWIAJĄC ZAŁATWIENIE SPRAWY.

Maria

13 lut 2024

Na infolinii beznadziejna obsługa, niekompetentna i złośliwa

sopel87

8 lut 2024

Zróbcie coś z waszym bałaganem w systemie, z konsultantami, którzy nic nie wiedzą i wprowadzają w błąd. Członek rodziny, który ma oficjalne pełnomocnictwo notarialne do odbierania dokumentów urzędowych nie mógł odebrać umowy z Tauronu, kurier zadzwonił do was i zabroniliście wydania umowy. Dzień wcześniej byłem zapewniany na infolinii, że nie będzie z tym problemu posiadając pełnomocnictwo. Po tym zdarzeniu na infolinii wielkie zdziwienie i nie wiadomo co z tym dalej zrobić. Nikt nic nie wie, czeski film. Kolejna sprawa wasz serwis mój tauron to kolejna porażka. Od tygodni logując się do niego wiszą mi 623 nieodczytane wiadomości, po probie wejścia w skrzynkę wywala mnie z serwisu. Tygodniami nie potraficie rozwiązać problemu, a jedyne rozwiązanie jakie otrzymuje od was to " proszę usunąć ciasteczka w przeglądarce" i nie pomaga tłumaczenie, że dzieje się tak na 5 innych komputerach i telefonach. Jak czytam w internecie od lata zeszłego roku większość ludzi ma problem z waszymi usługami. Cały czas podnosicie ceny waszych usług , a poziom ich jest naganny. Dno dna.

Grzegorz Jez

9 sty 2024

Dno, totalne dno. Jakość obsługi w punkcie beznadziejna. Czytelność faktur - wyłącznie dla nich, poniżej kulturalnej krytyki. Jakość dostaw prądu kompletnie beznadziejna - wyłączają kiedy chcą a to jedna fazę a to drugą. Gdyby moja firma współpracowała q ten sposób dawno straciłbym wszystkie kontrakty. Brak kontaktu z infolinią - wiecznie zajęta. Ten dziadowski relikt PRL powinien dawno zniknąć z rynku.

Angela

24 lis 2023

Co do opini to mniej niż zero ale strona nie pozwoliła na dodanie komentarza nawet z jedną gwiazdką Ta firma to dramat i jedno wielkie oszustwo tak się powinni nazywać nie dość że klient musi sam się upominać o swoje rachunki to wstrzymują je przez 3 miesiące aż nagle przychodzi rachunek (oczywiście po skardze) ... można usiąść i płakać na jakiej podstawie oni to wyliczają nikt nie wie przełączają z działu na inny dział i w dalszym ciągu nie można uzyskać żadnej informacji dział dystrybucji nawet nie ma ochoty cokolwiek wyjaśniać poprostu się rozłącza ... sama jestem doradcą klienta ale nie wyobrażam sobie takiego traktowania i oszukiwania ludzi ... złodzieje tyle można o nich powiedzieć. Zamierzam szukać innej firmy !!!

Oko Skoko

29 paź 2023

Zawyżają Stan Licznika na Dzień Dzisiejszy Stan Licznika 3245 A w Poprzednim Miesiącu 3645 z Takim Burdelem jeszcze się nie spotkałem Wiadomo ,Wyrównają w tym Miesiącu Lecz , a może Nie mam Na Nadpłaty ?

Oko Skoko

29 paź 2023

Zawyżają Stan Licznika na Dzień Dzisiejszy Stan Licznika 3245 A w Poprzednim Miesiącu 3645 z Takim Burdelem jeszcze się nie spotkałem Wiadomo ,Wyrównają w tym Miesiącu Lecz , a może Nie mam Na Nadpłaty ?

klijent

22 paź 2023

następna polska Mafia, która nie jest zobowiązana do niczego. Jedynie do narzucania swoich mafijnych praktyk. Wysyłanie zapytań oraz reklamacji zostało tylko po to stworzone, ażeby klient stracił swój czas na coś, co i tak nie przyniesie żadnego pożytku. Odpowiedzi są wymyślne i nieskładne i jest z góry wiadomo, ze nikt na nie nie odpowiada poza komputerem!!! Nawet rzecznik praw konsumenta nie interweniuje, gdyż wiadomo, ze z mafia nic nie wskóra!!! Jedna wielka żenada co się już od dłuższego w Polsce dzieje i co jest w tym najciekawsze, nasz kochany rząd wie o tym i również nic nie zmienia w tej skandaliczniej polityce!!

Arkadiusz

8 paź 2023

Na siłę uszczęśliwiają promocyjnym cennikiem. Pomimo zakończenia okresu promocyjnego i braku mojego zainteresowania samozwańczo odnowili cennik pobierając co miesiąc 20 zeta opłaty handlowej. Mój sprzeciw na ten stan rzeczy nie przynosi oczekiwanego skutku.

Karol

21 wrz 2023

Najgorsza spółka jaka istnieje. Ludzie, którzy tam pracują powinni się wstydzić swojej osoby i zapaść pod ziemię. Tauron zniszczył mi i innym osobom już wiele urządzeń elektronicznych, w tym telewizor za 5 tyś zł, komputer itd. Oczywiście żadne reklamacje nie działają, a koszty musimy ponieść sami, bo ich zdaniem 50 przełączeń prądu w ciągu miesiąca to norma. Dramat.

Andrzej

12 wrz 2023

Konto w eBok zablokowane. Z jakiego powodu nie dowiedziałem się. W Mój Tauron historia zużycia tylko za ostatnie 2 lata. Tak samo z fakturami. Co chcą ukryć ?. A może dane zaginęły. Wykres zużycia za dwa lata a na osi poziomej tylko jeden rok. Gratuluję operatorowi serwisu. Po co dwa serwisy eBok i Mój Tauron? Wie chyba tylko jw Prezes. Na fakturach prognozowanych różne kwoty miesięczne, żeby klient wiedział kto tu rządzi. Koniec z wygodą przelewów. Pani w tele poradziła zapłacić od razu całość.

Andrzej

14 sie 2023

Fajna firma, dużo udało mi się załatwić dzięki niej

Kinga

4 maj 2023

Bardzo żałuję, że nie ma ujemnych ocen gdyż jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Zmiana adresu( sami błędnie wprowadzili) trwa już prawie miesiąc i końca nie widać . O infolinii nie da się wypowiedzieć używając cenzuralnych słów, obsługa na miejscu u przez internet to totalne dno. Perfidnie wykorzustują fakt, że są monopolistą.

Wściekla

30 kwi 2023

Rachunki do tej pory do kwoty 500 zł przez okres zimowy teraz prawie 2000tys złożona reklamacja wizyta w oddziale 14 dni na odp zero odp na infolini zero informacji awaria systemu mało tego 2 mies nikt nie spisywał liczników i zwalanie na awarie systemu skandal w ciągu 2 mies mam 4 tys do zapłaty nie zapłacę gdyż składamy skargę do Warszawy wraz z mieszkańcami całego bloku bo większość nie ma nawet za marzec faktury

Przedsiebiorca

5 kwi 2023

Oszuści, zlodzieje

Krzychu

19 mar 2023

Złodziejska firma, to takie obajtki od prądu.

Jarosław kowalczyk

1 mar 2023

Dostałem rachunek z podwyżką 600%. Wcześniej za prąd w domku mało używanym płaciłem około 50 zł. Na infolini dowiedziałem się że gwarancja ceny, która, jakimś sposobem znalazła się na moim rachunku podrożała do 125 zł, a więc ąby utrzymać cenę 50 zł płacę 125 zł , mimo że cena jest i tak gwarantowana przez państwo. następnie przez 30 minut rozmawiała=em na infolinii z jakąś Panią która nie mogła z niewiadomych powodów podać mi szczegółów umowy i nakłaniała mnie, abym sam powiedział jaką chcę umowę a szczegóły poznam jak już będzie wybrana. Zadzwoniłem godzinę później i inna Pani stwierdziła, że absolutnie żadnej nowej umowy nie potrzeba tylko musi być zmiana cennika. Na koniec rozmowy jedna i druga Pani zobowiązały się, że prześlą jakieś dokumenty, czego żadna z nich nie zrobiła. Pojechałem do punktu gdzie dowiedziałem się, że już jest po pierwsze za późno, a po drugie nie przyjmują bez wcześniejszego umówienia.Pani chciała mnie umówić, niestety miała zablokowaną możliwość wcześniejszego umówienia. Zadzwoniłem na infolinię, aby się umówić, gdzie usłyszałem, że czas oczekiwania wynosi 15 minut. Najpierw czas płynnie się zmieniał, ale po dziesięciu minutach zatrzymał się na jednej minucie i przez pół godziny się zawiesił. Ponieważ już było po godzinie 18 domyśliłem się, że ktoś zapomniał wyłączyć sekretarkę. Szczerze powiedziawszy to są kpiny z ludzi. Kpiny i złodziejstwo

Paweł

16 lut 2023

Tauron to złodzieje, niedługo braknie mi wypłaty na ich faktury

andrzej

30 lis 2022

tauron to czysto złodziejska spółka,ceny prądu i naliczanych opłat na fakturze nie mają nic wspólnego z kosztami.po prostu ukraść jak najwięcej to jest motto spółki. Andrzej

Adam

23 lis 2022

Brak możliwości kontaktu poprzez infolinię. Aplikacja e-BOK bezużyteczna. Czemu nie ma opcji pobrania częściowo wypełnionego wniosku o prąd dla małych w cenie 785 zł za 1 MWh? Tak trudno zawrzeć w tabeli numer punktu poboru energii elektrycznej czy date podpisania umowy? Nawiasem mówiac tej daty próżno szukać na e-BOK-u Tauronu. N astonie powinien byc formularz który sam się wypełni po wpisaniu NIP-u bo wszystkie dane są w systemie no ale po co? Typowe dla Państwowych spółek olewanie klienta ale czego się spodziewać jeśli państwo jest z dykty klejonej na ślinę...

