Z tego artykułu dowiesz się
PGE nagrodzone
Za co klienci nagrodzili PGE? Za bardzo wiele czynników, które niby niezauważalne, a wpływają na fachowość obsługi oraz budowanie zaufania. Pierwszą zaletą sprzedawcy jest dogodność w ustalaniu godzin działania Biur Obsługi klienta. Oprócz standardowych godzin od 8.00 do 17.00 biura są czynne aż do godziny 19.00. W ten sposób każdy z nas zdąży nawet po pracy załatwić swoją sprawę. Nie mamy czasu iść osobiście? Zawsze pozostaje nam Contact Center, które jest czynne przez wiele godzin w ciągu doby i w którym możemy załatwić te wszystkie sprawy, które załatwilibyśmy podczas osobistej wizyty w centrum obsługi klienta. Korporacje i firmy, które są klientami spółki PGE Obrót docenili solidność firmy oraz niezawodność dostaw energii. Nie tylko więc łatwość i przyjemność w załatwianiu spraw zostało uwzględnione w ankietach, ale też funkcjonowanie grupy i bezpieczeństwo dostaw.
„Firma Przyjazna Klientowi”
„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny.Podstawowym celem badania jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. Organizatorem projektu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, a nagroda ta przyznawana jest na podstawie wyników niezależnych badań.