Strona główna > Aktualności > Zmiana sprzedawcy prądu > Energa i Microsoft wyruszają na rynek ze wspólną ofertą sprzedaży energii elektrycznej oraz pakietu Office

Energa i Microsoft wyruszają na rynek ze wspólną ofertą sprzedaży energii elektrycznej oraz pakietu Office

12345

Ocena 0.0/5 (0 głosy/ów)

Rzeczpospolita informuje, że nowa propozycja gdańskiej grupy skierowana jest do segmentu gospodarstw domowych. W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię nawet do trzech lat oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją subskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji. Oferta o tyle ciekawa, że większość z nas korzysta z pakietu Microsoft Office w codziennym życiu.

Klienci Energi otrzymują natomiast dodatkowo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów, a tym samym opcję korzystania z konta w eBOK, które umożliwia sprawdzanie faktur, terminów płatności, salda, itp., jak również z elektronicznej faktury i płatności on-line. Klient automatycznie otrzymuje również możliwość przystąpienia do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback.

Oferta zakupu Office 365 razem z energią elektryczną skierowana jest zarówno do nowych i obecnych klientów Energi.

Wspólna propozycja Energi i Microsoftu, w której łączy się energię z usługą Office 365 to innowacyjna oferta dla klientów rynku energetycznego. Klienci Energi wybierając tę ofertę nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego.

Spółka pracuje nad kolejnymi propozycjami produktów i usług obecnych i przyszłych klientów, które będą dostępne w sieci sprzedaży Energi oraz we wszystkich kanałach zdalnego dostępu i e-Sklepie poprzez stronę internetową. Energa poza nową ofertą sprzedażową, wdraża również nowe rozwiązania obsługowe, w tym system rozliczeń i nowe, prostsze faktury. Prognozowane rozliczenia dokonywane do niedawna w trybie cztero- lub sześciomiesięcznym zostały zastąpione dwumiesięcznym cyklem rozliczeniowym opartym na faktycznym zużyciu. Grupa wycofywała się z prognoz od początku roku, obecnie zmiana objęła już wszystkie gospodarstwa domowe. Nowy sposób rozliczeń dokonywany jest w oparciu o odczyty przeprowadzane przez pracowników firmy i zdalne odczyty z inteligentnych liczników AMI, których firma zainstalowała już ponad 400 tysięcy.

Nowemu systemowi rozliczeń towarzyszy wprowadzana zmiana faktur na bardziej czytelne i funkcjonalne. Nowy dokument rozliczeniowy w prostszy niż dotychczas sposób opisuje najważniejsze informacje związane ze zużyciem energii oraz regulowaniem płatności. Takie przejrzyste faktury otrzymuje już połowa klientów Energi – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Do końca roku dołączą do nich pozostali na terenie dystrybucyjnym Grupy. Natomiast do końca 2016 roku firma planuje wprowadzenie takich faktur w całej Polsce.

 

źródło: rp.pl

Tagi: g 12, g 11, energa,
Powrót

Powrót

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2017 OPTIMALENERGY.pl