Karol

29 wrz 2022

Dno. Traktują Cię jak śmiecia, dzwoń i czekaj. Dodzwonisz się to oczywiście to nie odpowiedzialność tej osoby, słyszysz "ja Pana przełączę..." i wrzucają Cię chamy na centralkę, gdzie zabawa zaczyna się od nowa!

anna

30 cze 2022

Z gorszą obsługą klienta się jeszcze nie spotkałam. Ze stale mam jakieś pytania i pretensje, to zablokowano mi dostęp do portalu Tauron. Stan licznika musiałam podać via mail, znikąd nie można się dostać do historii zużycia. Z dotychczasowych opinii wynika, że klienta traktuje się jak gówno.

Bogdan

14 maj 2022

Dramat, z miesiąca na miesiąc kolejne podwyżki energii. Całe szczęście, że od nich odszedłem

Mariola

11 maj 2022

21 miesięcy czekam na zmianę licznika na 3fazowy (w kamienicy jest winda, więc jest i moc). Nikt nie wie jak długo jeszcze. Pomimo faktu, że w mieszkaniu nie można zamieszkać (ogrzewanie i ciepła woda zasilana siłą), oszukano mnie i podsunięto mi umowę z dodatkami (nawet nie wiem jakimi!!!) Zużycie ZERO, ale opłaty handlowe naliczane co miesiąc. Reklamacji nie uwzględniają - "widziały gały co brały" - nie, zaufały oszustom!!!

Monika

27 kwi 2022

Od jakiegoś czasu prześladują mnie telefony z Taurona w sprawie nowej umowy, którą nie jestem zainteresowana. Jak się okazuje system jest tak skonstruowany, że nadal wybiera do mnie numer pomimo że prosiłam o zostawienie mnie w spokoju. Dzwoniąc na infolinię po wysłuchaniu ponad 2 minutowego nagrnia dowiedziałam się że czas ozekiwania to 15 minut. Przeprosili (Sic!) i poszło nagranie o możliwości załatwiana spraw online. Polityka firmy żenująca, typowy korporacyjny system próbujący wymusić swoje cele. Dno!

Michał

13 kwi 2022

Jednym słowem „masakra”. Mówię nie.

maciek

11 mar 2022

najbarzdiej zlodziejska spolka w tym kraju uciekajcie od nich gdzie sie da

chuj cie to

18 lut 2022

Nie polecam ogolnie prąd jest niepełnosprytny, JT

NiePolecamTauronu

8 lut 2022

Niestety nie da sie dać 0 gwiazdek. Przykladowo dla fotowoltaiki niejawnie podpinaja "cennik" ze gwarancja stalej ceny (przy fotowoltaice!!!). Klient dowiaduje sie o tym z maila typu spam (na dole maila font-size 4px jest napisane "mozesz zrezygnowac") albo przy rozliczeniu rocznym, ze musi zaplacic x miesiecy * 18.50zl (gdzie oplaty stale co miesiac wynosza nieco ponad 17zl). Jest to ewidentne dojenie klienta, wciskanie mu na sile "cennika ze stala cena zakupu pradu dla klienta, KTORY MA FOTOWOLTAIKE". NIE POLECAM - jesli mozesz, przepisz sie do innego dostawcy pradu. Tauron traktuje cie jak debila/dojna krowe...

daw

26 sty 2022

tauron to zbieranina nieudaczników, kolesiów, pseudo prl-owska proteza. tauron bok kłodzko kompletne chamstwo brak poszanowania klienta, oddział wałbrzych to zbieranina idiotów (posiadam na to pisma z pouczeniami dla nich od urzędu regulacji energetyki), infolinia tej pseudo firmy to nieporozumienie, nic nie mogą, nie wiedzą, przełączają między działami, to monstrum należy zdelegalizować. umowę poprawiali trzy razy, dodatkowo zawyżają rachunki!! błędne lichwiarskie prognozy zużycia energii, naprawę cała ta pseudo ekipa łącznie z pracownikami technicznymi to ignoranci i bezczelne chamy. Moje merytoryczne reklamacje i konkretne pytania albo pozostawały bez odpowiedzi lub obijały się w bezkształtnym bełkocie, pseudo ekspertów od obsługi klienta. życzę nam aby jak najszybciej uwolnić się od tego monopolisty

Adam

23 lis 2021

Kompletna katastrofa - mają na stronie linki do zmiany odbiorcy prądu i gazu. Tylko mimo iż gaz nie można online tak przepisać to przycisk jest aktywny, Można wniosek wypełnić, najemca otrzymuje maila z linkiem do potwierdzenia i tu zaczynają się problemy. Nie może go zaakceptować - ale nie pisze dlaczego, to było by za proste. Po trzech próbach połączenia z infolinią ( każda czas oczekiwania to 20/30 min mimo iż komunikat brzmiał: czas oczekiwania poniżej 1 min ) można się dowiedzieć że gazu nie można przepisać online. Pani grzecznie proponuje że wyśle mailowo odpowiedni dokument do wypełnienia - super jaka pomocna. Dokument się nie otwiera :(

Łukasz

17 lis 2021

skrzynke postawili w sierpniu, odbior przylacza planuja na polowe grudnia, choc w miedzy czasie (we wrzesniu) byli juz pracownicy tauronu odebrac skrzynke. rece opadaja

arko

12 lis 2021

15.11 minie miesiąc odkąd czekam na montaż licznika, który miał zostać założony do 14 dni. Klienta mają w głębokim poważaniu,. Jedyne co można usłyszeć na infolinii to, że przyjęli zgłoszenie i na jego rozpatrzenie mają kolejne 14 dni. W przyszłym tygodniu pewnie usłyszę to samo. W samej firmie nie da się skontaktować z nikim kompetentnym, który potrafi udzielić informacji: dlaczego do dnia dzisiejszego licznik nie został założony, ani kiedy to zostanie zrobione. Jedynie: "zgłoszenie zostało przyjęte, proszę cierpliwie czekać". Jak tylko pojawi się konkurencja, radzę szybko do niej uciekać.

Corvo Taurońska

23 paź 2021

niektrorych hoteleom w trakcie obostrzen hotelowych dali rachunki 500% wieksze bo wiedza ze wiekszosc hoteli miala udostepnionych wiecej pokoikow niz przezwidziane 50%. zeby udowodnic im ze nie bylo takiej opcji na takie zurzycie trzeba w sadzie wykazac ksieki meldunkowe. zaden taki uczciwy hotelarz nie pojdzie do sądu i nie pokarze dowodu na siebie samego. wał mistrzowstwo świata

Darek

8 paź 2021

Z gorszą obsługą klienta się jeszcze nie spotkałem. Planowałem podpisanie na dostawę gazu, Tauron zniechęcił już na samym wstępie, na infolinii nie można się dowiedzieć na jakim jest etapie sporządzanie umowy, ciągłe przełączanie do innego działu z powodu braku kompetencji, brak kontaktu z działem zajmującym się sporządzaniem umów. Jedyna informacją jaka udzielana jest na infolinii, że umowa jest w trakcie sporządzania... Przekroczony został termin 20 dni, jakie firma daje na sporządzenie oraz podłączenie licznika. Ostatecznie umowa zawarta z innym dostawcą. Jeśli już na wstępie jest takie traktowanie klienta, co się dzieje gdy jest już zawarta, w razie problemów, reklamacji itp? \ Totalna spychologia, nie polecam

MS

3 sie 2021

TRAGEDIA......prąd do domku letniskowego od początku stycznia 2021 zakładają !!!!! Dalej nie ma. Mają ludzie w głębokim poważaniu !!

Tracz

30 lip 2021

Założyłem mikroinstalacje i już 2 miesiące czekam na wymianę na licznik dwukierunkowy. Ciągle tracę czas aby wyjaśnić ze moja działka nie ma nazwy ulicy ani domu. Biurokracja, marnowanie czasu i fatalna obsługa klienta na każdym stopniu. Nie polecam nikomu tego operatora

Ndz

7 lip 2021

Dno! Trzeba się Umawiać na godziny inaczej nie przyjmą! Kpina! Na niczym się nie znają i nic nie pomogą bo nic się nie da. Bezczelne baby!

