PGE nagrodzone

12345

Ocena 0.0/5 (0 głosy/ów)

PGE nagrodzone

Spółka PGE Obrót została laureatem nagrody "Firma Przyjazna Klientowi". Wszystko dzięki klientom, którzy sami wybierali komu i za co chcą przyznać to wyróżnienie. Spółkę doceniono głównie za uprzejmą obsługę, ale również za profesjonalizm.

 

PGE nagrodzone

Za co klienci nagrodzili PGE ? Za bardzo wiele czynników, które niby niezawuażalne, a wpływają na fachowość obsługi oraz budowanie zaufania. Pierwszą zaletą sprzedawcy jest dogodność w ustalaniu godzin działania Biur Obsługi klienta. Oprócz starndardowych godzin od 8.00 do 17.00 biura są czynne aż do godziny 19.00. W ten sposób każdy z nas zdąży nawet po pracy załatwić swoją sprawę.

Nie mamy czasu iść osobiście ? Zawsze pozostaje nam Contact Center, które jest czynne przez wiele godzin w ciągu doby i w którym możemy załatwić te wszystkie sprawy, które załatwilibyśmy podczas osobistej wizyty w centrum obsługi klienta. Korporacje i firmy, które są klientami spółki PGE Obrót docenili solidność firmy oraz niezawodność dostaw energii. Nie tylko więc łatwość i przyjemność w załatwianiu spraw zostało uwzględnione w ankietach, ale też funkjonowanie grupy i bezpieczeństwo dostaw.

 

„Firma Przyjazna Klientowi”

„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny.Podstawowym celem badania jest  ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. Organizatorem projektu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, a nagroda ta przyznawana jest na podstawie wyników niezależnych badań.

Tagi: g 12, pge, g 11,
Powrót

Powrót

Innowacyjna gospodarka
DOTACJE NA INNOWACJE
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2015 OPTIMALENERGY.pl
Unia Europejska