Porównaj oferty

Renault Master

Renault konsekwentnie wprowadza do swojej oferty samochody elektryczne, nie zapominając także o swoich klientach biznesowych. Dlatego też w segmencie samochodów użytkowych tej marki znaleźć można między innymi Renault Master E-TECH. W pełni elektryczny napęd, jaki został w nim zastosowany, wcale nie zmniejsza funkcjonalności tego auta, wręcz przeciwnie dzięki niemu furgonetka od Renault może wjeżdżać do miast, tam, gdzie inne samochody tego typu zasilane dieslem nie mają wstępu. Renault Master E-TECH oferowany jest w salonach w trzech wariantach nadwozia do wyboru, pozwalając tym samym idealnie dopasować go do indywidualnych potrzeb.

Cena Renault Master

Renault Master E-TECH dostępny jest w salonach w trzech wariantach do wyboru — FURGON, NC oraz PLANCHER CABINE i 4 wymiarach. W zależności od rodzaju wybranego modelu jego cena także jest więc różna. Wobec tego kierowcy planujący zakup Renault Master w wersji FURGON muszą liczyć się z wydatkiem rzędu od 253 200 złotych. Za Renault Master NC trzeba natomiast zapłacić od 269 750 złotych. Ceny wersji PLANCHER CABINE rozpoczynają się z kolei od 243 200 złotych.

Każdy z modeli elektrycznego Renault Master umożliwia rozbudowanie jego wyposażenia o jeden z 4 wybranych pakietów lub elementów dodatkowych, takich jak na przykład klimatyzacja. Pozwala to więc skonfigurować go tak, aby był on w pełni dopasowany do danych potrzeb.

Zasięg Renault Master

W przypadku zasięgu Renault Master E-TECH oferuje dla kierowców akumulator elektryczny o pojemności 33 kWh, który zapewnia zasięg w zależności od wybranego wariantu wymiarowego tego elektrycznego dostawczaka:

  • do 185 kilometrów dla wersji nadwozia L1H1,
  • do 180 kilometrów dla wersji nadwozia L1H2,
  • do 172 kilometrów dla wersji nadwozia L2H2,
  • do 165 kilometrów dla wersji nadwozia L3H2.

W każdym przypadku czas ładowania baterii w Renault Master E-TECH bez względu na typ oraz wersje jego nadwozia wynosi natomiast około 4 godziny i 25 minut w przypadku zastosowania ładowarki AC o mocy 7,4 kW oraz 15 godzin i 39 minut w przypadku podpięcia go do domowego gniazdka.

Dane techniczne Renault Master

Podobnie jak w przypadku baterii zapewniającej zasilanie dla Renault Master E-TECH, także, jeśli chodzi o silnik, producent tego modelu zdecydował się zastosować jeden jego rodzaj dla każdego z dostępnych w salonach wariantów i typów nadwozia. W związku z tym kierowcy, którzy zdecydują się na zakup Renault Master E-TECH pod jego maską znajdą jednostkę silnikową o mocy 57 kW, przekładającą się na moc 76 KM i o maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 225 Nm.

Oznacza to więc, że maksymalna prędkość jaką pozwala rozwijać na drogach Renault Master E-TECH wynosi 100 km/h. Każdy model tego elektrycznego dostawczaka wyposażone jest także w automatyczną przekładnię, dzięki temu prowadzi się on płynnie i radzi sobie w każdej sytuacji, gwarantując także w razie potrzeby odpowiednie przyspieszenie doskonale sprawdzające się w warunkach miejskich, do których jest on przede wszystkim przeznaczony. Ładowność Renault Master E-TECH zależna jest natomiast od wybranego rodzaju i typu nadwozia.

Aktualności
Rozwój elektromobilności w Polsce
23 kwi 2019
Rozwój elektromobilności w Polsce

Na polskich drogach coraz częściej możemy spotkać auta elektryczne. Rozwój elektromobilności w naszym kraju widoczny jest gołym okiem, jednak nadal daleko nam pod tym względem do innych państw europejskich. Samochody napędzane elektrycznością okrzyknięte zostały pojazdami przyszłości. Czy to możliwe, że za kilkanaście lat ich udział na drogach tak znacząco wzrośnie? Jak wygląda rynek aut elektrycznych obecnie i jakie są prognozy na najbliższe lata?

Czytaj więcej
Czym się różni samochód hybrydowy od elektrycznego?
19 maj 2022
Czym się różni samochód hybrydowy od elektrycznego?

Samochody z napędem hybrydowym oraz w pełni elektrycznym jeszcze do niedawna były rzadkością obecnie coraz więcej pojazdów poruszających się po drogach to modele nisko lub zeroemisyjne. I choć oba te rodzaje samochodów zaliczane są do modeli, które są przyjazne środowisku, znacznie się one od siebie różnią przede wszystkim pod względem zastosowanego w nich napędu. W związku z tym, czym jest samochód elektryczny oraz hybrydowy, a także jakie są ich zalety?

Czytaj więcej
Najbardziej ekologiczne samochody
9 lis 2023
Najbardziej ekologiczne samochody

Większość osób mówiąc o najbardziej ekologicznych samochodach, ma na myśli modele elektryczne, pozbawione silników spalinowych emitujących zanieczyszczenia do atmosfery. Jednak jak pokazują niezależne testy ADAC Eco test 2021 przeprowadzone w 2021 roku przez niemiecki automobilklub założony w 1903 roku elektryki nie znajdują się wcale na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najbardziej ekologiczne auta, choć można znaleźć je w czołówce zestawienia.

Czytaj więcej
Auta elektryczne: czy warto spróbować?
19 cze 2023
Auta elektryczne: czy warto spróbować?

Popularność samochodów elektrycznych z roku na rok rośnie coraz bardziej. Zgodnie z danymi wykazywanymi przez PZPM i PSPA pod koniec grudnia 2022 roku w Polsce zarejestrowanych było 61 570 sztuk aut elektrycznych, czyli o 33% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Pomimo to wciąż nie brakuje wątpliwości związanych z tym czy warto inwestować w auto elektryczne.

Czytaj więcej

Przeczytaj jeszcze