Pk

15 cze 2021

Zgłoszenie awarii pieca gazowego, tauron przyjął zgłoszenie po czym zadzwonił do mnie serwisant pierwszy który z 500 zł zagwarantowanych przez TAuron na naprawę pieca zażyczył sobie 400 zł, za samą wizytę, pocałowanie klamki czyli klientowi na naprawę i części zostaje 100 zł ale szczęście nie miał czasu:) potem serwisant z drugiego końca Polski który zapytał czy mam fachowca to on go tej usługi zatrudni za 200 zł . To jest niewiarygodne. Te 500 zł nie jest dla klienta ono jest dla Edka który ma deal z Tauronem. Powiedziałem ze mam kogoś kto naprawi piec na czas do 24 h to rękami i nogami się bronili przez tym bo zasada jest taka że 400 zł ma trafić nie do klienta tylko do wykonawcy z którym Tauron podpisał umowę. Wnioski wyciągnijcie sami na czym to polega. Wypowiem wszystkie umowy w najbliższym możliwym terminie z tą firmą. Gdyby chodziło im o klienta to daliby wybór z którego wykonawcy klient skorzysta a tutaj masz przymus wydać 400 zł na ich wykonawcę za nic, na dzień dobry

pawel

3 cze 2021

Dzwonie na infolinie co mam zrobic jak mi sie kable pala przy liczniku opryskliwa kobieta na info lini daje mi do zrozumienia ze gówno ich to obchodzi i mam speier.... do administratora budynku

Niemiec Wiktoria

29 maj 2021

Na wstępie - nie chce używać wulgarnych slow aczkolwiek cisną się bardzo na usta na myśl o pracownikach pracujących w Tauronie na infolinii. Około pięć miesięcy nie mogłam doprosić się o fakturę za II półrocze 2020r. kiedy już ja otrzymała (nadmienię, iż jestem klientem posiadającym fotowoltaikę) to i owszem rozliczenie za poprzedni rok w porządku natomiast faktury prognozowe na rok 2021 były niemalże identyczne jak bez fotowoltaiki tzn. nikt nie raczył sprawdzić nie musząc się fatygować i odpisywać licznik na posesji tylko sprawdzić w aplikacji e-licznik jak mniej więcej wyglądało II półrocze 2020. Ale pomijając już ten fakt zadzwoniłam na infolinie z prośba o zmianę prognoz na: zużycie 350 kWh za 1 miesiąc natomiast oddanie 300 kWh za 1 miesiąc. Oczywiście zlecenie niby przyjęto zapytałam czy wszystko jasne? tak tak odpowiedziała pani po czym dostaje fakturę prognozowa za okres od 01/01/2021 do 02.06.2021 tj. 5 miesięcy zużycie 350 a oddanie 300 kWh ???? a powinno być wg. mojego zlecenia za ten pierwszy okres zużycie 1750 a oddanie 1500 kWh, następny okres to od 03/06/2021 do 31/08/2021 tj. 3 miesiące widnieje wartość zużycie 700 a oddanie 600 a powinno być zużycie 1050 a oddanie 900 i kolejny trzeci okres prognozowany to od 01/09/2012 do 31/10/2021 i tylko w tym miejscu było o dziwo dobrze. No wiec niewiele myśląc dzwonię kolejny raz i wydawało by się, że rozmawiam z normalnym konsultantem proszę panią aby otworzyła sobie moja kolejna blednie wystawioną fakturę i tłumacze po kolei jakie powinny być wartości w kolejnych okresach i przyjęła do wiadomości wiec myślałam, że będzie Ok, NIESTETY przychodzi kolejna faktura z jeszcze bardziej pomniejszonymi prognozami przyjęto mi łącznie za 10 miesięcy zużycie 1050 a oddanie 900 kWh. I znów kolejny telefon i znowu tłumaczenie jak nie powiem komu ???? a pani mi mówi że to przecież prognozy a nie zużycie itp. itd a ja jej na to, że przecież wiem, że prognozy tylko nie takie jak prosiłam już kilka razy bo nie zamierzam dopłacać na końcu roku niebotycznych kwot i chce aby te prognozy były takie jak ja sobie życzę bo mam do tego takie prawo. I tak naprawdę to nie wiem jak mam dotrzeć do tych id....... na infolinii, brak mi już sił aby kolejny raz tłumaczyć jak maja być naliczone kWh za te okresy.

Andrzej

14 maj 2021

Nie polecam, to są jakieś kpiny.. Firma z PRLu .. Katastrofa na każdym kroku.. Wciskają nie korzystne warunki w umowach, buractwo i nie kompetentność wszędzie.. Klienta mają za nic. Masakra.

Elżbieta

21 kwi 2021

Tragedia!!!!!!!

Góral

3 kwi 2021

Kto mi zwróci koszty zmarnowanych produktów świątecznych. Ciekawe.pałuja się 5 godz A ja za prąd co miesiąc płacę dużo pieniędzy

Darek

2 kwi 2021

Kontakt przez Mój Tauron - tragedia. Osoby które odpowiadają mają sztampowe odpowiedzi i wysyłają je jak tylko choć trochę pasują do zadanego pytania. Szczegółowe pytanie powtarzane czterokrotnie nie doczekało się odpowiedzi. Odpowiadający nie sprawdza nawet czy w punkcie odbioru o który pytam zamontowana jest instalacja fotowoltaiczna czy nie, i w odpowiedzi udziela wyjaśnienia jak podłączyć instalację PV. Żenada i tyle. Szkoda tylko że mając instalację PV nie mam możliwości ominięcia szerokim łukiem Taurona !

Wojtek883

22 mar 2021

Katastrofa. Niie moge zawrzc umowy z ta firma juz od konca grudnia. Wieczne problemy, brak dokumentow lub inne bzdety. Sprawa jest zalatwiana przez kilkanascie osob, nigdy praez jedna.

Katarzyna Mazurek

19 mar 2021

Nic sobie nie robią z klienta! Kompletne zero nie mogę doczekać się aż przejdę do PGNiG! Prosiłam tauron wiele razy o podanie korekt faktur za ostatnie 2 lata Nie poczuwają się w ogóle do tego!!!!! Nie mam zamiaru współpracować z tak nieprofesjonalna firmą powinniście już dawno zniknąć z rynku.

Jan

16 mar 2021

Dodatkowe usługi niewiadoma po co trzeba dodatkowo płacić. Ceny za kWh w firmie 48 gr. Czy oni powariowali ? Nie polecam. Szukam czegoś innego.

Tomasz

4 mar 2021

Tauron to najgorsza fima z jaką się spotkałem sami przedłużyli mi umowę na trzy Lata z głownianym elektrykiem garaż plus mieszkanie ponad 52 złote za same liczniki nigdy w życiu nie podpisze już umowy bada oszustów i naciagaczy

MAREK MAŁKOWSKI

24 lut 2021

Nie polecam. Jeżeli jest możliwość to proponuję nie zawierać umowy kompleksowej na dostawę energii elektrycznej z tą firmą. Prąd jak to prąd jest i tyle...do czasu jak go zabraknie i jest z TAURON-a: Fakty: 1.Elektryk24 nie działa. Kontakt na infolinie o dziwo jest (ciekawostka jest to PZU), elektryk nawet przyjeżdża i tyle... albo stwierdza, że jest to linia Dystrybucji albo koszt naprawy wynosi powyżej10 tys. zł (wymiana przewodu napowietrznego zasilającego garaż pomiędzy dwoma słupami energetycznymi w mieście wojewódzkim Opole!!!, na gruncie który nie jest własnością czy współwłasnością moją..wiemy skąd takie rachunki za prąd!!). 2. Umowa kompleksowa (sprzedaż +dystrybucja) nie działa. Powinno się ustawowo zakazać zawierania takich umów przez TAURON Sprzedaż, ponieważ nie zajmują się awariami!!! i odsyłają do podmiotu, który nie jest stroną umowy czyli do T. Dystrybucji a tam wszystko jest OK bo oni dostarczają tylko nie do tego punktu, który wskazany jest w umowie ze Sprzedażą.....koło się zamyka ciuciubabka trwa. Gdybym mógł zawrzeć umowę oddzielnie ze Sprzedażą i Dystrybucją do takiej kuriozalnej sytuacji by nie doszło (według Dystrybucji ok. 200 m napowietrznej linii energetycznej nie jest ich, mam sobie samemu naprawić co jest prawnie zabronione (nie mój grunt, dystrybucją nie może zajmować się właściciel gruntu), odpowiedź - nas to nie interesuje, jest to zaszłość historyczna!!) no ale pieniądze przez kilkadziesiąt lat energetyka a później TAURON brał!!! 3. Kontakt z Tauron Sprzedaż - można się uczyć jaki nie powinien być. Z Tauron Dystrybucja całkiem niezły, powiedziałbym poprawny ale co z tego skoro nie wniósł nic do sprawy za wyjątkiem tego, że jako obywatel/strona umowy poznałem prawo energetyczne, które jest całkiem niezłe tylko z wykonaniem przez TAURON jest coś nie tak. 4. TAURON w moim przypadku nie był w stanie po zmianie ustroju energetycznego (1997 rok!!) utrzymać istniejącej infrastruktury (uważam, że nieprawidłowo zinwentaryzował istniejące linie, a co za tym idzie nie konserwował i nie modernizował je, co w efekcie spowodowało, że kabel energetyczny przegnił ze starości i opadł na ziemię zagrażając życiu i zdrowiu mieszkańców..reakcja i odcięcie zasilania przez pogotowie energetyczne było OK ale próby jego przywrócenie trwają od lipca 2020 r. i pewnie się nie doczekam przywrócenia zasilania....i zasilania mojego elektryka z instalacji energetycznej mojego garażu. No cóż przesiądę się na kopcącego diesla przynajmniej nie będę musiał do czynienia z TAURON-em. Dzięki Bogu mam wybór i tego życzę innym. Amen

Maxzana

2 lut 2021

Unikać i tyle.. Nie dać się naciągnąć na usługę serwisant - PORAŻKA. Za tę usługę trzeba MIESIĘCZNIE płacić 18,49 !!! ( a miało być free )

niezadowolony klient

1 lut 2021

Panowie z Taurona są bardzo niekulturalni. Nie umieją odpowiadać w sposób normalny tylko z pretensjami, że w ogóle śmiałem o coś zapytać. Zostawiają nieporządek w miejscu pracy i po jej skończeniu.

