Urząd Regulacji Energetyki cały czas ustala ceny dla taryfy G. Duzi odbiorcy przemysłowi często sami negocjują ceny z obecnym sprzedawcą otrzymując ze względu na bardzo duży wolumen zużycia energii atrakcyjne ceny.
Aktywni sprzedawcy prądu w Polsce
W związku z powyższym najbardziej atrakcyjną grupą docelową dla sprzedawców energii są klienci z małych i średnich przedsiębiorstw będących na taryfie C. Wpływ na coraz większą popularność zmian wśród klientów biznesowych poza atrakcyjną ceną za energię czynną mat także rosnąca świadomość wśród odbiorców z tej grupy docelowej. Jak podaje portal "Rzeczpospolita" w naszym kraju rocznie zmiany sprzedawcy w tym segmencie dokonuje ok. 2-3 % odbiorców. Rozwój rynku w obszarze obsługi klientów biznesowych idzie w kierunku nie tylko obniżania ceny za MWh, ale także ofertowaniu usług dodatkowych, takich jak podstawowe doradztwo energetyczne czy pakiety różnego rodzaju ubezpieczeń.
Brak komentarzy. Bądź pierwszy który doda komentarz.