Serwisant24

29 sty 2021

Mam usługę Serwisant24 w Tauronie i po reklamacji tej usługi obiecywałem że napiszę opinię więc piszę :) Jak wiadomo Tauron pokrywa koszt jednorazowej naprawy do 500 zł. Niestety przekonałem się na własnej skórze że jest to usługa tylko po to aby Tauron jeszcze więcej zarobił. Za samo przyjechanie fachowca i wykonanie ekspertyzy Tauron bierze sobie z tej puli 500 zł aż 284 zł (zrezygnowałem z naprawy płyty indukcyjnej którą kupiłem za 1500, koszt naprawy został wyceniony na 1430 zł). W przypadku rezygnacji dostaje się na rachunek bankowy 500 zł właśnie pomniejszone o koszt podjechania fachowca i wykonanie ekspertyzy. Wykonanie ekspertyzy trwało około 20 min i fachowiec stwierdził że najlepiej będzie jak się wszystko wymieni ;). W imieniu Taurona usługę realizuje PZU, dla którego to z kolei usługę realizuje jakaś kolejna firma zajmująca się danego rodzaju sprzętem. Więc sama ekspertyza, za którą oczywiście zawsze się płaci i jest i tak na pewno wliczona np. w koszt ewentualnej naprawy kosztuje 284 zł. Sami musicie obliczyć czy płacenie za usługę się opłaca dla tych dodatkowych 216 zł które można dostać w przypadku zaistnienia awari. Dodatkowo zaznaczę że z usługi chciałem skorzystać w okresie przedświątecznym i na elektryka musiałem czekać około 8 dni.

Anett

12 sty 2021

Nie wiem co się z tą firmą dzieje? ale wiem jedno ..ludzie tam pracujący są tak NIEkompetetni,że głowa mała.Dzwoniłam w odstępie 3ch miesięcy w dwóch różnych tematach i w oby dwóch wprowadzono mnie w błąd.Nigdy nie podpiszę już z nimi umowy "telefonicznie" Nigdy.Poza tym ostatnie moje zapytanie dot.nowego podatku (opłaty mocowej) a Pani (teraz hit) doinformowała mnie,że on jest od dawna i to jest dlatego,że sama podaję stan licznika.Ludzie!! W życiu nie słyszałam większej bzdury..Kto tam pracuje?! Bo na pewno nie ludzie,którzy powinni. (Nie mam tu na myśli wszystkich,tam pracujacych) ale załatwianie spraw telefonicznie,to armagedon.Jedno muszę przyznać (osoby z którymi rozmawiałam byli mili)

JANUSZpl

17 gru 2020

PORAŻKA - serwis - obiecują przed podpisaniem WSZYSTKO a później się nie należy !!! - 1 raz zepsuł mi się czajnik to się nie należy naprawa !!! , - 2 raz zepsuł mi się odkurzacz nie jest zawarte w umowie że go naprawiają !!! - 3 raz zepsuł mi się telewizor 55 cali - naprawią ale trzeba dopłacić ( koszt dojazdu 160 zł !!! czyli zostało z 500 zł tylko 340 zł !!! , + DODATKOWA dopłata 600 zł - zdecydowałem się naprawić termin realizacji 1-2-tygodnie , zabrali Telewizor , po kilkunastu telefonach po ok 8-9 tygodniach męczenia ich o naprawę zdecydowali się że NIE NAPRAWIĄ a 500 zł przepadło!!! - kolejny raz 4 - wybija mi bezpiecznik!!! awaria czego ? nie wiem - Odpowiedz - Jeżeli będzie to bezpiecznik lub coś w gniazdku to się nie należy serwis i wtedy zostanę obciążony dojazdem + koszt serwisu ok 200-300-400 zł PORAŻKA !!!! Czyli mam sobie wezwać elektryka we własnym zakresie i określić co się zepsuło - ale on już to naprawi , więc po co jakiś naciągany serwis 24h !!! ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!! OSTRZEGAM przed wyłudzeniem od tej firmy TAURON dodatkowych usług ponieważ tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze a za naprawę będziecie musieli zapłacić u prawdziwych ekspertów co naprawią a nie będą naciągać!!

Olo

11 gru 2020

Niestety jestem zmuszony zostawić jedna gwiazdkę ale to tez za dużo. Miałem podpisaną umowę kompleksową na gaz i prąd. po 6 miesiącach uwolniłem się i mam fotowoltaikę. Pozostała umowa na gaz. Od początku mam problemy z Tauronem gdyż wystawiają rachunki jak im się podoba. Odczyty są nierzetelne , pani z infolinii nie udzieli mi żadnej odpowiedzi gdyż oni są tylko pośrednikiem i mam kontaktować się z PSGAZ !!! Kur.... to po co mi oni skoro nic nie mogę z nimi załatwić ? Okazało się ze zużywam za mało gazu wiec dowalili mi prognozy bez konsultacji czegokolwiek !!! Na moją prośbę o wystawianie rachunku co miesiąc zgodnego z moim odczytem - nie ma mowy. Prognoza i już !! Mam płacić po 400zł w miesiące gdzie nie zużywam więcej niż 40zł. Informacja ze mają najtańszy gaz bujda ! opłaty abonamentowe i inne radzę sprawdzić! Związałem się z nimi na 3 lata ale postanowiłem zapłacić karę i pozbyć się syfa z mojego życia . NIE POLECAM!!!

Paweł Ożarowice

7 gru 2020

Załatwienie prądu do domu to droga przez mękę jakiej nie życzę najgorszym wrogom. Są niekompetentni, niedoinformowani i sami nie umieją o niczym poinformować. Nikt oczywście nie odbiera telefonu. Mają ogromny nieporządek w dokumentach a zachowanie ich pracowników jest niepoważne i niedojrzałe. Kontynuując takie praktyki nie dziwcie się jak ludzie kradną prąd. Z Wami nie da się po dobroci.

Artur Olewiński

6 gru 2020

Brak rzetelnych odczytów, albo brak faktury albo odczyt wzięty z głowy, w moim przypadku drastycznie zaniżony co spowodowało duża niedopłatę. Brak komfortu panowania nad wydatkami, spowodowane brakiem kompetencji pracowników firmy. ODRADZAM!!!

Dariusz

1 gru 2020

Witam takich firm na rynku jest niewiele, ale cóż człowiek nie ma wyboru , obsługa dno, opłaty prowizje 1,50zł za opłacenie rachunku blikiem czy kartą, smiech na sali...... dnoooooooo

Dominik

30 lis 2020

Podłączenie licznika męczę się od 2 miesięcy i dalej nic. Co dzwonię to nawet mojej umowy w systemie nie mają. Składałem już dokumenty na Leginckiej i przez e-mail i zero odzewu. Firma Tauron to jakiś żart !!!

Klaudia

28 lis 2020

Szkoda, że nie można wystawić zero gwiazdek. Nieogarnięcie na każdym polu, czy to telefonicznym, czy mailowym. Złe wystawienie umowy - ze złymi datami i narzuceniem cyklu opłat bez konsultacji z klientem. Na poprawę czekam już miesiąc, trzeci raz dostaję maila, że muszę jeszcze coś dosłać do umowy (jakby nie mogli napisać tego w jednym mailu). Miesiąc mija, a drugiej faktury za prąd jak nie było, tak nie ma. Pierwsza faktura wystawiona błędnie, na za dużą kwotę. Naliczanie opłat abonamentowych za cały miesiąc. Nie ważne, że podpisujesz umowę 31 sierpnia i przez sierpień nie korzystałeś z prądu. I tak musisz zapłacić za cały sierpień. Umawiasz się na rozmowę z konsultantką w określonych godzinach, dzwoni do Ciebie 2 h później niż przedział czasowy. W mailach za każdym razem odpisuje Ci inna osoba. Generalnie NIE POLECAM. Od taurona JAK NAJDALEJ! Szkoda nerwów.

Waldek

25 lis 2020

Pani przez telefon wpuściła mnie w maliny i zamiast płacić mniesze rachunki to płacę dwa razy większe. Wcześniej kazali mi płacić po dwa razy te same rachunki i zrobili mi korektę od zdublowanego rachunku tak że znów musiałem płacić za to samo. Takiego absurdu to nawet w TV nie widziałem

Piotr

25 lis 2020

Czekam już 3 tydzień od podpisania umowy na założenie licznika. Czy można dowiedzieć się co się stało? Na infolinii tauron dystrybucja nie chcą podać mi numeru telefonu do montera liczników. W salonie Tauron na ul Legnickiej we Wrocławiu nie wiedzą nic, 2 tygodnie temu powiedzieli, że usługa jest w realizacji, więc lada dzień mam spodziewać się montera. Tak co kilka dni podczas wizyty w salonie. W domu zimno 12 stopni, małe dziecko, dni są coraz chłodniejsze. DRAMAT!!! Czekam jeszcze tydzień i kieruje sprawę do sądu.

Klientka

12 lis 2020

Wystawiają korektę faktury z nowymi prognozami i rozliczeniem po korekcie, a potem domagają się zapłaty za prognozę z faktury pierwotnej. Wszystkie próby (A było ich z 10) podjęcia dyskusji ws.zasadnosci egzekwowania należności z prognozy dołączonej do faktury już skorygowanej- nie przyniosły żadnego efektu. Brak profesjonalizmu i kompetencji przy rozliczaniu korekt. Ale w związku z obecną trudną sytuacją nie mam czasu na doprowadzenie sprawy do końca (czyli do sądu, UOKIK czy mediów). Ps. Na korekcie było napisane: Państwa reklamacja jest uzasadniona. W załączeniu przesyłamy korektę wg której zostaje do zapłaty X oraz nowe prognozy. Otóż nie. Po 2 miesiącach dostałam wezwania do zapłaty za prognozę z faktury , która została skorygowania. Wg nich powinnam się chyba domyślić , że nie mogli skorygować prognoz i że żądają zapłaty za coś co skorygowali . Przesyłanie im dokumentów, wpłat i innych pism - mija się z celem. Odpowiedź jedna: mam zapłacić . Choć w świetle normalnych przepisów wystawiania faktur i kotekt- ich praktyki nie mieszczą się w zakresie tych pojęć. Brawo TAURON za nowe zasady rachunkowości i skuteczne (choć nieprofesjonalne) ściąganie NIENALEŻNYCH wam wpłat.

Iza

10 lis 2020

W życiu nie spotkałam się z gorzej funkcjonującą firmą! załatwienie czegokolwiek online graniczy z cudem! od dwóch lat próbuję podłączyć prąd do posesji i nadal nic, mam juz meble w nowym domu a nie mam prądu. Żenada totalna, po wysłaniu dokumentów, po dwóch miesiącach upominają się ponownie o te same! na każdą odpowiedź, każdą najmniejszą, czeka się po kilka tygodni. Po pięciu dniach - sprawa przekazana do rozpatrzenia, po kolejnych 14 odpowiedź - prawie trzy tygodnie! i tak można w kółko, bo ciągle coś. 1,5 roku ustaleń dot. nowego przyłącza, osoby z infolinii przekazują sprzeczne informacje, błędy w dokumentach, źle policzone opłaty za przyłączenie, reklamacje (i oczywiście na każdą odpowiedź musisz swoje odczekać) 11 miesięcy oczekiwania na wykonanie przyłącza, a miało być po czterech, a teraz od dwóch miesięcy podpisywanie umowy. Gdybym wiedziała i miała wybór NIGDY W ŻYCIU nie podpisywałabym z nimi czegokolwiek, jeśli możecie uciekajcie!

Kamila

28 paź 2020

Dramat ... Na montaż licznika czekamy już 4 tygodnie. Ponowne zgłoszenia nic nie dają... Całość procesu przez internet miała trwać 14 dni, a trwa już 50! To jest dramat, naprawdę...

Irena

13 paź 2020

Tauron ma ciągle beznadziejny system informatyczny. Kto za to odpowiada? Ile krwi napsuli ludziom! Skandal.

Stefan

9 paź 2020

Trzeba czytać co się podpisuje, a nie jak te barany podpisujecie wszystko co się wam podsunie pod nos... Jak się nie wie jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy/przyłączenia działki do sieci to proszę nie mieć pretensji, że można mieć nic od ręki załatwione. Ja od wielu lat jestem klientem Taurona i bardzo sobie chwalę ich obsługę i podejście do klienta. Jak się chce to można wszystko załatwić, ale jak ktoś przychodzi i od samego początku prezentuje postawię że jemu się "należy" to niech się nie dziwi że odbija się jak od ściany. Tam też pracują tylko ludzie, którzy nie są odpowiedzialni za całe zło tego świata. Włącz myślenie i przestań gadać głupoty jeden z drugim... Nie pozdrawiam

Marcin

4 paź 2020

Tauron online to całkowita porażka. Jak nie pójdziesz do biura obsługi klienta to możecie się spokojnie zestarzeć a online nic nie załatwicie i nie doczekacie się żadnej obsługi. Porażka monopolisty.

Beata

1 paź 2020

Jestem oburzona działaniem firmy TAURON. Firma ta wysłała notę obciążeniową wynikającą z rezygnacji z umowy przed końcem jej obowiązywania do osoby ZMARŁEJ. Nie tego oczekuje się od poważnej firmy. DAŁABYM ZERO GWIZDEK ale niestety nie mogę.

Jerzy

1 paź 2020

Absolutnie nie dawać się nabierać na gaz z Tauronu. W PGNiG płaciłem za 2 miesiące 47 PLN a w Tauronie 72 PLN. Warto ?

Doorin

25 wrz 2020

Firma TAURON to po prostu ŻENADA. W lipcu złożyłam wniosek o zawarcie umowy z cennikiem Serwisant 24. Po długim czasie i wielu telefonach dotarła do mnie umowa ale z cennikiem EKO. Zgłosiłam ten fakt od razu na infolinii i dostałam odp, że faktycznie pomylili się i wyślą mi nowy cennik. Po jakimś czasie dostałam znowu tą samą umowę z tym samym cennikiem...Znowu więc zgłosiłam to i otrzymałam informację, że wyślą ten cennik, który pierwotnie wybrałam. Było to ok. 12 sierpnia. 7 września dostałam maila, że jak chce zmienić cennik to sama mam to załatwić telefonicznie lub mailowo...inaczej uznają, że zgadzam się na cennik który mam.... No nic, zadzwoniłam kolejny raz i przełączana od pani do pani przez 30 minut w końcu dogadałam się z jedną z konsultantek i zawarłam telefonicznie od nowa umowę. Pani poinformowała mnie, że dwie umowy, które dostałam pocztą są nieważne i teraz tą prawidłową umowę z cennikiem dostanę mailowo. Minęło 2 tyg. od tej rozmowy i na mailu cisza...Niestety byłam zmuszona znowu tam dzwonić...dogadać się nie da z nikim, każdy mówi co innego, jedna pani twierdzi, że nie ma żadnej wzmianki, że zawierałam umowę przez telefon, druga twierdzi, że faktycznie tak było ale ona nie wie czemu mi jej nikt nie wysłał, a z kolei jakiś Pan mówi mi ze w ogóle jest już za późno na zmianę cennika....?!?!?! Kiedy mówię, że przecież nagrywają rozmowy więc niech sobie odsłuchają to dostaje odpowiedź, że mogę sobie złożyć wniosek o odsłuchanie mojej rozmowy...BURDEL to mało powiedziane aby opisać organizację i obsługę tej firmy...Sami pomylili się i wysłali mi zły cennik dlaczego więc ja to muszę odkręcać?! Reasumując w dalszym ciągu nie otrzymałam żadnego maila z umową i cennikiem...nie wspomnę już o tym, że na podłączenie prądu w mieszkaniu w bloku czekałam 1,5 miesiąca... Nigdy nie miałam do czynienia z tak fatalną firmą, nikomu nie polecam.

Tomasz

24 wrz 2020

Jeden wielki Bajzel. Nie polecam.

Łukasz

18 wrz 2020

Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia w ostatnich latach. No może tylko w Orange jest tak samo. Nic się nie da załatwić "od ręki", na wszystko trzeba czekać. Poza tym zgubili dokumenty, które im wysłałem i mówią, że ich nie mieli od początku. A ja mam potwierdzenie, od nich, że otrzymali. Coś strasznego. Nie jestem roszczeniowy, ale mam już naprawdę dość. Mam nadzieję, że zbankrutują i przejmie ich ktoś, kto będzie wiedział jak powinno się traktować klientów.

Sky

18 wrz 2020

Dramatyczna firma, komuna w najczystszej postaci. Dla nich nawet założenie licznika w nowym mieszkaniu od dewelopera jest kłopotem. Mamy 2020 rok, a w Tauronie XIX wiek. Masakra.

wolar

15 wrz 2020

Wyjątkowo dziadowska firma: - przy zawieraniu umowy obiecywali zwrot za prąd 100 pln. Minął prawie rok i nic. Odpowiedź z BOK: nie należy się. - jestem prosumentem i mam nadwyżkę własnej energii a oni naliczają mi opłaty z tytułu prognozowanych dostaw. Składam reklamację a oni, że mam umowę na prognozy i mam płacić. Oni sprzedają moją energię i jeszcze muszę do tego dopłacać.

Czesław

15 wrz 2020

Usługa serwisant to kłamstwo i ściema nie działa nic Tauron umywa ręce buta i kpina konsultantów mają gdzieś ludzi niepełnosprawnych omijajcie ich z daleka

Katarzyna

9 wrz 2020

Szkoda że nie można zdać 0, totalna ignorancja ze strony TAURON DYSTRYBUCJA, błagcha sprawa prawidłowo wypełnione zaświadczenie przerósł firmę TAURON, 6 telefonów po miesiącu przysłali z błędną ulicą, nowe zgłoszenie kolejne telefony każą czekać kolejne tygodnie, licznik mikroinstalacji założony w połowie lipca a prawidłowego zaświadczenia brak, a bez niego nie można złożyć wniosku o zwrot za instalację, i tak trwa to 2 miesiące, MIŚ 2020

Adam

7 wrz 2020

8 lat temu droga przez mękę przy podłączaniu budowy i domu. Po latach mi przeszło, myślę kupię gaz w Tauronie, przeczytałem opinie tutaj i już nie chce. Dziękuję opiniujacym.

Czesław

29 sie 2020

Oferta serwisant to kłamstwo nic nie naprawiają kpina żenada serwisant nic nie robi następnie wystawia fakturę otrzywiscie fałszywą piszę że naprawiał piec a on nic nie robił jak poprosiłem o ekspertyzę i rozmowy z konsultantami z PZU nie otrzymałem zwykle chamstwo naprawiłem dam nie oddali pieniędzy kpina coś niebywałego Tauron umywa ręce ciekawe czy prezes wie co się wyczynia a niby taka firma

Katpas

27 sie 2020

Dno totalne, opieszałość, brak odpowiedzi na pisma, recytowanie wyuczonych formułek zamiast odpowiedzi na pytania, burdel na kółkach skandal. Prosić się żeby prąd przyłączyli. ????

Grzegorz S

17 sie 2020

Teoretycznie Tauron miał czas 2 tygodnie na przepisanie umowy po śmierci mojego ojca. Po 2 tygodniach okazało się, że jednak nie zdążyli, wysłano ponaglenie i ... mają kolejne 2 tygodnie na "rozpatrzenie wniosku". Biurokracja, brak organizacji, spychologia i nic więcej. O tyle to istotne dla mnie, że muszę zgłosić wymianę licznika na dwukierunkowy, ale nie mogę, bo punktu poboru nie potrafią przepisać na mnie. Już nie mogę się doczekać na wymianę licznika, czekać teoretycznie kolejne 30 dni, no chyba, że "nie zdążą" ... żenada. Pozdrawiam i życzę cierpliwości.

Paszek

15 sie 2020

zdecydowanie odradzam tą firmę. Ankieta która przesyłają nie przechodzi bo jest zbyt negatywna- to wszystko jest w moich emailach do Taurona, Po reklamacji fa- dostałam korekty do tej fa do zapłaty + fa do której były korekty i o którą toczy się spór dostałam w całości ponownie do zapłaty oprócz tych korekt ,co najpierw wzięłam jako pomyłkę, ale się okazało że w korektach do tej fa z tyłu wpisana jest fa jako nie zapłacona, czyli teraz mam do zapłaty podwójnie. Tak się zastanawiam jak Im to wszystko gra, bo to można każdemu policzyć podwójnie w różnych konfiguracjach za to samo -tak z tego wynika...Poza tym chciałam się znów 4-5raz zalogować-oczywiście tym razem komunikat- przepraszamy za problemy techniczne, także się specjalnie nie zdziwiłam to kolejny raz próby logowania, ostatnio komunikat za słabe hasło- chociaż mega trudne, nie dostałam wszystkich r-ków, te które dostałam to podwójne za ten sam prąd, ale w Tauronie sie wszystko zgadza, widzę że ktoś się dobrze bawi Wiedzą jak zniechęcić klienta po 2,5 m-cach wielu telefonach i emailach i straconego czasu i nerwów, brak słów tylko UOK...

Piotr

29 lip 2020

Umówiony zostałem telefonicznie na godzinę 13:40 gdzie zostałem na poczekalni dokładnie przez 40 minut 3 osoby obsługiwały klientów w cudzysłowiu bo tylko jedna zajmowała się osobami czekającymi na załatwienie sprawy ... Dla mnie to jest jakaś parodia, raczej dramat brak szacunku dla klienta !!!!!

Lukasik

28 lip 2020

Dramat!! Totalna dezinformacja. Probuje od kwietnia podłączyć prąd do mieszkania. Już piąty raz wypełniam I wysylam wnioski (wypelnione prawidlowo). Dno!

Aleksander

22 lip 2020

Szybko przyjechali pod mieszkanie, wymienili urządzenie przesyłające prąd w niecałe 4 godziny (w ten czas 4 godzin nie było prądu). Niewiem, może u mnie byli bardziej zdeterminowani do pracy.

Grzegorz

15 lip 2020

Masakra , dwa miesiące czekania na założenie licznika, nie potrafią dołączyć dokumentów z e-mail, dzwonię do kilka dni i obiecują się zając sprawa i tak się ciągnie... na infolini pewna pani to porażka , wściekła i chamska.

Klient

13 lip 2020

Niemila obsluga, podczas 15 min. wizyty Panowie narobili wiecej szkod niz pozytku. Odnosili sie lekcewazaco i nieuprzejmie w stosunku do klienta.

Kwazar

25 cze 2020

Zwiększenie mocy przyłączeniowej = biurokracja, masa druków do wypełnienia (często dublujących informacje) i bezsensowna rozpiętość w czasie. W pewnym sensie przechodzisz proces przyłączenia do sieci od nowa. Z góry współczuję humanistom i emerytom, którzy połowy tych informacji raczej nie są w stanie sami ogarnąć (może z niewielkimi wyjątkami:) W międzyczasie nachalne telefony z próbą wciśnięcia umowy z Serwisantem 24h gdzie nawet komplet dok.do podpisania przychodzi pocztą. Tauron tak jak inne podobne mu firmy żeruje na naiwności klienta, a że ludzie z różnych względów nie czytają umów, załączników lub nie są w stanie zrozumieć tego co jest tam napisane to już inna kwestia. W dzisiejszym świecie nie tylko Tauron tak działa. Trzeba dokładnie wiedzieć czego się chce a proces ograniczy się właśnie do tej g...nianej biurokracji i straconego czasu. Ostatecznie załatwiłem sprawę więc dwie gwiazdki...

Pablos

22 cze 2020

Ta firma nadaje się do likwidacji. Przypisanie maila do konta ebok zajęło im całe 3 tygodnie! Nie będę pisał o próbach rozwiązania umowy, bo nie ma takiej skali..żenady.

Były klient

19 cze 2020

Jeśli chodzi o prąd w Tauronie, to osobiście nie mam zastrzeżeń Natomiast gaz w Tauronie zdecydowanie odradzam. Warto zaznaczyć, że zajmuje się tym całkowicie osobna "komórka" tej firmy. Po pierwsze dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Wiszenie 1h w oczekiwaniu na połączenie jest normą. Czas odpowiedzi na pytania składane przez ebok również nie należy do najkrótszych No i wisienka na torcie: mimo prognozy za gaz co 2 miesiące wynikającej z umowy Tauron postanowił nie wystawiać faktur przez 6 miesięcy, po czym wystawiono fakturę prognozową za te 6 miesięcy wstecz. Ot taki oksymoron. Bareja miałby inspirację Generalnie odradzam prognozy jakiekolwiek. Mimo, że summa summarum finansowo wychodzi drożej, to podawanie comiesięcznego odczytu pozwala zaoszczędzić na zdrowiu psychicznym

ex

16 cze 2020

Złodzieje i oszuści!! Przez ostatni okres rozliczeniowy wyliczyli że miałam niby duża nadpłatę więc przez pół roku nie musiałam płacić nic, po czym teraz dostałam rachunek na podwójną kwotę do zapłaty na raz w jednym miesiącu!!!! Nie polecam!!

Ewa

1 kwi 2020

NIE Polecam! 2 lata temu nie zapłaciłam jednego rachunku za prąd ok 200 zł w tym czasie nie przysyłali żadnych upomnień do zapłaty, sprawa trafiła do sądu.

oburzony

20 lut 2020

Czy mozna isc do sadu z tym zew nie wystawiaja faktury na czas? oSTAtnia fakture dostalem w grudniu za LISTOPAD, z tego co uzgadnialismy przy podpisuywaniu umowy, to mowiono ze rozliczenia co miesiac i to ja wysylam stan licznika. a tu oni zrobili sobie przerwe w styczniu nie dosyalem faktury... tylko w lutym za dwa miesiace (grudzien i styczen) na kwote 225zl! mialem placic co miesiac a oni opętani wyslali po 2 miesiacach!

Paula

17 lut 2020

To jest jakaś masakra.. Płaciłam prognozy za gaz co miesiąc .. We wrześniu 2019 zapłaciłam ostania prognozę... Czekałam czekałam aż przyślą nowa.. Nie doczekałam się więc zadzwoniłam tam w grudniu.. Ich słowa zapomnieliśmy wysłać faktury przepraszamy.. Dziś mamy luty 2020. Przyszło do zapłacenia 820zl za gaz.. Do 25 lutego.. By wysłali na czas jak powinni wysyłać by nie było problemu... Obudzili się po 5 miesiącach i wysłali. Mają burdel w papierach zapominaja wysyłać faktur rozliczen, nowych druków do zapłaty. , i z całego serca nie polecam..

Olo

13 lut 2020

Żenada... Jak można wklepywać cennik przez 2 miesiące? otóż napisałem do taurona bo od 10 grudnia do dziś czyli 13 luty, nie otrzymałem żadnej faktury napisałem do nich Kiedy będzie faktura bo wysyłam im co miesiąc stan licznika nie mam faktury za grudzień i styczeń A to już luty w odpowiedzi dostałem takie coś: "przesłane odczyty wprowadziliśmy do naszego systemu. Wyjaśniamy, że odczyty w serwisie mójTAURON są widoczne dopiero po wystawieniu faktury rozliczeniowej. Ze względu na to, że aktualnie prowadzimy prace nad zmianami cen energii elektrycznej (wiąże się to z koniecznością wgrania nowych cenników), należne Pani faktury wystawimy jak tylko będzie to możliwe. Prosimy cierpliwie oczekiwać na rozliczenie. Za powstałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia, przepraszamy" Proszę mi powiedzieć dlaczego w PGNiG jest lepiej? Widać stan licznika zaraz po wpisaniu? Dlaczego tak samo nie może być w tauronie?

Asia

19 gru 2019

Zdarzają się takie krótkie wyłączenia prądu w ciągu dnia, natomiast ostatnio było "planowane" wyłączenie prądu na 9h czyli w godz. 7.00-16.00 tylko, że zapomnieli poinformować o tym administratora budynku co za tym idzie nie było żadnych ogłoszeń na klatce schodowej, dzwonienie na infolinie niewiele pomogło bo tam nic nie wiedzą i odsyłają do innych działów przerzucając się odpowiedzialnością, panowie konserwatorzy owszem przyjechali aż czterech i….siedzieli w samochodzie pod skrzynką elektryczną zewnętrzną wykonując te niezwykle ważne, zaplanowane prace konserwatorskie przy użyciu termosu. Grudzień tuż przed świętami to jest właśnie najlepszy czas na planowane wyłączanie prądu na kilka godzin gdzie przy okazji bez prądu nie działa ogrzewanie i nie ma ciepłej wody. Ogólnie totalna dezorganizacja i brak szacunku dla odbiorcy i jakiegokolwiek chociażby małego przepraszam za zaistniałe niedogodności. Owszem umieścili taką informację na swojej stronie internetowej bo przecież każdy normalny szanujący się konsument codziennie rano zaraz po przetarciu oczu otwiera Internet i sprawdza czy czasem, któryś z jego usługodawców nie zaplanował dziś wyłączenia usługi. Polecam gorąco jeżeli brakuje ci adrenaliny i chcesz mieć do czynienia z totalną ignorancją i lekceważeniem.

Sonia

20 lis 2019

Nie polecam nikomu firys tauron. Same złe doświadczenia mam. Ponad 1.5 mc czekać na kontakt w sprawie konsultacji dot. Ogrzewania elektrycznego. Kpina z klienta. 10 października zgłaszalam ze proszę o kontakt z konsultantem. Odezwali się dopiero 2 dni temu tj. 18.11.2019. I nadal czekam na maila w sprawie oferty. Obsługa nie miła. Wprowadzają w błąd. Człowiek siedzi na infolinii i nic szczególnego się nie dowiaduje. Koszmar. Nie polecam. Szuka konkurencyjnej firmy która da mi ofertę dotyczącą ogrzewania elektrycznego.

Jacek

6 lis 2019

Ogóle ok

piotr

18 lip 2019

Słaba firma, słabe warunki, słaba ocena. Konkurencja lepsza.

Roman Ogrodzieniec

10 lip 2019

infolinia porażka godzinę siedziałem na telefonie, przekazywali mnie 3 razy po czym się rozłaczylo i znowu wszystko od początku... ehh nie polecam

Andrzej Nowaczyński

10 lip 2019

Szkoda gadac. Ponad 3 lata od poczatku istnienia mojej firmy mialem zle dobrane przesyły. Rocznie tracilem przez nich prawie 12 tysiecy! Dobrze ze konkurencja działa i robi im koło tyłka! W ogole ciekawe kiedy ogłoszą upadłość bo ponoc finansowo leżą i kwiczą

Krzys

14 maj 2019

Uwaga na tych zlodzieji okradaja ludzi na potege. Pracownicy sa szkoleni jak okradac ludzi naciagac ich na kase ile sie da. Omijajcie ich szerokim lukiem.

siasiczka

25 kwi 2019

Moja ocena dotyczy obsługi. Chcieliśmy przepisać w możliwie najkrótszym czasie umowę z siostry, która wyprowadziła się daleko na ojca, który został na miejscu i który oczywiście opłacał rachunki. Niestety z racji dzielących kilometrów i pracy w dni robocze nie było możliwości przepisania w obecności obu osób czy chociażby szybkiego zdobycia podpisu siostry. Pani w punkcie była nieprawdopodobnie nieuprzejma. Powiedziała, że ona nie weźmie odpowiedzialności za brak podpisu, a oświadczenie ojca, że nie ma możliwości zdobycia tego podpisu ją nie obchodzi i takowego nie przyjmie, a sprawy "rodzinne" mamy sobie załatwiać sami. Zaproponowała, że mamy zaprzestać płacić rachunki (tym samym narobić siostrze długu), poczekać, aż odłączą prąd i po miesiącu zdemontują licznik, a następnie zgłosić ojca jako nowego klienta. Jak usłyszała, że jest niepoważna żeby żyć miesiąc bez prądu to nas wyprosiła. Na infolinii te same informacje ale przekazane w uprzejmy sposób (może działa strach że nagrania ktoś wykorzysta?) zapytani o oświadczenie twierdzą, że dotyczy to tylko osób zmarłych i takich co wyprowadzili się za granicę (czyli jakby siostra mieszkała w czechach zaledwie 35km od nas to oświadczenie przyjmą, ale mieszka tylko ponad 200 km od nas? NO JAK MY MOŻEMY ZASŁANIAĆ SIĘ OŚWIADCZENIEM!!!). NIKT ABSOLUTNIE NIKT nie poinformował nas, że wszystko można samemu załatwić online - bez podpisów bez drukowania!!! Kpina totalna. A najlepsze jest to, że nikt nie był w stanie wyjaśnić kto i jakim cudem podpisał siostrze umowę skoro nie miała prawa do lokalu, od tego to już umywają ręce (ale problemów z tym nie mieli) Co do cen nie mam co się wypowiadać, bo Tauron u nas rzeczywiście jest monopolistą.

Rysiek916

23 mar 2019

Miałem taką samą sytuację co Marcin. Pracownica taurona w Dąbrowie Górniczej mnie oszukała. Ponieważ zmarła moja matka chciałem przepisać licznik na siebie, bo był przypisany na nią. Myślałem że podpisuje umowę na czas nieokreślony dopiero po zalogowaniu się na ebok zobaczyłem że mam umowę z serwisantem na 3-lata. Więc udałem się do taurona i chciałem zmienić umowę, bo nie minęło 14 dni. Dowiedziałem się że w tauronie po podpisaniu umowy w ich siedzibie nie ma czegoś takiego jak 14 dni odstąpienia od umowy a jak zerwę umowę to 25 zł kary za każdy miesiąc który został do końca umowy. Czyli jest normalne prawo konsumenta który może zwrócić towar lub zmienić umowę w ciągu 14-tu dni i jest prawo taurona który nie ma żadnego prawa państwo w państwie a ponieważ tauron jest monopolistą na swoim terenie nikt nie może sprzedać energii elektrycznej nie rozliczając się z tauronem. Tauron jest monopolistą i oszustem jak dla Mnie. Jeżeli ktoś będzie robił reportaż o tych oszustach to może zadzwonić 720772563. Więc byłem zmuszony wypełnić następny formularz że opuszczam lokal a licznik przepisuję na inną osobę, inaczej nie można rozwiązać umowy.

Tadek

5 mar 2019

To koniec mojej współpracy z wami. Tyle nerwów a dodatkowo kroili mnie na totalnie złej taryfie i mocach z kosmosu mimo ze zapewniali ze wszystko mam tak jak mam mieć.

Andrzej

5 mar 2019

Nie polecam. Ciagle problemy żeby coś załatwić. Pani na infolinia mówi ze wszystko w ciągu dnia można załatwić a w pok mówią ze nie maja kompetencji i 2 tyg. trzeba czekać. Tauron =dramat.

Janusz

10 sty 2019

Szkoda gadac. Niepolecam.

Dorota

10 gru 2018

Tauron prąd - odradzam. Obsługa telefoniczna bardzo niekompetenta. Polecam zapisywać każdy numer, z którego do Państwa dzwoniono, łącznie z datą i godziną, bo inaczej będzie problem z rozpatrzeniem reklamacji.

Marek

16 lis 2018

Jak dla mnie oferta jest OK

Józef

26 paź 2018

Przez 8 lat mnie walili na mocach. Dobrze ze konkurencja nie spi i mi to ustawiła tak jal to mialo byc. Przez 8 lat sptacilem 35 tys zl. TFU!

Andrzej

26 paź 2018

Odradzam tych oszustów. Myślą ze maja monopol i wszystko mogą. Same niedopowiedzenia i ciężko to wszystko ogarnąć. Złe warunki i drogo. Nie polecam.

Marcin

26 paź 2018

Firma Tauron wprowadza klientów w błąd poprzez stosowanie słowotwórstwa oraz niejasną ofertę. Ja zostałem oszukany w biały dzień w placówce firmy Tauron w Dąbrowie górniczej przez pracownicę tamtejszej placówki. Pani zaoferowała mi ofertę gdzie ''gwarancja ceny z serwisantem'' miała być usługą bezpłatną. Dostałem takie zapewnienie że taką ta usługa właśnie jest. Okazuje się że ''gwarancja ceny z serwisantem'' jest powiązana z ''opłatą abonamentową'' oraz horrendalną karą wynoszącą podwójna opłatę abonamentową razy ilość miesięcy przed którą klient chce zerwać umowę. W dwóch słowach firma Tauron to oszust i złodziej i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Odradzam każdemu korzystanie z usług firmy.

zdzichu

7 paź 2018

Nie polecam tauronu

grzegorz

6 paź 2018

A juz myslalem aby sie zajerestrowac do tauron ale po wpisie klientow tej ZLODZIEJSKIEJ firmy wycofalem sie. Dzieki za ten wpisy od klientow bo obecnie jestem z energa ale to tez zlodzieje tak jak Centrum Energetyczne ZLODZIEJII . NO kurva nie mozna dzisiaj znalezc porzadnej I uczciwej firy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Basia

13 lip 2018

Ja z Tauronem nie mam żadnych problemów,firma jak dla mnie ok.

Basia

21 mar 2018

Firma Tauron niepolecam tylko same zlodzieje.Wymyslili sobie tylko szukają kasy.Bardzo proszę nie rób firma Tauron

Piotr

20 mar 2018

Szczerze odradzam ta firmę. Trzy miesiące walczyłem aby przenieść do Tauron prąd i gaz. Te dziesiątki telefonów wytrzymałem, ale jak dwa razy (!) się pomylili na koniec i wysłali nie pod ten adres wymęczoną umowę, coś we mnie pękło. Tauron pięknie wygląda w TV i reklamie. Rzeczywistość jest zupełnie inna.

fatum

20 lut 2018

1 marca będę w sądzie, bo pozwano mnie za rachunki niezapłacone przez poprzedniego lokatora. Mimo, że moja umowa została podpisana później, niż powstało zadłużenie. Po wyroku zawiadamiam prokuraturę o usiłowaniu wyłudzenia, oraz media, aby nagłośniły sprawę. W moim przekonaniu, Tauron jest nierzetelny.

Marek

24 sty 2018

Chcialbym sie poradzic kogos w pewnej kwesti. Mianowicie Tauron ta banda zlodzieji kaze mi placic rachunek z licznika wlasciciela u ktorego wynajmowalem kiedys mieszkanie malo tego ich to nie interesuje ze to nie moj licznik byl i nazwali mnie zlodziejem pradu sprawa trafila do sadu a sad uznal racje po stronie Tauronu. Co mam w takiej sytuacji robic ? PS. Dodam ze rachunki sa zbiezne z data wypowiedzenia umowy najmu.

Malina

16 sty 2018

Tauron to największe ludzkie dno jakie można niestety spotkać w swoim życiu. Są nieuczciwi podpisujesz umowę na czas nieokreślony, jesteś laikiem, nie za bardzo wiesz o co chodzi, a później okazuje się, że jak chcesz zmienić dystrybutora, to te szuje, uniemożliwiają ci to. Okazuje się, że umowa wcale nie jest na czas nieokreślony tylko na 3 lata i to z takimi stawkami, że nie mieści się to w głowie, dwa jak chcesz rozwiązać umowę, to cię po prostu na to nie stać bo musisz zapłacić takie kary, że szkoda gadać. DO tego cennik w ich rozumieniu jest częścią umowy a to właśnie w nim, jak go podpiszesz jest małym druczkiem napisane na jaki okres faktycznie podpisujesz umowę. Nienawidzę ich. Grają po linii najniższego oporu. Dopiero niesamowicie życzliwa Pani z Pulsar energii wszystko mi wyjaśniła. Niesamowita obsługa. Wszystkie zawiłości i kruczki objaśnione. Na pewno jak już będę mogła to się do nich przeniosę, bo dostosowują ofertę do twoich potrzeb a nie żeby w bezczelny sposób wyłudzić od ciebie pieniądze.

Piotr

19 gru 2017

Uważajcie ludzie na tauron. To oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Bez podpisania i zgody na cennik automatycznie wam przedłużają i jeszcze ze zobowiązaniem tzn. jak się wycofacie z automatycznego przedłużenia to ci karę wrąbią.

Sandra Maja

15 wrz 2017

Nie polecam tej firmy ponieważ to są oszuści którzy naliczyli mi niedoplaty 700 zł + rachunek 250 zł miesięcznie a ja jestem osobom niepełnosprawną i ciężko mi o takie pieniądze

Kasia

12 wrz 2017

bardzo niekompetentna obsługa. Faktura dawno zapłacona a oni wysyłają wezwanie do zapłaty. po próbie wyjaśnienia okazało się że jednak zaksięgowana ale trzeba zapłacić odsetki za zwłokę, jaką k****wa zwłokę jak zapłacone grubo przed terminem zapłaty?! Żałuję, że nie mogę wybrać innego dostawcy prądu.

Klient

29 sie 2017

UWAGA na zafałszowane liczniki prądu przy dwóch taryfach, dziennej i nocnej.Zegar w liczniku śpieszy się o 20 minut , ale opłaty są rozliczane wg czasu rzeczywistego , przez co taryfa nocna może być skrócona nawet o 40 minut w ciągu doby !

Ela

10 sie 2017

W żadnym wypadku nie przechodźcie z gazem do tauronu. To kosztuje 28 zł więcej do każdej faktury. a miało być w cenie.

Dukaczewski

26 lip 2017

Tauron jak każda firma gdzie w zarządzie siedzą śmieci z WSI,to złodzieje,bandyci którzy okradają zwykłych ludzi i kantują kogo się da tak samo Amber Gold ( WSI ) reprywatyzacja ( WSI )

Niezdowolona

25 lip 2017

Znowu wyłączyli światło.Nie ma tygodnia żeby chociaż nie mignelo po kilka razy na dzień.Ciągle to samo!!!!!!!!

Krzysztof

4 lip 2017

Nie polecam nawet wrogom Tauronu.

daro13167

5 mar 2017

Poniżej zera . Klient traktowany jak zero i potencjalny złodziej , tymczasem za wszelkiego rodzaju szwinglami stoją pracownicy Taurona , którzy dorabiają do pensji wrabiając odbiorców w kradzież energii. Nie polecam tej firmy. Chcesz żyć spokojnie i być traktowany jak człowiek trzymaj się daleko od tej firmy w przeciwnym razie któregoś dnia możesz zostać złodziejem .

Złodzieje tyle w temacie

16 sty 2017

Przez 11 msc przysyłali zaniżone faktury, które i tak były bardzo wysokie w porównaniu z poprzednim dostawcą energii, a teraz jak zerwaliśmy z nimi umowę każą za te 11 msc zapłacić 3500zł bo że niby nie dopłata ZŁODZIEJE

tomek

8 lis 2016

Zlodziejskie ceny pradu i zlodziejskie odsetki ! Chca sie nachapac kasy z naszych rachunkow !

dobry obywatel

18 paź 2016

Zlodzieje zlodzieje i jeszcze raz zlodzieje.

Marek

15 kwi 2016

Ja zmieniłem dostawcę i mam niższą opłatę handlową i godziwe prognozy. Gdy spóźniłem się z płatnością zadzwonila pani z informacją ze zalegam za 2 miesiące. Mogę smiało polecić Deltis.

daro13167

13 mar 2016

Ludzie z lekkim upośledzeniem umysłowym tak mają, że jak im dać pracę na stanowisku ze słowem "kontroler" lub " kierownik wydziału pomiarów " w nazwie, to puszczają im hamulce w ujawnianiu własnego intelektu .Dowartościowują się poniżając odbiorców i traktując każdego jak potencjalnego złodzieja. Nie pozwólcie aby to robili waszym kosztem . Zdecydowanie nie polecam tej firmy .

KP

3 gru 2015

Wystawili mi prognozę na 2000zł miesięcznie, jak zadzwoniem zapytać dlaczego taka to dostałem odpowiedz, że system tak wyliczył i zgodnie z umową musze zapłacić. Odmówiłem (lokal z szczytowych mometnach zuzywał 120zł prądu miesięcznie) odłączyli prąd podali do sądu straciłem 4800zł łącznie z kosztami sądowymi! Odradzam tą firmę, są bezkarni nikt ich nie kontroluje i kradną jak popadnie!

Okradziony przez tauron

3 gru 2015

Firma Tauron okrada klientów notorycznie, za pierwszymi kilkoma razami myślałem, że to pomyłki są po sprawie gdzie wystawili rachunek na 4000zł na 2 miesiącu w mieszkaniu gdzie nikt nie mieszkał (wyprowadziłem się lokal pusty!) - zasądzili nas i mimo oczywistego braku naszej winy straciliśmy na rzecz taorona 9000zł (z kosztami sądowymi) Komornik - nawet się z nami nie skontaktował dokonał na kwotę 5 egzekucji (jakby 1 nie można było) i za każdą egzekucję policzył 330zł... Tauron to złodzieje, gorąco odradzam współpracę ze złodziejami. Czy ktoś w naszym Państwie zrobi ze złodziejami wreszcie porzadek ?

lena

25 lip 2015

ta firam zniszczyła mi zycie naliczajac mi za PRAD RACHUNKi w takich kwotach , ze chcialam popelnic samobojstwo .Ale wedlug nich mozliwe jest na 21,98m mieszkania socjalnego zuzycie prady na kwote 5900 pierwsza rata a pozniej po 1500 zl co dwa miesiace wyjasnianie tego zuzycia pokazalo mi ze jestem dla nich nikim biedota matka z trojka dzieci nic nie warta i skutkiem tego wylaczyli mi prad mimo ze zawinil pracownik ktoremu nie chcialo sie spisac licznik raz w roku i wymyslal zuzycie a spisanie licznika zostało po 5 latach placenia rachunkow , ktore dostawalam zaufanie do firmy a tylko oszukali mnie i zniszczyli

oraw1

28 cze 2015

Zdecydowanie nie polecam tej firmy . Obsługa i podejście do klienta fatalne . Jak dobrze można się czuć będąc klientem firmy dla której odbiorca to potencjalny złodziej? Macie wybór więc nie wybierajcie Taurona tym bardziej , że ich oferta wcale nie jest najlepsza.

Rafal B

5 maj 2015

Zlodzieje i oszusci. Przyslali fakture 3 razy wieksza niz powinna byc i jeszcze mi kazali odsteki zaplacic